v1t4m1n Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 Witam mam następujący problem moja koleżanka ma do oddania monitor 17calowy macom (czy jakoś tak mówiła) niestety nie działa, bo nic nie wyślwietla. Ona twierdzi, że monitor padł po zmianie rozdzielczości. Czy to w ogóle możliwe ? Czy opłaca sie brać takiego grata ? Ktoś podejrzywa co sie mogło spsuć w nim ? bo ja jestem totalnie zielony ;/ :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekservice Opublikowano 19 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2006 Witam. Jak stary monitor to jest możliwość uszkodzenia odchylania poziomego przez przekroczenie max częstotliwości (nowe monity mają zabezpieczenia). Co do kupna trudno ocenić czy się opłaca ale koszty naprawy to ok 50-80 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1t4m1n Opublikowano 26 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2006 Koleżanka dawała za darmo więc wziełem ;] To monitor Macom S85 po włączeniu słychać takie tykanie i obraz sie nie wyświetla. Myśle że to jakiś przełącznik jest walnięty, ale jestem w tym całkowicie zielony :f Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...