*Kamil* Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2007 Mnie gra pięknie chodzi na 8600, więc problem jest u Ciebie, a nie po stronie gry / engine'u. Chyba, ze problemy są tylko z demem. hmm... więc dlaczego tylko z tym demkiem mam takie problemy, i inni również (wejdz na forum Midway)? Instalowałem 4 różne wersje sterowników na każdych reszta gier i 3dmarki chodzą bez problemowo. Jeszcze chyba z żadną grą nie miałem takich problemów jak ze Stranglehold... nie mów że wina nie jest po stronie gry! Jestem ciekaw czy osoby które mają problemy z demkiem uruchomiły fulla?... czy może problemy występują tylko w demku? Jednak wydaje mi się że osoby które nie uruchomiły demka, fulla będą omijać z daleka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2007 chyba zaszla jakas pomylka ... Stranglehold zle zoptymalizowane ?? to czemu na takim smieciowym kompie jak moj gra chodzi plynnie w ponad 30fps-ach przy rozwalce ktorej moze mu pozazdroscic chocby Gears of War ( moze otoczenie nie zabija jak w GoW , ale w GoWie malo jest rzeczy ktore rozsypuje sie na kawalki ). Moze najpierw sprawdzie czy nie macie zasyfionego windowsa , hmm ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2007 Wina nie jest po stronie gry.... full chodzi super, dema nie sprawdzałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*Kamil* Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2007 (edytowane) WeqWeq - tu raczej nie chodzi mi o optymalizacje samej gry pod kątem ilości klatek i o płynność samej rozgrywki na starszym sprzęcie.. chodzi mi o kompatybilność z różnymi konfiguracjami sprzętu jeżeli chodzi o samo uruchomienie gry bo jak można wyczytać na forum Midway ludzie i na starszych i na nowszych kompach mają problemy z jej uruchomieniem... podaj mi definicje zasyfionego kompa?! Czym się charakteryzuje? ;) Rozumiem jak inne gry by się nie uruchamiały jak np. Bioshock, Colin - Dirt, MOH - Airborne, GRAW 2, ET - Quake Wars, Rainbow Six - Vegas, Stalker, 3dmark03,05,06 itp. itd. jeszcze długo można by wymieniać i z żadną z tych gier nie miałem i nie mam problemów więc... heh mam zrobić jeszcze reinstal windowsa?! heh no ludzie... :) bez przesady! Edytowane 22 Września 2007 przez *Kamil* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2007 (edytowane) Moze przyczyna tego stanu rzeczy jest jakis soft ktory powoduje konflikt z gra. Ktos wczesniej pisal, ze przy zainstalowanych kodekach CCCP gra sie nie uruchamia, a na innym kompie gdzie ma inne kodeki jest wszystko w porzadku. Trzeba pokombinowac troche samemu z oprogramowaniem, a problem moze sie rozwiaze. ;] Edytowane 22 Września 2007 przez Santi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2007 Kodeki CCCP raczej nie są problemem, mam takowe zainstalowane i demo bez problemu działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2007 Kodeki CCCP raczej nie są problemem, mam takowe zainstalowane i demo bez problemu działa.Dokładnie też mam CCCP i najnowszego ffdshow i full działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sesq Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2007 sciagalem demo i gra sie nie uruchamia, wraca do windowsa i do czenego ekranu co 3 sekundy. Co jest kurde grane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2007 Kodeki CCCP raczej nie są problemem, mam takowe zainstalowane i demo bez problemu działa. Dokładnie też mam CCCP i najnowszego ffdshow i full działa.Kodeki CCCP dalem jako przyklad. Przeciez moze byc to jakis inny soft 'gryzacy' sie z gra. Problem sprzetowy to raczej nie jest, bo inaczej wszystkim by nie dzialala na przyklad na 'felernym' modelu grafy. Najszybciej tworcy moga zlokalizowac co jest nie tak lecz im sie rzadko kiedy chce rozwiazywac takie problemy. :mur: sesq przeczytaj dwie ostatnie strony tematu, nie tylko Ty masz takie problemy. Demo jest niedopracowane i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PICCOLOOK Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 