Skocz do zawartości
Silverpoint

Acer Kontra "reszta świata"

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze!

Od dłuższego czasu przyglądam się wojence fanów ACER'a z użytkownikami innych kompów i powiem tak - trochę z tym gnojeniem ACER'a to przesada.

Pełno tu subiektywnych opinii typu "skrzypią mi zawiasy" albo "a ja to mam problem z konfiguracją PCMCI'a" itp.

 

Tak się składa, że mam w firmie Acera, Asusa, Toshibę i HP i każdy z nich ma swoje wady i zalety. Wszystkie kompy nie mają więcej niż 6 miesięcy i są w podobnej konfiguracji i podobnie kosztowały więc porównanie jakie takie mam i reasumując: ACER ani wydajnością, ani awaryjnością ani jakością wykonania nie odbiega od innych producentów a żaden nie jest idealny.

 

Z mojego doświadczenia wynika że na trwałość notebook'ów największy wpływ ma sposób ich traktowania bo jeden użytkownik np.: zamyka klapę delikatnie a drugi na przysłowiowego "chama" i potem są posty na forum "u kolegi to skrzypią zawiasy a u mnie nie"

 

Co do ACER'a to jest to firma oferująco dobry stosunek jakości do ceny a jak ktoś śledzi trochę rynek przenośnych kompów to z łatwością zauważy że ACER bardzo poprawił w nowych modelach jakość (np.: TM 8204 czy Aspire 5670 - oczywiście to jest TOP ale obrazuje ogólny trend w firmie) a nasz firmowy AS 5024 spisuje się bardzo dobrze. Z serwisem też się poprawiło, bo do tej pory ACER nie miał własnego w Polsce i wszystko szło przez jakąś pacześną firmą, a teraz jest ACER Polska i generalnie nie ma większysch problemów.

 

Faktem jest, że np.: w Acerze padł raz dysk twardy ale czy można za to winić ACER'a skoro dysk jest IBM'a ??

 

Tak w ogóle to warto zauważyć że notebooki to urządzenia złożone w większości z podzespołów różnych producentów i bardzo często się zdarza że niby model notebooka taki sam ale dyski różne. Przykład: ASUS w modelu A6Ja montuje kilkanaście różnych dysków od różnych producentów!! To jak to potem porównać??

 

co do problemów z działaniem, konfiguracją itp to do takich rewelacji użytkowników podchodzę z dużą rezerwą bo nie sposób sprawdzić poziomu ich wiedzy merytorycznej a potem się okazuje, że wystarczyło zmienić opcję w programie.

 

Swego czasu głośno było na forum o matrycy ASUS'a A6Ja; jeden forumowicz narzekał że kupił kompa i widać przejścia między kolorami w oknach windowsa XP. No cóż - kupiłem potem tego samego ASUS'a i rzeczywiście tak było tyle że wynikało to z palety kolorówk której używał Windows. Zmieniłem sobie ustawienia pulpitu i problem zniknął.

 

Na koniec proszę mi nie narzucać stronniczości bo jestem szczęśliwym posiadaczem Asusa A6Ja więc nie mam interesu bronienia ACER'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz o firmie powinny swiadczyc wszystkie modele a nie tylko te z najwyzszej polki : to tak jakby oceniac Mercedesa tylko po klasie S i mowic ze jest najlepszy podczas gdy sprzedaje tez klase A ktora swego czasu miala olbrzymie problemy z tak zwanym "testem losia". Wiec mowienie ze Acer sie poprawil bo w koncu wypuscil dobre jakosciowo laptopy (w cenie 9-10k PLN!!) to troszke nieporozumienie. Poza tym pamietaj ze o marce nie swiadczy sam produkt tylko jeszcze pare innych rzeczy : jak np serwis czy kontakt firmy z klientem. A tutaj Acer nie ma sie co oszukiwac - nawala na calej linii. Poza tym jakos nie moge sie zgodzic ze przykladowy Acer i Asus w tej samej cenie prezentuja taka sama jakosc - z oboma markami mam bezposredni kontakt i moge je porownac i musze przyznac ze Asus za 3k (czyli generalnei najnizsza polka) ma taki sam a pewnie i lepszy (czas pokaze) poziom zbudowania jak Acer za 4,5k a to juz typowy segment middle-end. I na koniec : z jakiegos powodu masz Asusa A6j a nie Acera.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciezko porownywac nam zwyklym zjadacza chleba awaryjnosc modeli.

