Maniakalny Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 (edytowane) witam kupilem dysk samsunga który 3 razy zepsuł się nie z mojej winy, a gosc w serwisie twierdzi ze nie ma ustawy o zwrocie gotówki złozyłem wniosek o zwrot gotówki i czekałem na decyzje w sprawie 2 tygodnie i oto co dostałem: "Dotyczy: reklamacji dysku twardego marki Samsung model Sp 1604 N złożonej z tytułu niezgodnosci towaru konsumpcyjnego z umową w dniu 27-03-2006 roku (zlecenie 312002962) Szanowny Panie! Chciałbym Pana poinformować, że nie mogę uznać roszczenia zwrotu gotówki za zasadne. Ustawodawca przewidział taką możliwość jedynie w wypadku ,gdy produktu nie można doprowadzić do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawe lub wymianę (podstawa prawna - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 roku, art. 8,4. Jednocześnie usterka, ta nie mogła występować w momencie zakupu i powstała dopiero w toku użytkowania urządzenia. Zgodnie z art. 4.1. ustwy o sprzedaży konsumenckiej (Dz.U.141 poz.1146 z póżniejszymi zmianami) sprzedawca odpowiada za sprzedany produkt przez 24 miesiące niemniej jednak zgłaszana niezgodność musi występować w chwili jego wydania. Ponadto mając na uwadze datę zakupu urządzenia i termin zgoszenia reklamacji nie ma również zastosowania domniemanie zawarte w przywołanym artykule pkt.1. Mając jednak na względzie dobrze pojętą praktykę handlową jak i dobro klienta, zwróciliśmy się o pomoc w sprawie tej reklamacji do producenta. O dalszych losach reklamacji zostanie Pana poinformowana w terminie pózniejszym. " w efekcie zawsze po zepsuciu dysku bede dostawał nowy Edytowane 8 Kwietnia 2006 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 w efekcie zawsze po zepsuciu dysku bede dostawał nowyNie rozumiem - pochwalic sie chciales tym tematem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_1t_ Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 w efekcie zawsze po zepsuciu dysku bede dostawał nowy Moze w koncu dostaniesz dysk, który się nie rozwali ? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Z tego co wiem to chyba jest jakaś ustawa że jeżeli coś sie zepsuje 3 razy (po wizytach w serwisie a nie wymiana) to można żądać zwrotu gotówki i powinno sie ją otrzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Z tego co wiem to chyba jest jakaś ustawa że jeżeli coś sie zepsuje 3 razy (po wizytach w serwisie a nie wymiana) to można żądać zwrotu gotówki i powinno sie ją otrzymać.no wlasnie gosc w media twierdzi ze czegos takiego nie ma a za ten dysk dałem 380zł wiec chciałbym zeby mi zwrócicli calosc bo teraz taki jest wart polowe tej ceny :/ a i tak moja plyta nie wykrywa wiecej niz 137gb wiec po co mnie to :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximo Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Maniakalny wlacz BIG LBA... bedziesz mial wiecej niz 137GB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 big lba = u mnie large nic nie daje plyta to pcchips socket 7 z amd k6-3 :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 plyta to pcchips socket 7 z amd k6-3 icon_razz.gifWydawało mi sie że na socket 7 jest intel ;) A płyta nie wykrywa 160 bo dysk jest za nowy dla niej ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_1t_ Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 no wlasnie gosc w media twierdzi ze czegos takiego nie maNie od dzisiaj wiadomo,że w Media Markcie są sami krętacze i naciągacze, dlatego unikam kupowania u nich sprzętu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 aa pomyłka chodziło mi supersocket7 ten dysk dostałem od dziadka i kupował na raty bo całej sumy nie mial wtedy a plyta ze stara to wiem i nie bedzie widziała 160gb tylko chodzi mi o zwrot gotówki, potrzebuje artykułu z kodeksu czy cos takiego wogle istnieje ze po 3 razach zwracają całą sume Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 (edytowane) Wydawało mi sie