A próbował ktoś instalować to demo na zupełnie świeżym systemie? Przecież to najlepsze rozwiązanie :) Ja nie sprawdzałem tego demka na kompie także nie wiem jak się zachowuje :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keogh Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 (edytowane) Kurcze utknalem w jednym miejscu ;/ za cholere nie umiem znalezć tych ukrytych żurawi (chyba ze to jest to cos zrobione z origami ;/. najgorsze jest to ze kiedy jestem na dole tj 2 i 3 screen to w ogole nawet nie ma stamtąd możliwości powrotu :mur: Edytowane 23 Września 2007 przez Keogh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Kurcze utknalem w jednym miejscu ;/ za cholere nie umiem znalezć tych ukrytych paczek ;/. najgorsze jest to ze kiedy jestem na dole tj 2 i 3 screen to w ogole nawet nie ma stamtąd możliwości powrotu :mur: Trzeci screen lewa strona, słupy przytrzymywane przez te deski w zółto-czarne paski strzel w nie słupy się przewrócą będziesz mógł po nich przejść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keogh Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Trzeci screen lewa strona, słupy przytrzymywane przez te deski w zółto-czarne paski strzel w nie słupy się przewrócą będziesz mógł po nich przejść. ok dzieki wielkie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Spoko gierka :D John Woo i wszystko jasne. Akcja goni akcję, tony trupów, odłamki fruwające w powietrzu, ładna i szczegółowa grafika. Sporo efektów i fajne patenty, można dobrze się pobawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 pare moich fotek http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=286 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=284 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=285 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=283 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=282 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=281 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=280 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=279 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=278 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=277 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=276 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=275 http://www.nvision.pl/forum/index.php?act=...post&id=274 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 (edytowane) Mnie gra pięknie chodzi na 8600, więc problem jest u Ciebie, a nie po stronie gry / engine'u. Chyba, ze problemy są tylko z demem. Problem nie lezy po mojej stronie , a po stronie wydawcy gry. To nie jest przypadek jednostkowy. hmm... więc dlaczego tylko z tym demkiem mam takie problemy, i inni również (wejdz na forum Midway)? Instalowałem 4 różne wersje sterowników na każdych reszta gier i 3dmarki chodzą bez problemowo. Tez. Sprawdzalem stery od 158.22 do najnowszych i to samo. WeqWeq - tu raczej nie chodzi mi o optymalizacje samej gry pod kątem ilości klatek i o płynność samej rozgrywki na starszym sprzęcie.. chodzi mi o kompatybilność z różnymi konfiguracjami sprzętu jeżeli chodzi o samo uruchomienie gry bo jak można wyczytać na forum Midway ludzie i na starszych i na nowszych kompach mają problemy z jej uruchomieniem... Po prostu gra ma problemy z roznymi konfigami i zastanawia mnie co bedzie z fullem. Optymka jesli idzie o wydajnosc jest , ale jesli idzie o kompatybilnosc to nie ma zadnej , zreszta sam wydawca czy jego pracownicy temat zlewaja bo po chamsku odpowiadaja... Moze przyczyna tego stanu rzeczy jest jakis soft ktory powoduje konflikt z gra. Ktos wczesniej pisal, ze przy zainstalowanych kodekach CCCP gra sie nie uruchamia, a na innym kompie gdzie ma inne kodeki jest wszystko w porzadku. Trzeba pokombinowac troche samemu z oprogramowaniem, a problem moze sie rozwiaze. ;] Ja pisalem o CCCP , ale one nie