Nie ma modeli nieawaryjnych,jedak gdy to skepu wraca 40% modeli z awariami to chyba mozna glosno mowic ze ACER jest awaryjny a jego serwis potrafi trzymac komputery nawet 3(Slownie TRZY) miesiace ... tu nawet nie wypada sie smiac z tego stanu jedynie.

 

Dlatego bezpieczniej odradzac takiego zakupu bo potem ktos jeszcze bedzie mial do ciebie pretensje i stracic moze nerwy i czas..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz o firmie powinny swiadczyc wszystkie modele a nie tylko te z najwyzszej polki : to tak jakby oceniac Mercedesa tylko po klasie S i mowic ze jest najlepszy podczas gdy sprzedaje tez klase A ktora swego czasu miala olbrzymie problemy z tak zwanym "testem losia". Wiec mowienie ze Acer sie poprawil bo w koncu wypuscil dobre jakosciowo laptopy (w cenie 9-10k PLN!!)

1) ACER odnowił PRAKTYCZNIE CAŁĄ gamę swoich laptopów a nie tylko te najdroższe. Proponuję abyś sprawdził TUTAJ

2) Nowe Acery są naprawdę niezłe jakościowo. W porównaniu z poprzednimi modelami to dwa różne segmenty

3) Co do serwisu to jak pisałem: było źle, jest lepiej - co nie znaczy idealnie

4) Mam Asusa - fakt i jestem z niego zadowolony i uważam że to extra komp. Ale jednocześnie mam też Acera i te firmy NA OBECNĄ CHWILĘ są PORÓWNYWALNE. Nie wypowiadam się o Acerach sprzed 1-2 lat.

5) Uważam, że Asus, Acer, Hp i F-S to porównywalne marki. Prawdziwy syf to maxdaty, techmex'y i inne badziewie.

 

I ponawiam prośbę: PROSZĘ MNIE NIE SZUFLADKOWAĆ JAKO FANA ACERA BO NIM NIE JESTEM. Staram się tylko obiektywnie stwierdzić, że stawianie tej firmy na poziomie maxdaty itp jest nieporozumieniem.

 

A kto miał rację czas pokaże - zobaczymy jakie będą opinie za kilka miesięcy o nowych Acerach. Stawiam 100 GB na moim dysku ;), że ubędzie przeciwników tej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam 100 GB na moim dysku ;)

Deal. Tylko nei wiem jak sciagne ten zaklad skoro w sigu masz tylko 80 :D

A co do reszty modeli to dalem za przyklad tylko te ktore sam wytoczyles, nic poza tym. Czas pokaze, ja do Acera nic nie mam bo nigdy go nie mialem (ma go moja luba zeby nie bylo ze psiocze a nie mam pojecia o sprawie), lubie za to po prostu rzeczy dobre JAKOSCIOWO i niestety w mojej opinii Acer do takich sie nie zalicza. Przynajmniej w przewazajacej czesci. A czy ty przypadkiem nie masz nic wspolnego z Blasciem? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn insynuujesz ze psuja sie modele z przed roku i wczesniejsze a teraz to inna bajka jest ? Napisz ktore modele uwazasz za zle jakosciowo a ktore sa juz dobre bo wygladasz na znawce marki ;)

bo to ze u acera jest duza rotacja modeli czesto pawie niczym sie nie rozniacych to wiem ;)

Co do serwisu to nie strasz ze moglo byc jeszcze gorzej ? Czyli jak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Deal. Tylko nei wiem jak sciagne ten zaklad skoro w sigu masz tylko 80 :D

Spoko, spoko - na serwerze miejsce się znajdzie :)

 

