Skocz do zawartości
korbelsky

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

producent: The Collective

wydawca: Atari/Infogrames

dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia

pomoc techniczna dystrybutora

kategoria: gry akcji / TPP

przygodowe

Data Premiery:

Świat: 14 lutego 2006

Polska: kwiecień 2006

tryb gry: single player

wymagania wiekowe: 16+

| cena: 99,90 PLN

 

http://www.atari.com/gettingup/

 

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure to tytuł łączący w sobie charakterystyczne elementy kilku gatunków: przygodowej gry akcji, bijatyki, a także skradanki (produkcji typu „stealth”). Całość sygnowana jest imieniem i nazwiskiem Marca Ecko - projektanta i artysty, który stoi m.in. za szeregiem popularnych obecnie wśród młodych ludzi marek odzieżowych. Ów jegomość stworzył zarówno koncepcję gry, jak i przygotował jej scenariusz, a także bardzo mocno angażował się w proces tworzenia programu.

Akcja opisywanej pozycji osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości, w mieście o nazwie New Radius, gdzie graffiti zostało całkowicie zakazane, a artyści malujący podobne dzieła trafiają do więzienia. Graczom przypada rola niejakiego Trane'a - początkującego grafficiarza, który posiada siłę, umiejętności i wolę walki, żeby stać najlepszym twórcą w swoim fachu. Droga do osiągnięcia tego celu nie jest jednak usłana różami. Podczas rozgrywki osobom siedzącym przed komputerami przyjdzie walczyć z innymi pretendentami do tytułu „najlepszego”, jak również ze skorumpowanym burmistrzem miasta oraz ekipą Civil Conduct Keepers (CCK), zajmującą się usuwaniem graffiti z ulic. Fabuła Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure stara się odpowiedzieć na pytanie: „co by się stało, gdyby graffiti mogło zmienić świat?”. Uliczne malowidła stają się symbolem wyraźnego sprzeciwu przeciwko wprowadzonemu w New Radius zakazowi i ostatecznie prowadzą do wybuchu rebelii, na której czele staje Trane, skierowanej przeciwko rządzącym tyranom.

Twórcy oddali tutaj do przejścia 20 rozbudowanych poziomów, które rozgrywają się w 11 zróżnicowanych, miejskich środowiskach. Podczas zmagań, gracze mogą praktycznie dowolnie ozdabiać swoje otoczenie poprzez namalowanie graffiti. W tym celu przydaje się specjalny system intuicji Trane'a, który pozwala mu zlokalizować kluczowe miejsca do pozostawienia po sobie malowidła. W sumie, dostępnych jest ponad 50 tagów (graffiti), za których przygotowanie odpowiadają znani artyści z całego świata (Cope 2, FUTURA, OBEY: Shepard Fairey, Seen, Smith i T-kid - występują oni również jako postacie w grze). Tagi można podzielić na kilka rodzajów (malowane „z ręki”, a więc za pomocą samych farb oraz malowane „z szablonów”, czyli poprzez przykładanie do ściany wcześniej wykonanego wzoru i pokrycie wolnych obszarów farbą, a także tworzone przy użyciu pędzla oraz farby akrylowej). Oczywiście nie wszystkie graffiti możemy tworzyć w grze od samego początku. Trane stopniowo rozwija swoje umiejętności i uczy się malowania coraz to lepszych obrazów. W czasie rozgrywki niejednokrotnie przyjdzie graczom zmierzyć się z rozmaitymi przeciwnikami. System walki rozwiązano bardzo przyzwoicie. Rywali możemy uderzać szeregiem ciosów (noga, ręka), a także stosować kilka chwytów czy rzutów.

Za przygotowanie Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure odpowiadają pracownicy studia developerskiego The Collective (twórcy takich produkcji jak m.in. Buffy: The Vampyre Slayer, Indiana Jones and the Emperor's Tomb oraz Star Wars Episode III: Revenge of the Sith). Oprawę wizualną gry wykonano w pełnym trójwymiarze (dopracowane modele postaci czy animacje ich ruchów), kolejne wydarzenia (gracze działają głównie w nocy) prezentowane są zaś z perspektywy trzeciej osoby (widok TPP). Partie wokalne dla głównego bohatera programu nagrał zachodni wokalista hip-hopowy, Talib Kweli.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

jesli premiera faktycznie jutro,to swietnie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zapowiada się coś ciekawego... muszę zagrać w demko, jak tylko wyjdzie, żeby się zorientować, czy będzie taka, jak oczekuję. Jeśli będzie dobra, to od razu lecę do sklepu :-) Swoją drogą mogliby malowanie grafów rozwiązać jakoś w stylu Jet Set Radio na DC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze ktos gral , bardzo przyjemna gra , sekwencje walk sa dobrze zrobione taggowanie murow tez , troche trudne na poczatku , ale mozna sie przyzwyczaic , kamera czasami dziwnie , cos co mnie zaskoczylo w tej grze to to ze od cholery przeklinaja , soundtrack tez jest dobry , no moze nie dla ludzi ktorzy nie sluchaja hh , a dla tych co sluchaja to mobb deep - survival of the fittest , shook ones part II , who shot ya biggiego itp , niestety nie ma opcji do grafy i najwyzsza rodzielczosc to 1024x768 , tylko to da sie ustawic :/

