Skocz do zawartości
xisio

[chwalenie]istnieją Porządne Firmy Poza Creative Jeszcze.... Antec

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Game_Plan

mial ktos stycznosc z thermaltake? i wymiana uszkodzonych/wybraknietych czesci?

 

wsiakly mi gdzies kluczyki do zamkniecia przedniego panela:( w TT - Tsunami

 

takie jak na zdjeciu w linku

http://www.thermaltake.com/product/Chassis...ami/bwa/bwa.asp

Edytowane przez Game_Plan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobną sytuację z firma Aeroocool. Uszkodził mi się jeden termistor i po krótkiej wymianie maili miałem pełną specyfikację czujnika oraz jeżeli chcę to mogą mi wysłac 4 sztuki, bo tyle stanowi komplet :)

 

Takie podejście do klienta mi się bardzo spodobało :)

 

Ps. ciekawe jak Chieftec podchodzi do takich spraw, bo by mi sie przydała górna blacha z obudowy :D

Edytowane przez KosiMazaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ps. ciekawe jak Chieftec podchodzi do takich spraw, bo by mi sie przydała górna blacha z obudowy icon_biggrin3.gif

Zatem mogę się pochwalić... Dwa tygodnie temu napisałem e-mail do Chiefteca ze zdziwieniem, iż pomimo rzadkiego używania wyłamała się zaślepka od panelu audio w obudowie SH01B-B-B. Chciałem ich sprawdzić a więc zapytałem czy możliwa jest wymiana takiej zaślepki... W odpowiedzi dystrybutor Chiefteca na Niemcy i Polskę stwierdził iż takich uszkodzeń gwarancja nie obejmuje (w zasadzie obejmuje tylko zasilacze z obudowy), ale... zapytał gdzie zakupiłem obudowę i jakiej konkretnie części potrzebuję. W kolejnym e-mailu zadeklarował się iż wyśle nowy front panel do sklepu internetowego, w którym zakupiłem obudowę i żebym skontaktował się z nimi za tydzień. Tydzień minął, panel dotarł do sklepu - musiałem tylko opłacić przesyłkę ze sklepu do mnie. I oto dotarł dziś nowy panel;) Edytowane przez k_luke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to moze ja napisze do logitech'a bo m isie starły ze 3 litery na klawierce :/

wymienią :D właśnie jak wróce do domu wysyłam meila bo mi polamły sie w Media Destkop Elite "wtyczki" w podstawce pod nadgarstki, trzeba tylko wypełnić formularz na stronie logitecha ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, że bawię się w archeologa, ale dziś jednak padło na mnie w sprawie porządnych firm.

 

Otóż mój kochany Logitech MX518 zapadł na znaną przypadłość szalejącego LPM. Każdy normalny człowiek zaniósłby go na gwarancje jeśli ją posiada. Mój przypadek jest/był nieco bardziej dziwny gdyż mysz zakupiłem w ZNAKu, a tam w gwarancji wyszczególniony jest punkt o tym, że towar należy dostarczyć w kompletnym opakowaniu. Bardzo logiczne szczególnie po 2 latach użytkowania myszy. Jeszcze bardziej sprawę komplikowało to, iż numer P/N i S/N umieszczony na górnej naklejce myszy (Dołączona grafika)

był niewidoczny. Nie wróć, nie było go bo naklejka się nieco naderwała i częściowo jej nie było z lewej strony. ZNAK na fakturze/gwarancji też dał ciała bo napisał nie wiadomo skąd sobie jakiś numer typu 05685123. Kiedyś czytałem o tym jak ktoś z zagranicy kupił kierownicę Momo i coś tam związanego z zasilaniem w niej padło. Napisał do Logitecha, a że oni nie mieli tej [ciach!]ły to kazali mu odciąć końców kabli do podłączenia i przysłać do nich po czym przysłali mu zupełnie nową kierownicę.

 

No to ja postanowiłem spróbować kontaktu z supportem firmy. Oczywiście polska filia od razu odpadła, bo nie obrażając nikogo, ale użerać się się nie miałem zamiaru. Szkoda nerwów moich i tej osoby, która by mnie obsługiwała. Na stronie Logitech trochę trudno było znaleźć odpowiedni namiar. Wreszcie trafiłem na forum supportu bodaj oddziały Wielkiej Brytanii. Napisałem do nich przedstawiając całą sytuacje + załączyłem rachunek/gwarancje. Dzień później odpisała mi pani Olivia mówiąc, że przekieruje mnie do właściwego brancha firmy. Tu już myślałem, że dadzą sprawę polskiemu oddziałowi. Otóż nie, odpisał mi niejaki pan Mohammed N. (bardzo pomocny i szybko reagujący swoją drogą), reprezentujący European Customer Support i poprosił mnie o przedstawienie sytuacji z podaniem stosownych detali. W kolejnej odpowiedzi podał mi kilka kroków, żeby sprawdzić mysz. Oczywiście rezultat nadal ten sam, o czym poinformowałem. W odpowiedzi dowiedziałem się, że otrzymam nową mysz w terminie od 5 do 10 dni roboczych. Po prostu jestem zaszokowany. Wywarło to na mnie ogromny wrażenie po tym jak ThermalTake zażądał sobie 13Euro + koszty przesyłki za 4 durne śrubki i nakrętki. Panowie z Logitech mają u mnie plusa jak stąd do Marsa.

 

Zapewne w edicie pojawią się zdjęcia nowo przybyłej myszy.

 

Edit:

Dołączona grafika

Jak mówiłem, przyszła nowa mysz. Z tą różnicą, że to rev. 2 co równa się 1800dpi + zmieniony spód (obszerniejsze ślizgacze i koniec problemów z naklejkami).

Edytowane przez Konar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam przyjemne doświadczenia z firmą Logitech - raz uszkodziłem odbiornik myszki. Wysłałem do nich czy można takowy zakupić... europejski oddział pomocy technicznej odpowiedział, że nie ale dali mi możliwość zakupienia nowej za 30% ceny sklepowej:) Oczywiście skorzystałem - uszkodzenie było mechaniczne, więc nie objęte gwarancją. Innym razem miałem problem z zestawem cordless klawiatura + myszka. Siostrzenica zalała klawiaturę i niestety kilka przycisków nie działało. Oczywiście pisząc maila nie przyznałem się do tego, a oni po krótkiej wymianie maili poprosili mnie o adres. Dostałem nowy kompletny zestaw w dodatku lepszy model;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...