że na socket 7 jest intel ;) Oj rodzynku jeszcze duzo rzeczy w zyciu cie zaskoczy... EDIT: Speszjal for ju: Socket_7 Edytowane 8 Kwietnia 2006 przez SKRYTOBOJCA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Oj rodzynku jeszcze duzo rzeczy w zyciu cie zaskoczy... EDIT: Speszjal for ju: Socket_7 Nie rodzynkuj mi tutaj ;) Dzięki za linka, socket 7 to chyba jedyny socket obsługujący i intela i amd :lol: Koniec OT proponuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki2 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Z tego co wiem to chyba nie musza oddawac kasy. Zwrot gotowki nastepuje jak juz ktos wspomnial wtedy gdy 3-ktrotnie zespuje co sie TEN SAM DYSK. W przypadku gdy dostajesz caly czas inny(nowy) raczej nie licz na to. Popros(czyt. zarzadaj i pogroz im kijem do bejzbola :wink: ) ich moze o wymiane na inny dysk o tej samej wartosci bo do tego CHYBA masz prawo! A tak w ogole kto cie do cholery namowil zeby takie urzadzenie kupowac w markecie?? :blink: :blink: W MM to ja najwyzej moge kupic puste plyty i ewentualnie cooler na proca bo czasem maja naprawde duzo taniej. ps. jakby co to w komputroniku tez nigdy nie kupuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 ps. jakby co to w komputroniku tez nigdy nie kupuj też robią takie numery?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki2 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 (edytowane) też robią takie numery?? MM jest swietoszkiem w porownaniu z komputronikiem. Pisze to z wlasnej autopsji bo to co przeszedlem z serwisowaniem epoxa to naprawde gehenna. Dlugo trwalo zanim wywalczylem fabrycznie nowe mobo AN7. Edytowane 8 Kwietnia 2006 przez luki2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 (edytowane) MM jest swietoszkiem w porownaniu z komputronikiem. Pisze to z wlasnej autopsji bo to co przeszedlem z serwisowaniem epoxa to naprawde gehenna. Dlugo trwalo zanim wywalczylem fabrycznie nowe mobo AN7. nie stresuj mnie bo mam grafike w serwisie :P P.S możesz napisać coś więcej?? Edytowane 8 Kwietnia 2006 przez -=KAX=- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki2 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 nie stresuj mnie bo mam grafike w serwisie :P P.S możesz napisać coś więcej?? W sumie to nie chce mi sie o nich pisac, ale... Padla mi plyta, dostalem jakies gowienko stare(strasza rewizja, ogolnie gorszy stan), ktore pochodzilo jeden dzien. Potem padla trzecia, az wkoncu doczekalem sie abita. Niby nie brzmi strasznie, ale wkurzyli mnie konkretnie i te ciagle jezdzenie w ta i z powrotem, a mialem kawalek bo doszlo do tego, ze plyte musialem reklamowac w centrali w poznaniu. W miedzy czasie wyszlo tez, ze klienta to oni maja gleboko w [gluteus maximus], a teraz sie slyszy iz nawet przy kupnie nowego sprzetu oszukuja. Wszystko trwalo ok. 3 miesiecy i przez ten okres przewinely sie przez moje rece 3 plyty, a kompa przez ten czas urzywalem chyba ze 2 dni... ps. jak widzisz ze siga tez mam grafe w serwisie, ale zgadnij w jakim... :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 to juz jest szczyt, wczoraj odebrałem nowy dysk, dzis rano podłączam i nie działa :lol: no to jade do media i gosc mówi ze nie wymieni od ręki bo wczoraj byly dwie zworki w dysku a dziś jest jedna :lol: (nigdy nie widziałem dysku z dwoma zworkami, zawsze jest jedna) znów go oddałem i chce zwrotu gotówki, pozostało mi czekać 14 dni pytałem tez czy istnieje mozliwosc wymieny na większy bo ten juz nieco na wartosci stracił (teraz 200gb chyba 350 u nich kosztuje) a gosc mi odpowiada: "Jak przyjdzie do pana pismo o zwrot gotówki, wtedy moze pan u nas kupić inny większy" taaa napewno kupie :lol: PS czy ktoś dostał zwrot gotówki gdy kupił wadliwy towar w media markcie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 mój ojciec kupował sobie do iPODa jakies gadżety i jak kupił 2 razy to samo bo w domu już miał to oddał nastepnego dnia i kase mu zwrócili bo było w nienaruszonym stanie, jeśłi siecoś psuje to od sklepu zalezy czy oddadza akse czy wymienią na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Maniaklany ty napewno nie masz coś walnietego w kompie bo wątpie, żeby te dyski tak padały... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 ten 160gb jest dodatkowy głowny to tez samsung tylko 80gb i komp chodzi normalnie napięcia w zasilaczu mierzyłem i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotruśPan Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 (edytowane) Spisywałeś numer seryjny dysku? Może oni wciskają Tobie cały czas ten sam dysk? Edytowane 9 Kwietnia 2006 przez PiotruśPan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harryt Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 (edytowane) to juz jest szczyt, wczoraj odebrałem nowy dysk, dzis rano podłączam i nie działa :lol: no to jade do media i gosc mówi ze nie wymieni od ręki bo wczoraj byly dwie zworki w dysku a dziś jest jedna :lol: (nigdy nie widziałem dysku z dwoma zworkami, zawsze jest jedna) znów go oddałem i chce zwrotu gotówki, pozostało mi czekać 14 dni pytałem tez czy istnieje mozliwosc wymieny na większy bo ten juz nieco na wartosci stracił (teraz 200gb chyba 350 u nich kosztuje) a gosc mi odpowiada: "Jak przyjdzie do pana pismo o zwrot gotówki, wtedy moze pan u nas kupić inny większy" taaa napewno kupie :lol: PS czy ktoś dostał zwrot gotówki gdy kupił wadliwy towar w media markcie ?? Jak chcesz zwrotu gotówki to reklamuj towar u gwaranta (w gwarancji powinno być zawarte po ilu naprawach jest wymiana na nowy lub zwrot gotówki), a nie u sprzedawcy. W tym przypadku oni są na prawie. Nie muszą zwracać pieniędzy, chyba że nie wywiążą się z reklamacji ( a wywiązują się skutecznie). Ustawa Edytowane 10 Kwietnia 2006 przez harryt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noiser Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 a ja tam nie narzekam na ich serwis, w lutym reklamowalem u nich DVD stacjonarne, przetrzymali je rowno 21 dni roboczych, 22 dnia sie pojawilem i powiedzialem ze chce zwrot gotowki, pani wystawila fakture korygujaca, poszedlem do kasy i 100% kwoty wrocilo do mojego portfela a co sobie dvd przez prawie rok poozywalem to moje :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2006 (edytowane) nie wiem czy ten sklep działa na całą polskę, ale we wrocku jest sklep o nazwie 4speed (www.4speed.pl). Osobiście mam z nimi tyle współnego iż kupowałem tam 2 dyski twarde... A piszę o nich dlatego iż ze 2 lata temu dysk będący już miesiać przed ukończeniem gwary zaczął badsektorować... Zaniosłem, koleś spisał formularz, zapytał co nie gra... za 2 weeki oddali mi nówkę sztukę baracude 7.7200 bo starszych już nie było :D.. Oni wyglądali wręcz jakby radowali się mogąc wymienić mi sprzaęt na nowy - 0 problemów :) Zatem niektórzy dbają o klienta, a inni chcą go wydoić... Edytowane 11 Kwietnia 2006 przez PelzaK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Smaug] Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Proponuje przeczytac sobie najpierw ustawe. Sprawa ma sie tak: Sprzedawca nie ma obowiazku przyjac zwrotu, chyba ze wczesniej umowil sie z klientem a zalezy to tylko od jego dobrej woli. Zwrot towaru z powodu "bo tak" mozliwy jest tylko przy sprzedazy internetowej/wysylkowej Nie ma takze obowiazku wymienic sprzetu "od reki" nawet jesli jest uszkodzony, a serwisowac dany towar mozna i 1000 razy. Wymiana produktu na nowy nie znaczy ze mamy nowy okres gwarancji, gwarancja jest przedluzana o czas naprawy. (czyli jak walniesz dyskiem o sciane 4 dni przed koncem gwarancji to mino tego ze dostaniesz nowy dysk dalej bedziesz mial 4 dni gwarancji) O zwrot gotowki mozesz sie ubiegac tylko w przypadku gdy towar jest niezgodny z opisem, lub sprzedawca wiedzial o wadach towaru gdy Ci go sprzedawa (hehe praktycznie nie do