Jump to content
krzysiekp89

Polska Piłka Nozna

Recommended Posts

SEZON 2001-2002: Wisła Kraków

 

 

Pierwsze podejście Wisły Kraków. Los nie był łaskawy i piłkarzom Białej Gwiazdy przyszło się spotkać z Barceloną. W pierwszym meczu na Reymonta Wisła prowadziła do przerwy, ale nadzieje na sensację odeszły równie szybko co przyszły.

 

2. runda: Skonto Ryga (Łotwa) - Wisła 1:2 i 0:1

3. runda: Wisła - Barcelona (Hiszpania) 3:4 i 0:1

Klubowym mistrzem Europy został Real Madryt.

 

Oj to byl pamietny sezon - bylo blisko a Wisla pokonalaby moja kochana Barce ;) W sumie to byl mecz Wisla - Rivaldo ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

SEZON 2001-2002: Wisła Kraków

 

 

Pierwsze podejście Wisły Kraków. Los nie był łaskawy i piłkarzom Białej Gwiazdy przyszło się spotkać z Barceloną. W pierwszym meczu na Reymonta Wisła prowadziła do przerwy, ale nadzieje na sensację odeszły równie szybko co przyszły.

 

2. runda: Skonto Ryga (Łotwa) - Wisła 1:2 i 0:1

3. runda: Wisła - Barcelona (Hiszpania) 3:4 i 0:1

Klubowym mistrzem Europy został Real Madryt.

 

Oj to byl pamietny sezon - bylo blisko a Wisla pokonalaby moja kochana Barce ;) W sumie to byl mecz Wisla - Rivaldo ;]

Teraz to dla Wisly bylby sukces przegrac tylko 1:0 na Camp Nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

możemy tylko gdybać, najpierw trzeba awansować niestety;

znalazł by sie w końcu jakiś sponsor ,może po MŚ jak dobrze wypadniemy zaczną doceniac naszych bramkarzy, obrońców bo napewno mamy na poziomie - no i trochę kasy władują w Soccer pomarańczowej ligi

 

a jak bedzie w końcu z tą fuzją Amici i Lecha ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak bedzie w końcu z tą fuzją Amici i Lecha ??

Fuzja bedzie tylko musza poczekac do konca sezonu i zglosza ta druzyne do rozgrywek, ktora zajmie wyzsze miejsce w lidze. Swoja droga to ciekawy zespol moze powstac na Bulgarskiej. Czyzby nowa sila w lidze, ktora pogodzi Legie i Wisle? Ja przynajmniej na to licze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie do konca bo obojetnie, ktora druzyna bedzie zgloszona do rozrywek naszej ekstraklasy bedzie sie nazywac LECH POZNAN :D

 

EDIT

Druza pod nazwa Amica bedzie grac w III lidze (zaplecze Lecha)

Edited by Rafael Santi

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i niestety Wisła straciła 1 miejsce w tabeli na rzecz Legii która wyprzedza ją o 1 punkt.

Wiec sytuacja robi sie coraz bardziej ciekawa jezeli chodzi o walke o tytul mistrza Polski ;)

 

Bedzie ciekawie, szczegolnie pod koniec rundy wiosennej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie powiedzialbym, ze NIESTETY :D

Jak tak dalej pojdzie to ostatni mecz w Warszawie bedzie sluzyl tylko do wreczenia Legii Mistrzostwa

Jeszcze nic nie mow, co bedzie, do konca rogrywke jeszcze troszke zostalo - dopoki pilka w grze wszystko moze sie wydarzyc - no chyba ze Legia wywalczy sobie wystarczajaca przewage punktowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze nic nie mow, co bedzie, do konca rogrywke jeszcze troszke zostalo - dopoki pilka w grze wszystko moze sie wydarzyc - no chyba ze Legia wywalczy sobie wystarczajaca przewage punktowa.

Ale zwazajac na to, ze runda wiosenna jest dosc krotka i na to, ze Wisla jest naprawde w niezbyt ciekawej formie, a Legia w niezlej (nie wspominam o tym, ze Legia gra juz wszystkie mecze z groznymi rywalami u siebie) to Wojskowi sa zdecydowanym faworytem do mistrzostwa - przynajmniej teraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale zwazajac na to, ze runda wiosenna jest dosc krotka i na to, ze Wisla jest naprawde w niezbyt ciekawej formie, a Legia w niezlej (nie wspominam o tym, ze Legia gra juz wszystkie mecze z groznymi rywalami u siebie) to Wojskowi sa zdecydowanym faworytem do mistrzostwa - przynajmniej teraz.

To fakt - terminarz rundy wiosennej Legia ma o wiele lepszy - ale nic jeszcze nie jest przesadzone ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma co skreślać Wisły jeszcze przecież to tylko jeden punkt. Pozatym Groclin zajmuje 12, a Cracovia 7, więc Wisła miała teoretycznie mocniejszego rywla.

Teoretycznie, ale w/g mnie Groclin prezentuje teraz wyzsza forme od Cracovii. Po prostu mial niefarta trafic od razu na Wisle i Legie :D

Jak myslicie kto spadnie w tym roku? :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretycznie, ale w/g mnie Groclin prezentuje teraz wyzsza forme od Cracovii. Po prostu mial niefarta trafic od razu na Wisle i Legie :D

Jak myslicie kto spadnie w tym roku? :cry:

No raczej Polonia pozegna sie z rozgrywkami w I lidze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20.kolejka Orange Extraklasy

 

Amica Wronki - Polonia Warszawa

Górnik Zabrze - MKS Pogoń Szczecin

Legia Warszawa - Cracovia Kraków

Wisła Kraków - Odra Wodzisław Śląski

Zagłębie Lubin - Wisła Płock

Korona Kielce - Lech Poznań

Górnik Łęczna - Groclin-Dyskobolia

Arka Gdynia - GKS Bełchatów

 

dzisiaj (mam nadzieje :D ) Legia jezdzi Cracovie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...