avecezary Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) witam znowu Vray chyba zmienie tekstury: taka cela kiedys to skarb, a teraz... normalka ( kabina, kompakt w scianie :PPP )\ Edytowane 11 Maja 2006 przez avecezary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieo Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 takie coś popełniłem 3lata temu każdemu mówiłem, że to foto :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 avecezary- takie to jakos niespojne. volume ligt za mocne i podloga niepasuje mi a sciany tez takie niemrawe. popracuj nad texturkami ;] nieo- fajne ;] a to moje fikimiki: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) takie coś popełniłem 3lata temu każdemu mówiłem, że to foto :lol: Efekt niezły, ale moje palce nie mają takich kółek na każdym zgięciu :) Edytowane 12 Maja 2006 przez IamWeasel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 Reanimacja w pspX mojej bardzo starej i nieskonczonej pracki. Ale chyba COS udalo mi sie jeszcze z niej wycisnac :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieo Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 Efekt niezły, ale moje palce nie mają takich kółek na każdym zgięciu :)Ta ręka to taka mocna prowizorka, pamiętam, że wtedy strasznie namieszałem w modelu i nie chciało mi się tego poprawiać... Ale i tak jak zamieściłem pracę na digarcie w dziale zdjęcia, to nikt się nie kapnął ;) Ehh... Chyba zainstaluję dzisiaj maykę i przetestuje V-ray'a... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taid Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 Reanimacja w pspX mojej bardzo starej i nieskonczonej pracki. Ale chyba COS udalo mi sie jeszcze z niej wycisnac :P Bardzo fajna praca:)wręcz nie samowita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avecezary Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 wedle wskazowek :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieo Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 tekstury lepsze, ale światło Ci się całkowicie posypało! Wcześniejsza scena była prawidłowo oświetlona. Teksturę łóżka zrób trochę ciemniejszą, i jeśli się da to zrób na niej jakiś niewielki bump i troszeczkę połysku. Zmień o 1/4skalę tekstury na podłodze i o 100/150% na stoliku i stołku. Stolik i stołek powinny być raczej drewniane moim zdaniem. Nikt Ci granitów do więzienia nie będzie ładował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 avecezary@ podoba mi się ta podłoga, na 1 rzut oka pomyślałem ze trójwymiarowa :D niby bitmapa, ale ja chyba już ocozplonsu dostaje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 hmm nadal dla mnie slabo. to lozko jakies takie wielgachne jest przy tym stoliczku. Najlepiej posadz na nim bipeda i zobacz jak sie maja do siebie proporcje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avecezary Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) witam pewne "przerysowanie" wynika z zastosowanej kamery ( obiektyw szerokatny-20mm ) teraz jest troche dluzszy zapodaje obrazek: Edytowane 14 Maja 2006 przez avecezary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieo Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 oświetl tą scenę tak jak tą http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...pe=post&id=6990 i powinno być ok! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adler91 Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 avecezary- tekstury wszystkie do wymiany, tak sztucznie to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avecezary Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 za doplata potrafi prac i sprzatac :D A jak wgra sie windows 5000 to robi vodke :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 mam pytanko, jak to pogadzić, gdy renderuje kule z matrixa, ten bulet time z efektem, to mi się strasznie windows fragmentuje i komp zwalnai niesamowicie, ustawione na opengl, grafa x800xt pe, 1gb ramu, tylko do obrazków chyba sięto nadaje :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 ja ten efekt jeszcze renderowalem na FX5200 i spokojnie sie robil w filmiku. Wiec raczej cos masz nietak z kompem chyba , ale co dokladnie to ci niepowiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 to wygląda tak ze system mam szybki, chodzi jak ta lala, z niczym niema problemu itp, nowe stery do wszystkiego, no bajka poprostu ale uruchamiam 3dsa 6.0 sp1, ładuje kule, zmieniam jej efekt dymku i klikam render i sięzaczyna masakra, zrenderowac to sięzrenderuje ale potwornie dlugo i partycja systemowa sięfragmentuje a an niej 3ds nie ejst zainstalowany, defragmentacja potem robie i jest znowu okej :( a i system mam na fat32, moze lepij na ntfs ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 ;] moj dzialko :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 mam mały problem, nie wiem z czego robia mi sie takie odształcenia w modelu jestem newbe w moedelowaniu, ten jest z referencji. Trafia mnie cos jak siedze przy tym kupe czasu i robia mi sie takie babole :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 jestem newbe w moedelowaniu, ten jest z referencji. Trafia mnie cos jak siedze przy tym kupe czasu i robia mi sie takie babole :/ Nie wiem za bardzo o jakie odkształcenia chodzi, ale na pewno siatka jest zbyt gęsta. Rzadsza siatka+meshsmooth i będziesz miał ładny, gładki model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 Troche bez pomysłu i na odwal :] (uprzedzam) http://img269.imageshack.us/img269/7090/basen6ac.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 Nie wiem za bardzo o jakie odkształcenia chodzi, ale na pewno siatka jest zbyt gęsta. Rzadsza siatka+meshsmooth i będziesz miał ładny, gładki model.tam gdzie zaznaczyłem jest troche inaczej zalamywane swiatło, na renderze wyglada to jak by w tej czesci karoseri znajdowała sie jakas pomarszczona gazeta. roznie konfigurowalem meshsmootha i zawsze mi robil z auta smieszne jajko, moze to dlatego ze model jest editable poly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 tam gdzie zaznaczyłem jest troche inaczej zalamywane swiatło, na renderze wyglada to jak by w tej czesci karoseri znajdowała sie jakas pomarszczona gazeta. roznie konfigurowalem meshsmootha i zawsze mi robil z auta smieszne jajko, moze to dlatego ze model jest editable poly? Efekt pomarszczenia jest spowodowany tym, że jak już pisałem masz tam za gęstą siatkę. Przerzedź ją bo meshsmooth i tak to wygładzi. Żeby zachować w niektórych miejscach ostre krawędzie przy meshsmooth ja stosuję dwie metody: 1. Krawędzie ostre, ale bez przesady: dajesz na krawędź, która nie ma byc wygładzona Chamfer o małej wartości (np. 0,01). 2. Krawędzie całkiem ostre: w opcjach meshsmooth zaznaczasz "separate by smoothing groups" i w trybie edycji modelu->poligony zaznaczasz polygony i nadajesz im jakiś numer smoothing groups. Te w obrębie jednej grupy będą wygładzone, miejsca zetknięcia poly z różnych grup - nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) mam mały problem, nie wiem z czego robia mi sie takie odształcenia w modelu W editable poly zaznacz wszystkie polygony i w polygon properties wrzuć wszystkie do jednej "smoothing group" Edytowane 16 Maja 2006 przez bart3d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 dzieki jestescie jak złoto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 Troche bez pomysłu i na odwal :] (uprzedzam) http://img269.imageshack.us/img269/7090/basen6ac.jpg Sorry ale to po co umieszczać takie "bazgroły" ? Tym samym zaśmiecając temat ? Np. ja nie wrzucam każdej swojej fotki a tym bardziej "bez pomysłu i na odwal" - nie lepiej się postarać, popracować i wrzucić coś sensownego ? Wybacz, ale takie zagrania nie mają sensu i będą traktowane jak nabijanie postów. Peace & No offence :) - Ja tu tylko sprzątam ... I prosiłbym o umieszczanie bardziej "treściwych" prac czy pytań. Pozdrawiam grafików serdecznie. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi_bydg Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 Mam pytanko. Skąd mogę ściagnąć v-ray 1.46? Nie chodzi mi o torrenta, a jeśli chodzi o poszukiwania za pomocą googli to już klika dni próbowałem i niestety nic nie znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 Nie ma chyba triali V-raya, a jeśli chodzi o wersje legalne inaczej to poczytaj regulamin forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...