kurdefelek Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 (edytowane) Ciekawe Urozmaicenia I Innowacje W Grach. Gra idealna Elementy wszelkich gier, które uważane są za krok naprzód lub ciekawą innowację oraz takie, które mogłyby być zaimplementowane w grze idealnej. SIN Episodes: Emergence "Latający" żołnierze - fajnie sobie latają jak się im strzeli w butle. Jak z filmu Raport Mniejszości. SIN 1 Pozycjonowanie dźwięków. Gra obsługuje tą technologię, do tego potrzebna jest karta muzyczna, np. Vortex 2. Niesamowite wrażenia choć gra jest stara. Gdzie widać różnicę? Gdy stoisz w starym pomieszczeniu z desek. Ich dźwięk, skrzypienie jest jakby wszędzie. Z przdu, z tyłu, u góry czy na dole, trzeba się przysłuchać dźwiękom. Tego się opisać nieda. Dziś gry wykorzystujące EAX tego nie mają, tylko dodawany pogłos symulujący środowisko. A to wrażenia nie robi. Alone in the Dark: Near Death Investigation Episodyczna struktura gry. Odmienne epizody w formie sezonów. Styl scenariusza podobny do telewizyjnego na TV. Gra oferuje ok. 10 godzin rozgrywki. Każdy epizod to ok.30-40 minut gry. Za każdym razem gdy gracz uruchamia zasejwowaną (opcja load) grę , epizod zacznie się "telewizyjnym" streszczeniem poprzedniego epizodu/rozgrywki. To szybko wciąga gracza w historię i nie musi on pamiętać gdzie był/jest i co robił w danej lokacji. Wg twórców każdy epizod kończy się obryzaniem paznokci przez gracza ze strachu. Chrome Ciekawe w grze jest łamanie haseł w terminalach lub drzwiach. Całe „hackerstwo” polega tu na znanej grze memory, gdzie zakryte kwadraciki po kolei odkrywamy i staramy się odkrywać po dwa, a w późniejszych fazach gry po trzy kwadraty z takim samym symbolem. MOH: Pacific Assault Misje multiplayer – wyglądają jak misja, są podzielone na etapy. MGS (seria) - Świetny scenariusz tworzony przez Hideo Kojima. Niemal filmowa realizacja. Metal Gear Solid - Pierwowzór skradanek. Nowe możliwości, np. przyleganie do ścian, robienie hałasu w celu zwrócenia uwagi przeciwnika. Metal Gear Solid 3 Zmiana kamuflażu kierowana przez gracza. Potrzebna aby pozostać nie zauważonym. Bet On Soldier Płacenie za "sejwy", dodatkowo w wyznaczonych momentach (mogą być uznane wpradzie jako minusy gry ale widać tu kompromis dla tych, którzy nienawidzą gier z 3-ma sejwami na misję (ograniczona ilość) albo wogóle, więc lepsze jest sejwowanie bez ograniczeń. Natomiast zbyt duży nacisk położony na ekonomię także może być minusem (kupno broni ,ekwipunku i amunicji za pieniądze zarobione w poprzednich misjach. Far Cry Świetne AI zaskakujące nawet najlepszych graczy, 5 poziomów trudności (już 3-ci jest naprawdę trudny). Call Of Duty Oddanie wojennego szaleństwa. Call Of Duty 2 Konsolowy system informacji o stanie życia i amunicji. W czasie normalnej rozgrywki nie widać żadnych pasków, dopiero przy postrzeleniu (gdy zbliża się śmierć) ukazuje się pasek. Energia dodatkowo odnawia się samoczynnie przy odpoczynku (należy się osłonić przed ostrzałem) jako, że nie ma na mapach apteczek. O niskim stanie zdrowia dowiadujemy się po tym, że na brzegach ekranu pojawiają się czerwone plamy, a bohater zaczyna dyszeć. Operation Flashpoint Nieograniczony obszar działania, realizm. Za to zbyt wolna obsługa broni na menu kontekstowym. Symulacja pola walki. Thief 3 W tej grze znaczenie ma udżwiękowienie. Możliwości skradania się. Splinter Cell W tej grze znaczenie ma ciemność. Mozliwosc przesluchiwania wrogow. CT Special Forces: Nemesis Strike Dwoje bohaterów na przemian wykonuje misje, które mają odmienne style walki. wychylanie zza rogu, ostrzeliwanie na ślepo zza murka czy rogu. Full Spectrum Warrior Połączenie gry taktycznej z grą akcji. Sterowanie tylko myszą. Widok TPP, dwie drużyny, korzystanie z naturalnych osłon terenu. Liczy