Skocz do zawartości
kamzi

Czy Gwarancja Obejmuje Piszczący Monitor?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem z monitorem crt 17' IIYAMA Vison Master Pro 1413. Po odpaleniu monitor piszczy przez dosyć długi okres. Jak sie mocniej nagrzeje to pisk ustaje. Monitor mam na gwarancji ale w meilu od serwisu napisano mi że mam wysłac monitor ale jesli nie stwierdzą usterki to bede musiał zapłacić 150zł+VAT. Boje się czy gwara obejmuje taką usterkę (czy nie odpowiedzą mi że jest to normalne zużycie kineskopu). Czy miał ktoś podobny problem?? Prosze o pomoc.

 

I jeszcze jedno. W paszporcie serwisowym jest napisane że gwarancja jest door to door a oni każa mi go wysłac przez UPS. Poza tym chciałbym dostać zastepczy monitor na czas naprawy. Czy miał ktoś podobny problem z serwisem IIYAMA??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzy dni przed upływem gwarancji kumpel oddał CTR Samsunga i wymienili mu na nowszy model (tez mu piszczał).

 

door to door = wysyłasz za posrednictwem UPS na ich koszt, jeśli gwarancja zostanie uwzględniona pokryją koszty transportu, jeśli nie zostanie uznana płacisz ty.

 

Monitora zastępczego nie dostaniesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...