Sheep Opublikowano 13 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2003 moze moja odpowiedz byla nie przemyslana i przez niektore osoby traktowana jako lamerstwo... ale dla mnie liczy sie koszt. Tak jak ktoś wszesniej powiedzial 10% wiecej fps za 300zł róznicy pomiedzy radkiem a Gf4 jest wydawac bez sensu. W kocu Overclocking z tego co wiem to polepszanie wydajnosci ktore wiaze sie z malymi kosztami. A taki Radek 8500LE jestem pewien ze po podkreceniu bedzie szybszy od GF4Ti4200. Różnice mozna sobie samemu policzyc. Powtarzam, dla mnie liczy sie i cena i wydajnosc. Za rok roznica pomiedzy radkiem a Gf4ti bedzie siegala 50zl ( gora ) i co ??? 300zl roznicy???? oplaca sie??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irnlng Opublikowano 13 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2003 A taki Radek 8500LE jestem pewien ze po podkreceniu bedzie szybszy od GF4Ti4200. Nie mozesz tak pisac. pamietaj, ze porownujesz podkreconego radka z nie kreconym 4200. musisz wziac pod uwage, za 4200 jest jedna z lepiej krecacych sie kart i znacznie zwieksza to jej wydajnosc. Powyzej poziomu 8500 wedlug moich obserwacji(nie mialem radka w rekach, wiec moge sie tu mylic) pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheep Opublikowano 13 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2003 Slayer napisał: Dochodze do wniosku, że jednak Radeon 8500 będzie i jest leprzy od Geforce 4TI 4200 z prostej przyczyny-wiecej obrabia tekstór na jeden cykl niż Geforce ( o 2 wiecej). Ale do puki będą wydawać gry dla DX 8.0 czy DX 8.1 ( mimo obsługi 6 nakładanych tekstór) będzie wydajniejszy Geforce. A kiedy w końcu zacznie sie cos dziać na polu Direct 9.0( czyli gry)wtedy Radeon 8500/9100 powinien zdecydowanie przyśpieszyć w stosunku do Geforce. Nie mówię tu o optymalizacjii sterowników dla DX 9.0, co teraz wyszły od ATI czy NVIDIA ( ten 2 to właściwie zrobił to tylko dla reklamy) ale o czystym kodzie programu korzystających bezpośrenio z biobliotek Microsoftu. Skoro na teraz Pixel Shader 1.4 nie został zaakceptowany, to i tak i tak, jeżeli zacznie sie wykorzystywać wersję 2.0, to automatycznie zrobi sie support dla wersjii 1.4( a ta jest 2 razy szybsza niz 1.3 w Geforce4). To wszystko spekulacje, ale chyba dosyć realne? ZGADZAM SIE!!!! MUSI BYC REALNE! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheep Opublikowano 13 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2003 A taki Radek 8500LE jestem pewien ze po podkreceniu bedzie szybszy od GF4Ti4200. Nie mozesz tak pisac. pamietaj, ze porownujesz podkreconego radka z nie kreconym 4200. musisz wziac pod uwage, za 4200 jest jedna z lepiej krecacych sie kart i znacznie zwieksza to jej wydajnosc. Powyzej poziomu 8500 wedlug moich obserwacji(nie mialem radka w rekach, wiec moge sie tu mylic) pozdrawiam tak, masz racje. Chodzi mi tylko o to ze oszczedzajac 300zl mozemy miec cos na poziomie Gf4Ti4200niekreconego. A ja zgadzam sie z Slayerem i licze na to ze Radek 9100 rozwinie skrzydla w nowych gierkach i nowych 3Dmarkach z Directx9. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irnlng Opublikowano 13 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2003 To wszystko spekulacje, ale chyba dosyć realne? ZGADZAM SIE!!!! MUSI BYC REALNE! zobaczymy. ja sie tu klocic nie bede, sa rozne zdania i ok. radek 8500 jest wypasiona karta i nie przecze temu. z tym wsparciem brzmi niezle, ale nie przekonuje mnie do konca. gry moga byc pisane pod wersje 1.3 albo pod wersje 2.0. jesli karta ma 1.4, to albo dziala w 1.3, albo nie dziala w 2.0(chodzi o to, ze karta i tak nie sprosta tym wymaganiom). nie wydaje mi sie, zeby to mialo w przyszlosci znaczenie. ale jak pisalem zobaczymy. :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimek Opublikowano 13 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2003 To wszystko spekulacje, ale chyba dosyć realne? ZGADZAM SIE!!!! MUSI BYC REALNE! zobaczymy. ja sie tu klocic nie bede, sa rozne zdania i ok. radek 8500 jest wypasiona karta i nie przecze temu. z tym wsparciem brzmi niezle, ale nie przekonuje mnie do konca. gry moga byc pisane pod wersje 1.3 albo pod wersje 2.0. jesli karta ma 1.4, to albo dziala w 1.3, albo nie dziala w 2.0(chodzi o to, ze karta i tak nie sprosta tym wymaganiom). nie wydaje mi sie, zeby to mialo w przyszlosci znaczenie. ale jak pisalem zobaczymy. :P Zanim te wszystkie nowe wodotryski DX9, Pixel i Vertex Shadery na dobre zagoszczą w gierkach, to IMHO te Radeony 8500 i GF4Ti będą pozwalały na grę tylko w niskich detalach. Wtedy to pewnie Radeon 9700, GeForce FX, albo ich następcy koniecznie będzą musiały być w naszych "piecach", żeby to wszystko jako-tako uciągnąć... Oprócz tego jakiś Hammer 4GHz, lub PV 5GHz... Taka jest szara, smutna rzeczywistość :cry: (bo na optymalizację kodu programów nie ma co liczyć :wink: ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...