się planowanie i zimna krew. Animacja ładowania planszy to istny majstersztyk (stopniowe powiększanie widoku z satelity). Battlefield 2 Commander posiada ostrzał artyleryjski, może spuścić supply (uzdrawiającą skrzynię z amunicją). Ma dostęp do satelity i bezzałogowych samolotów rozpoznawczych. Drużyny mają pełno sprzętu i każdy wybiera klasę postaci. Mafia Całe "żyjące" miasto do zwiedzania (dość realne). Filmowość gry. Interakcja. Odwzorowanie szczegółów (lata '30). Mandaty. Policja się wzajemnie alarmuje. Nie nudzi, bo chce się jak najszybciej zobaczyć jaka będzie następna misja. Ogame Najprostszy i zarazem najciekawszy system ekonomiczny, dodatkowo gracz wybiera swoją własną drogę rozwoju. Taki "przeglądarkowy" system jest nie raz ciekawszy i dostępniejszy niż strategie w 3D i udziwnione menu. Prince of Persia: Piaski Czasu (Sands of Time) Trochę naiwne (magiczne i fantastyczne gry) ale warte uwagi... Za każdym razem gdy położymy wroga za pomocą miecza ,wyciąga się (?) z nich piasek i to usuwa przeciwnika doszczętnie. Piasek który w ten sposób zdobędziemy służy nam później do cofania czasu (np. po nieudanej próbie pokonania bossa lub po nieudanym skoku nad przepaścią) i spowalnia czas dla wszystkich oprócz nas. Dzięki czemu łatwiej możemy pokonać przeciwników. Odnawianie życia Księcia przy pomocy magicznego źródła (najczęściej znajdują się za popękanymi ścianami). W każdym miejscu gdzie znajduje się woda możemy napić się i książe będzie w pełni sił. Save-pointy - save to jasna struga światła po której przekroczeniu przed oczami mamy przyszłość i małe podpowiedzi mające na celu ułatwić graczowi pokonanie czyhających na niego przeszkód i zagadek. Crashed Niska cena pozwalająca niemal każdemu kupić tę grę zaraz po premierze. GTA - możliwość zarobiena kasy za sprowadzenie auta do doków. GTA VC - świetne oddanie klimatu lat '80. Minigry będące odskocznią od fabuły. Misje ze sterowanymi modelami. GTA (od 3-ki) - wciągają tak, że gracz chce zwiedzić każdy zakątek gry. GTA: San Andreas Niemal idealne połączenie wszystkich gatunkow gier. Możliwość dalszej gry po zakończeniu gry głównej oraz misji pobocznych. ("rozbijanie się po mieście") masa śmiesznych rzeczy, o których gracz na pierwszy rzut oka by nie pomyślał Śmieszne hollywodzkie dialogi: Urywek rozmowy Wooziego z CJ'em: "Wooze - I must tell you something. I'm blind. CJ (rozchylajac ręce i udając zaskoczonego) - No shit!". Final Fantasy 7 System magii oraz wielowatkowość. Deus Ex Świetne polaczenie elementow RPG i FPP (slabe wyszkolenie w broni snajperskiej powoduje, ze nie mozemy utrzymac celownika w miejscu). Wiele mozliwych sposobow rozwiazania tego samego problemu. Możliwość przejścia gry bez używania przemocy. Fallout 2 masa Easter Egg'sów, sekretów i aluzji / nawiązań do otaczającej nas rzeczywistości (np. do filmów - Star Wars, serii serialowych - np. Star Trek, Archiwum X, korporacji - KFC czy Microsoft, książek, ludzi - "Mike" Tyson, do gier..... i wiele, wiele innych). Planescape: Torment Rozbudowana interakcja z czlonkami druzyny (można z nimi prowadzic nawet dlugie dysputy, w wyniku ktorych, po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy, mozemy zdobyc nowe czary, podniesc sobie albo komus statystyki. Niesmiertelny bohater - bohater po kazdej smierci sie odradza, w dodatku smierc moze byc korzystna, bo przypomnimy sobie jakies umiejetnosci. XIII Interaktywny komiks. Wykorzystanie Cel-shadingu. System Shock 2 Rozbudowany system umiejętności - np konserwacja broni za pomocą odpowiednich narzędzi w stopniu uzależnionym od poziomu umiejętności maintenance, hackowanie sprzętu. Unreal Tournament FPP z porządnymi botami, z którymi można było grać bez znużenia. Max Payne Wykorzystanie "bullet time'a" F.E.A.R. Bardzo dobre AI przeciwników w tym działanie w grupach. Chronicles of Riddick Adaptacja filmu na wysokim poziomie. Enemy Territory Misje mają cel a nie tylko wzajemne naparzanie. NFS 1 Najlepsze furki świata we własnym kompie ;) NFS: Underground - tuning wizualny samochodów, NFS: Most Wanted Bullet time w samochodówce. Filmowe cut-scenki. Toca Race Driver Świetna fabuła i kariera wpływająca na emocje gracza. Przeciwnicy odpłacają się tobie za wypychanie z trasy i zderzenia. Zastosowany motion blur zwiększający uczucie prędkości. (Może być uznany jako minus). 