Skocz do zawartości
ddebny

Router I Chello 1mb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam dwa komputery. Chciałbym podzielić sieć tak aby w obu był internet. Jaki byście mi radzili router najlepiej z wbudowanym modemem i ile by on kosztował? Do tego trzeba karty sieciowe? Sorka ale ja jestem troche zielony w tych sprawach a zależy mi na tym i chciałbym sie jakoś dowiedzieć. I czy wystarczy zainstalowac tylko sterowniki od rotera i wszystko działa czy jakoś to jeszze wszsytko konfigurować? Jakieś bramki i tp.

Prosze o pomoc :) i z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam dwa komputery. Chciałbym podzielić sieć tak aby w obu był internet. Jaki byście mi radzili router najlepiej z wbudowanym modemem i ile by on kosztował? Do tego trzeba karty sieciowe? Sorka ale ja jestem troche zielony w tych sprawach a zależy mi na tym i chciałbym sie jakoś dowiedzieć. I czy wystarczy zainstalowac tylko sterowniki od rotera i wszystko działa czy jakoś to jeszze wszsytko konfigurować? Jakieś bramki i tp.

Prosze o pomoc :) i z góry dzięki

po pirwsze to nie koniechnie musisz kupowac od rzu router, wystarczy ze polaczysz kompy szeregowo.

w kompie ktory ma besposrednie polaczenie z netem instalujesz 2 sieciowki, do jednej podlaczasz modem z UPC a druga laczysz kablem z 2 kompem.