kurek Opublikowano 5 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2006 (edytowane) sgj chyba nie zakumales, 25fps a 25fps to duza roznica, bo 25fps moze byc na radziu 9600 w takej grze ale jak jest na na X800GTO (500/550) to juz jest cos nie teges, o to generalnie chodzilo :-) , no ale tam koledze na tym X800GTO wygladzanie troche zarżnęło grafe. Edytowane 5 Lipca 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Errorx Opublikowano 5 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2006 (edytowane) Na p4 3 ghz 512 ram i radku 9800 non pro bez OC pelna plynnosc narazie Teraz tylko czekac az ktos znajdzie sposob zeby grac dluzej niz 90 minut :/ Edytowane 5 Lipca 2006 przez Errorx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 5 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2006 mnie tam sie gierka bardzo podoba, gram z ustawieniemi na max i rozdzielka 1680x1050 (bo mam panorame) i jestem zadowolony Mam tylko pytanie czy ktos znalazl sposob na wylaczenie zegara bo 90min to malo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 5 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2006 jeżeli chodzi o płynność to wszystko na maxa, 10x7, AA 2x, AF 8x i naturalnie pięknie chodzi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 5 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2006 sgj chyba nie zakumales, 25fps a 25fps to duza roznica, bo 25fps moze byc na radziu 9600 w takej grze ale jak jest na na X800GTO (500/550) to juz jest cos nie teges, o to generalnie chodzilo :-) , no ale tam koledze na tym X800GTO wygladzanie troche zarżnęło grafe. Wiesz, moze byc tez limit fps ustawiony na 25 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 moze ktos wie dlaczego przy probie wlaczenia demka wyskakuje mi blad ze niemam pliku MSVCR71.DLL i ze ponowne zainstalowanie moze naprawic ten problem(jednak tego nie robi) :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
co3en Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 Udało sie komuś to uruchomić na GF TI 4200 :> (+venice@2.6ghz i 1gb ramu) Ja próbowałem bawiąc się 3D Analyser'em ale nic mi z tego nie wychodzi :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 ponowie moje pytanie czy ktos moze znalazl sposob na wylaczenie limitu czasowego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 (edytowane) ludzie nie szukaja do tego solucji bo szkoda czasu, za niedlugo ful bedzie. Poza tym watpie zeby ktos to rozstrzaskal aha, nie wiem czy pamietacie ale ci ktorzy nie moga odpalic tej wersji settlers2 moga sie pokusic na orginalna wersje (pierwowzor) tej gry! Chodzi bez problemow pod windowsemXP z dzwiekiem i wyglada calkiem fajnie! Moj kolega przycina w ta gre dosc czesto Edytowane 6 Lipca 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 Wlasnie chodzi o to ze w ta gre przycinalem ostro na moim 486DX100 a zeby pokusic sie o full musze obadac jak sie ma demko do pierwowzoru...jednak przez tego dll niechce mi dzialac :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Errorx Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 Wlasnie chodzi o to ze w ta gre przycinalem ostro na moim 486DX100 a zeby pokusic sie o full musze obadac jak sie ma demko do pierwowzoru...jednak przez tego dll niechce mi dzialac :mur: odpalales instalator DirectX ktory jest w katalogu support po rozpakowaniu dema? Bo u mnie tez sie sypal na jakims dll. wrzucilem tego DX, cos pozamienial i smiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 zrobilem to i nic nie dalo :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridczak Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 Probowalem na Dellu z R9000 i lipa, error 3d cos tam. No niestety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Errorx Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 Swoja droga ja nie widze specjalnej roznicy w grafice wzgledem Settlers V (a fuj). I nie bardzo wiem po cholere im pixel shader 2.0. U mnie na R9250 nie chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 moze ktos wie dlaczego przy probie wlaczenia demka wyskakuje mi blad ze niemam pliku MSVCR71.DLL i ze ponowne zainstalowanie moze naprawic ten problem(jednak tego nie robi) :( Poszukaj tego pliku na googlach i wrzuc do C:\Windows\System32 (albo System, nie pamietam - najlepiej do obu :) ), bez problemu mozna go sciagnac z wielu stron. Przy okazji zlap MSVCP71.dll, bo pewnie jak wgrasz jeden to sie bedzie rzucac o brak drugiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 Tak zrobilem i gra dziala :D podoba mi sie giera, tylko ten niemiecki....grrr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 na jezyk angielski jest prosta solucja kilkanasice postow wyzej dziala jak trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 no mi niestety gra sie zabardzo odpalic niechce po tej solucji :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 no mi niestety gra sie zabardzo odpalic niechce po tej solucji :(Nie chce mi się szukać tej solucji, więc nie wiem czy tam nie będzie to samo, ale musisz zmienić nazwę folderu [folder z grą]\data\language\gb na [folder z grą]\data\language\de. