zozo Opublikowano 29 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2006 18.01.2006 roku Wysłałem do serwisu BLASC lapka Acer Aspire 5014 WLMi z uszkodzonym dyskiem i baterią , dysk miał problemy z pozycjonowaniem głowic a bateria trzymała 20 min zamiast 2 godzin .Oczywiście notebook jest na gwarancji bo kupiony został 1.09.2005 i dokupiłem rozszerzenie gwarancji do 3 lat z ubezpieczeniem ( co mnie podkusiło nie wiem ) otrzymałem od Blasca potwierdzenie przyjęcia sprzętu. Kolejna wymiana informacji między serwisem a mną polegało na zapytaniu o stan zlecenia naprawy nr. XXXXXX a w odpowiedzi otrzymywałem informację „wciąż czekamy na części” trochę to trwało potem próby telefonicznego załatwienia sprawy też nie wpłynęły na szybsze załatwienie sprawy po dwóch miesiącach gdy moja cierpliwość dogasała otrzymałem odpowiedź od Blasca że czekają na procesor 3400+ pomyślałem sobie że cholera są dokładni bo nie zauważyłem żeby były jakieś problemy z procesorem ( no może mi umknęło ) no dobra ale czemu 3400+ skoro był w nim procek 3700 ??? wiec na pytanie o powód wymiany procka 3700 na 3400 poproszono mnie o kontakt telefoniczny .Dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem to chyba wiedzą wszyscy którzy próbowali ,ale udało się po rozmowie z panem Darkiem zapewnił mnie ze to nieporozumienie zostanie wyjaśnione i dopilnuje osobiście by naprawa została ukończona jak najszybciej dzisiaj odebrałem od kuriera mojego lapka dzisiaj to znaczy 29.03.2006 Myślicie że powinienem być szczęśliwy nic z tego komputer wrócił do mnie w takim stanie w jakim go wysłałem poza tym ze ma tłuste plamy na karteczce ze specyfikacją . Dysk dalej jest nie do pracy komputer nie zdąży się włączyć zanim bateria się nie rozładuje. Bateria nie została nawet wyciągnięta z foli w którą zawinąłem ją by zapobiedz uszkodzeniu . Na karcie informacyjnej z serwisu jest napisane „wymieniono płytę główną w ramach gwarancji” ???????? Co wy na to ?????? Co dalej z tym Co robić dla tych którzy doszukują się jakiegoś błędu w moim postępowaniu powiem ze wraz ze sprzętem wysłałem dokładny opis usterki wraz z testami S.M.A.R.T na których bardzo dokładnie była widoczna praca dysku . Co będzie dalej na pewno napiszę jutro a właściwie dzisiaj kolejny telefon do blasca i do firmy acer .;( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ts_Alpin Opublikowano 29 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2006 To się wydaje aż nadto nie możliwe-najgorsze ze to prawda.Myśle że może trzeba by to może zgłosić gdzieś.może trzeba zadzwonić do Pani z Super expresu albo faktu.Na początek może to nie wiele ale zawsze jakimś echem się odbije.Niech obsmaruje ich jak wlezie.No ja już sam nie wiem.To się w pale nie mieści.Oni się z nas śmieją w zywe oczy.Nas czyli klientów Acer.pozdrawiam i sorry za składnie ale jest 2 w nocy:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doctor_25 Opublikowano 30 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2006 masakra jednym slowem!! oby mi nic nie siadlo:D i oby acer zmienil "serwis" :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 30 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2006 postrasz ich sadem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2006 Zamykam topic i prosze o dopisywanie sie w istniejacym juz watku, nie rozdrabniajmy sie na kazda osobna sprawa. pozdrawiam P.S. Wymiana plyty glownej to chyba sztandarowe dzialanie BLASC jesli nie potrafia/nie chca/nie maja potrzebnych czesci. Ale w ogole gratulacje, op 2 miesiach gdybym nie mial kompa to bym tam z shotgunem poszedl. A sprawa dodzwonienia sie to juz standard ze nie odbieraja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...