pho Opublikowano 24 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2006 (edytowane) Od poniedziałku mam awarie telefonu, usterka została zgłoszona do razu. Powiedziano mi że w ciągu 48H zostanie usunięta, a do tej pory nic z ich strony nie zostało zrobione. Mieliście podobne sytuacje ile czekaliście na usunięcie usterki? Dobrze że Neta mam nie z TP SA chociaż wczoraj tez miałem usterke ale już została usunięta. Jak zły dział to prosze przenieś jak już było usunąć. Edytowane 24 Lutego 2006 przez Maciag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ecuadoo Opublikowano 24 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2006 U nas tez byly przejscia z TP SA, ale tym razem mialo to wiele wspolnego z naszym netem, panowie z tpsy sa slamazarni, i ociagaja sie, szczegolnie monterzy - a co mozesz zrobic ? Chyba tylko ich ponaglic, ale najlepiej ostro ich opieprzyc - w naszym kraju najlepsza metoda ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 24 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2006 Przypominam, ze przy tak dlugiej usterce mozesz sie domagac obnizenia abonamentu za dany miesiac z powodu niedostepnosci uslugi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pho Opublikowano 24 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2006 Przypominam, ze przy tak dlugiej usterce mozesz sie domagac obnizenia abonamentu za dany miesiac z powodu niedostepnosci uslugi. THX, nom zapomniało mi się :oops: Ale ta usterka mnie już denerwuje. Jak dziś się nikt nie zjawi, to w poniedziałek ich tak opi*****e, że szybko to zrobią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiAłY Opublikowano 25 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2006 THX, nom zapomniało mi się :oops: Ale ta usterka mnie już denerwuje. Jak dziś się nikt nie zjawi, to w poniedziałek ich tak opi*****e, że szybko to zrobią.Zrób to tak - http://www.maxior.pl/?p=index&id=4500&5 :]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ur8an Opublikowano 25 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2006 (edytowane) Taka mała podpowiedz od znajomego montera z TPSA.. W przypadku problemow z Neostradą nigdy nie zgłaszać problemow z Neostradą ;) Zawsze mowic ze telefon nie działa.. Monter pojawi sie w ciagu 2-3 dni, a do Neo jak minie miesiąc to bedzie dobrze :D I nie dajcie sie nabierać na terminy ktore was zapisują [wizyty monterow] - bujda jak nic.. Nawet moj znajomy nie wie dlaczego oni tak olewają Neostrade.. No ale to wkoncu "tepsa" ;] Edytowane 25 Lutego 2006 przez ur8an Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pho Opublikowano 25 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2006 (edytowane) I się wczoraj nikt nie pojawił :evil: Trzeba sobie z nimi ostrzej porozmawiać EDIT: Zadzwoniłem w poniedziałek, opierniczyłem i monter za 3,5h się pojawił już po problemie. Amen Edytowane 28 Lutego 2006 przez Maciag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EsiuWWW Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2006 Nie zakładam nowego topicu bo post będzie mniej więcej w konwencji tego tematu Problem Od jakiegoś czasu dzwonią do mnie ludzie na stacjonarkę twierdząc że ktoś wykonał do nich połączenie z mojego numeru, pewne jest że nikt z mieszkańców mojego mieszkania nigdzie nie dzwonił, ludzie którzy do mnie dzwonią są z różnych części kraju, kiedy poproszę by podali oni nr który do nich niby dzwonił na ogól podają mój nr tyle że ze zmienioną końcówką zamiast 90 np 93 91 itp., co to może być? i co robić?? Aha rachunki nie wydają sie być zawyżone, praktycznie moja rodzina nie dzwoni poza okręg katowicki tak więc motyw ze ktoś dzwoni podpinając sie pod mój nr raczej odpada, czego to może być przyczyna?, kobieta z TP-sy twierdzi że może być jakieś przebicie na centrali i najlepiej było by zmienić nr telefonu co raczej niezbyt mi odpowiada Może jakieś rady co robić ??, gdyż pomoc techniczna tp jakoś skora do rozwiązania problemu nie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...