Skocz do zawartości
dazzler

Jak To Jest Z Gwarancją Na Nagrywarki Nec'a?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie

Kumpel kupił nagrywarkę DVD NEC 4551 chyba (dokładnie nie pamiętam modelu) i Proline w Krakowie około 1 miesiąc temu.

No i nagrywarka sie zepsuła (nie widzi żadnej włożonej płyty) - mieli i mieli.

Na jakiej zasadzie odbywa się reklamacja NEC'a. Bo mu powiedzieli, że ma wysłać pod wskazany adres na karcie gwarancyjnej NEC'a.

Nie mam teraz tej karty bo kolega ma w Krakowie, więc nie wiem co jest napisane.

I mam kilka pytań:

 

1. Czy nie może normalnie zanieść jej do sklepu na gwarancje (tam gdzie kupił - ma dowód zakupu) by oni się tym zajęli?

2. Jeśli musi wysłać do neca to czy jest to jakieś DOOR TO DOOR (chodzi mi o to czy sam z własnej kieszeni musi opłacić koszt przesyłki)?

 

Może na karcie gwarancyjnej to jest napisane, ale kumpel ją ma (a on jest niekumaty), a ja nie mam teraz do niej dostępu by przeczytać.

A obiecałem, że się dowiem.

 

Z góry dzieki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam neca 3540A. Na karcie napisane jest ze gwarancja jest d2d, sprzet trzeba dostarczyc w bezpiecznym opakowaniu z w pelni wypelniona faktura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość pawel555

Ja tez mam pytanie dotyczace gw. na Neca.

 

Kto ponosi koszty dostawy (np.kurierem) do serwisu i z powrotem do mni?

Czy jesli okaze sie ze nagrywarka jest sprawna to ponosze jakies koszty (ekspertyza)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie

Kumpel kupił nagrywarkę DVD NEC 4551 chyba (dokładnie nie pamiętam modelu) i Proline w Krakowie około 1 miesiąc temu.

No i nagrywarka sie zepsuła (nie widzi żadnej włożonej płyty) - mieli i mieli.

Na jakiej zasadzie odbywa się reklamacja NEC'a. Bo mu powiedzieli, że ma wysłać pod wskazany adres na karcie gwarancyjnej NEC'a.

Nie mam teraz tej karty bo kolega ma w Krakowie, więc nie wiem co jest napisane.

I mam kilka pytań:

 

1. Czy nie może normalnie zanieść jej do sklepu na gwarancje (tam gdzie kupił - ma dowód zakupu) by oni się tym zajęli?

2. Jeśli musi wysłać do neca to czy jest to jakieś DOOR TO DOOR (chodzi mi o to czy sam z własnej kieszeni musi opłacić koszt przesyłki)?

 

Może na karcie gwarancyjnej to jest napisane, ale kumpel ją ma (a on jest niekumaty), a ja nie mam teraz do niej dostępu by przeczytać.

A obiecałem, że się dowiem.

 

Z góry dzieki ;)

 

Ja na Twoim miejscu skorzystałbym nie z gwarancji tylko z "ustawy" o "niezgodności towaru z umową" - wtedy to sklep musi się zająć naprawą/wymianą - i co najlepsze ma na to tylko 2 tygodnie - niezależnie od "oczekiwania" na części itp. ;-) a w przypadku gwarancji to różnie bywa ...

 

Jeśli się mylę - niech mnie ktoś poprawi !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...