A czy ty przypadkiem nie masz nic wspolnego z Blasciem? ;)

nie znam, nie spałem ;)

 

 

Tzn insynuujesz ze psuja sie modele z przed roku i wczesniejsze a teraz to inna bajka jest ? Napisz ktore modele uwazasz za zle jakosciowo a ktore sa juz dobre bo wygladasz na znawce marki ;)

Modele z tego roku i II połowa 2005 są ok - wiem bo porównywaliśmy Acera z końca 2004 z modelem tegorocznym i różnica w jakości użytych materiałów była jak wzrost naszego Prezydenta do szefa LPR'u ;)

 

bo to ze u acera jest duza rotacja modeli czesto pawie niczym sie nie rozniacych to wiem ;)

Duża rotacja modeli nazywa się innowacyjnością. Acer np.: jako jeden z pierwszych oferuje nowe grafy ATI i to mi się podoba. A że jeden model od drugiego różni tylko np grafa (X1400 zamiast X700) to już wolna wola kupującego czy mu to odpowiada czy nie :)

 

Co do serwisu to nie strasz ze moglo byc jeszcze gorzej ? Czyli jak ?

Nie pisałem, że mogło być gorzej tylko "było źle, jest lepiej" - proszę o czytanie tekstu ze zrozumieniem :D

 

Pozdroofka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki zle sie wyrazilem,mialo byc .. To Bylo gorzej :o ... napisalem moglo bo naprawde nie sadzilem ze gorzej sie da.

Roznica miedzy modelem z 2004 roku a 2 polowy 2005 jest taka ze jeden ma 2 lata i zdarzyl juz ujawnic swoje swoje slabosci a ten z 2 polowy 2005 moze miec conajwyzej 8 miesiecy i jeszcze nic nie ujawnic.

Oczywiscie moge sie mylic.Nie zmienia to faktu ze te 40% zwrotow o ktorych mowilem pochodzi z ostatniego okresu a nie z przed 2 lat i dotyczy "nowych" notebookow,najczesciej ledwo co sprzedanych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silverpoint- Tylko pamietaj, ze oprocz sprzetu liczy sie rowniez serwis. O firmie BLASC, ktora serwisuje Acery (m.in. notebooki i palmtopy) google (i forum) mowia wiele- niekoniecznie dobrego.

Edytowane przez majcool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silverpoint- Tylko pamietaj, ze oprocz sprzetu liczy sie rowniez serwis. O firmie BLASC, ktora serwisuje Acery (m.in. notebooki i palmtopy) google (i forum) mowia wiele- niekoniecznie dobrego.

A ja jestem zadowolony szwagier i jego brat kupowali laptopa. Szwagier wybral Acera Extensa 3002 a jego brat Asusa.

Tak sie składało że do notebooków dostali obaj zasilacze Liteona które się bardzo grzały. Szwagier zadzwonił do Acer Polska i wymienili na inny który się nie grzeje. A jego brat zadzwonił do Asusa i powiedział że się bardzo grzeje, ci z Asusa powiedzieli że skoro sprzęt działa to po co wymieniać. Już nie mówię co by się stało jakby małe dziecko go dotknęło albo się coś od tego zapaliło. Ale skoro działa to po co wymieniać ?A jedno asusa pochwalę serwisowali lapka 6dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ACER musiał stworzyć acerPolska bo zadużo zgłoszen na reklamacje było :D :D joke

 

ogólnie z opini wiem ze acery są jakościowo najsłabsze bo acer składa lapki z częsci innych producentów ale często z tych częsci najsłabszych, temu one sa np tanie :] W moim środowisku masa ludzi ma laptopy i wystrzegają się acerów strasznie, najczęściej z tego co wiem pada matryca a potem dysk i tak dalej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ACER musiał stworzyć acerPolska bo zadużo zgłoszen na reklamacje było :D :D joke

 

ogólnie z opini wiem ze acery są jakościowo najsłabsze bo acer składa lapki z częsci innych producentów ale często z tych częsci najsłabszych, temu one sa np tanie :] W moim środowisku masa ludzi ma laptopy i wystrzegają się acerów strasznie, najczęściej z tego co wiem pada matryca a potem dysk i tak dalej..

