Wanted-007 Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2006 (edytowane) kupiłem wczoraj LCD Acer AL 1751A. ok. 20.00 odpaliłem, jest ok dzisiaj rano ok 16 zobaczyłem martwego piksela... chyba....., na czarnym tle jedna biała kropka. po jakiś 30 min. jak włączyłem trochę animacji death pixel znikną czy to jest możliwe...? co mam zrobić, :mur: bo do 7 dni mogę wymienić monitor bez podawania przyczyn. jeśli ktoś uważa że kopiony przeze mnie LD jes do bani to nich powie jaką 17 można kupić za ok 1200 PLN dodam że to jes mój pierwszy monitor LCD i jestem w tym temaci zielony proszę o radę i pomoc pozdrawiam B) Edytowane 18 Marca 2006 przez Wanted-007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2006 Wanted-007 napisał(a): kupiłem wczoraj LCD Acer AL 1751A. ok. 20.00 odpaliłem, jest ok dzisiaj rano ok 16 zobaczyłem martwego piksela... chyba....., na czarnym tle jedna biała kropka. po jakiś 30 min. jak włączyłem trochę animacji death pixel znikną czy to jest możliwe...? co mam zrobić, :mur: bo do 7 dni mogę wymienić monitor bez podawania przyczyn. jeśli ktoś uważa że kopiony przeze mnie LD jes do bani to nich powie jaką 17 można kupić za ok 1200 PLN dodam że to jes mój pierwszy monitor LCD i jestem w tym temaci zielony proszę o radę i pomoc pozdrawiam B) Ja bym go oddał i wymienił na jakiś model z matrycą mva 19" np. BENQ ( 1284 PLN ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...