Cersax Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 (edytowane) Opisze najpierw konfig swojego kompa Proc: Amd 64 3200+ Plyta glowna: Asus A8N-E bios z 2006- 01-20 pamięć: Corsair Twimx 400mhz C2 platinium ( 2x 512mb ) Grafika: Saphire Raderon x1800xl System Windows 2000pro z nieoficjalnym sp5 Dysk twardy: WD Raptor Sata ( I generacja raptorów) Otóż problem polega głównie na tym iż grajc w World of warcraft przy duzej ilosci potworów lub poprostu ludzi ( a rajdy sa z np 40 osobami ) wszystko zaczyna krzaczyc i nawet obnizenie detali w grze duzo niezmienia. Rozdzielczość w jakiej gram to 1280x1024 i taka musi byc ze wzg. na monitor jaki posiadam. Próbowalem cos motac z pamieciami ale zmiana timingow praktycznie nic niedaje ( nic odczówalnego) pamieć wirtualną ustawilem na 300mb. Niewiem czy da cos podkrecenie procka/fsb dlatego tu moje pytanie czy mialo by to ogolnie jakis sęs ponieważ mam standardowe boxowe chlodzenie i do zabawy musiał bym sie zaopatrzyc w cos lepszego a to sa koszta. Moze jakies inne ustawienia wchodzą w gre jesli chodzi o stytem operacyjny? podaje wyniki z 3dmarka05 (wersja 1.2.0.0) moze one cos pomoga Ustawienia : Default 3DMark05 Results Result 1 File Name Primary Device Radeon X1800 Series Width 1024 Height 768 Anti-Aliasing None Anti-Aliasing Quality 0 Texture Filtering Optimal Max Anisotropy 4 VS Profile 3_0 PS Profile 3_0 Force Full Precision No Disable DST No Disable Post-Processing No Force Software Vertex Shader No Color Mipmaps No Repeat Tests Off Fixed Framerate Off Comment 3DMark Score 7217 3DMarks GT1 - Return To Proxycon 30,3 FPS GT2 - Firefly Forest 22,3 FPS GT3 - Canyon Flight 35,6 FPS CPU Score 4052 CPUMarks CPU Test 1 2,0 FPS CPU Test 2 3,7 FPS Fill Rate - Single-Texturing 0,0 FPS Fill Rate - Multi-Texturing 0,0 FPS Pixel Shader 0,0 FPS Vertex Shader - Simple 0,0 FPS Vertex Shader - Complex 0,0 FPS Graphics Bus 8 Triangles 0,0 FPS 32 Triangles 0,0 FPS 128 Triangles 0,0 FPS 512 Triangles 0,0 FPS 2048 Triangles 0,0 FPS 32768 Triangles 0,0 FPS Family AMD Athlon 64 Processor 3200+ Internal Clock 2010 MHz External Clock 200 MHz Description Radeon X1800 Series Total Local Video Memory 256 MB Driver Version 6.14.10.6601 VGA Memory Clock 0 Hz VGA Core Clock 375 KHz Total Physical Memory 1024 MB Operating System Microsoft Windows 2000 a to 2 wynik ze wszystkimi testami zaznaczonymi, reszta bez zmian jak w default 3DMark05 Results Result 1 File Name Primary Device Radeon X1800 Series Width 1024 Height 768 Anti-Aliasing None Anti-Aliasing Quality 0 Texture Filtering Optimal Max Anisotropy 4 VS Profile 3_0 PS Profile 3_0 Force Full Precision No Disable DST No Disable Post-Processing No Force Software Vertex Shader No Color Mipmaps No Repeat Tests Off Fixed Framerate Off Comment 3DMark Score 7209 3DMarks GT1 - Return To Proxycon 30,3 FPS GT2 - Firefly Forest 22,3 FPS GT3 - Canyon Flight 35,6 FPS CPU Score 4087 CPUMarks CPU Test 1 2,0 FPS CPU Test 2 3,6 FPS Fill Rate - Single-Texturing 3433,4 MTexels/s Fill Rate - Multi-Texturing 7959,5 MTexels/s Pixel Shader 187,9 FPS Vertex Shader - Simple 81,7 MVertices/s Vertex Shader - Complex 46,8 MVertices/s Graphics Bus 8 Triangles 6,8 MTriangles/s 32 Triangles 26,0 MTriangles/s 128 Triangles 101,6 MTriangles/s 512 Triangles 152,7 MTriangles/s 2048 Triangles 200,8 MTriangles/s 32768 Triangles 196,1 MTriangles/s Family AMD Athlon 64 Processor 3200+ Internal Clock 2015 MHz External Clock 200 MHz Description Radeon X1800 Series Total Local Video Memory 256 MB Driver Version 6.14.10.6601 VGA Memory Clock 0 Hz VGA Core Clock 306 KHz Total Physical Memory 1024 MB Operating System Microsoft Windows 2000 Edytowane 8 Kwietnia 2006 przez Cersax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluszek Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zwieksz pamiec wirualna 300MB to za malo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 powinieneś mieć minimum 1,5 GB pamięci wirtualnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expi Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Tak zwiększ pamięć wirtualną. Miałem kiedyś nie pamiętam dokładnie ile, ale miałem to samo. Przy trochę lepszej grze jak pojawia się dużo obiektów to komp chciał zwariować. Zaczął się bardzo ciąć. Mój kuzyn, który studiuje informatykę polecił mi, żebym zwiększył pamięć wirtualną. To było całkiem niedawno. Zwiększyłem tak, że wartość ta wynosiła nawet trochę więcej niż 1,5 GB. Jednak dokładnie nie pamiętam. Mam teraz nowy komputer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...