kuebk Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2009 [..] Aha - co robi ta ramka wewnątrz wyświetlanego obrazu poza zasłanianiem samej gry ? Ze to niby widok przez szybke od naszego skafandra i ze niby tez na nim HUD jest namalowany. ~~ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2009 Krótkie (0,5-1s) przycięcia obrazu, w zasadzie nie związane ze spadkami framerate, najczęściej przy podnoszeniu broni bądź jej zmianie. Na dobrą sprawę przez cały czas gry, ale mniej więcej od momentu kiedy dostajemy w łapę snajperkę się to nasiliło.U mnie też to samo jest plus jakieś dziwne spadki FPS w dziwnych miejscach (nawet jak patrze w podłogę albo w sciane :blink:). A poza tym nie jest źle tylko czemu mnie to nie straszy mimo tylu "groźnych" momentów ;d. Dużo lepsze użycie broni ale jakby AI słabsze niz w 1 cześci a i czemu wrogowie sie świecą ? :blink:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2009 (edytowane) U mnie też to samo jest plus jakieś dziwne spadki FPS w dziwnych miejscach (nawet jak patrze w podłogę albo w sciane :blink:). A poza tym nie jest źle tylko czemu mnie to nie straszy mimo tylu "groźnych" momentów ;d. Dużo lepsze użycie broni ale jakby AI słabsze niz w 1 cześci a i czemu wrogowie sie świecą ? :blink:. Pewnie ulatwienie dla konsolowcow. :lol2: Edytowane 22 Stycznia 2009 przez kuebk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2009 Mnie też to nie straszy, zresztą jedynka mnie w sumie też nie ruszała jeśli chodzi o "małą czarną ;)" i te rzeczy..trochę pewnie inny byłby odbiór gry przy wygaszonym świetle i rozkręconych 5.1, ale z uwagi na obecne warunki mieszkaniowe nie mam jak spróbować ;) Szału imho nie będzie, ale gra się nieźle..mam nadzieję, że trochę się zwiększy różnorodność lokacji, jedynka strasznie biedna była pod tym względem. Ogólnie dopóki radość czerpana z wymiany ognia będzie na poziomie z 1szej części, będzie ok :) Co do tych problemów technicznych, myślałem, że to choroba wieku dziecięcego w7, ale widzę, że nie tylko ja mam tą przypadłość..jak mi się będzie nudzić to sprawdzę jeszcze demo na xp64.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoxxx Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 giera moim zdaniem trzyma klimat feara 1 , warto zagrac na pewno lecz ma sie wrazenie ale to juz bylo :) , na mnie wywarla pozytywne wrazenie polecam :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) Krótkie (0,5-1s) przycięcia obrazu, w zasadzie nie związane ze spadkami framerate, najczęściej przy podnoszeniu broni bądź jej zmianie. Na dobrą sprawę przez cały czas gry, ale mniej więcej od momentu kiedy dostajemy w łapę snajperkę się to nasiliło. U mnie dzieje się dokładnie to samo. Co do tych świecących się wrogów też to zauważyłem, gdy w nich strzelamy dziwnie się rozjaśniają, wygląda to kiczowato trochę. Edytowane 23 Stycznia 2009 przez maruh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Może popiszmy o smaczkach z dema. Ja zauważyłem, że niektóre ustniki kiepów mają czerwone ślady szminki :) :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Może popiszmy o smaczkach z dema. Ja zauważyłem, że niektóre ustniki kiepów mają czerwone ślady szminki :) :P Ustniki kiepow? wtf? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 ta gra jest chora hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonnou Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ma wirus? Napisz pod jakim względem, co w niej chorego? Grał ktoś może na słabszym sprzęcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Gra jest chora, ale w pozytywnym sensie ;) można w nocy się lekko przestraszyć. Grafika całkiem ładna , dźwięk rewelacja, ale coś chyba z A.I. się stało. Podejrzewam, że nawet na słabym sprzęcie gra będzie grywalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ja - pisałem stronę wcześniej (medium 800*600 2*AA) zupełnie znośnie. AI jest zależne od tego co zaskryptują. Może być nawet ten sam model, ale mniej instrukcji dla botów i już nie ma tego wrażenia .