Kobe81 Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Ej Ludziska powiedzcie mi jak sie ma sprawa podczas intensywnego grania moj procek AmD Athlon 64 3500+ osiąga temperature 57 stopni a Karta Graficzna Radeon x1900xt 68 stopni. Czy są to powody do obaw ??? Jestem zielony w tym temacie. Czy dodac chłodzenie lub tez wymienić na procesorze ???Poradźcie jak mozecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danywatt Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 (edytowane) Temperatura dla procesora trochę za wysoka. Dla Athlona 64 3500+ powinno być 50 stopni. Twoja grafika w normie. Ja na grafice GF 6600GT miałem w stress 82 stopnie. Edytowane 12 Kwietnia 2006 przez danywatt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0Flex Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja tez nie jestem orlem w te "klocki" ale na moje oko czas zmienic chlodzenie na procku +jakies duze, wolnoobrotowe wiatraki w obudowie. Ja mam prcka i chlodzenie jak w sigu i temperatura w stresie nie przekracza 45'C Edytowane 9 Kwietnia 2006 przez 0Flex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...