ptys Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zakupiłem w lokalnym oddziale komputronika komplet pamieci (corsair 2x1gb) do komputera za kwotę 600zł. po powrocie do domu okazało sie że pamieć jest uszkodzona (testowałem goldmemory, w ogóle restarty, i w końcowym efekcie padł system ), na drugi dzień poszedłem je oddać, tu odrazu słyszę od pracownika który dzień wcześniej mnie obsługiwał że chce paragon (ale dzień wcześniej kiedy je odbierałem, powiedział że jest inwetura i po paragon mogę się zgłosić póżniej, młody chłopak i już kłopoty z pamięcią), po chwili jednak zgodzili sie jednak przyjać zwrot i dostałem pismo że przyjmują do serwisu i w ciagu 14dni (roboczych) :mur: maja rozpatrzyć sprawę (fajnie bo u mnie w mieście wszystkie sklepy w jakich kupowałem ja i moi znajomi, albo oddawały pieniądze albo jak miały wymieniały towar od ręki w takich przypadkach), tak więc zostałem tylko z pisemkiem od nich (widnieje na nim data pieczątka i podpis), wiem że mają swój serwis i to pewnie w wewnetrzym serwisie będą te moduły sprawdzać, czy moge sie domagać ekspertyzy serwisu na pismie, czy moge zażadać od nich sprawdzenia tych modułów na miejscu (chciałem to odrazu uczynić ale sie nie zgodzili) obawiam sie że firma bedzie chciała mnie oszukać i stwierdzą że moduły są sprawne, a ja zostanę z nie działajacym sprzętem i bez pieniędzy), co mam robić, czy liczyć na pomyślne zakończenie sprawy czy zacząć działać, jeśli tak to w jaki sposób (oczywiscie zgodny z prawem), taka krótka historyjka o tym jak połasiłem sie na niska ceną i dostałem bubel z którym nie wiadomo co będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 posiadasz dokument zakupu, od daty zakupu masz prawo zwrócic towar w ciągu 7-10dni bez podania przyczyny. Sprzedaż w komputroniku podlega takiemu prawu i musza sie do niego stosowac. Dobrze Ci radzę, olej komputronik bo nie sa warci Twoich nerwów, ja z nimi osobiscie miałem duzo problemów. Zrób tak ze po prostu na podstawie paragonu/faktury rezygnujesz z zakupu tzn nie chcesz w ogóle tej kosci i bez wzgledu na to czy oddałes ja na gwarancje czy tez nie zażądaj zwortu pieniedzy, jesli tego nie zrobia zgłos sklep na policje poniewaz w takiej sytuacji ewidentnie łamia prawo. komputronik to dno, dosyc wysokie ceny w porównaniu z konkurencja, oraz nie zawsze odpowiednio dobra obsługa klienta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancer Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 posiadasz dokument zakupu, od daty zakupu masz prawo zwrócic towar w ciągu 7-10dni bez podania przyczyny. Sprzedaż w komputroniku podlega takiemu prawu i musza sie do niego stosowac. Naprawde? Podaj podstawe prawna ktora posiada taki zapis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 ja nie wiem co Wy chcecie od komputronika, u mnie nigdy nie miałem problemów z nimi, a juz kilka razy zagladałem, np. nie wiedziałem czy mi wejdzie pentak na karte bo miałem radiatory to nie było problemu żebym w poniedziałek lub wtorek (kupowałem w sobote) odniósł go spowrotem, ale pasował to po prostu poszedłem podbić gware. Ostatnio udało mi się wynegocjować niwielki rabacik :) nie mam co na nich nażekać. nie zgodze się z tym że mają wysokie ceny, może w porównaniu do innych sklepów w różnych zakątkach Polski ceny są wyzsze, ale nie wyobrażam sobie zamawiać czegoś z drugiego końca kraju, bo zaoszczędze 5 zł a 10 dołoże za przesyłke, no i z gwarą też jest w takim wypadku nieciekawie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 (edytowane) Naprawde? Podaj podstawe prawna ktora posiada taki zapis.PRAWO KONSUMENTA ! coś jeszcze ? nigdy o tym nie słyszałes ? a moze zaliczasz sie do grupy osób które maja głeboko w D klienta i jego prawa ? W Polsce reguluje te sytuacje ustawa o ochronie praw konsumenta z 22.03.2000r. Dz. Nr 22 poz. 271. Nasz ustawodawca przyjął, że u nas w ciągu 10 dni od chwili zawarcia umowy konsument ma prawo się rozmyślić i zerwać umowę bez podania przyczyn. Edytowane 6 Kwietnia 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 PRAWO KONSUMENTA ! coś jeszcze ? nigdy o tym nie słyszałes ? a moze zaliczasz sie do grupy osób które maja głeboko w D klienta i jego prawa ?no to podaj konkretna ustawe.... mysle ze my zaliczamy sie do osob ktore potrafia odblokowac potoki w 6800 :lol: :lol: , a zwrot w ciagu 10dni tyczy sie tylko sklepow netowych. pozdro ramzi! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 (edytowane) przemekbydgoszcz tak wszystko fajnie dopuki działa, nie życzę tobie abyś coś dawał do nich na gwarancje HiS kupowałem normalnie w sklepie (nie przez neta) więc 10dniowy okres zwrotu mnie nie obowiazuje krótko mówiac mnie wkręcili, a najlepsze jest to ze zestaw dualny zamawiali specjanie do mnie i jedna sztukę, po złozniu u nich reklamacji na drugi dzień pojawił się taki zestaw w ofercie na miejscu i pewnie szukaja kolejnego jelenia, który kupi uwalone moduły, być moze ja tez nie byłem pierwszym któremu je sprzedali polatałem troszke po internecie i na forum gazeta.pl tez ludzie opisują przypadki jak to komputronik sprzedaje w swoich zaplombowanych zestawach dyski po regeneracji, jak człowiek biega do nich co 14dni z kompem ale sie nie kwapią żeby wymienić uszkodzona płytę główną, [ciach!]a co mnie pokusiło do zakupów w tej firmie Edytowane 6 Kwietnia 2006 przez ptys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 (edytowane) no to podaj konkretna ustawe.... mysle ze my zaliczamy sie do osob ktore potrafia odblokowac potoki w 6800 :lol: :lol: , a zwrot w ciagu 10dni tyczy sie tylko sklepow netowych. pozdro ramzi! bzdura ... 10 dni obowiązuje każdy sklep, nie wiadomo jaki to by nie był... internetowy czy w "postaci lokalu" 10 dni - na terenie Polski 7dni - poza granicami jeszcze raz powtórzę W Polsce reguluje te sytuacje ustawa o ochronie praw konsumenta z 22.03.2000r. Dz. Nr 22 poz. 271. Nasz ustawodawca przyjął, że u nas w ciągu 10 dni od chwili zawarcia umowy konsument ma prawo się rozmyślić i zerwać umowę bez podania przyczyn. Edytowane 6 Kwietnia 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEVILEK Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 (edytowane) bzdura ... 10 dni obowiązuje każdy sklep, nie wiadomo jaki to by nie był... internetowy czy w "postaci lokalu" 10 dni - na terenie Polski 7dni - poza granicami jeszcze raz powtórzę W Polsce reguluje te sytuacje ustawa o ochronie praw konsumenta z 22.03.2000r. Dz. Nr 22 poz. 271. Nasz ustawodawca przyjął, że u nas w ciągu 10 dni od chwili zawarcia umowy konsument ma prawo się rozmyślić i zerwać umowę bez podania przyczyn. No dokłądnie bzdura :lol: Towar możesz zwrócić, jeśli kupujesz go na "odległość" czyli za pośrednictwem sieci internet. Jeśli kolega zakupił u siebie w mieście, sam obebrał towar od sprzedawcy to nie obowiązuje ten przepis. ( ostatnio miałem wykład na ten temat ) A co do tematu : poczekaj kolego te 14 dni, wiem żę to dużo się wydaje. W tym czasie sklep musi wydać odpowiedź czy przyjmuje reklamację i realizuje gwarancję czy nie. Jeśli w ciągu 14 dni od daty złożenia przez Ciebie reklamacji, dostarczenia towaru do placówki handlowej firma nie wyda orzeczenia czy odpowiedź jest pozytywna czy negatywna na temat Twojej reklamacji, to możesz uznać, że Oni ją przyjęli. A tym samym domagać się zwrotu pieniędzy lub wymiany na nowy zestaw pamięci. Edytowane 6 Kwietnia 2006 przez DEVILEK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DirtZ Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Panowie specjaliści lektura i google.pl nie bolą ;) Ba, dodam więcej, odstepowanie od umowy i zwrot towaru i owszem, jest mozliwy w ciagu 7 dni od daty zakupu, chyba, że towar sprzedano w ramach promocji, wtedy zwrot jest niemozliwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucas234 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2006 ty chyba ten tekst czytales miedzy wierszami albo od tylu do przodu bo farmazony wacpan gadasz Czy możemy zwrócić produkt do sklepu? Niestety sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć od nas produktu, bo rozmyśliliśmy się, nie ma też obowiązku oddać nam pieniędzy. Zależy to od jego dobrej woli. Na szczęście wiele sklepów dobrowolnie zobowiązuje się, że zwróci nam pieniądze, jeśli zrezygnujemy z zakupu w określonym przez sklep terminie. Należy to jednak sprawdzić jeszcze przed zakupem i dowiedzieć się dokładnie, jakie są warunki zwrotu, a przede wszystkim czy sklep zwróci nam pieniądze, czy tylko zgodzi się na wymianę produktu na inny w tej samej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2006 @ptys, idz do komputronika i zrób porzadna awanture, ze sprzedawcami miałem kilka spięc z ich powodu i nigdy nie odpuszczałem, nie wyszedłem ze sklepu póki sprawa do końca i jasno nie została rozwiazana. Nie daj sie zagadac jak dziecko i sfrajerować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...