Edytowane przez tek9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zagrałem to chwilkę z rana i muszę powiedzieć, że nic specjalnego jak dla mnie...

gra jest średnia, nie odstrasza, ale przynajmniej mnie nie potrafi zatrzymać na dłużej

jak pojawi się w rozsądnej cenie to fani tych klimatów raczej powinni po nią sięgnąć

screenów nie wrzucam bo mi się nie chcę :razz: a po za tym nie za bardzo jest co pokazywać, do tego tak jak wspomniał tek9 - rozdziałka miażdży :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

Szkoda,ze nie ma wiekszej rozdzialki,ale jesli Tek9 (najwiekszy krytyk :D) twierdzi,ze gra jest dobra,to zapewne jest dobra wiec zobaczymy co nam prezentuje ten tytul,ale to dopiero wieczorkiem bo teraz jestem w pracy a wieczorkiem najwazniejsza rzecz na swiecie - LOST 2x14 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi dlaczego jak grę wydaje Atari to musi ona być w jakimś stopniu spaprana ??? :mur:

 

Świetny "podziemny" klimacik, widowiskowe walki wręcz, mnóstwo smarowania po ścianach, świetna muza, w miarę dobra grafa i kamery...

 

a wszystko to zepsute przez brak podstawowej rzeczy w grach komputerowych, czyli możliwości własnego ustawienia klawiszologii... Dlaczego muszę grać WSADem, dlaczego do diabła posiadacze zwykłej myszki bez dodatkowych przycisków muszą pożegnać się z grą, dlaczego maxymalna rozdzielczość wynosi 1024x ???

 

Zawsze dużo graczy narzeka na poziom konwersji z konsol, że to złe że tamto, tymczasem mogę śmiało powiedzieć że "Getting Up" to niestety najgorsza i najbardziej "chamska" konwersja z konsol. Wielka, naprawdę wielka szkoda...

 

Gra została usunięta z dysku...

 

Koniec...

Edytowane przez nadmundo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi dlaczego jak grę wydaje Atari to musi ona być w jakimś stopniu spaprana ??? :mur:

 

Świetny "podziemny" klimacik, widowiskowe walki wręcz, mnóstwo smarowania po ścianach, świetna muza, w miarę dobra grafa i kamery...

 

a wszystko to zepsute przez brak podstawowej rzeczy w grach komputerowych, czyli możliwości własnego ustawienia klawiszologii... Dlaczego muszę grać WSADem, dlaczego do diabła posiadacze zwykłej myszki bez dodatkowych przycisków muszą pożegnać się z grą, dlaczego maxymalna rozdzielczość wynosi 1024x ???

 

Zawsze dużo graczy narzeka na poziom konwersji z konsol, że to złe że tamto, tymczasem mogę śmiało powiedzieć że "Getting Up" to niestety najgorsza i najbardziej "chamska" konwersja z konsol. Wielka, naprawdę wielka szkoda...

 

Gra została usunięta z dysku...

 

Koniec...

bo to kolejna gra z edycji bez pada nie podchodzic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co chcecie od sterowania i jakie macie pady, ale ja mam pada od PS2 i gra się wyśmienicie!

ja tez mam pada od ps2 ale standardowy config nie zabardzo mi odpowiada, wiesz moze jak skonfigurowac przyciski na padzie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawy bug ujrzaly me oczy, jak przez przypadek wpadlem (hmm jakby to okreslic) przy scianie ;oooo

[/url]

nie Ty jedyny, na początku gry w pierwszej misji "zaczepiłem" nogą policjanta :lol: i wdałem sie w bijatykę, policjant oddał mi i wpadłem po za planszę, biegałem sobie tam gdzie teoretycznie nie miałem wstępu B) Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki nic nie trzeba sie meczyc pada podpielem i tak samo jest. Trzeba walnac grafa na ciezarowce , potem na dole ciezarowki graf i nalepka tez na dole ciezarowki na tych klapach :). Objective completed i dopiero lancuch mozna przeciac :). To nie bug w grze :). Posta wywalilem z obelgami na Atari :) .

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o co chodzi przy jeździe pociągiem? (akt 2 misja 3) walnąłem 4 wrzuty i nic :-/ chyba że chodzi o to żeby się 3 razy ztagować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...