alfikiczpiot Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Witam, wczoraj zakupilem Toshibe L20 wszytsko bylo ok, ale dzis zobaczylem ze wypadl jeden badpiksel prawie ze na srodku matrycy :? mam gwarancje czy ona to uwzgledni?? Matryca ma 15". Dziekuje za wszelka pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerryjm Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 przeczytaj co pisze na ten temat w gwarancji... przewaznie do wymiany matrycy kwalifikuje sie ta na ktorej jest kilka bad pikseli w odpowiednim obszarze... jak to jest u toshiby dokladniej to nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan1948 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Witam, wczoraj zakupilem Toshibe L20 wszytsko bylo ok, ale dzis zobaczylem ze wypadl jeden badpiksel prawie ze na srodku matrycy :? mam gwarancje czy ona to uwzgledni?? Matryca ma 15". Dziekuje za wszelka pomoc. Pozdrawiam Czy jest naprawdę badpixel(kolor na bialym i czarnym tle)-byl na forum też taki magik, któremu tylko się wydawalo. Przy Twojej matrycy to powyżej 4 pixeli możesz walczyć. Jeżeli kupiłes wczoraj i jest faktycznie to zwróć tam gdzie kupywałes. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mangusta28 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 jesli jest to tylko 1 bad pixel, to ja bym sie tak nie przejmowal, tym bardziej, ze w wiekszej ilosci sklepow nie podlega reklamacji tylko 1 bad pixel, poza tym szkoda fatygi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfikiczpiot Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 hmm po glebszym rozpozaniu jest to piksel swiecacy na czerwono wiec nie widac go na czerwonym ale tez na niebeiskim i czarnym rowniez jest niewidoczny, co to takiego, myslicie ze przyjma na gwarancji? Bo chyba sam nie znikine B) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan1948 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 hmm po glebszym rozpozaniu jest to piksel swiecacy na czerwono wiec nie widac go na czerwonym ale tez na niebeiskim i czarnym rowniez jest niewidoczny, co to takiego, myslicie ze przyjma na gwarancji? Bo chyba sam nie znikine B) pozdrawiamNa czarnym powinien swiecić na czerwono a na zielonym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Czy jest naprawdę badpixel(kolor na bialym i czarnym tle)-byl na forum też taki magik, któremu tylko się wydawalo. Przy Twojej matrycy to powyżej 4 pixeli możesz walczyć. Jeżeli kupiłes wczoraj i jest faktycznie to zwróć tam gdzie kupywałes. KUPOWAŁEŚ!!! a nie kupywałeś... Co robisz kupyjesz czy kupujesz? jesli jest to tylko 1 bad pixel, to ja bym sie tak nie przejmowal, tym bardziej, ze w wiekszej ilosci sklepow nie podlega reklamacji tylko 1 bad pixel, poza tym szkoda fatygi.Miałem także jeden taki czerwony... dokładnie nazywa ię taki uszkodzonym subpixelem... Ale na szczęscie, a może i nieszczęście wyszły jeszcze plamy na podświetleniu i matrycę mi wymienił serwis na gwarancji... ale po wielkich bólach po 1,5 miesiącu oczekiwania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfikiczpiot Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 czyli przez jednego subpiksela nie wymienia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raccmark Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) KUPOWAŁEŚ!!! a nie kupywałeś... Co robisz kupyjesz czy kupujesz? Miałem także jeden taki czerwony... dokładnie nazywa ię taki uszkodzonym subpixelem... Ale na szczęscie, a może i nieszczęście wyszły jeszcze plamy na podświetleniu i matrycę mi wymienił serwis na gwarancji... ale po wielkich bólach po 1,5 miesiącu oczekiwania... soft ktory rzekomo naprawia bad pixele zmusza uszkodzone do ciaglej zmiany koloru. nie mialem okazji testowac. zreszta bylo o tym gdzies na forum (tylko nie jestem pewien