Skocz do zawartości
ath

F.e.a.r. 2: Project Origin

Rekomendowane odpowiedzi

Krótkie (0,5-1s) przycięcia obrazu, w zasadzie nie związane ze spadkami framerate, najczęściej przy podnoszeniu broni bądź jej zmianie. Na dobrą sprawę przez cały czas gry, ale mniej więcej od momentu kiedy dostajemy w łapę snajperkę się to nasiliło.

U mnie też to samo jest plus jakieś dziwne spadki FPS w dziwnych miejscach (nawet jak patrze w podłogę albo w sciane :blink:). A poza tym nie jest źle tylko czemu mnie to nie straszy mimo tylu "groźnych" momentów ;d. Dużo lepsze użycie broni ale jakby AI słabsze niz w 1 cześci a i czemu wrogowie sie świecą ? :blink:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też to samo jest plus jakieś dziwne spadki FPS w dziwnych miejscach (nawet jak patrze w podłogę albo w sciane :blink:). A poza tym nie jest źle tylko czemu mnie to nie straszy mimo tylu "groźnych" momentów ;d. Dużo lepsze użycie broni ale jakby AI słabsze niz w 1 cześci a i czemu wrogowie sie świecą ? :blink:.

Pewnie ulatwienie dla konsolowcow. :lol2:

Edytowane przez kuebk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też to nie straszy, zresztą jedynka mnie w sumie też nie ruszała jeśli chodzi o "małą czarną ;)" i te rzeczy..trochę pewnie inny byłby odbiór gry przy wygaszonym świetle i rozkręconych 5.1, ale z uwagi na obecne warunki mieszkaniowe nie mam jak spróbować ;)

 

Szału imho nie będzie, ale gra się nieźle..mam nadzieję, że trochę się zwiększy różnorodność lokacji, jedynka strasznie biedna była pod tym względem. Ogólnie dopóki radość czerpana z wymiany ognia będzie na poziomie z 1szej części, będzie ok :)

 

Co do tych problemów technicznych, myślałem, że to choroba wieku dziecięcego w7, ale widzę, że nie tylko ja mam tą przypadłość..jak mi się będzie nudzić to sprawdzę jeszcze demo na xp64..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krótkie (0,5-1s) przycięcia obrazu, w zasadzie nie związane ze spadkami framerate, najczęściej przy podnoszeniu broni bądź jej zmianie. Na dobrą sprawę przez cały czas gry, ale mniej więcej od momentu kiedy dostajemy w łapę snajperkę się to nasiliło.

U mnie dzieje się dokładnie to samo. Co do tych świecących się wrogów też to zauważyłem, gdy w nich strzelamy dziwnie się rozjaśniają, wygląda to kiczowato trochę.

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jest chora, ale w pozytywnym sensie ;) można w nocy się lekko przestraszyć. Grafika całkiem ładna , dźwięk rewelacja, ale coś chyba z A.I. się stało. Podejrzewam, że nawet na słabym sprzęcie gra będzie grywalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpalilem na 5min

 

moge napisac tylko ze troche mniej sie dzieje po puszczeniu serii po scianie ( w jedynce byl fachowy kurz i jakos tak duzo odlamkow ). Dodam ze odpalilem maximum i on wszystko.

Mnie to do szalu doprowadzalo. Krotka seria po scianie i wyglad jak na budowie po wysypaniu cementu albo zaprawy gipsowej. Porazka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie to do szalu doprowadzalo. Krotka seria po scianie i wyglad jak na budowie po wysypaniu cementu albo zaprawy gipsowej. Porazka.

No to jesli masz problemy z wyobraznia to wez jakis mlotek i przywal w scianie najmocniej jak mozesz. Chyba nie bedzie to wygladac jak okragla czarna bitmapa , tylko mimo wszystko jakies odlamki poleca. Teraz sobie wyobraz ze ktos puszcza po scianie serie z AK47, a miej na uwadze ze w FEAR mamy do czynienia z bronia przyszlosci, zapewne jeszzcze silniejsza.

 

Przypomnial mi sie Crysis, jak uderzales w maximum strength z piesci w cos to nie robilo to na scianach najmniejszego wrazenia ( nie mowie o chatkach z klockow ktore sie rozpadaly od byle uderzenia ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..... a miej na uwadze ze w FEAR mamy do czynienia z bronia przyszlosci, zapewne jeszzcze silniejsza.

Mała "errata" -raczej bardziej ekologiczną i humanitarną :lol2: .Co do AI to też mam wrażenie ,że odrętwieli nieco....oby to było przedwczesne odczucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jesli masz problemy z wyobraznia to wez jakis mlotek i przywal w scianie najmocniej jak mozesz. Chyba nie bedzie to wygladac jak okragla czarna bitmapa , tylko mimo wszystko jakies odlamki poleca. Teraz sobie wyobraz ze ktos puszcza po scianie serie z AK47, a miej na uwadze ze w FEAR mamy do czynienia z bronia przyszlosci, zapewne jeszzcze silniejsza.