Matryca to może być wina acera ale acer chyba hdd nie produkuje tylko instaluję dyski różnych firm. U mnie już prawie rok jest WD i działo dobrze 5400 obr i 8mb cache SMART wykazuje że wszystko O.K

POZDRO

Edytowane przez aceraspire

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"..... środowisku masa ludzi ma laptopy i wystrzegają się acerów strasznie, najczęściej z tego co wiem pada matryca a potem dysk i tak dalej.."

 

a u mnie w HP nx6110 najpierw padl dysk, pozniej zasilacz a wczoraj na matycy pojawiala sie ogromna szara plama i co..... 3 raz do serwisu od wrzesnia 2005! Wiec moglbym powiedziec ze ze HP kiepski jakosciow jest:) Dbam o niego, nosze w piankach, torbach pokorowcach a on mi sie sypie...ale jak kazda "elektornika" moze sie zepsuc.

 

Farba mi nie schodzi bo nie jest polakierowany, zawiasy skrzypia w nim, obudowa tez skrzypi w lewym roku jak trzymam tam nadgarstek podczas pisania, pokrywa krzywo przylega po zamknieciu, bateria tez sie lekko rusza a kosztowal mnie 4000zl....ale te rzeczy tak naprawde nie przeszkadzaja w pracy na nim.

 

Kuzynce polecilem Acera TM 2403....nosi go w plecaku, pelno nalepek na nim jest, zadnych pokrowcy, pianek, gabek, traktowany jest jak zeszyt, brudny:) jak smok, lezy byle jak i byle gdzie i co......dziala no problem a kosztwal 2200zl, nic nie schodzi z niego i nic nie skrzypi.....w wedlug wielu ludzi powinien sie rozpasc bo raz ze acer a raz ze kosztowal "tylko" tyle. A to moj Hp sie sypie. Wiec Acer nie jest taki zly:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Co poniektórzy podchodzą do Acera z entuzjazmem. Ja też taki byłem, pierwsze "ale" było po wyjęciu laptopa z pudła( krucho coś to badziewie zbudowane). Później kolejne wady zaczęły się ujawniać, tu skrzypi, tu niedopasowane, po pewnym czasie wiatraczki zaczęły warczeć itd. itp.

Acer może czasami kusi podzespołami i ceną, ale nie warto sobie nim zaprzątać głowy jeśli ma się słabe nerwy i od laptopa oczekuje się " Top Build Quality".

P.S Notabene Acer NIGDY mi się nie zepsuł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silverpoint- Tylko pamietaj, ze oprocz sprzetu liczy sie rowniez serwis. O firmie BLASC, ktora serwisuje Acery (m.in. notebooki i palmtopy) google (i forum) mowia wiele- niekoniecznie dobrego.

 

Ale nie wincie laptopów ze serwis do bani:)

 

Wincie Serwis ze taki do du....:)

 

Po moich przygodach z lapkiem.... zero problemow:) na poczatku kilka rzeczy mnie draznilo, ale kwestia ustawien i konfiguracji:)

 

Moja dziewczyna ma starego 3002 ponad rok... codziennie wozony do szkoly, do mnie na weekendy,

i nie ma nawet ryski:)

wszystko dziala perfekt:)

 

Ani u mnie ani u niej nic nie pęka i nie skrzypi:)

 

Ja jestem zadowolony :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wincie laptopów ze serwis do bani:)

 

Wincie Serwis ze taki do du....:)