udowodnienia). Odbierz dysk i sprzedaj jakiemus kumplowi Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki2 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2006 (edytowane) ' date='13 kwi 2006, 13:40' post='2077958'] Nie ma takze obowiazku wymienic sprzetu "od reki" nawet jesli jest uszkodzony, a serwisowac dany towar mozna i 1000 razy. 1000 razy?? :blink: Co za bzdury. Trzykrotne(czesem cztero)zepsucie sie tego samego sprzety(czyt. ten sam numer seryjny)rowna sie wymianie sprzetu na nowy/zwrotowi gotowki/wybraniu sobie do ceny poprzedniego towaru innego towaru(zalezy jeszce czy to cos do kompa, telewizor, dvd itd.). Chyba, ze mowimy o wiesniackich sklepach/firmach, ktore po kilku miesiacach upadaja, albo i piszesz tutaj o praktykach twojej firmy :wink: Oczywisice nowa plyta glowna nie oznacza nowej plyty fabrycznie bo moze to byc plyta juz serwisowana, na ktora jest udzielana od nowa gwarancja. ' date='13 kwi 2006, 13:40' post='2077958'] Wymiana produktu na nowy nie znaczy ze mamy nowy okres gwarancji, gwarancja jest przedluzana o czas naprawy. (czyli jak walniesz dyskiem o sciane 4 dni przed koncem gwarancji to mino tego ze dostaniesz nowy dysk dalej bedziesz mial 4 dni gwarancji) Nastepna bzdura. Nowy sprzet=nowy numer seryjny czyli MUSI zostac udzielona gwrancja od nowa!! Chyba, ze firma w kulki sobie leci. ' date='13 kwi 2006, 13:40' post='2077958'] O zwrot gotowki mozesz sie ubiegac tylko w przypadku gdy towar jest niezgodny z opisem, lub sprzedawca wiedzial o wadach towaru gdy Ci go sprzedawa (hehe praktycznie nie do udowodnienia). Odbierz dysk i sprzedaj jakiemus kumplowi Pozdrawiam Gdzie ty to wyczytales?? :blink: :blink: . Wiesz w ogole, ze sprzetu nie trzeba reklamowac na podstawie karty gwarancyjnej tylko mozna odrazu z tytulu niezgodnosci towaru z umowa?! Dotyczy to wlasnie uszkodzenia sprzetu w czasie trwania gwrancji!! Bo kazdy prorducent zobowiazuje sie, ze sprzet w okresie 2-3lat(zaleznie od gwarancji)bedzie dzialal poprawnie. Jesli nie znaczy to tylko tyle, ze towar jest niezgodny z umowa! Edytowane 13 Kwietnia 2006 przez luki2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2006 "Nastepna bzdura. Nowy sprzet=nowy numer seryjny czyli MUSI zostac udzielona gwrancja od nowa!! Chyba, ze firma w kulki sobie leci." guzik prawda. hurtownie nawet do nowego sprzetu przedluzaja gwarancje o czas serwisowania. choc czasami przytrafi sie, ze daja nowa. zalezy to od sprzetu, producenta jak i samej hurtowni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki2 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2006 "Nastepna bzdura. Nowy sprzet=nowy numer seryjny czyli MUSI zostac udzielona gwrancja od nowa!! Chyba, ze firma w kulki sobie leci." guzik prawda. hurtownie nawet do nowego sprzetu przedluzaja gwarancje o czas serwisowania. choc czasami przytrafi sie, ze daja nowa. zalezy to od sprzetu, producenta jak i samej hurtowni. No tak duzo zalezy do producenta/hurtowni. Ale prawdilowo gwarancja powinna biec od nowa. Sa oczywiscie przypadki super wyjatkowe gdzie po 2 tyg od daty zlozenia reklamacji oddaja kase. Heh przypadek, w ktorym ja osobiscie uczestniczylem i gdy wszedlem do sklepu i koles stwierdzil, ze odda mi kase bo 14 dni to juz stanowczo za dlugo to troche mi kopara opadla... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Smaug] Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 re Luki Tak sie akurat sklada ze jestem sprzedawca i jesli chodzi o prawo handlowe to znam je napewno lepiej niz Ty. To co napisales to wlasnie jest BZDURA i pobozne zyczenia klientow. Teraz klient moze jeszcze mniej niz wtedy gdy dzialala stara ustawa. I poczytaj sobie dziennik ustaw bo sie kiedys strasznie rozczarujesz w sklepie, a musisz wiedziec ze jesli sprzedawcy wisi to ze tupiesz nozkami i krzyczysz na caly sklep to napewno nie dopniesz swego. K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...