 

Przypomnial mi sie Crysis, jak uderzales w maximum strength z piesci w cos to nie robilo to na scianach najmniejszego wrazenia ( nie mowie o chatkach z klockow ktore sie rozpadaly od byle uderzenia ).

Ponosi Cie wyobraznia. Bawilem sie (swoja droga nie chcialem , musialem) mlotem udarowym , ktorym wiercilem sciany w poniemieckim budynku. Robilismy instalacje dla Solidarosci. Sciany ponad polmetrowe dlatego tez wiertla byly tak dlugie - nie bylo tego co w Fearze. To jest tanie efekciarstwo , ktore meczy. Malo tego , co do mlotka to nim jak i punktakiem musialem jeszcze za czasow szkolnych kuc sciany pod peszle - zapewniam Cie , ze nie sypalo sie z tego tak jak tutaj opisujesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponosi Cie wyobraznia. Bawilem sie (swoja droga nie chcialem , musialem) mlotem udarowym , ktorym wiercilem sciany w poniemieckim budynku. Robilismy instalacje dla Solidarosci. Sciany ponad polmetrowe dlatego tez wiertla byly tak dlugie - nie bylo tego co w Fearze. To jest tanie efekciarstwo , ktore meczy. Malo tego , co do mlotka to nim jak i punktakiem musialem jeszcze za czasow szkolnych kuc sciany pod peszle - zapewniam Cie , ze nie sypalo sie z tego tak jak tutaj opisujesz...

Moze nie sypalo sie jak w FEAR, ale lepszy taki efekt niz jego brak. Mamy 2009 rok, a jak widze w kolejnych FPP ze uzywanie ostrej amunicji przynosi jedynie efekt na przeciwnikach a otoczenie pozostaje niewzruszone, nawet po ciezkich seriach czy eksplozjach, zastanawiam sie czy poza HDRem i rozdzielczosciami tekstur cos sie zmienilo od tych 10 lat. Nie mam na mysli skryptowanych animacji, tylko real time'owe efekty. A tanie efekciarstwo jest w filmach akcji, w Bondach albo Bourne, dlaczego ma przeszkadzac w grach akcji ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

=> Firekage - te anegdoty budowlane to zarzut do gry czy żart? :wink:

 

Co do demka...podobało mi się...ta gra to jedyny fps w którym się tak fajnie strzela. AI to klasa sama w sobie-niedościgniony wzór (choć, może to złudzenie, ale w jedynce było nieco lepiej). Poza tym w kilku punktach klimat porywa (choć za mocno czuć "efekciarstwem", scenki są "zanadto wyreżyserowane" i silnie sztampowe - kogo dzisiaj wzrusza epatowanie spod znaku gore?). Plus kilka drobnostek - min. przeskoki przez przeszkody.

 

In minus - przeciętna grafika (choć widok z mecha był dobry) i archaiczna fizyka oraz kiepska interakcja z otoczeniem. Jak na 2009 jest pod tym kątem zbyt słabo. Powinni to poprawić w wersji finalnej. Ponadto, dlaczego gra jest tak okropnie liniowa? i dlaczego sama jej koncepcja ani drgnęła? Chciałoby się czegoś nowego i ciekawego. A tu zapowiada się raczej solidna rzetelna robota oparta na sprawdzonych (i szybko się nudzących) rozwiązaniach. Więcej; na cholerę ten hoolywodzki narrator na starcie? dlaczego Alma pojawia się co pięć minut? (straszenie z taką częstotliwością przechodzi w znudzenie).

 

Kupię raczej napewno (nie bez sentymentu dla pierwszej części).

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

=> Firekage - te anegdoty budowlane to zarzut do gry czy żart? :wink:

Zarzut. Nigdy mi sie to nie podobalo. Ten dym na scianach wyglada tak jakbys pila tarczowa , gumowka cial sciany. Tez to robilem , to dokladnie tak wyglada - pare sekund i nic nie widac. Tak samo jest w FEARACH. Denerwowalo mnie to.

 

Plus za AI , to sobie cenilem. Nigdy nie bylo latwo nawet na normalu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

true. klimat co najmniej jak w chorych momentach "extraction point" ( bo było w nim grubo ). jestem ciekaw czy duzo bedzie poziomów umieszczonych w opustoszałych biurach i piwnicach ;) bo z takimi lokacjami najbardziej kojarzy mi się FEAR jako taki. demko wyglada na tyle dobrze ze mysle ze kupie pelna wersje :) poza tym fajna dynamiczna paleta kolorów - widac w ciemnych miejscach - są na tyle umiejętnie wyeksponowane ze straszą... lepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekaw multi.

W Combat gram do dziś.

Mam nadzieję,że będzie coś nowego.

Pisałem już o tym: bedzie XP jak w cod4 czy w ET ;]. Bedą nowe tryby itp. Ja chciałbym zagrać w demko mp przed kupnem pełnej. Od tego MP zależy czy w moim przypadku czy kupie FEAR2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...