Skocz do zawartości
Przemek345

Przygoty Ze Sklepem Agito.pl I Firmą Abit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, rok temu w w/w sklepie kupiłem płytę Abit IC7, wszystko ładnie sprawnie płyta doszła ale po jakimś czasie okazało się że usb jest nie sprawne no ale nic nie potrzebowałem usb więc to olałem, lecz z biegiem czasu zaczęło mnie to wq***** więc po ok 10-11 miesiącach (gwarancja 24 m-ce) zacząłem wysyłać maje dotyczące problemu, dostałem odpowiedz aby przysłać im ją na ich koszt firmą stolica no ale jakoś nie miałem czasu, płytę wysłałem w grudniu 2005. Podczas jej nieobecności kupiłem kompa z podpisu. Po miesiącu wróciła do mnie także kurierem, płyta nówka reszta boxa od starej no ale nic nawet jej nie odpalałem nie sprawdzałem tego usb bo niby po co ?? poszła na allego, człowiek który odemnie ją kupił mówi że usb nie działa i są takie same objawy jak za poprzednim razem ... normalnie brak słów, żeby przysyłać nie sprawną płytę niby z gwarancji totalna paranoja, przez takich ludzi nigdy już nie kupie nic co mogło by być serwisowane przez Abita, co do agito chyba nie mogę mieć dużych pretensji no bo to nie oni serwisują płyty ale zawsze mogli sprawdzić przed wysyłką. Na zakończenie pragnę napisać nie kupujcie nic Abita :P

Edytowane przez Przemek345

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, rok temu w w/w sklepie kupiłem płytę Abit IC7, wszystko ładnie sprawnie płyta doszła ale po jakimś czasie okazało się że usb jest nie sprawne no ale nic nie potrzebowałem usb więc to olałem, lecz z biegiem czasu zaczęło mnie to wq***** więc po ok 10-11 miesiącach (gwarancja 24 m-ce) zacząłem wysyłać maje dotyczące problemu, dostałem odpowiedz aby przysłać im ją na ich koszt firmą stolica no ale jakoś nie miałem czasu, płytę wysłałem w grudniu 2005. Podczas jej nieobecności kupiłem kompa z podpisu. Po miesiącu wróciła do mnie także kurierem, płyta nówka reszta boxa od starej no ale nic nawet jej nie odpalałem nie sprawdzałem tego usb bo niby po co ?? poszła na allego, człowiek który odemnie ją kupił mówi że usb nie działa i są takie same objawy jak za poprzednim razem ... normalnie brak słów, żeby przysyłać nie sprawną płytę niby z gwarancji totalna paranoja, przez takich ludzi nigdy już nie kupie nic co mogło by być serwisowane przez Abita, co do agito chyba nie mogę mieć dużych pretensji no bo to nie oni serwisują płyty ale zawsze mogli sprawdzić przed wysyłką. Na zakończenie pragnę napisać nie kupujcie nic Abita :P

Witam,

Może na początek parę faktów - żadna płyta IC7 nie dotarła w okresie ostatnich paru miesięcy do naszego serwisu z firmy Agito.pl. Nie wyklucza to rzecz jasna tego, że mogli ją wysłać przez któregoś z dystrybutorów - by jednak to zweryfikować musiałbym znać numer seryjny tej płyty - wtedy będe mógł sprawdzić to dokładniej.

Nie wymieniamy płyt bezpośrednio (notabene, większość płyt jest naprawiana, bardzo rzadko konieczna jest wymiana), robią to nasi dystrybutorzy, jeśli z jakiś względów konieczna jest wymiana - prawie zawsze wymieniany jest komplet. Oczywiście i to moge sprawdzić - jednak ponownie potrzebowałbym numeru seryjnego.

Po trzecie (zakładając rzecz jasna, że płyta była w ogóle w naszym serwisie) - każda płyta jest testowana elektronicznie oraz pod kątem opisu uszkodzenia, zarówno przed jak i po naprawie. Jednym ze standardowych testów jest kontrola poprawności pracy USB, jeśli informacja o problemach z USB była w opisie - testuje się to parokrotnie. Nie ma możliwości by z serwisu wyjechała płyta z uszkodzonym USB, jest to po prostu niemożliwe - taka płyta nie miałaby prawa wyjechać z serwisu.

 

W tym konkretnym przypadku proponowałbym sprawdzenie kabli - najprawdopodobniej są uszkodzone, płyta powinna być w pełni sprawna, o ile była w naszym serwisie rzecz jasna (kable nie są sprawdzane, ponieważ do serwisu trafia prawie zawsze "goła" płyta, nie mamy więc możliwości by zweryfikować poprawność ich pracy).

 

Jeśli to nie pomoże - niech człowiek który kupił płytę skontaktuje się z nami - namiary można znaleźć na naszej stronie www.abit.com.tw dział Polska a sprawdzimy dokładniej historię płyty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...