bryndza4 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Witam, Moze mi ktos wytlumaczyc jak to jest z ewentualnym zwrotem towaru (np. laptopa) zakupionego w sklepie internetowym? Wszyscy mowia, ze w ciagu 10 dni mozna zwrocic towar... Jednak w regulaminach kilku sklepow mozna wyczytac cos takiego: "zwrotowi podlegaja towary jedynie zapakowane w nieuszkodzone (nieotwierane) opakowania". Dodatkowo czesc sklepow pobiera dodatkowe oplaty za zwrot. Czy jest to zgodne z prawem? Moglibyscie opisac swoje przypadki zwrotow? I ewentualnie w jakim sklepie moglbym tanio kupic HP nx6125, ale zebym nie mial problemow z ewentualnym zwrotem, lub z mozliwoscia wymiany na inny model (na HP nx6110 lub IBM R51e). Pozdrawiam i licze na Wasza pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxxio Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Napewno musisz pokryc koszty transportu. "zwrotowi podlegaja towary jedynie zapakowane w nieuszkodzone (nieotwierane) opakowania" Sa takie opakowania co to sie je da tylko raz otowrzyc i potem juz nie zamkniesz,albo sa plomby na kartonie.Wtedy sklep moglby miec problem ze sprzedaniem takiego sprszetu np mnie :D Wiec nie dziwie sie ze chce sie przed tym bronic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namod Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 bryndza4,regulamin sklepu nie może stać ponad ustawą o prawie konsumenckim,więc takim zapisem to sklep może sobie buty wytrzeć.Ustawa wyraznie mówi,że jeśli kupujesz towar poza siedzibą sklepu(czyli w ramach wysyłki) to masz 10 dni na jego odesłanie bez podania przyczyny.Zwolnione są z tego tylko nośniki danych (płyty CD,DVD,dyskietki)których opakowanie jest zniszczone(np.otworzyłeś,skopiowałeś i chcesz oddać) Cały inny towar BEZAPELACYJNIE podlega możliwości zwrotu. Polecam www.uokik.gov.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryndza4 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ok, ale w ktorych sklepach moge kupic laptopa, zeby nie miec problemow ze zwrotem? Nie mam czasu na zabawe ze sklepem w uswiadamianie, że prawo konsumenckie stoi powyzej regulaminu sklepu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G-man Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 który sklep Ci napisze, ze chętnie przyjmie zwrot a ty bedziesz mógł jeszcze wymieniać na inne, az jakis przypadnie ci go gustu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryndza4 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Wiem, że żaden tak nie napisze. Dlatego zwracam sie do Was o opinie. Naprawde nikt na tym forum nie zwracal towaru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulus Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Witam, też mnie interesuje pseudo ranking sklepów internetowych sprzedających laptopy: Wiadomo cenowo możemy porównać w Skąpcu lub Ceneo ale chodzi o porównanie: - podejście do konsumenta w przypadku zwrotu; - pomoc w przypadku awarii sprętu; Proszę o opinie osoby które zakupiły laptopa "korespondencyjnie" PS: co sądzicie o sklepie KoYto [ http://rodan.net/ ] interesujący mnie sprzęt posiadają w najlepszej cenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tex Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Kupiłem laptopa przez neta w firmie Arest żadnych problemów nie było.Zamawiam a później oni dzwonią by uzgodnić szczegóły.Potem kurier i jest.Do 10 dni mozna oddać bez podania przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...