Jump to content
greguk

Nie Kupuj Acera

Recommended Posts

Nigdy nie wiesz jaki produkt jest dobry naprawde dopuki sie nie zepsuje. Tak bylo w moim przypadku.. Bardzo sobie chwalilem swojego Acera Aspire 1522WLmi, ktorego kupilem sobie w UK dopuki nie padla karta graficzna:) Nie wiem do konca tak naprawde co sie stalo (na ekranie mialem poziome paski w rozowym przewaznie kolorze, no tudziez tez zielonym bodajrze). Wtedy na poczatku wyslalem e-maila do supportu Acera. Oczywiscie do dnia pisania tego postu odpowiedzi na niego nie dostalem:) Sprzet zostal zakupiony w Uk w sklepie Staples gdzie po 8miesiacach (bo wtedy wlasnie sie popsul), gdzie z wielkim trudem go ode mnie wzieli i wyslali do Acera bodajdze w Londynie - z trudem bo chcieli abym to zrobil w swoim zakresie (nie mam pojecia jaka gwarancje maja tutejsze sklepy). Ze strony Acera wynika, ze sprzet "powinien" zostac naprawiony w przeciagu.. uwaga.. 2 dni! Przez telefon poinformowano mnie, ze naprawa potrwa 10 dni roboczych (po co wiec pisac,ze dwa dni?). Po 14, ba po 17 dniach zadnej odpowiedzi nie dostalem, choc podalem moj adres domowy, telefonkom. i e-mail. 18 dnia zadzwonilem do Acera gdzie uprzejma pani poinformowala mnie, ze czekaja dalej na jakas czesc do mojego laptopa i.. uwaga - "powinni" ja dostac w przeciagu 14dni. Co jesli nie? Rozwaza zwrot pieniedzy lub wymiane na inny produkt. Ciekawe podejscie do klienta, nieprawdaz? Zreszta jak powiedzial jeden znajomy - Acer ladnie wyglada ale.. z jego jakoscia bywa roznie.. jak w toterii. Moj los nie okazal sie szczesliwy. Jaki bedzie wasz jesli zdecydujecie sie na produkt Acera.. czas zapewne pokaze.

 

Zachecam do pisania swoich odczuc badz opinii na temat produktow Acera - najlepiej na temat ich laptopow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzet zostal zakupiony w Uk w sklepie Staples gdzie po 8miesiacach (bo wtedy wlasnie sie popsul), gdzie z wielkim trudem go ode mnie wzieli i wyslali do Acera bodajdze w Londynie - z trudem bo chcieli abym to zrobil w swoim zakresie (nie mam pojecia jaka gwarancje maja tutejsze sklepy).

Prawdopodobnie miałeś uszkodzoną taśmę do matrycy , na allegro 1 gość , przy sprzedaży wspominał że wymiana jej to około 50 zł (był to stary laptok z Pentium II).Widać warto kupować w Polsce .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez mialem awarie Acera. Od ok. roku uzywam Aspire 1525WLMi. Kazdego dnia go zajezdzam, przetwarzam setki MB na dysku az... pewnego dnia padl i nie wstal. Oddalem go do sklepu na serwis (aby dalej sie tym zajal i skontaktowal z Acerem) i spokojnie czekalem na odbior. Wszystko trwalo ok. 2 tygodnie (firma serwisowa z Warszawy czekala na czesci zapasowe).

W moim przypadku serwis przebiegl sprawnie i bezbolesnie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zachecam do pisania swoich odczuc badz opinii na temat produktow Acera - najlepiej na temat ich laptopow.

niewiem jaki ty masz problem, jeszcze sami ci zaproponowali zwrot kasy albo wymiana na inny model. Zwrot kasy w tym przypadku to istne zrzadzenie losu, za to kase co dales rok temu za lapka mozesz sie teraz spokojnie sprawic nowiusenki laptop, na dodatek z lepszymi parametrami, zwlaszcza ze masz taka cegle z grzejnikiem zamiast procesora. No fakt, sa okropni.

Edited by marioking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyznawcy Acera to istna plaga :D Bez urazy ;)

Ja nie lubie hazardu i co za tym idzie ryzykowac przy zakupie a skapy traci dwa razy.

 

Pelen respekt dla Kurka za slowa ktore zaraz przytocze !

 

ehm ehm sam mam Acera ale powiem tak, jak kupisz Acera i ci sie zepsuje to kup zapas nerwosolu i zapisz sie do psychiatry bo mozesz czekac na zwrot komputeraz z serwisu 2 miesiace a i moze sie okaac ze musisz zaplacic za naprawe.....