czy akurat na tweaku) http://udpix.free.fr/setup/UDPixel21_en_installer.exe strona producenta http://udpix.free.fr Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez raccmark Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namod Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 czyli przez jednego subpiksela nie wymienia??Raczej nie wymienią,ale skoro poszedł jeden to jest szansa,że pójdzie jeszcze kilka i wtedy to już bez łaski (ale i tak zależy to od warunków gwarancji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeG44 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Mozesz probowac isc do sklepu i liczyc na laske badz nielaske sprzedawcy- moze wymieni (choc nie ma takiego obowiazku, to moze Ci sie uda). Chyba ze kompa kupowales przez neta to masz 10 dni na zwrot- bedziesz musial pokryc koszta transportu w obie strony. no a jak wszystkie sposoby zawioda to niestety ;( bedziesz musial przywyknac- sam kiedys mialem badpiksela w armadzie- na poczatku przeszkadzal- pozniej sie przyzwyczailem. Ale nie mozna zakladac ze sie nie uda- idz do sklepu moze akurat sie uda. trzymam kciuki. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deflektor Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 jak sie nie myle jest tydzien na zwrot lub wymiane towaru nawet z powodu widzimisie. po prostu idz i wymien, w komputroniku nie robia problemow ale nie wiem gdzie ty kupiles Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszkowy Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Dokladnie mozesz wymienic laptopa w ciagu 10 dni bez powodu - wiec zrob tak. Wkurza mnie gadanie niektorych ludzi, ze jesli to jeden bad piksel to nie przejmuj sie :( Zaplaciles duzo kasy i nalezy Ci sie w pelni dzialajacy sprzet. Tym sposobem co Ci niektorzy radza to w koncu kupowalbys sprzet z co raz wiekszymi wadami. No, ale niewazne. Co do Twojego laptopa to jesli nie oddasz go w ciagu 10 dni gwarancja tego Ci potem nie uzwgledni :( W ulotce dolaczonej do mojego M70 jest ulotka Toshiby odnosnie ekranow LCD "LCD Monitors - Information on screen technology": w tabelce odnajdujemy Twoje parametry L20 czyli: Model wyswietlacza w L20: XGA (1024x768) Twoj bad piskel swiecacy na czerwono jest zakwalifikowany przez Toshibe do "Pixel fault type III" Toshiba w tej broszurze zastrzega, ze na jej matrycach przy tym modelu moga byc 4 bad piksele swiecace na czerwono i gwarancja tego nie obejmuje. Wiec odsylaj swoj laptop poki mozesz w ciagu tych 10 dni. Potem juz nie bedzie tak latwo, a teraz mozesz sobie wymienic bez powodu Pozdrawiam Bartosz PS: Gdybys mial problem z PRAWYM ALTem (nie w tym miejscu, za daleko) to pisz - uporalem sie z tym problemem i chetnie pomoge: bartoszkowy@gazeta.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Gdzie kupowałeś komputer? Jeśli chodzi o K**** to nie ma problemu. Od ręki wymienią Ci sprzęt na inny egzemplarz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfikiczpiot Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Kupowałem własnie nie przez intenet tylko w sklepie gbkomputers w Krakowie, wiec nie przysługuje mi 10 dni na zwrot, ale Ktos pisal ze mam 7 dni na zwrot tak od widzi mi sie - jak to rozumiec? Bylem w sklepie i Panowie powiedzieli ze moze uda sie to jakos zalatwic jako przed sprzedaz. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igy Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Rękojma obowiązuje niezależnie od tego gdzie kupiłeś towar. Idź do sklepu, powiedz jak sprawa wygląda i niech dadzą Ci inny egzemplaż, albo po prostu chcesz zwrot pieniędzy... Ja sam zamówiłem komputer przez neta i straszny niefart mnie dopadł bo dopiero 3 egz. nie miał bad pixela.... Nie poddałem się i jestem zadowolony :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...