Skocz do zawartości
kurdefelek

Ciekawe Urozmaicenia I Innowacje W Grach

Rekomendowane odpowiedzi

hydro :arrow: napiszę więcej. Seria delta force to chyba jedyne gry o nieograniczonej przestrzeni, żadnych widzialnych czy niewidzialnych ścian, można iść przed siebie godzinami. No i świetne udźwiękowienie, przeciwnika można namierzyć po odgłosie strzału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Topik nawet niezły. Bezcelowy, ale niezły.

 

Szkoda, że z informacjami u niektórych kiepsko - np tutaj:

 

Colin 2 jako pierwsza gra ze split screenem? :mur:

Lotus 3 i Alcatraz miały w pełni funkcjonalny split screen, gdy programiści CodeMasters pili mleko z butelek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Topik nawet niezły. Bezcelowy, ale niezły.

 

Szkoda, że z informacjami u niektórych kiepsko - np tutaj:

 

Colin 2 jako pierwsza gra ze split screenem? :mur:

Lotus 3 i Alcatraz miały w pełni funkcjonalny split screen, gdy programiści CodeMasters pili mleko z butelek ;)

Kto napisal taka bzdure ze Colin 2 jako 1 gra ze split screenem.Przed nim wymienie ok 50 gier.Przesadzilem? Tak - podalem za mala liczbe :P To teraz sie nie robi split screena tylko bezsensowny multi po necie.Juz Pit Stop 2 na C64 mial split screena :P Edytowane przez HDR_o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria delta force to chyba jedyne gry o nieograniczonej przestrzeni, żadnych widzialnych czy niewidzialnych ścian, można iść przed siebie godzinami.

To samo ma The Elder Scrolls 3: Morrowind. Fakt że to nie FPP, ale niewidzialnych ścian nie uświadczysz.

 

Oblivion tez nie ma niewidzialnych scian

Grałeś w Obliviona? Przecież TES 4 ma niewidzialne ściany. Spróbuj przekroczyć granicę Cyrodiil, albo nawet nie próbuj, gdyż to się i tak nie uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wyjaśnię... W serii Delta Force był użyty autorski silnik Novalogic (niepamiętam jak się nazywa) który gdy wyszło się poza mapę generował teren na bierząco: górki, wydmy, kaktusy, drzewa itp. Czasami prowadziło to do zabawnych sytuacji gdy wracjąc po swoich śladach przekonywało się że teren wygląda innaczej :D Nie przypominam sobie gry która by oferowała taki stopień swobody w wędrówkach, nawet jeśli niema jakiegoś ogranicznika (nieszczęsne niewidzialne ściany, gwałtowna śmierć czy tereny nie do przebycia) to serwują nam nieskończone puste "morze" czy "pustynię".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wyjaśnię... W serii Delta Force był użyty autorski silnik Novalogic (niepamiętam jak się nazywa) który gdy wyszło się poza mapę generował teren na bierząco: górki, wydmy, kaktusy, drzewa itp. Czasami prowadziło to do zabawnych sytuacji gdy wracjąc po swoich śladach przekonywało się że teren wygląda innaczej :D Nie przypominam sobie gry która by oferowała taki stopień swobody w wędrówkach, nawet jeśli niema jakiegoś ogranicznika (nieszczęsne niewidzialne ściany, gwałtowna śmierć czy tereny nie do przebycia) to serwują nam nieskończone puste "morze" czy "pustynię".

Nie wiem, jak stara jest Delta Force, ale grałem w zupełnie inną grę, która zapewniała takie możliwości - niestety było to na tyle dawno, że nie pamiętam co to była za gra. Możliwe, że nie konieczne FPP.

Jeśli zaś możemy uwzglęnić inne gatunki, to pierwszy lepszy symulator lotu ma opcję nieograniczonej przestrzeni :]

 

[ot]Nie mam kierownicy, ale jakoś nie była mi specjalnie potrzebna, aby stwierdzić, iż w RBR jest genialny i realistyczny model jazdy. Już po kilkuset metrach przejechanych w wersji demo doszedłem do oczywistego wniosku: "bez kierownicy nie ma sensu instalować".[/ot]

 

A co do siania zniszczenia, to świetny był Crusader: No Regret (No Remorse nie widziałem). Wprawdzie ściany były niezniszczalne, ale tylko one... :]

 

NFS 1 - chyba pierwsza gra, w której nieumiejętność opanowania wozu na 1 biegu sprawiała radość ;)

GTA 1 - wolność, kilka sposobów na zakończenie gry

GTA 3 - wolność w 3d

 

Carmageddon - pierwsze wyścigi, w których ściganie się nie było właściwie sprawą pierwszorzędną ;)

To właściwie tu była pierwszy raz wolność w 3D, tyle że tylko w samochodzie.

Edytowane przez ULLISSES

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...