sa winne. Wywalilem , zainstalowalem FFDShowy , Subedity i to samo. sciagalem demo i gra sie nie uruchamia, wraca do windowsa i do czenego ekranu co 3 sekundy. Co jest kurde grane ? Masz to co czesc osob piszacych tutaj i na forum Midwaya. Kodeki CCCP dalem jako przyklad. Przeciez moze byc to jakis inny soft 'gryzacy' sie z gra. Problem sprzetowy to raczej nie jest, bo inaczej wszystkim by nie dzialala na przyklad na 'felernym' modelu grafy. Najszybciej tworcy moga zlokalizowac co jest nie tak lecz im sie rzadko kiedy chce rozwiazywac takie problemy. :mur: Tylko , ze Ci "tforcy" cos nie chca tego zrobic. Problem u nas? 2 te same windowsy , te same programy poza kodekami , ale i te sprawdzilem i tyle. Zauwazylem cos dziwnego. Gra z wymuszonym PS2.0 odpala sie , laduje sie demko , leci loop tego czerwonego znaku , pozniej laduje sie lewel i mamy celownik , slychac muzyke , ale juz nic wiecej. Grac sie nie da. Cos z PS3.0?? ?Z nim na defie mam black screena Edytowane 23 Września 2007 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 Swiezy system i gra wariuje tak samo... pokazuja sie poczatkowe filmiki i crash zwiazany z d3d9.dll. Jak wymusic PS 2.0? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 (edytowane) mam problem. Po kliknieciu na new game monitor zaczyna wariowac i wybudza sie i gasnie na przemian - gra wisi. Stery sa w miare nowe 160... cos kolo tego. Grafika 7600GT, sempron 3200+, 1GB RAM. Ustawienia grafiki standardowe, rozdzielczosc 1024x768, zreszta to samo jest NA 800X600 Czytalem gdzies wczesniej ze jakies sterowniki trzeba miec okreslone do tej gry. Czy to prawda? Edytowane 24 Września 2007 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 (edytowane) Ja uzywam 163.69 modded by Side i bardzo je sobie chwale ;) Do tego pana co mu sie d3d9.dll wysypuje - zupdate'uj directx'a (wczesniej mialem takie cuda w lost planet, pomogla aktualka do wersji z czerwca tego roku). Chociaz jezeli Twoja karta nie obsluguje ps 3.0 (nie wiem, nie znam sie na radkach), to i tak raczej nie pograsz. Edytowane 24 Września 2007 przez darkx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 Podobnież pełna wersja bedzie potzrebowała 50 gb na hdd do zainstalowania i przynajmniej 20 na systemowej przy instalacji !! :P hehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 To jakies potwierdzone info ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzperSon Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 Podobnież pełna wersja bedzie potzrebowała 50 gb na hdd do zainstalowania i przynajmniej 20 na systemowej przy instalacji !! :P heheheTo plota. Full zajmuje po instalce 12,6 GB a podczas instalki nie wymaga nigdzie więcej miejsca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 Stranglehold Download Recommended System Requirements * Windows XP SP2, Windows Vista * Dual Core Processor * 2.0 GB RAM * 15.0 GB free hard disk space (Stranglehold requires 50GB of free hard disk space during the installation process but, once installed, the setup files can be removed or stored elsewhere. If installing to a secondary drive, your system's primary drive requires 20GB of free hard disk space during the installation process.) * NVIDIA GeForce 7800 or higher, ATI X1600 or higher * DirectX 9.0c compatible sound card * DirectX 9.0c (included) * Broadband Internet connection required for online play To z Direct2Drive... nie mam pojęcie w jakim celu tyle miejsca potrzebuje skoro wersja pudełkowa tego nie wymaga. Wracając do samej gry... podoba mi się ten nowy silniczek, ładnie działa i równie ładnie się prezentuje... troszkę brakuje AA ale jak dla mnie to taki mały jego minus... havoc w połączeniu z interakcją i możliwością destrukcji otoczenia w tej grze jest wielki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morita-san Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 a jak z Multi ? grał już ktoś ? daje rade ?? qqrydza