W cene urzadzenia wliczony jest rowniez serwis. Jesli sprzet dziala bez zarzutu to jest super ale jesli bedzie wymagal naprawy i przyjdzie czekac na laptopa 1,5 miesiaca (bo brakuje czesci) to pozalujesz, ze ywbrales wlasnie te marke. Bedziesz sie wtedy pocieszal, ze to nie wina laptopa tylko serwisu? Jesli Acer podpisuje umowe z firma na wylacznosc napraw a serwis ten czesto ma problemy z terminami (o czym Acer jest informowany przez zniecierpliwionych klientow) to jest jasne, ze dbanie o klienta nie zostalo wliczone w cene.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W cene urzadzenia wliczony jest rowniez serwis. Jesli sprzet dziala bez zarzutu to jest super ale jesli bedzie wymagal naprawy i przyjdzie czekac na laptopa 1,5 miesiaca (bo brakuje czesci) to pozalujesz, ze ywbrales wlasnie te marke. Bedziesz sie wtedy pocieszal, ze to nie wina laptopa tylko serwisu? Jesli Acer podpisuje umowe z firma na wylacznosc napraw a serwis ten czesto ma problemy z terminami (o czym Acer jest informowany przez zniecierpliwionych klientow) to jest jasne, ze dbanie o klienta nie zostalo wliczone w cene.

no ale juz cos dzialaja w tym kireunku np: Serwis Acer POLSKA:)

 

1,5 miesiaca to juz czeka moj kolega na FSC.....:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nastenym poscie na innej stornie napiszesz ze 2 miesiace :lol:

Zdecyduj sie...

Moj kolega czeka ma ibma t42p juz ponad 21dni roboczych i co ? W przypadku ACERa nie sa to przypadki odosobnione...

 

tutaj napisalem tak zeby pasowalo do jego wypowiedzi, ale spoko ja mysle ze poczeka duzo dluzej:)

 

bo w serwisie co mu powiedzieli.... ?? czekamy na czesci:D

 

a co do przypadkow Acera, nie wiem ja sie jeszcze nie spotkalem z awaria wsrod wszystkich z ktorymi mialem do czynienia:) wiec ciezko mi to poruszyc:)

 

ja po prostu nie nazekam i jestem "zadowolniony"... jakby to powiedziala moja zonka;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"..... środowisku masa ludzi ma laptopy i wystrzegają się acerów strasznie, najczęściej z tego co wiem pada matryca a potem dysk i tak dalej.."

 

a u mnie w HP nx6110 najpierw padl dysk, pozniej zasilacz a wczoraj na matycy pojawiala sie ogromna szara plama i co..... 3 raz do serwisu od wrzesnia 2005! Wiec moglbym powiedziec ze ze HP kiepski jakosciow jest:) Dbam o niego, nosze w piankach, torbach pokorowcach a on mi sie sypie...ale jak kazda "elektornika" moze sie zepsuc.

 

Farba mi nie schodzi bo nie jest polakierowany, zawiasy skrzypia w nim, obudowa tez skrzypi w lewym roku jak trzymam tam nadgarstek podczas pisania, pokrywa krzywo przylega po zamknieciu, bateria tez sie lekko rusza a kosztowal mnie 4000zl....ale te rzeczy tak naprawde nie przeszkadzaja w pracy na nim.

 

Kuzynce polecilem Acera TM 2403....nosi go w plecaku, pelno nalepek na nim jest, zadnych pokrowcy, pianek, gabek, traktowany jest jak zeszyt, brudny:) jak smok, lezy byle jak i byle gdzie i co......dziala no problem a kosztwal 2200zl, nic nie schodzi z niego i nic nie skrzypi.....w wedlug wielu ludzi powinien sie rozpasc bo raz ze acer a raz ze kosztowal "tylko" tyle. A to moj Hp sie sypie. Wiec Acer nie jest taki zly:)

 

 

ehehehehehehe zawsze mnie to bawi ze po takich postach jest cisza jak makiem zasial - kamien w wode hue hue hue LOL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja stane w obronie HP :)

 

Majac acera i HP --bardziej polubilem HP--ogolnie za wszystko.Nawet matryca matowa HP bardziej mi odpowiada niz crystal bright acera.

HP jest duzooooo cichszy i chlodniejszy niz acer.Nie wspominajac o materiale z ,ktorego sa zrobione (HP+) (ACER -)

 

-oczywiscie obydwa sa tak samo sprawne :)

Edytowane przez Phuong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja stane w obronie HP :)

 

Majac acera i HP --bardziej polubilem HP--ogolnie za wszystko.Nawet matryca matowa HP bardziej mi odpowiada niz crystal bright acera.