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 musi działać ja i inne osoby zmieniłem nazwy katalogów i jest si Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekB Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2006 (edytowane) Wiesz, moze byc tez limit fps ustawiony na 25 ;) Przed chwilą się zagłębiłem w ustawienia i okzauje się, że u mnie jakość AA bądź jego całkowity brak nie wpływa właściwie na zmianę FPS-ów. Wachają się one od 25 do 32 w zależności od powiększenia widoku. Oczywiście wszystkie suwaki od detali na max. Dopiero przy zabawie z opcjami Shadow Detail i Shadow Quality można wyciągnąć więcej klatek. Co ciekawe dla detali cieni są 4 stopnie ustawień, ale dopiero wyłączenie całkowicie cieni daje zauważalny przyrost fps, czyli około 65-70 fps (AAx6), przy pozostałych ustawieniach cieni zmiana fps-ów jest znikoma. UPDATE: Coś z tym AA to jakaś dziwna sprawa, bo właściwie to jakość grafiki w AAx6 jak i bez AA jest taka sama :/ Jedynie fps-y się bardzo delikatnie zmieniają A tu dla ciekawych porównanie minimalnych ustawień z maksymalnymi. Screeny w 1024x768 bez AA. Każda fotka waży ponad 800kB http://i2.photobucket.com/albums/y50/Tomek...768_noAA_LQ.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y50/Tomek...768_noAA_HQ.jpg Edytowane 6 Lipca 2006 przez TomekB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micro Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 Mógłbys mi ktos powiedziec jak sie rozszerza granice wioski ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 Trzeba zbudowac guard tower (jakos tak), duzo czasu mi zajęlo dojscie do tego, bo myslalem ze skauci to potrafią, okazlo sie, ze nie potrafią. Do czego sluza skauci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 SKauci? CHyb atak sie zwali ci.. ktorzy własnie poszerzali granice. Robili to tylko wtedy kiedy twoja granica nie przylegała do przeciwnika.. Ale nie miało to zbytnio senu w przypadku poszerzania w głab mapy.. bo odpowiednio wybudowana wiezyczka przeciwnika przygarniaa ten teren burzac budynki na jej obszarze ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 Rzecz w tym, ze jak ja gralem w demo S2: Next Generation, to skauci nie robili zupelnie nic, mimo ze wysylalem ich kolo granicy. Moze to ja cos zle robilem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 heh widac ze niegraliscie w dawne S2 :D Skauci po prostu odkrywaja mape aby wiedziec w jakim gdzie budowac budynki wojskowe. Mamy ich 5 rodzajow (2 male baraki/koszary , wieze oraz katapulte(ona nie poszerza granic) i zamek) czym wiekszy budynek tym wiecej zalogi moze go obsadzic i wiecej terenu zagarnia ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 Ja grałem i to dosc .. namietnie. Ale cos mi siedziały w głowie te ludzikami(przynajmniej z 4tej czesci) ktorzy poszerzali granice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ant3k Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 (edytowane) dobra to i ja zasysam, wlasnie skonczylem grac w S2 na mapie Ring ;) oczywiscie wygralem. kurka nareszcie bedzie giera porzadna bedzie w co poszarpac. ale niestety trzeba poczekac do jesieni. chociaz z drugiej strony bedzie dobra gierka na dlugie zimowe wieczory ;) te ludzikami(przynajmniej z 4tej czesci) ktorzy poszerzali granice. nazywaja sie Pionierzy. Edytowane 7 Lipca 2006 przez Ant3k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 Dobra wiadomość dla tych ktorym sie demko podoba ale denerwuje limit czasowy Niemieccy fani wymyslili sposob jak sie pozbyc limitu... hehe na oficjalnym forum jest link do pliczku ktory trezba podmienic w katalogu z gra ale kilka warunkow musi byc spelnionych 1. gra musi byc zainstalowana w kat c:\Die Siedler 2 - Die nächste Generation - Demoversion 2. nie ma znaczenia czy bedzie jezyk niemiecki czy zmieniony na angielski 3. pliczek zamieniamy w kat C:\Die Siedler 2 - Die nächste Generation - Demoversion\bin Sprawdzilem i dziala, licznik z czasem jest odlicza od 90 min do 0 , a potem jest czas na minusie.. graklem ponad 4 godzinki i wszystko ok poniewaz nie za bardzo wiem czy moderatorzy sie nie doczepia jak zamieszcze link do pliczku podam link do forum oficjalnego http://forums-de.ubi.com/eve/forums/a/tpc/...24/m/6131030064 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekB Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 Pewnie się moderzy przyczepią, bo zaraz ktoś umieści link do dostępnych w fullu map i z demka zrobi sie pełna wersja ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...