brawo za screeny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 Swiezy system i gra wariuje tak samo... pokazuja sie poczatkowe filmiki i crash zwiazany z d3d9.dll. Jak wymusic PS 2.0? Riva Tuner , ale to nie lazi z tym. U mnie odpalil sie celownik , muzyka... :D Na 3.0 nie mam nic poza black screenem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2007 Wracając do samej gry... podoba mi się ten nowy silniczek, ładnie działa i równie ładnie się prezentuje... troszkę brakuje AA ale jak dla mnie to taki mały jego minus... havoc w połączeniu z interakcją i możliwością destrukcji otoczenia w tej grze jest wielki.UE2.6 podobnie jak w RoboBlitz ;) a jezeli chodzi o brak fsaa - standardowa podmiana nazw plikow nie pomaga ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zebius Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2007 He he, nie spodziewałem się że uda mi się pograć w to demko na 6600GT, a tu miła niespodzianka, jest nawet w miarę płynnie :) Super rozwałka, prawie jak na filmach. Tylko gdzie się podziały opcje graficzne? Albo jak skonfigurować klawę, bo na WSAD nie lubię grać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morita-san Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2007 (edytowane) UE2.6 podobnie jak w RoboBlitz ;) a jezeli chodzi o brak fsaa - standardowa podmiana nazw plikow nie pomaga ? UE3.0 ;) Activision joins an ever-growing roster of developers and publishers utilising the engine, further emphasising just how important Epic's technology will be to this generation of videogames. Square Enix also signed on recently, while other titles on the horizon powered by Unreal Engine 3 include BioShock, Huxley, Mass Effect, Brothers in Arms: Hell's Highway, Stranglehold, Medal of Honor: Airborne, Too Human and, of course, Unreal Tournament 3. To name a few. No details were given on the Activision game in question, but we're sure it won't be too long before we find out. [...] February 2, 2005 - The next generation of Midway titles will be built using Epic's Unreal Engine 3, as Midway announced today a multi-year licensing agreement to use the cutting-edge development software. Midway plans to use Epic's advanced gaming engine not only to expand its PC game development, but for production of titles for upcoming hardware like the PS3 and Xbox Next. Edytowane 25 Września 2007 przez morita-san Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2007 UE2.6 podobnie jak w RoboBlitz ;) a jezeli chodzi o brak fsaa - standardowa podmiana nazw plikow nie pomaga ? Gram na viśta(czytałem gdzieś, że na niej nie ma problemu z odpaleniem jak na ikspeku więc od razu tam zadałem tę gierkę) a tam podobno nie działa AA... czy gdzieś zaspałem? A co do silnika to mnie akurat nie przeszkadza czy tam jest 2.6 czy 3.0. Wygląd znacznie odbiega od gier na starym silniku. Tu i w innych grach(Bioshock, R6:V,) widać masę detali i szczegółów otaczającego nas świata. Jest naprawdę bogato. Świetna jest również mimika twarzy, stawiany za przykład starusi już half life2 może się czuć zagrożony. Bardzo delikatnie napisane. Screen'y pochodzą z "ekstrasów" możliwych do kupienia za "stylpointsy" od samego John'a Woo. :-D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2007 Gram na viśta(czytałem gdzieś, że na niej nie ma problemu z odpaleniem jak na ikspeku więc od razu tam zadałem tę gierkę) a tam podobno nie działa AA... czy gdzieś zaspałem?pod dx9 nie ma problemu, tak wiec jak mozesz to sprawdz np. z R6Vegas_Game.exe A co do silnika to mnie akurat nie przeszkadza czy tam jest 2.6 czy 3.0. Wygląd znacznie odbiega od gier na starym silniku. Tu i w innych grach(Bioshock, R6:V,) widać masę detali i szczegółów otaczającego nas świata. Jest naprawdę bogato.dokladnie. tak tylko wspomnialem dla "porzadku obrad" ;) niewazne na czym jest, wazne jak wyglada i jak sie gra :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...