Gość Bio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 dla mnie gra idealna wielkość świata - Oblivion albo Daggefall wolnośc wyboru - oblivion możliwość niszczenia, interakcja - red faction, devastation możliwość jazdy samochodami - toca ;p AI przeciwników - FC i F.E.A.R. ai reszty - oblivion Fizyka - HAVOK Możliwość skradania itp. - Thief 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masin Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Rainbow Six - matka wszelkich tactical shooter-ow. Quake 2 i 3 - za mplayer Max Payne - za super podejscie do tematu w grze Operation Flashpoint 1985 - za pierwsza symulacje pola walki (i jedyna narazie) no moze Soldner ale gdzie mu tam :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentliczek Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 godfather - wymuszenia/haracze/egzekucje/fabuła mafia - realizm/samochody/policja/miasto/fabuła gun - dziki zachod :D desperados - j/w the getaway - samochody/miasto/fabuła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan_Borowik Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 FALLOUT 2 - takiej gigantycznej ilości dróg przejścia, rozwoju postaci, interakcji, nawiązań do kultury współczesnej nigdzie nie ma. No i niesamowity klimat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 gun - dziki zachod :D desperados - j/w Przed tymi dwoma byl chociazby Outlaw Lucasartsu - FPP na Dzikim Zachodzie ;) Aha, taka uwaga ogolna do wszystkich: temat brzmi "innowacje w grach", a nie "co podobalo mi sie w grze X". Prosilbym o trzymanie sie tego, bo zaczyna sie tu robic lista przebojow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) Hidden and Dangerous Sabre Squad- tryb cooperative w sieci w którym się przechodziło misje GTA 3, VC, SA- za możliwość gry po zakończeniu gry czyli misje dodatkowe (paczki, wyścigi itd) NFS:U- podajże pierwsza gra wyścigowa z blurem? Postal2- no bo w jakiej innej grze można komuś odpie**** łęb łopatąi nasikać do szyji :lol: Carmageddon2- jedna z nie wielu gier (chyba nawet pierwsza) w których był fizyczny model zniszczeń samochodu a nie skryptowane rysowania lakieru czy odpadania zderzaków :wink: Saga- chyba pierwszy RTS w którym można było krzyżować rasy Counter Strike- ta gra to fenomen w grach po sieci świetne połączoenie elementów taktycznych i zręcznościowych Soldier of Fortune 1 i 2 - z tego co pamiętam to była pierwsza gra w której ciało podlegało zniszczeniom a dokładniej można było odstrzelić komuś kończyny itp Wormsy- niby głupia i prosta gra a jednak przykuwa do monitorów :wink: Tom Clancys Raimbow Six- kolejna gra w której trzeba zaplanować akcje i chyba pierwszy FPS zmuszający do używania głowy :wink: NFS: Porshe- Gra reklama ale za to jaka :!: Chyba jedna z pierwszych gier wyścigowych z fizyką czteropunktową. Pozatym tryb kierowcy Fabrycznego który posiadał fabułe. No i z tej gry można się też duużo dowiedzieć o samochodach marki porshe gdyż w grze była coś ala encyklopedia porshe. Silent Storm- Turówka z grafiką w pełni 3d i systemem fizycznym. Biła nie jeden FPS. Heroes 3- gra w którą można było grać w wielu graczy na jednym komputerze. No i Duke nukem Forever- Gra której nigdy nie było a o której wszędzie było głośno :wink: Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez JestemNoobem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 GTA 3, VC, SA- za możliwość gry po zakończeniu gry czyli misje dodatkowe (paczki, wyścigi itd)Wcześniej można było tego doświadczyć na przykład w Fallout 2. Wormsy- niby głupia i prosta gra a jednak przykuwa do monitorów :wink:Wcześniej był Scorched Earth. Miodnością nie ustępuje robakom. Heroes 3- gra w którą można było grać w wielu graczy na jednym komputerze.W Heroes 2 też można było grać na dwóch, w pierwszej części zapewne też (nie grałem, więc do końca nie wiem). Poza tym Warlords też pozwalał na grę w trybie hot seat. Gry innowacyjne: Wolfenstein 3D, Doom, Quake. Każda z tych gier była przełomem, wnosiła coś nowego do świata FPP. Starzy gracze może pamiętają grę o nazwie Wolf? Można w niej było pograć jako wilk. Dbaliśmy