HP jest duzooooo cichszy i chlodniejszy niz acer.Nie wspominajac o materiale z ,ktorego sa zrobione (HP+) (ACER -)

 

niom tu sie zgodze material lepszy i nie malowany:)

co tym depom z Acera odbilo zeby plastiki malowac;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ostatniej chwili:

 

Kumpel prosił mnie o radę dotyczącą zakupu kompa. Poleciłem mu ASUSA A6K lub Acera 5024. Wybrał Asusa mimo, że Acer miał lepszą konfigurację w tej samej cenie, ale mu powiedziałem że Asus to lepsza marka. No i przyszedł komp za ponad 4 tysie a pośrodku matrycy uśmiecha się do nas "martwy" pixel.

Od godziny próbuję się dodzwonić do serwisu Asusa ale w słuchawce słyszę tylko jakąś durną muzyczkę.

I teraz jest mi trochę głupio bo zapewniałem kumpla, że Asus to bardzo dobra firma. I to chyba tyle na temat wyższości jakichś marek nad innymi.

 

Ja tam i tak zostaję fanem marki Asus, bo mam już drugiego ich lapka i nic złego mnie nigdy nie spotkało. Poprzedni (L7300) służył mi ponad 5 lat i sprzedałem go z czystym sumieniem - nic w nim nigdy nie padło a bateria trzymała 2 godziny. Po pięciu latach!!!

 

Powyższe przypadki obrazują tylko, że nie ma co się kierować jakimiś subiektywnymi odczuciami - trzeba kupować takiego kompa jaki nam akurat pasuje pod względem konfiguracji, ceny i wyglądu a nie sugerować się mitami o jakichś niesamowitych przygodach bo to nie jest miarodajne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ostatniej chwili:

Powyższe przypadki obrazują tylko, że nie ma co się kierować jakimiś subiektywnymi odczuciami - trzeba kupować takiego kompa jaki nam akurat pasuje pod względem konfiguracji, ceny i wyglądu a nie sugerować się mitami o jakichś niesamowitych przygodach bo to nie jest miarodajne.

 

Święta prawda!!!!! Amen:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za trzy prawdy i to jest ta trzecia ... czyli gowno prawda :lol:

 

Caly czas piszecie jakby problemy z ACERami byly jadnostkowymi przypadkami.Powtorze jeszcze raz znane mi statystyki:

-Acer30-40% sprzedanych notebookow to reklamacje.

-Acer nie ma polowy rynku notebookow w polsce... "jedynie" 20-25%.

 

Wam zapewne sie wydawalo ze acer ma 50% rynku i przecietna awaryjnosc.... tego zycze kazdemu uzytkownikowi ACERa ... ale w cuda nie wierze :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caly czas piszecie jakby problemy z ACERami byly jadnostkowymi przypadkami.Powtorze jeszcze raz znane mi statystyki:

-Acer30-40% sprzedanych notebookow to reklamacje.

-Acer nie ma polowy rynku notebookow w polsce... "jedynie" 20-25%.

Bardzo mnie ciekawi źródło tych "statystyk" - to pewnie musi być jakiś poważny instytut naukowy ;)

 

Wam zapewne sie wydawalo ze acer ma 50% rynku i przecietna awaryjnosc.... tego zycze kazdemu uzytkownikowi ACERa ... ale w cuda nie wierze :lol:

Mnie się wydaje tylko to drugie :)

 

Marty pixel to nic nowego,ani nienormalnego(poczytaj sobie o normach dotyczacych matryc to ci sie wlos zjerzy na glowie).

Wiem jakie są normy ale mój kumpel ma je gdzieś. Dostał kompa z truposzem i jest wkurzony. Zobaczymy co na to serwis Asus'a - w gwarancji nie ma na ten temat ani słowa. No ale wspaniały serwis Asusa już drugą godzinę nie podnosi słuchawki...

Poprostu trzeba ogladac to co sie kupuje :lol:

Oglądać to można w MediaMarkcie ale tam ceny są... dla idiotów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...