Skocz do zawartości
[S)zkieleto(R]

Demo in 64 kb............Szczęka mie opadła

Rekomendowane odpowiedzi

To co zobaczyłem po prostu rzuciło mnie na kolana.To jest demo i nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że zajmuje......64 kb.Mi osobiście szczęka opadła jak zobaczyłem co można w 64 kb zmieścić ( słowo honoru że spojrzałem na karte sieciową czy oby z netu nie doczytuje).Po prostu wypasX10.Zanim coś napiszecie to sciagnijcie to i zobaczcie. http://www.republika.pl/szkieletx/squish_b...and.64kb!!!.zip i jeszcze jedno 64 kb tez wypas http://www.republika.pl/szkieletx/fr08_fin...nal.64%20kb.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sciagnolem to niezle jest powiem szczerze ale wiesz co ta grafa nie jest w pliku on jest renederowan prze komputer tamm jest sam kod daltego tak to wyglada neiwiem moge gupoty mwoiec ale napewneo tyle grafy takiej jakosc nie weszlo by do pliku 60kb :-) chyba ze jest jakis nowy Photoshop max cmopresion :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec drugiego dema jest wypowiedz jego tworcow. Napisali ze zostalo im jeszcze 7 kb do wykorzystania. Jesli pliki z grafika i muzyka nie bylyby skompresowane to ponoc calosc zajmowalaby zamiast 64 kb 1.9 gb. Powiem ze zadziwiajaco mocno skompresowali wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjasnienie jest proste...

cale demko zostalo napisane w assembelerze i to przez ludzi bardoz dobrze znajacych ten jezyk i budowe exe'ka. Dzieki temu mogli zminimalizowac kod do minimum, no i okroic execa z niepotrzebnych rzeczy.

Gdyby producenci gier pisali wszystko (!) w assemblerze milibysmy pieknie dzialajace gta3 nawet na troche starszych kompach itp :)

No i nie potrrzebaby bylo 3CD :>

Ale... pisane takiej gry tylko w assemblerze zajloby conajmniej lata, pozatym nie jest to latwe i nikomu sie nie chce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjasnienie jest proste...

cale demko zostalo napisane w assembelerze i to przez ludzi bardoz dobrze znajacych ten jezyk i budowe exe'ka.

Eee, nieprawda. To się dociąga z internetu 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjasnienie jest proste...

cale demko zostalo napisane w assembelerze i to przez ludzi bardoz dobrze znajacych ten jezyk i budowe exe'ka.

Eee, nieprawda. To się dociąga z internetu 8)
Nic się nie dociąga bo jak oglądałem to odłączyłem połączenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie nigdy nie widzieliscie scenowych demek?? albo intr 8kb??

Fakt ze byly graficznie slabsze...ale ja bawilem sie w scene jakies 3 lata temu i komputry byly znacznie slabsze, ale jak znajde cos na kompaktach to zapodam tu.

Ps Fido ma racje wszystko tu jest robione w assemblerze i generowane w realu.

Gdyby gry robiliw assm a nie w c++ to tez by zajmowaly mniej i dzialaly szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napatrzyło sie na te dema- CDA je bardzo promowało, tyle, że z czasem wszyscy pisali ,,wywalcie tą scenę" itp. Nie wiem jak teraz, ale był czas, że o scenie dużo sie pisało i mówiło...teraz słabo, ale widać, są ludzie, co w tym robią :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...