4 split-screeny i gra na jednej klawiaturze (4 graczy naraz). Richard Burn Rally - niemal doskonały model jazdy, świetna fizyka (niestety wysoki poziom trudności dla przeciętnego gracza). Devastation Interakcja (rozbita butelka czy deska może służyć jako broń , można podejść do microskopu i popatrzeć na bakterie, można sterować szczurem z bombą). Red Faction 2 Model fizyczny pozwalający niszczyć ściany i elementy otoczenia (Geo-Mod Engine). Half Life 2 Ma się naprawdę wrażenie, że postacie mówiące do Ciebie są żywe. Widać ich emocje. Użycie systemu Steam - do włączenia gry potrzebny jest internet (sposób na przywiązanie gracza do firmy i społeczności). R6: Ravenshield Przegląd najlepszych broni używanych przez komandosów. W multi niewielkie za to dynamiczne mapki, po śmierci gracz może obserwować rozgrywkę kamerą z lotu ptaka lub przełączając pomiędzy grającymi. Planowanie akcji i rozgrywka wymagająca inteligencji. Godfather Wymuszenia, haracze, egzekucje. Fallout 2 Gigantyczna ilość dróg przejścia gry. Klimat poatomowy. Hidden and Dangerous: Sabre Squad Tryb cooperative w multi w którym się przechodziło misje. Postal2 "Używanie" łopaty i sikanie. Counter Strike Świetne połączenie elementów taktycznych i zręcznościowych. Soldier of Fortune 2 Ciało podlegało zniszczeniom. NFS: Porshe Tryb kierowcy fabrycznego posiadał fabułę. Interaktywna encyklopedia porshe a zarazem reklama marki. Heroes 3 Możliwość gry wielu graczy (?) na jednym komputerze. Rally Championship Bardzo dobry model jazdy, realistycznie długie trasy (nawet 25km). Tryb Arcade przypominający stare automaty do gier. Colin 2.0 Możliwość gry na "spleet-screenie", dwóch graczy jednocześnie. MX vs. ATV Unleashed Na stadionie są rozmieszczone wielkie telebimy i podczas jazdy widzimy siebie podczas jazdy. Fajne urozmaicenie. Morrowind- wolność wyboru, możliwość całkowitego ominięcia fabuły. RtcW- multiplayer z fabuła ( mało skomplikowana ale jest). Duke Nukem 3D - miejski klimat, specyficzne poczucie humoru. Seria Tomb Raider - ciekawe lokacje, wciągająca fabuła, urocza bohaterka, pierwsza gra TPP (i niestety frustrujący nieraz poziom trudności). The Sims (seria) - sposób na wyciąganie kasy od rodziców (jakkby ktoś nie rozumiał to jest minus). Destruction Derby - wskazanie innym producentom ścigałek, że wiele można wymyśleć, auta się wreszcie niszczą. Rally championship 2000 - bardzo dobry model jazdy, realistycznie długie trasy (nawet 25km). Black - demolowanie otoczenia. Oblivion - NPC'e w zaleznosci od dnia tygodnia wykonuja rozne czynnosci, np. prowadzą ze sobą losowe rozmowy itp. Gran Turismo - ilosc i wiernosc w odwzorowaniu samochodow. Silent Hill - gra ktora straszy tym, czego sie domyslamy, nie tym, co pokazuje. Unreal Tournament 2003 - jeden z najlepiej zoptymalizowanych enginów. (od najgorszych GF2 do dziś - a robi wrażenie na każdej karcie). Quake 3 Arena - pierwsza gra stworzona tylko z mysla o MP. Odwazny krok. Max Payne - bullet time. Syberia 1 i 2 - futurystyczne maszyny, wprowadzają nas jakby w inny bieg historii. Fahrenheit - interaktywny film, nie jest to nowość (idea z '95). Niestety dotyka nie ciekawego tematu paranormalnego. Gra idealna, w której każdy może zrobić co chce, to...