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 A zaznaczali w blogu ze AI bedzie lepsze... Coś mi sie zdaje ze chyba je uprościli ze względu na wieloplatofrmowość + zwiększenie sprzedaży wśród niedzielnych graczy. Oby tylko tak w demku było i dało sie wyłączyć to świecenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Czy mial ktos problemy z dzwiekiem na vista 64 i sb audigy ze sterami od Daniel_K ? Wyskakuje mi: "Sound Acceleration Error" i gra leci bez dzwieku. Wszystki inne gry hulaja w pelnym 5.1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ustniki kiepow? wtf?No jak sobie popatrzysz po podłogach to znajdziesz wypalone fajki - popatrz na ich ustniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Odpalilem na 5min moge napisac tylko ze troche mniej sie dzieje po puszczeniu serii po scianie ( w jedynce byl fachowy kurz i jakos tak duzo odlamkow ). Dodam ze odpalilem maximum i on wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ja też pograłem. Strasznie jest i to dobrze. Chodzi super bo wszystko max. AAx2 1024x768 i średnio 50fps tylko w mechu było z 35fps. Ogólnie zapowiada się dobra gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Odpalilem na 5min moge napisac tylko ze troche mniej sie dzieje po puszczeniu serii po scianie ( w jedynce byl fachowy kurz i jakos tak duzo odlamkow ). Dodam ze odpalilem maximum i on wszystko. Mnie to do szalu doprowadzalo. Krotka seria po scianie i wyglad jak na budowie po wysypaniu cementu albo zaprawy gipsowej. Porazka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Mnie to do szalu doprowadzalo. Krotka seria po scianie i wyglad jak na budowie po wysypaniu cementu albo zaprawy gipsowej. Porazka.No to jesli masz problemy z wyobraznia to wez jakis mlotek i przywal w scianie najmocniej jak mozesz. Chyba nie bedzie to wygladac jak okragla czarna bitmapa , tylko mimo wszystko jakies odlamki poleca. Teraz sobie wyobraz ze ktos puszcza po scianie serie z AK47, a miej na uwadze ze w FEAR mamy do czynienia z bronia przyszlosci, zapewne jeszzcze silniejsza. Przypomnial mi sie Crysis, jak uderzales w maximum strength z piesci w cos to nie robilo to na scianach najmniejszego wrazenia ( nie mowie o chatkach z klockow ktore sie rozpadaly od byle uderzenia ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 ..... a miej na uwadze ze w FEAR mamy do czynienia z bronia przyszlosci, zapewne jeszzcze silniejsza. Mała "errata" -raczej bardziej ekologiczną i humanitarną :lol2: .Co do AI to też mam wrażenie ,że odrętwieli nieco....oby to było przedwczesne odczucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Przydałby się Physix to by każda kafelka na ścianie pękała i odpadała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Przydałby się Physix to by każda kafelka na ścianie pękała i odpadała.Do zrobienia bez PhysX. A zreszta, czy to by mialo jakis wplyw na gameplay? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 No to jesli masz problemy z wyobraznia to wez jakis mlotek i przywal w scianie najmocniej jak mozesz. Chyba nie bedzie to wygladac jak okragla czarna bitmapa , tylko mimo wszystko jakies odlamki poleca. Teraz sobie wyobraz ze ktos puszcza po scianie serie z AK47, a miej na uwadze ze w FEAR mamy do czynienia z bronia przyszlosci, zapewne jeszzcze silniejsza. Przypomnial mi sie Crysis, jak uderzales w maximum strength z piesci w cos to nie robilo to na scianach najmniejszego wrazenia ( nie mowie o chatkach z klockow ktore sie rozpadaly od byle uderzenia ). Ponosi Cie wyobraznia. Bawilem sie (swoja droga nie chcialem , musialem) mlotem udarowym , ktorym wiercilem sciany w poniemieckim budynku. Robilismy instalacje dla Solidarosci. Sciany ponad polmetrowe dlatego tez wiertla byly tak dlugie - nie bylo tego co w Fearze. To jest tanie efekciarstwo , ktore meczy. Malo tego , co do mlotka to nim jak i punktakiem musialem jeszcze za czasow szkolnych kuc sciany pod peszle - zapewniam Cie , ze nie sypalo sie z tego tak jak tutaj opisujesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ponosi Cie wyobraznia. Bawilem sie (swoja droga nie chcialem , musialem) mlotem udarowym , ktorym wiercilem sciany w poniemieckim budynku. Robilismy instalacje dla Solidarosci. Sciany ponad polmetrowe dlatego tez wiertla byly tak dlugie - nie bylo tego co w Fearze. To jest tanie efekciarstwo , ktore meczy. Malo tego , co do mlotka to nim jak i punktakiem musialem jeszcze za czasow szkolnych kuc sciany pod peszle - zapewniam Cie , ze nie sypalo sie z tego tak jak tutaj opisujesz...Moze nie sypalo sie jak w FEAR, ale lepszy taki efekt niz jego brak. Mamy 2009 rok, a jak widze w kolejnych FPP ze uzywanie ostrej amunicji przynosi jedynie efekt na przeciwnikach a otoczenie pozostaje niewzruszone, nawet po ciezkich seriach czy eksplozjach, zastanawiam sie czy poza HDRem i rozdzielczosciami tekstur cos sie zmienilo od tych 10 lat. Nie mam na mysli skryptowanych animacji, tylko real time'owe efekty. A tanie efekciarstwo jest w filmach akcji, w Bondach albo Bourne, dlaczego ma przeszkadzac w grach akcji ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) => Firekage - te anegdoty budowlane to zarzut do gry czy żart? :wink: Co do demka...podobało mi się...ta gra to jedyny fps w którym się tak fajnie strzela. AI to klasa sama w sobie-niedościgniony wzór (choć, może to złudzenie, ale w jedynce było nieco lepiej). Poza tym w kilku punktach klimat porywa (choć za mocno czuć "efekciarstwem", scenki są "zanadto wyreżyserowane" i silnie sztampowe - kogo dzisiaj wzrusza epatowanie spod znaku gore?). Plus kilka drobnostek - min. przeskoki przez przeszkody. In minus - przeciętna grafika (choć widok z mecha był dobry) i archaiczna fizyka oraz kiepska interakcja z otoczeniem. Jak na 2009 jest pod tym kątem zbyt słabo. Powinni to poprawić w wersji finalnej. Ponadto, dlaczego gra jest tak okropnie liniowa? i dlaczego sama jej koncepcja ani drgnęła? Chciałoby się czegoś nowego i ciekawego. A tu zapowiada się raczej solidna rzetelna robota oparta na sprawdzonych (i szybko się nudzących) rozwiązaniach. Więcej; na cholerę ten hoolywodzki narrator na starcie? dlaczego Alma pojawia się co pięć minut? (straszenie z taką częstotliwością przechodzi w znudzenie). Kupię raczej napewno (nie bez sentymentu dla pierwszej części). Edytowane 23 Stycznia 2009 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 => Firekage - te anegdoty budowlane to zarzut do gry czy żart? :wink:Zarzut. Nigdy mi sie to nie podobalo. Ten dym na scianach wyglada tak jakbys pila tarczowa , gumowka cial sciany. Tez to robilem , to dokladnie tak wyglada - pare sekund i nic nie widac. Tak samo jest w FEARACH. Denerwowalo mnie to. Plus za AI , to sobie cenilem. Nigdy nie bylo latwo nawet na normalu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ma wirus? Napisz pod jakim względem, co w niej chorego? Grał ktoś może na słabszym sprzęcie? w pozytywnym sensie :) psychodeliczny klimat , idzie sie spocic :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2009 true. klimat co najmniej jak w chorych momentach "extraction point" ( bo było w nim grubo ). jestem ciekaw czy duzo bedzie poziomów umieszczonych w opustoszałych biurach i piwnicach ;) bo z takimi lokacjami najbardziej kojarzy mi się FEAR jako taki. demko wyglada na tyle dobrze ze mysle ze kupie pelna wersje :) poza tym fajna dynamiczna paleta kolorów - widac w ciemnych miejscach - są na tyle umiejętnie wyeksponowane ze straszą... lepiej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemn2 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2009 Ja jestem ciekaw multi. W Combat gram do dziś. Mam nadzieję,że będzie coś nowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2009 Ja jestem ciekaw multi. W Combat gram do dziś. Mam nadzieję,że będzie coś nowego. Pisałem już o tym: bedzie XP jak w cod4 czy w ET ;]. Bedą nowe tryby itp. Ja chciałbym zagrać w demko mp przed kupnem pełnej. Od tego MP zależy czy w moim przypadku czy kupie FEAR2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...