Ja za kazdym razem jak wlaczam lapa to trzymam kciuki zeby sie nic nie stalo nie daj boze i zebym nie musial wyslac do serwisu Acera ktory jest juz (nie)slawny na cala polske

Edited by baxxxio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyznawcy Acera to istna plaga :D Bez urazy ;)

Ja nie lubie hazardu i co za tym idzie ryzykowac przy zakupie a skapy traci dwa razy.

 

Pelen respekt dla Kurka za slowa ktore zaraz przytocze !

to nie hazard czy fantyzm, to po prostu pragmatyka. dla niektorych lapek musi charakteryzowac pewna wydajnosc/lubia pograc i nie maja 6000 na asusa a6v albo jakis inny markowy o takiej wydajnosci. wybor jest tylko jeden acer, zadna inna marka z tych mniej powazanych nie zaoferuje nic porownywalnego za te pieniadze. a co by nie gadac acer wcale taki zly nie jest, coprawda nie wyglada jak moj ulubiony a6v ale i tak lepiej sie wedlug mnie prezentuje od F-S. jedyne watpliwa kwestia to serwis, kiedy acer otworzy swoj wlasny zgodnie z zapowiedziami sytuacja pewnie sie poprawi. Choicarz moj pierwszy acerek urzytkownay obecnie przez matke zaliczyl wizyte w seriwie i nie mogle zlego slowa powiedziec tylko szybko, sprawnie i dokladnie, mowie tu o Blasc :P

 

na fanatykow to sie bardziej klasyfikuja urzytkownicy markowego sprzetu co mowia ze niewazne te gorsze parametry czy wydajnosc byle tylko markowy :P

Edited by marioking

Share this post


Link to post
Share on other sites

marioking wszyscy o tym wiemy i mamy tego swiadomosc. Tylko wszystko sie rozbija to serwis a nie o to ze acer jest slaby. Wybacz ale ja patrze z przymruzniem oka na to czego to nie zrobi Acer. Narazie otworzyli serwis w czechach i nie zamierzaja otwierac takowego w PL a to ze ktos tak napisal w jakims e-mailu to na zasadzie "odczep sie" Sory ale takie mam zdanie na ten temat, zamiast pisac epistoły do rozgoryczonych klientow o tym jakie to horyzonty sie nie otwieraja przed posiadaczami Acera to by wzieli dupe w garsc i cos zaczeli ROBIC w tej sprawie. Dopiero jak zobacze na stronie Acera oficjalny adres nowego serwisu i beda poytywne opinie to bede mogl z czystym sumieniem polecic jakiemus znajomemu Acera bo prawda jest ze kasuje konkurencje bebechami a wiekszosc laptopow konkurencji rowniez jakoscia wykoanania (tak tak panowie) narazie jednak kupno Acera to zbyt duze ryzyko.

 

Aha i jeszcze oczywiscie czekam na zmiane warunkow gwarancji na okres 2 lat. Jeden rok to zenada i kompromitacja dla producenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko ze to troche przypomina uliczne killsy znane mi z jednego forum o tematyce samochodowej :lol: A teksty czest sa takie "Objechalem moim stjuningownym sejczento bmw 323.Ale koles mial mine i po co kupowal takie drogie auto skoro mogl kupic fiacika" :lol: :lol:

 

Tylko nie mowcie mi Panowie ze acer jest wypasiony wenatrz i ma super obudowy,a cena wynika z tego ze firma jest notebookowym filantropopem :lol:

Edited by baxxxio

Share this post


Link to post
Share on other sites

no raczej nie mozna Acerowi odmowic ladowania do kadlubka najnowszych technologi i sprowadzania ceny na ziemie hm? To wlasnie Acer jako pierwszy wprowadzil x700 do powszechnego uzytku i pozwolil graczom mobilnym na plyna gre. Ja jak kupowalem swojego lapa to nawet ciezko mi bylo znalezc jakiegos lapa z x700 a jak juz bym to kosztowal 40% wiecej niz Acer. I obudowa acera jest takiej samej jakosci jak przecietnego FS czy toshiby sory baxxxio ale juz wiele razy porownywalem. Jak by ci odlac z tego samego plastiku forne FS to bys nawet sie nie kapnol ze to inna mieszanka. A ze wzornictow takie... coz to juz inna dyskusja.