o swe stado, polowaliśmy na zwierzęta i wychowywaliśmy potomstwo. Trzeba też było unikać myśliwych, walczyć o przywództwo w stadzie. Nie można też zapomieć o takiej Cywilizacji i być może były jakieś inne, wcześniejsze gry o podobnej tematyce ale Cywilizacja odniosła ogromny sukces. Znalazłoby się więcej gier, które wprowadzały coś nowego, część została już wymieniona, część jeszcze nie. Warto popatrzeć na starsze gry, bo to w nich można zobaczyć coś innowacyjnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Znalazłoby się więcej gier, które wprowadzały coś nowego, część została już wymieniona, część jeszcze nie. Warto popatrzeć na starsze gry, bo to w nich można zobaczyć coś innowacyjnego. Właśnie na przykład Street Rod.Ahh,po prostu wspaniała gra... :rolleyes: Teraz już takich nie robią niestety :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 W Heroes 2 też można było grać na dwóch, w pierwszej części zapewne też (nie grałem, więc do końca nie wiem). Poza tym Warlords też pozwalał na grę w trybie hot seat. Dawniej kazda szanujaca sie turowka miala hotseata. Nie wspominajac o grach typu wyscigi dajacych mozliwosc gry na split-screenie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Dawniej kazda szanujaca sie turowka miala hotseata. Nie wspominajac o grach typu wyscigi dajacych mozliwosc gry na split-screenie :)W zasadzie Fallout to też gra turowa ale bez multi :D :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 (edytowane) Re-volt i micro machines.Obie jako pierwsze wprowadzily nowy standard wyscigowek,z czego ta pierwsza powala grafika do dzis a ma 7 lat i nawet dzis zdarzaja sie tytuly gorsze graficznie.Panowie - 7 lat a taka grafa.Ta gra powinna przejsc do historii jako ta,ktorej poziom graficzny osiagnal niespotykane efekty,a taki Oblivion,jest wypas,ale za 2 lata nie bedzie powalal grafika a revolt bedzie a bedize mial wtedy 9 lat !! Edytowane 2 Kwietnia 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Revol świetna gierka! Dodać też można, że fizyka jazdy mimo, że to sterowane autka to jest lepsza niż w NFS:MW ( według mnie przynajmniej! ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stolar Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Morrowind- wolność wyboru, możliwość całkowitego olania fabuły=] RtcW- multiplayer z fabuła ( mało skomplikowana ale zawsze ) , podział na klasy, i drużyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Hm myślałem, że ten topic będzie zapchany hipotetycznymi rozwiązaniami, które czyniły by obecne gry 'lepszymi'. Natomiast jak widze wypowiedzi, że mafia - realizm, albo że thief - to udźwiękowienie, a Splinter to 'ciemność' (tu rozchodzi mi sie bardziej o rozdzielenie aspektu ciemności z thiefem w którym potrzebujemy bardziej cienia niz jakiejkolwiek innej grze) ... to ja podziękuje za takie 'next gen' gry :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 A pomyślcie o najlepszym FPP online lączącym najlepsze cechy owczesnych strzelanek internetowych. Otóż: Grywalność,klasy postaci ,budowa map oraz system awansów z Enemy Territory; Grafika i fizyka z Counter Strike:Source; Wielkość map i możliwość korzystania z pojazdów niczym w Battlefieldach i Operation Flashpoint; Dźwięki jak w Call of Duty(mówię o "jedynce"). Ulepszony system awansu z zapisującymi się statystykami w necie jak w BF2. No i jeszcze cena,taka jak za ET :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thannis Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 MOH: Pacific Assault misje multiplayer – wyglądają jak misja sp, podzielone na etapy jeżeli chodzi o taką innowację to obawiam się że tryb "Assault" w UT był pierwszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Wolfenstein 3D - pierwsze 3D Duke Nukem 3D - klimat, specyficzne poczucie humoru Seria Tomb Raider - wspaniały klimat, ciekawe lokacje, wciągająca fabuła, urocza bohaterka, pierwsza gra TPP Need for Speed III - grywalność, Ferrari F550 Maranello. Need for Speed: Porsche Unleased - grafika, odwzorowanie samochodów, kierowca fabryczny, fizyka i realizm jazdy. F29 Retaliator - baaardzo stary