Gość bachus81 Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 Od kilku tygodni śledzę ceny hurtowe Action S.A i ABCDATy. Ceny podzespoów porównuję z cenami detalicznymi najtańszych sklepów komputerowych. Z porównania wynika absurdalyn wniosek :unsure: Większość cen hurtowych jest wyższa niż ceny detaliczne w najtańszych sklepach. Nie rozumiem tego :mur: Czy te sklepy mają aż tak wielkie obroty i z tego tytułu wielkie upusty cenowe? Robią przekręty z nielegalnym towarem? Czy moze zarabiają na procesorze, który kosztuje 690 zł netto całe 1 zł?? Wyjaśnijcie mi to proszę bo jestem zielony :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Briareos Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 (edytowane) Rzeczywiście, to bardzo dziwne. Nie skupiam się na śledzeniu hurtowni ze sprzętem. Imo te hurtownie są jakies trefne [; Dlatego mamy w sklepach takie rozbieżności cenowe. Btw, popraw link w sigu, bo jest nieaktualny lub błędnie wpisany. Pozdrawiam! ;] Edytowane 28 Marca 2006 przez Briareos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 bachus81 => no niestety jest dokladnie tak jak piszesz :/ jak sa to sklepy netowe to chyba zarabiaja na przesylkach kurierskich :/ marze sa poprostu smiesznie niskie, zeby trzeba bylo schodzic na 5% albo i czasami nizej :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 Ja jako klient mogę się tylko cieszyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...