 

i co do tego cytatu

"Tylko ze to troche przypomina uliczne killsy znane mi z jednego forum o tematyce samochodowej A teksty czest sa takie "Objechalem moim stjuningownym sejczento bmw 323.Ale koles mial mine i po co kupowal takie drogie auto skoro mogl kupic fiacika"

 

Nie powiesz mi chyba ze taka sama konfiguracja Acera bedzie wolniejsza od takiej samej konfiguracji toshiby? Jesli chodzi o wydajnosc, mobilnosc wage itp to Acer absolutnie NICZYM nie odstaje od konkurencji. Dyskwalifikuje go JEDYNIE serwis

Edited by kurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem jedyne dobre laptopy ze stajni acera to tylko ferrari, ale cena jest kosmiczna jak za te parametry.

Jakosc wykonania i materialow to wg mnie porazka, a juz troche sie naogladalem i nadotykalem Acerów. Wolalbym dolozyc 1000 zl wiecej za toshibe czy fs za sprzet o tych samych paramterach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja kupiłem ACER'a 5652 i po pierwszych 24 godzinach mogę powiedzieć tyle. Plastik jest taki sam jak w Toshibie, ASUS (inny kolor) i F-S. Dwa miesiace szukania i wybierania lapka spowodowało, że bardzo dużo widziałem. Dlatego mówiąc o dobrych obudowach to sądze, że wszystko oprócz IBM i ewentualnie niektórych HP nie zasługuje na to stwierdzenie. Jakośc wykonania taka sama jak w ASUS i F-S. Toshiba niestety jest lepiej złożona i to trzeba przyznać. Niestety nie licząc matrycy reszta w Toszce to pełen standard za dużą kasę. Dla przypomnienia M70-198 - 6000zł, a nic w nim ciekawego oprócz matrycy nie ma. No i w dodatku piszczy. ASUS super zestaw + kiepska matryca za 6500zł. Kuszące, ale nie do końca. Co do F-S to 2 godziny stałem w Vobisie z M3438 i obudowa jest praktycznie takiej samej jakości jak w moim ACER'ze. To, że jest gorsza nie powiem, ale lepsza napewno nie, a już na pewno gorsza niż w ASUS i Toshiba.

 

Ja szukałem czegoś wydajnego, nowoczesnego za normalne pieniążki. Sądze, że ACER 5652 lub ASUS A6J to znakomity wybór. O innych w tym przedziale cenowym nie mamy co mówić bo nie dorastają im do pięt. Spierać się nie będziemy co z tych dwóch jest lepsze. Poprostu uznajmy, że są takie same i wtedy nikt nie będzie miał żalu :-P

 

Acha recenzje i spostrzeżenia wrzuce w sobote - bo mam dużo pracy na uczelni. Jak narazie jedyny minus to napęd DVD Macshity - wolny podczas kopiowania i co jakiś czas potrafi pożądnie warknąć, jakby podczas rozpędzania.

 

toshiba ? to teraz taki sam shit jak acer, bardzo awaryjne

Kurek ma 8 miesięcy swojego ACER'a i nie narzeka. Mam nadzieje, ze ja też nie będe. Co do sensu komentarza - to wydaje mi się, że jest on prawdziwy w stosunku do lapków do 4 tys. zł. Przynajmniej tak słyszałem no i tak jakoś mam nadzieje, że jest to prawda. Z drugiej jednak strony mam 3 lata gwarancji i ubezpieczenie. A serwisem zajmuje się mi diler - który ma 21 dni roboczych na rozwiązanie problemu, czyli 1 miesiąc. Jeżeli mu się to nie uda w ciągu 48h dostaje nowego kompa. Lub 3 naprawy i dostaje kase :-P Więc ja sie tam nie martwie :-) Zresztą czemu miałby się psuć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko nie mowcie mi Panowie ze acer jest wypasiony wenatrz i ma super obudowy,a cena wynika z tego ze firma jest notebookowym filantropopem :lol:

Cena wynika z tego że firma woli sprzedać dużo (z mniejszym przebiciem), niż mało - jak różne inne chciwe firmy :) i produkuje je w Azji.HP i IBM sprzedają komputery głównie korporacjom razem z oprogramowaniem.

Acer sprzedaje tylko laptopy i monitory LCD .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena wynika z tego że firma woli sprzedać dużo (z mniejszym przebiciem), niż mało - jak różne inne chciwe firmy :) i produkuje je w Azji.HP i IBM sprzedają komputery głównie korporacjom razem z oprogramowaniem.