symulator lotu myśliwca bojowego, grywalność, chodziła na 386SX Richard Burn Rally - doskonały model jazdy, świetna fizyka, odwzorowanie samochodów, warunków i tras. The Sims 2 - potwornie wciągająca, duża ilość modyfikacji, ciekawe podejście do życia, kontaktów międzyludzkich itp. MS Train Simulator - wciągający, duża ilość modów, dobre odwzorowanie tras, pociągów, warunków, misje. Syndicate - grywalność, środowisko 3D, misje, ekwipunek, możliwość siana totalnego zniszczenia, ekonomia+strzelanka. Test Drive 3 - jeden z pierwszych symulatorów jazdy samochodem w 3D Far Cry - grafika prosto z egzotycznego raju, ogromne tereny, wspaniała grafika. Destruction Derby 2 - totalna demolka, fajne zniszczenia Comanche 3 - najlepszy symulator śmigłowca bojowego, wciągające różnorodne misje, realistyczny model sterowania, zachowania śmigłowca i warunków pogodowych - wiatr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 [ Richard Burn Rally - doskonały model jazdy, świetna fizyka, odwzorowanie samochodów, warunków i tras. Oj z tym bym się nie zgodzil. Gralem w RBR i polskiego X-Pand Rally i nasza rodzima produkcja sprawdza się o wiele lepiej.Chyba że Ty nie graleś w XPR tylko w RBR i uważasz,że jest doskonaly... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeksz Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 a pamietacie Messiah i wchodzenie aniolkiem w ciala wrogow bez tego by sie gry nie przeszlo i ogolnie ciekawa gra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Oj z tym bym się nie zgodzil. Gralem w RBR i polskiego X-Pand Rally i nasza rodzima produkcja sprawdza się o wiele lepiej.Chyba że Ty nie graleś w XPR tylko w RBR i uważasz,że jest doskonaly... Oj za tego posta zostaniesz normalnie powieszony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Oj z tym bym się nie zgodzil. Gralem w RBR i polskiego X-Pand Rally i nasza rodzima produkcja sprawdza się o wiele lepiej.Chyba że Ty nie graleś w XPR tylko w RBR i uważasz,że jest doskonaly... W XPR nie grałem, ale zobaczę w wolnym czasie co potrafi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Oj za tego posta zostaniesz normalnie powieszony.Ty naprawdę uważasz,że RBR jest lepszy od XPR? Gralem w wersję,która byla pare miechów temu w CDA(mówię o RBR) i byla calkowicie niegrywalna.Samochód zachowywal się BARDZO dziwnie.Powiesz może,że tak mi sie wydaje,bo nie znam się na realistycznych samochodówkach.Otóż nie-mam za sobą takie tytuly,jak Rally Trophy,wspomniane XPR,TOCA Race Driver i wiele podobnych.Chociaż może mialem taką wersję RBR z tej gazety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 (edytowane) Rally championship 2000 - najlepsza i wg mnie najladniejsza rajdowka na peceta.Podobnie jak revolt,nawet dzis powala grafika.Jak moglem o niej za pomniec.Tam nawet sterownie jest najlepsze.Jak skrecasz w prawo to jedzie w prawo a nie tak jak w innych,ze dasz w prawo to czekasz az skonczy Cie zarzucac i dopiero skrecisz.Ktos moze powiedziec,ze przeciez to nie realistyczne,typowa arcadowka - bzdura - nie dosc,ze najlepsze odwzorowanie jazdy,to jeszcze bardzo ciezko jest ukonczyc jaki kolwiek wyscig,a dlugosc tras jest taka jak na prawdziwych trasach rajdowych a nie tak jak w Colinie,ze 2 min gry i next track. Edytowane 2 Kwietnia 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Need for Speed: Porsche Unleased - to najdoskonalsza gra samochodowa jak powstala, fizyka jazdy, tryb karuiery i wiele wiele wiele innych czynnikow, cieagle śnie aby ea wydala jeszce raz ta sama gre w nowej oprawie graficznej boi ten nfs most wandet i u1 u2 to bajki!!! Heroes1,2,3,4- gry w ktore mozna grac wiecznie, nigdy sie nie nudza , dobra do multiplayera (gra o kase daje czadu) Baldurs Gate- nieziemska fabuła Diablo 1- jedna z pierwszych gier w ktorej sie zakochalem i do dzisiaj smialo moge powiedziec ze to perełka wsrod gier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Ty naprawdę uważasz,że RBR jest lepszy od XPR? Gralem w wersję,która byla pare miechów temu w CDA(mówię o RBR) i byla calkowicie niegrywalna.Samochód zachowywal się BARDZO dziwnie.Powiesz