Skocz do zawartości
Spawacz

Czarna Lista Sklepów Komputerowych.

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio coraz częściej użytkownicy Forum.tweak.pl skarżą się na sposób obchodzenia się z klientami popularnych sklepów/sklepów internetowych.

Stwierdziłem, że przydałby się temat łączący te wszystkie skargi.

 

Na razie proponuję umieszczanie linków. Jak uzbiera się tego trochę to może zrobię jakiś ranking :):).

 

Skargi na firmę PC-Project:

http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=186797

 

firma Www.zoosfera.pl:

http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=188905&hl=

 

firma Komsad.pl

http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...hl=Komsad+pixel

http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...5entry1991235

 

firma www.terra.com.pl

http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=168707&hl=terra

 

Firma Komputronik.pl

http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=84577&hl=

http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=60677&hl=

 

 

Proszę o zamieszczanie linków do tego typu tematów :). Mam nadzieję, żę mój pomysł wypali ;D;D

Edytowane przez Spawacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Baaardzo dobry pomysł - pozwolę się poskarżyć :

 

1. Firma Arche www.arche.net.pl

 

- za opóźnienie

 

Kupiłem u nich Radeona 9800 Pro - mimo zapewnień że przesyłka zostanie wysłana,stało się to dopiero w dwa dni później,po rozmowie telefonicznej twierdzili że wysłali - ale nie potrafili podać listu przewozowego :).

 

2. Firma Pc Projekt http://www.pcprojekt.pl

 

- za opóźnienie i "ściemnianie"

 

Kupiłem u nich dysk Samsunga 200Gb zapłaciłem za kuriera - przesyłka przyszła po tygodniu , w międzyczasie ściemniali że kurier wysłał pod zły adres itp. , ciężko było się doprosić o nr listu przewozowego.

 

3. Firma Proline http://www.proline.com.pl/

 

- za towar który ma być a którego nie będzie

 

Zamówiłem u nich płytę MSI K8N Neo - zapłaciłem z góry przelewem,nowa dostawa miała być we wtorek,później w czwartek,później w poniedziałek .... w końcu zażadałem zwrotu pieniędzy.W żadnym wypadku nie wpłacajcie im pieniędzy z góry jeśli nie ma towaru.

 

Tych sklepów może być nie wpisywał od razu na "czarną listę" ale ja raczej już w nich zakupów nie zrobię - nic mnie wkurza bardziej niż lekceważenie klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...