Skocz do zawartości
Fikoł

Red Orchestra: Ostfront 41-45

Rekomendowane odpowiedzi

Jak chodzi o screeny to tu jest troche: http://www.darkesthourgame.com/index.php?o...1&Itemid=60

Filmiki- to tu

 

Generalnie to jak komus sie podobalo RO to DH tez mu sie spodoba. Klimaty fajne plus pare dodatkow- typu desant samolotow.

 

Mase nowych pojazdow (np. Jagdpanther, Konigstiger) i bardziej realistyczne niz w RO pojedynki czolgowe (Tygrys to w koncu jest tygrys i jednym strzalem rozpruwa shermana)

 

Genialna sprawa wg. mnie jest to czego w RO braklo- skutecznosc ognia zaporowego.

W RO jak walil do ciebie MG to w zasadzie starczylo glowe schowac, do tego mogles sie wychylic i MG ubic bez problemu.

w DH obecnym nie ma mozliwosci- jak padaja w bliskosci pociski to efekt blura/sciemnienia ekranu (w zaleznosci co sie ma w opcjach) jest nieporownanie wiekszy, do tego jest efekt przesuwania sie broni- nie da sie celowac). Tak ze w tym momencie opcja MG stawiajace zapore + reszta teamu atakujaca ma jakis sens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Sarkazm

Jeśli RO nie przypadło Ci do gustu to i dodatki raczej nigdy Ci nie przypadną. Mechanika całego projektu pozostała bez zmian doszło "tylko" full sprzętu (rewelacyjnego!) i bardzo dobre mapy... a co za tym idzie full dobrej zabawy na kolejne długie sesje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie zawsze zastanawiał fakt, jak gracze mogą się wzajemnie dostrzec i skutecznie prowadzić ostrzał w tej grze. Widok muszka/szczerbinka nie daje jakiegokolwiek zooma to raz. Dwa - pomimo 19" monitora za cholerę nie mogę dostrzec przeciwników z dalszych odległości. Trzy - celowanie i oddawanie strzałów w tej grze jest totalna loterią. Nieraz biorę poprawkę na odległość i pociski dosięgają celu, innym razem za żadne grzechy nie mogę delikwenta trafić. Dałbym sobie jednak rękę uciąć, że gościa trafiłem :grin: Ogólnie gra raczej dla wąskiego grona fanatyków, prędzej dostanie się przy niej krótkowzroczności, niż doświadczy frajdy z gry ^_^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fakt- czesto sie zdarza celowac w piksele pojedyncze.

I rzeczywiscie- krotkowzrocznosc sie zdarza, szczegolnie jak sie zblizasz na 5cm od ekranu zeby w te piksele celowac .

 

Ale w zadnym wypadku celowanie nie jest loteria.

To ze raz sie trafia raz nie- kwestia pinga.

To ze trzeba strzelac z wyprzedzeniem to zadna symulacja fizyki tylko odpowiedni kod gry ktory wykorzystuje pingi graczy.

 

Wiec sprawa prosta- wiekszy ping = potrzebne wieksze wyprzedzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...