może,że tak mi sie wydaje,bo nie znam się na realistycznych samochodówkach.Otóż nie-mam za sobą takie tytuly,jak Rally Trophy,wspomniane XPR,TOCA Race Driver i wiele podobnych.Chociaż może mialem taką wersję RBR z tej gazety... Wybacz, ale zaden z wymienionych przez Ciebie tytulow nie jest niczym wiecej niz arcade. Nawet Toca. Wlacz GT Legends i powiedz, czy nadal uwazasz, ze w RBR jest dziwny model jazdy. Grales zapewne na klawiaturze? Gra idealna? Polaczenie Obliviona z walkami z Shadow of the Collosus i demolowaniem otoczenia na poziomie Blacka, z fabula (watek opieki nad slabsza istota) z ICO. Plus poczucie zaszczucia z Resident Evil, combosow z Devil May Cry 1&3, a calosc rozgrywa sie w Silent Hill, po ktorym mozemy sie przemieszczac furami z Gran Turismo 4. Nie obrazilbym sie tez, gdyby scenariusz napisal Hideo Kojima, a glowny bohater mial wasy z takiej ilosci polygonow, z jakiej sklada sie cala postac w MGS3 :lol: Patenty? Oblivion - zycie aktorow. Oni zyja i w zaleznosci od dnia tygodnia wykonuja rozne czynnosci - prowadza ze soba losowe rozmowy itp. Shadow of the Collosus - NAJWIEKSI ever przeciwnicy. Plus cisza. Black - demolowanie otoczenia. ICO - podejscie do fabuly - w zasadzie bez slow, jakis mistycyzm wyczuwalny od pierwszych minut. No i te poziomy! Resident Evil 4 - jak juz myslisz, ze to wszystko... przychodza nastepni. Gran Turismo - ilosc i wiernosc w odwzorowaniu samochodow. Silent Hill - gra ktora straszy tym, czego sie domyslamy, nie tym, co pokazuje. Metal Gear Solid 2 i 3 - najdojrzalsza fabularnie gra. Duzo "hitow" z wielkiego ekranu ma fabule nie umywajaca sie nawet do tego dziela. Plus filmowa realizacja. Final Fantasy - wyobraznia bez ograniczen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 (edytowane) RBR - totalnie odjechana fizyka. Odwzorowanie nawet pory dnia i nie chodzi tutaj o kolor nieba ale i temp. majaca ogromny wplyw na prace silnika, przyczepnosc opon, itp. Unreal - basniowe widoki Quake 3 Arena - pierwsza gra stworzona tylko z mysla o MP. Odwazny i bardzo udany milowy krok. MAFIA - realizm zycia gangstera. Jedyna gra, ktora mozna przechodzic 10x z podobna checia parcia do przodu za kazdym razem. Max Payne - bullet time MOH:AA - za akcje na Omaha Beach RC2000 - za 25km trasy Fifa Word Cup 98 - za mecze na hali NFS 1 - za bączki Viperem Duke Nukem Forever - za wodzenie nas za nosy Syberia 1 i 2 - za maszyny TOCA - za 4 splity i gra na jednej klawie (4 graczy naraz i zero zwolnien) Wolfenstein 3D - za ... 3D ;) Wiecej nie pamietam, a napewno sa warte przypomnienia. Edytowane 3 Kwietnia 2006 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Mortal Kombat 1,2,3 - Mozliwosc wykonczenia przeciwnika na rozne sposoby. Fatality,Animality.. itd. Dla mnie to byl hit i innowacja w mordobiciach Mafia - zyjace miasto. Co tu duzo mowic dla mnie GTA sie nie umywa do tego ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Wybacz, ale zaden z wymienionych przez Ciebie tytulow nie jest niczym wiecej niz arcade. Nawet Toca. Wlacz GT Legends i powiedz, czy nadal uwazasz, ze w RBR jest dziwny model jazdy. Grales zapewne na klawiaturze?Gralem w GT Legends :] I uważam,że RBR jest nieco porąbany.Samochód wogóle nie skręcal,gdy tego chcialem(a sterowanie ustawilem). I od kiedy to Rally Trophy nie jest symulatorem?Chyba nawet nie wiesz,co to za gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 mhmh Diablo 2 - za najlepszą gre RPG która nie jest grą RPG. klimat, Battle.net. Quake 3 za straconych kilka lat :P Doom 1 - jak wyżej :P Half-Life 1 - klimat.. Blood 1 - klimat, kopanie głowy :P Doom3 - za cienie :P GTA VC - za to że jest :P ET - za najlepszy MP w jakiego grałem... gdyby nie te gry co wyżej to nie grał bym w cale :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ur6aN Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 (edytowane) gothic - mozliwości to jest prawie idealna gra gdy by osadzić ją w dzsiejszych czasach z samochodami z nfs:u2 no i kilka rzeczy z innych gierek i jest git Edytowane 3 Kwietnia 2006 przez Ur6aN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...