Spawacz Opublikowano 11 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2006 (edytowane) Ostatnio coraz częściej użytkownicy Forum.tweak.pl skarżą się na sposób obchodzenia się z klientami popularnych sklepów/sklepów internetowych. Stwierdziłem, że przydałby się temat łączący te wszystkie skargi. Na razie proponuję umieszczanie linków. Jak uzbiera się tego trochę to może zrobię jakiś ranking :):). Skargi na firmę PC-Project: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=186797 firma Www.zoosfera.pl: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=188905&hl= firma Komsad.pl http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...hl=Komsad+pixel http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...5entry1991235 firma www.terra.com.pl http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=168707&hl=terra Firma Komputronik.pl http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=84577&hl= http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=60677&hl= Proszę o zamieszczanie linków do tego typu tematów :). Mam nadzieję, żę mój pomysł wypali ;D;D Edytowane 14 Marca 2006 przez Spawacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geekos Opublikowano 11 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2006 Baaardzo dobry pomysł - pozwolę się poskarżyć : 1. Firma Arche www.arche.net.pl - za opóźnienie Kupiłem u nich Radeona 9800 Pro - mimo zapewnień że przesyłka zostanie wysłana,stało się to dopiero w dwa dni później,po rozmowie telefonicznej twierdzili że wysłali - ale nie potrafili podać listu przewozowego :). 2. Firma Pc Projekt http://www.pcprojekt.pl - za opóźnienie i "ściemnianie" Kupiłem u nich dysk Samsunga 200Gb zapłaciłem za kuriera - przesyłka przyszła po tygodniu , w międzyczasie ściemniali że kurier wysłał pod zły adres itp. , ciężko było się doprosić o nr listu przewozowego. 3. Firma Proline http://www.proline.com.pl/ - za towar który ma być a którego nie będzie Zamówiłem u nich płytę MSI K8N Neo - zapłaciłem z góry przelewem,nowa dostawa miała być we wtorek,później w czwartek,później w poniedziałek .... w końcu zażadałem zwrotu pieniędzy.W żadnym wypadku nie wpłacajcie im pieniędzy z góry jeśli nie ma towaru. Tych sklepów może być nie wpisywał od razu na "czarną listę" ale ja raczej już w nich zakupów nie zrobię - nic mnie wkurza bardziej niż lekceważenie klienta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...