shadows Opublikowano 9 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2006 Na stronie ACERA jest napisane ze właściciel musi sam zabezpieczyc dane z dysku, gdyz moga one zostac utracone. Ale watpie zebys mogl wyslac lapa bez dysku twardego, bo oni zawsze(tak przynajmniej twierdza) testuja sprzet, choc z ich postepowania mozna wnioskowac ze jest zupelnie inaczej .... Zawsze mozesz zadzwonic do Blasca i popytac, ale spodziewam sie negatywnej odpowidzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 9 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2006 badzmy sczerzy, najlepiej wycagnac dysk zgrac dane, wlozyc i wyslac :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sansaba Opublikowano 9 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2006 badzmy sczerzy, najlepiej wycagnac dysk zgrac dane, wlozyc i wyslac :-) To jest najlepszy i najpewniejszy sposób działania - po prostu zgrać dane, albo zrobic obraz. Co do wyciągnięcia dysku i wysłania lapka bez niego - gwarancja firmowana przez Acer (czyli paragon) opiewa w myśl przepisów na laptopa, a nie na poszczególne jego części (musiałyby być gwarancje producentów poszczególnych podzespołów, żeby móc go rozmontować a i tak Acer musiałby wyrazić zgodę na samodzielny demontaż i serwisowanie takiego lapka - a tego napewno nie zrobią), więc jeśli wyślesz niekompletny sprzet na naprawę gwarancyjna, to raczej go nie naprawią, ew. mogą wołać kase za to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aceraspire Opublikowano 9 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2006 Witam, Od 1 maja 2004 gwarancja producenta na wszystkie notebooki Acer wynosi 1 rok. Nie ogranicza to jednak oraz nie wyłącza żadnych uprawnień, które zgodnie z obowiązującym prawem mają Konsumenci. Skrócenie gwarancji do 1 roku, jest zgodne w 100% właśnie z prawem unijnym oraz z prawem aktualnie obowązującym w Polsce --> które wyraźnie rozgranicza Konsumentów od Użytkowników Profesjonalnych. Konsument, w rozumieniu "Ustawy o sprzedaży konsumenckiej" D.U. 141 poz.1176 z dn. 27 lipca 2002r i zgodnie z definicją tej ustawy to "osoba fizyczna, która nabywa tę rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą". Ustawa ta wyraźnie określa, że "Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu" (art.10.1 tej ustawy). Natomiast określenie formy, rodzaju i terminu gwarancji pozostawia Sprzedawcy lub Gwarantowi (tu najczęsciej jest to producent lub importer). Sprzedawca lub Gwarant określa też czy w ogóle daje jakąkolwiek gwarancję. Konsument, zgodnie z obowiązującym prawem, zawsze miał (niezależnie od gwarancji) i nadal będzie miał prawo do 24 miesięcznej ochrony i zgłoszenia naprawy sprzętu u Sprzedawcy lub bezpośrednio w Autoryzowanym Punkcie serwisowym. Podstawą bezpłatnej naprawy był i nadal będzie dowód zakupu notebooka z uwzględnionym nr seryjnym i danymi użytkownika (zgodnie z art 2.2 i art2.3 w/w ustawy). Czyli realizacja ewentualnej naprawy tak, jak było do tej pory. Podsumowując : od 01 maja 2004 gwarancja na wszystkie notebooki Acer wynosi 1 rok od daty zakupu. Ale jak wyjaśniłem wcześniej, Konsument będzie miał prawo do bezpłatnych napraw sprzętu z okresie 24 miesięcy od daty zakupu (wydania) sprzętu. Z poważaniem Acer Polska Co o tym myśleć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TarzaN Opublikowano 9 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2006 Czyli formalnie jest jeden rok gwarancji !! A pozniej z tytulu niezgodnosci... ale to juz nie jest tak latwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitucky Opublikowano 9 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2006 czyli jestesmy w punkcie wyjscia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeQuila SunRise Opublikowano 9 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2006 Heh, no coz to wszystko brzmialo zbyt pieknie... zreszta nie oszukujmy sie, gdyby naprawde bylo 2 lata gwary to naapisaliby to tlustym drukiem a nie "powiadamiali indwyidualnie na maila.." Ale ostatecznym rozstrzygnieciem bedzie jak ktos kto kupil laptopa ponad rok temu pojdzie do serwisu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roodin Opublikowano 9 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2006 Ale nowość ujawnili pracowniy acera :) bez różnicy, czy kupujemy laptopa, cyrówkę czy monior, niezależnie od udzielonej przez producenta gwarancji na produkt przysłguje kupującemu prawo do roszczenia z tyułu niezgodności towaru z umow do lat 2 (czyli to co napisali wam pan z acera); wszystko jest jednak z tą różnicą że po ułpywie gwarancji producenta cała procedura będzie teraz zależała od sprzedawcy i to on będzie "się bujał" z tym po serwisach itp. A wbrew pozorom łatwo jest domagać się swoich praw w ten sposób. Mój brat kupił aparat i po upływie rocznej gwarancji na wyświelaczu pojawiały się prawie cały czas czerwone pasy. Pojechał do sklepu i próbwał coś z tym zrobić a oni nic "nie ma gwarancji i koniec". Wrócił do domu, spisał jaka to dokładnie ustawa, napisał stosowne pisemko w 2 egzempalarzach i jak jeszcze raz pojechał, to nagle z szerokim uśmiechem idą na magazyn, przynoszą nowy a tamten zabierają, głośne przepraszam za problem i nawet tego pisma nie wzięli :) Tak wię wystarczy dać im coś na piśmie i można załatwić wszystko :) ps. sklep popularny i firma też ale przez grzeczność nie wymienię :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...