życie ;] ciach! Edited by Sikor Jeszcze raz zobaczę twoją stronkę w jakimś poście, będziesz tego żałował. :evil: Edytowane 3 Czerwca 2006 przez Sikor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 To zalezy czy cza ta gra idealna mial by byc polaczeniem wszystkich gatunkow :> A tak odemnie to jeszcze dodal bym system magi oraz wielowatkowosc z Final Fantasy 7. Kto gral to wie o co chodzi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Nie za bardzo rozumiem, czemu ten topic ma sluzyc, bo poki co wyglada mi na wymienianie zalet ulubionych gier... Ale niech tam: Deus Ex: - wychylanie sie zza rogu i strzelanie zza wegla - swietne polaczenie elementow RPG i FPP, np. slabe wyszkolenie w broni snajperskiej powoduje, ze nie mozemy utrzymac celownika w miejscu - wiele mozliwych sposobow rozwiazania tego samego problemu Planescape: Torment - rozbudowana interakcja z czlonkami druzyny: mozna z nimi prowadzic nawet dlugie dysputy, w wyniku ktorych, po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy, mozemy zdobyc nowe czary, expa, podniesc sobie albo komus statsy itp. - niesmiertelny bohater - bohater po kazdej smierci sie odradza, w dodatku smierc moze byc korzystna, bo przypomnimy sobie jakies umiejetnosci Posta bede edytowal jak sobie cos przypomne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Tomb Raider 1 - Pierwsza gra w pelni 3D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 XIII - interaktywny komiks :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Tomb Raider 1 - Pierwsza gra w pelni 3D A czy Quake czasem nie byl pierwszy? A propos pierwszych gier 3D: Descent: poruszanie sie w pelnym 3D, czyli mozliwosc obrotu staku wokol kazdej osi No i oczywiscie w tym przegladzie innowacji nie moze zabraknac ojca gier FPP czyli Wolfensteina 3D :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 System Shock 2 - podobnie jak w DeusEx system umiejętności - np konserwacja broni za pomocą odpowiednich narzędzi w stopniu uzależnionym od poziomu umiejętności maintenance, czy dośc "głupie" jak na dzisiaj hackowanie sprzętu... Unreal Tournament - chyba pierwszy FPP z porządnymi botami, z którymi można było grać bez znużenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Max Payne - pierwsza gra z bullet time - świetny klimat F.E.A.R. - bardzo dobre AI przeciwników w tym działanie w grupach Chronicles of Riddick - chyba pierwsza tak dobra gra na podstawie filmu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Costi,nie pamietam juz sam,ale zeby sprawiedliwie - pierwsza w pelni gra 3d z widoku z trzeciej osoby :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimn Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 STARCRAFT - to coś dzięki czemu zawsze fajnie się w niego gra i 3 odmienne rasy HOMEWORLD- scenariusz kampanii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Splinter Cell - mozliwosc przesluchiwania wrogow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Mafia Realizm,policja Oblivion/HL2 Fizyka,grafika Enemy Territory Cena (xD),klasy postaci Deus Ex Elementy RPG w strzelance Operation Flashpoint Realizm,wielkość świata(światów?) seria GTA Pojazdy Najlepsza gra powinna mieć elementy RPG,strzelanki,samochodówki,symulatora samolotów,a także gry sportowej. Otóż gra idealna powinna wyglądać tak-na początku tworzymy wlasnego bohatera niczym w Morrowindzie/Oblivionie.Potem mamy już wolną rękę-szukamy sobie pracy np.jako policjant(strzelanka a la SWAT),pilkarz(gra sportowa),i tak dalej.Pomysl na grę dosyć czasochlonny,ale interesujący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Jak by na to spojrzeć to nie da sie stworzyć gry idealnej ;] Ale żeby nie było ot. Mafia-to samo co melonino, gta-pojazdy, hl2-grafa, cod2-za to że jest ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 cod2-za to że jest ;]Co takiego świetnego jest w CoD2?Jedynka z dodatkiem byla lepsza. I gra idealna kiedyś na pewno wyjdzie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Gra idealna? Condemned jest bliski takiego określenia (wiem, że mnie wzięło, a co ;)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Q1, od tego sie zaczelo prawdziwe mp w fpp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 E tam multiplayer w Quake to zwykla nawalana we wszystko co się rusza,a tam uważam że lepsze są drużynowe MP-Enemy Territory,Battlefield (ale to oczywiście moje zdanie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 dla mnie taka innowajca na + to byla w ground control 2 a mianowicie tryb multi w ktorym mozna bylo w kazdej chwili dolaczyc sie do serwera ;] a tak to warcraft 3 - swietna kampania i multi tez niczego sobie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Co takiego świetnego jest w CoD2?Mi sie podobała ilość broni i dźwięk ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Mi sie podobała ilość broni i dźwięk ;] :blink: :blink: :blink: :blink: Przecież są tylko 3 nowe bronie w stosunku do jedynki w tym 2 dostępne TYLKO w multiplayerze. A dźwięk zwlaszcza Thompsona jest najbardziej zbiedzony jaki w życiu slyszalalem-coś jakbyś aluminiową lyżką walil w beton... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2006 Najlepsza gra powinna mieć elementy RPG,strzelanki,samochodówki,symulatora samolotów,a także gry sportowej. Otóż gra idealna powinna wyglądać tak-na początku tworzymy wlasnego bohatera niczym w Morrowindzie/Oblivionie.Potem mamy już wolną rękę-szukamy sobie pracy np.jako policjant(strzelanka a la SWAT),pilkarz(gra sportowa),i tak dalej.Pomysl na grę dosyć czasochlonny,ale interesujący. Nie do konca to co chciales, ale blisko: Omikron: The Nomad Soul Gra, ktorej oddawalismy swoja dusze (doslownie!), polaczenie przygodowki, prostego symulatora jazdy (i chyba lotu), bijatyki i strzelanki. W dodatku ze swietna oprawa muzyczna (David Bowie, ktory nagral do tej gry kilka specjalnych utworow), ciekawa fabula i calkiem sugestywnym swiatem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
860lacov Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 W zasadzue gra idealna to byłaby chyba taka, w której każdy może zrobic co chce Chcesz jeździć samochodem to kupujesz/kradniesz/pożyczasz i jedziesz chcesz sobie postrzelać i j.w legalnie bądź nie. W zasadzie prawie symulacja prawdziwego życia z uproszczeniami. p.s. Gra wyglądająca jak matrix ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 E tam multiplayer w Quake to zwykla nawalana we wszystko co się rusza,a tam uważam że lepsze są drużynowe MP-Enemy Territory,Battlefield (ale to oczywiście moje zdanie). Chodzilo mi o to, ze od q sie wszystko zaczelo. ;] W zasadzue gra idealna to byłaby chyba taka, w której każdy może zrobic co chce Chcesz jeździć samochodem to kupujesz/kradniesz/pożyczasz i jedziesz chcesz sobie postrzelać i j.w legalnie bądź nie. W zasadzie prawie symulacja prawdziwego życia z uproszczeniami. p.s. Gra wyglądająca jak matrix ;) jest taka jedna gra odpowiadajaca Twojemu opisowi a nazywa sie... » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « zycie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phase Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) metal gear solid na psx byl dla mnie gra idealna.. tak pozatym resident evil 4 ma chyba najwyzsze noty jezeli chodzi o wszystkie wydane gry dotychczas.. jezeli chodzi o innowacje to: resident evil 1- pierwszy gra typu survival dune2 - pierwszy rts - mistrzostwo swiata doom - pierwszy fpp - ^^ c&c- dziecko tworcow dunea, piekne. warto wspomniec tez legend of zelda, nazwa sama mowi za siebie oraz final fantasy VII dodam tez red alert 1, bo gra zostala wpisana do ksiegy guinessa kiedys jakos najlepiej sprzedajaca sie gra quake 3 - imo dzieki tej grze cyber sport stal sie bardzo popularny. tak w ogole to jakos zbyt innowacyjnych rzeczy nie widze w nowych grach.. rowniez to chyba jest temat o innowacjach w grach nie o swoich typach najlepszych gier? Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez phase Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 doom - pierwszy fpp - ^^ tak w ogole to jakos zbyt innowacyjnych rzeczy nie widze w nowych grach.. rowniez to chyba jest temat o innowacjach w grach nie o swoich typach najlepszych gier? Pierwszy FPP to był Wolf 3D Żadnych innowacji?A bullet time w grze FPP(FEAR) i samochodówce(a właściwie to zręcznościówka,NFS Most Wanted)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Denaturatos Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 o ile wiem to w midnight club byl bullet time wczesniej niz w NFS:MW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Poprostu trzeba namowic Rockstars zeby dogadali sie z innym producenami gierke, zeby ci nowe tytuly robili na engine np. gta5 (ten co ma byc po sa ;)), a poszcegolne czesci bylyby dodawane. Taka idea juz mi dawno po glowie chodzi. Czujecie bluesa :> Maxis zrobiloby czesc ekonomiczna, dzieki ktorej mozna by bylo zarzadzac cala gierka. Panowie od Obliviona odpowiadaliby za tworzenie postaci. Oczysicie mozna by bylo sluzyc panstwu/miastu jako zolnierz i jechac na front walki (BF2), moze nawet i z innymi ludzmi. W sumie mozna by bylo zrobic jeden dupny MMORPG. Ale po co nam drugie zycie? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) Poprostu trzeba namowic Rockstars zeby dogadali sie z innym producenami gierke, zeby ci nowe tytuly robili na engine np. gta5 (ten co ma byc po sa ;)), a poszcegolne czesci bylyby dodawane.Nie ma mowy oni nie powinni się brać za silnik,lepiej zostawić to panom od Mafii.Bo znowu po najechaniu na krawężnik/człowieka/słupek (niepotrzebne skreślić) odpadnie nam przednia maska,szyba popęka i drzwi zaczną latać(mówię oczywiście o powolnej jeździe,20-40 km/h,oczywiście w GTA nie ma prędkościomierza,to tak na oko). A po przewróceniu samochodu on wybucha.Nie to co Mafia... Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez melonino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 metal gear solid gra swojego czasu byłą przełomowa, fabuła jedna z lepszych w histori gier. Gran Turismo najlepsze wyścigi na psx Resident evil - klimat tej gry zabija. Ninja gaiden - co tu dożo pisać, najlepsza gra "starej generacji konsol" Niesamowita grafika, poziom trudności nie pozwolił wielu osobą ukończyć tej gry, bardzo dopracowany system walki. prawie we wszystkich serwisach noty tej gry to 10 na 10. Far cry - fizyka i rozległe tereny. oddworld stranger wrath Strzelanie i zbieranie żywej amunicji . shadow of colossus Najpiekniejsza historia w grach kompuetrowych Forza motorsport Model jazdy i zachowanie przeciwników jest rewelacyjne, niespotykane w innych grach, przeciwnicy uczą się twjego stylu jazdy, aby potem to wykożystać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) Devastation- interakcja, można rozbić butelke i mieć z niej broń :D, można deską walić, można podejść do microskopu i popatrzeć na bakterie, można chodzić szczurem z bombą :D. Pozatym wykorzystanie w singlu map aren gdzie było kilka możliwości przejścia misji. Jak na tamte czasy to wrażenie robił też Ragdoll i AI zarówno wrogó jak i naszych kompanów. Red Faction 1 i 2- można rozwalać a nawet czasem i trzeba ściany i inne elementy krajobrazu. Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez JestemNoobem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...