Acer sprzedaje tylko laptopy i monitory LCD .

...a PDA ;]?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie czytam te wszystkie informacje i jestem zdania że też w tym życiu nic nie kupię więcej tej firmy Jestem szczęśliwym posiadaczem Acerka as 5014 WMLi hehe przynajmniej tak myślałem wykupiłem nawet dodatkową gwarancję ( rozszerzenie do 3 lat z ubezpieczeniem ) zarejestrowałem ją w wymaganym okresie 90 dniu i było wszystko kolorowo dopóki nie padł dysk ( przynajmniej tak wskazywały testy SMART ) kopm się uruchamiał 20-30 min odesłałem go do firmy blasc zgodnie z zaleceniami przekazanymi mi telefonicznie przez konsultantkę w firmie Acer. I tyle go widziałem już dwa miesiące czekam na zwrot naprawionego sprzętu . A blasc wciąż czeka na części więc mam do was pytanie czy ktoś próbował pisać do firmy macierzystej z zażaleniami i czy dostał od niej jakąś wiadomość ? Może w siedzibie głównej nie wiedzą jak ich przedstawicielstwo w polsce załatwia klientów ? czy może ktoś próbował opisać serwis Acera w jakiejś technicznej prasie ? Co proponujecie zrobić z tą firmą. I jeszcze jedno pytanie. Mam drugi taki model który zaczyna szwankować czy zdecydowalibyście się na wysłanie do nich następny komputer gdy nie otrzymaliście jeszcze sprzętu który powierzyliście im dwa miesiące temu Mam prośbę proszę o informację wszystkich którzy i mieli jakieś problemy z serwisem acera a ja postaram się upublicznić to jakoś niech firma zacznie się liczyć z klientami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie czytam te wszystkie informacje i jestem zdania że też w tym życiu nic nie kupię więcej tej firmy Jestem s ktoś próbował opisać serwis Acera w jakiejś technicznej prasie ? Co proponujecie zrobić z tą firmą. I

Jeśli przekroczyli maksymalny czas naprawy to g... cię interesuje dlaczego , mogliby miec nawet pożar. Niech ci wymienia na nowy lub zwrot kasy . Jak nie to pozew do sądu. W razie problemów skontaktuj się z federacją konsumentów w twojej miejscowości ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli przekroczyli maksymalny czas naprawy to g... cię interesuje dlaczego , mogliby miec nawet pożar. Niech ci wymienia na nowy lub zwrot kasy . Jak nie to pozew do sądu. W razie problemów skontaktuj się z federacją konsumentów w twojej miejscowości ;)

heheh Nie przekroczyli terminu bo nie ma czegos takiego jak termin w Gwarancji stoi że firma Acer dołozy wszelkich starań żeby wtkonać naprawe w takim a takim terminie więc zwrot dołoży stara jest nie zobowiązujący i mają to głęboko w d.... że klient jest zdenerwowany. :rulez:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heheh Nie przekroczyli terminu bo nie ma czegos takiego jak termin w Gwarancji stoi że firma Acer dołozy wszelkich starań żeby wtkonać naprawe w takim a takim terminie więc zwrot dołoży stara jest nie zobowiązujący i mają to głęboko w d.... że klient jest zdenerwowany. :rulez:

W takim wypadku zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego , zgłoś się do federacji konsumentów

 

inaczej w umowie sprzedaży mogłyby się znaleźć takie stwierdzenie :

firma nie gwarantuje działania zakupionego towaru,

towar nie może być naprawiany poza siedzibą firmy pod groźbą kar umownych (np. 5000 zł)

a wszelkie koszty naprawy ponosi klient :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I po klopocie.. :) Ale miesiac nerwow byl i to nie maly. Zadzialala interwencja pracownika sklepu skad wyslalem laptopa (ktory zawziecie klocil sie w moim imieniu z Acerem) i ktory wywalczyl dla mnie nowego laptopa - Acera Travelmate 8106 :) Maszyna o niebo lepsza od poprzedniej. Co do tematu tego postu "Nie kupuj Acera" - wydawac by sie moglo, ze cos sie zmienilo.. za wczesnie jednak sie na ten temat wypowiadac.. Serwis Acera pracuje jak pracuje.. Na mojego maila odpowiedziala tylko polska pracownica z czech (?), laptop przyszedl troche niespodziewanie .. duzo by opowiadac.. I nie trzebabylo tak rozwiazac problem od razu? :D

 

Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie wypowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.