kamzi Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2006 Witam Mam problem z monitorem crt 17' IIYAMA Vison Master Pro 1413. Po odpaleniu monitor piszczy przez dosyć długi okres. Jak sie mocniej nagrzeje to pisk ustaje. Monitor mam na gwarancji ale w meilu od serwisu napisano mi że mam wysłac monitor ale jesli nie stwierdzą usterki to bede musiał zapłacić 150zł+VAT. Boje się czy gwara obejmuje taką usterkę (czy nie odpowiedzą mi że jest to normalne zużycie kineskopu). Czy miał ktoś podobny problem?? Prosze o pomoc. I jeszcze jedno. W paszporcie serwisowym jest napisane że gwarancja jest door to door a oni każa mi go wysłac przez UPS. Poza tym chciałbym dostać zastepczy monitor na czas naprawy. Czy miał ktoś podobny problem z serwisem IIYAMA?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smol__ar Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2006 Trzy dni przed upływem gwarancji kumpel oddał CTR Samsunga i wymienili mu na nowszy model (tez mu piszczał). door to door = wysyłasz za posrednictwem UPS na ich koszt, jeśli gwarancja zostanie uwzględniona pokryją koszty transportu, jeśli nie zostanie uznana płacisz ty. Monitora zastępczego nie dostaniesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekservice Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2006 Witam. Piszczące monitory to nie wina zużycia kineskopu, piszczą po prostu cewki lub trafka. W serwisie powinni to bez żadnych problemów naprawić. Co do kosztów i ekspertyzy: jest to usterka monitora kwalifikująca go do naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...