dumpmuzgu Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2009 nie podoba mi sie. tak samo dupne jak RO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heniu Opublikowano 12 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2009 Jak chodzi o screeny to tu jest troche: http://www.darkesthourgame.com/index.php?o...1&Itemid=60 Filmiki- to tu Generalnie to jak komus sie podobalo RO to DH tez mu sie spodoba. Klimaty fajne plus pare dodatkow- typu desant samolotow. Mase nowych pojazdow (np. Jagdpanther, Konigstiger) i bardziej realistyczne niz w RO pojedynki czolgowe (Tygrys to w koncu jest tygrys i jednym strzalem rozpruwa shermana) Genialna sprawa wg. mnie jest to czego w RO braklo- skutecznosc ognia zaporowego. W RO jak walil do ciebie MG to w zasadzie starczylo glowe schowac, do tego mogles sie wychylic i MG ubic bez problemu. w DH obecnym nie ma mozliwosci- jak padaja w bliskosci pociski to efekt blura/sciemnienia ekranu (w zaleznosci co sie ma w opcjach) jest nieporownanie wiekszy, do tego jest efekt przesuwania sie broni- nie da sie celowac). Tak ze w tym momencie opcja MG stawiajace zapore + reszta teamu atakujaca ma jakis sens. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2009 @Sarkazm Jeśli RO nie przypadło Ci do gustu to i dodatki raczej nigdy Ci nie przypadną. Mechanika całego projektu pozostała bez zmian doszło "tylko" full sprzętu (rewelacyjnego!) i bardzo dobre mapy... a co za tym idzie full dobrej zabawy na kolejne długie sesje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2009 zobaczymy. zrobie kolejne podejscie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marvin Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2009 Mnie zawsze zastanawiał fakt, jak gracze mogą się wzajemnie dostrzec i skutecznie prowadzić ostrzał w tej grze. Widok muszka/szczerbinka nie daje jakiegokolwiek zooma to raz. Dwa - pomimo 19" monitora za cholerę nie mogę dostrzec przeciwników z dalszych odległości. Trzy - celowanie i oddawanie strzałów w tej grze jest totalna loterią. Nieraz biorę poprawkę na odległość i pociski dosięgają celu, innym razem za żadne grzechy nie mogę delikwenta trafić. Dałbym sobie jednak rękę uciąć, że gościa trafiłem :grin: Ogólnie gra raczej dla wąskiego grona fanatyków, prędzej dostanie się przy niej krótkowzroczności, niż doświadczy frajdy z gry ^_^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heniu Opublikowano 15 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2009 No fakt- czesto sie zdarza celowac w piksele pojedyncze. I rzeczywiscie- krotkowzrocznosc sie zdarza, szczegolnie jak sie zblizasz na 5cm od ekranu zeby w te piksele celowac . Ale w zadnym wypadku celowanie nie jest loteria. To ze raz sie trafia raz nie- kwestia pinga. To ze trzeba strzelac z wyprzedzeniem to zadna symulacja fizyki tylko odpowiedni kod gry ktory wykorzystuje pingi graczy. Wiec sprawa prosta- wiekszy ping = potrzebne wieksze wyprzedzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...