lgolebio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Witam Mam na komputerze film w formacie DivX. Ostatnio kupiłem stacjonarny odtwarzacz DVD i chciałem obejrzeć go na telewizorze. Nagrałem więc film na CD-R i uradowany poszedłem włożyć ciepłą jeszcze płytę do DVD. Włączam go i zapuszczam film. Okazuje się, że dzwięk jest ale na telewizorze nie ma nic oprócz szarego ekranu. :( Szczerze mówiąc to nigdy nie przygotowywałem filmu do oglądania go na DVD i dlatego jestem kompletnie zielony, czy jest coś co muszę jeszcze przekonwertować, zmienić czy cokolwiek innego ?? Mój DVD obługuje DivX więc nie wiem dlaczego ma takie problemy z dekodowaniem obrazu. Jeżeli taki temat już był to wyjątkowo przepraszam ale nie wiem nawet jak zadać pytanie do szukajki żebym znalazł odpowiedź na mój problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 wypadałoby choć podac jaki to player, jaki posiada soft , jaki film próbowałes odtworzyc :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lgolebio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Jeśli chodzi o player to jest to DENON, nie wiem jaki soft posiada. To element kina domowego. Jeśli chodzi o film to jest to film Pink Floyd'ów (The Wall). Zarzucam screenem z Gspot'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koparka Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 najproszy sposob... nagraj inny film i zobaczy czy ten chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...