Skocz do zawartości
pewnie83

Jak Rozdzielic Łacze Poprzez Serwer Na Linuxie?

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Mam 1 łącze i jedynym sposobem jakim moge rozdzielic sygnał jest postawienie serwera ( mam 1 słabuitki komputer). Tylko nie wiem jak to wszystko podlaczyc i jak skonfigurowac linuxa . Jestem zielony.

Podsumowanie ::

* mam 1 słaby komp

*mam 2 komputery z 2 sieciowkami

co mam jeszcze dokupic ewentualnie. Prosze o jakas strone z opisem tego problemu krok po kroku. Provaiderem jest siec Multimedia (Lublin)

Dziekuje z góry.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chyba tych ludzi pojebało

800 zł Opłata za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie Urządzenia (sprzętu operatora) - kara umowna

2000 zł Opłata za samowolne podłączenie większej liczby terminali (komputerów) niż liczba określona w Umowie Abonenckiej

zjebiesz Dlinka za 150 zł a kare zapłacisz 800 o prze luzaki.

Boże skąd sie tacy biorą

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No wlasnie Multimedia nie zezwala na dzielenie, ale facet który podpisywał ze mna umowe powiedział tak po koleżensku ze jak postawie serwer to oni nie wykryją ze mam podlaczone wiecej kompów, bo beda w zasadzie widzieli tylko jednego.

Ale w sumie moga mi sie włamac do sieci i wtedy sprawdzic ze wiecej mam podlaczonych komputerów - ale to jest łamanie prawa (bo jest to tak czy siak włamanie) !!

Wracajac do tematu, nie da sie sporzadzic jakiejs dyskietki startowej (sciagnac gdzies z neta) i zniej odpalic tego linuxa??? Popodłaczac to ja umiem kablami te komputery tylko za nic nie znam sie na konfiguracji tego serwera. Podpowiedzcie cos , wiem ze to jest co dla niektorych łatwe .... no ale jak ktos ma chwilke czasu ... to prosiłbym o jakas rade .

Ps. dziekuje wszystkim za podpowiedzi jakie dotychczas otrzymałem :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

hehe fajnych lolkow tam zatrudniaja :