Skocz do zawartości
ZIBI_PL

Galeria : Grafika / 3d

Rekomendowane odpowiedzi

Efekt niezły, ale moje palce nie mają takich kółek na każdym zgięciu :)

Ta ręka to taka mocna prowizorka, pamiętam, że wtedy strasznie namieszałem w modelu i nie chciało mi się tego poprawiać... Ale i tak jak zamieściłem pracę na digarcie w dziale zdjęcia, to nikt się nie kapnął ;)

Ehh... Chyba zainstaluję dzisiaj maykę i przetestuje V-ray'a...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tekstury lepsze, ale światło Ci się całkowicie posypało! Wcześniejsza scena była prawidłowo oświetlona. Teksturę łóżka zrób trochę ciemniejszą, i jeśli się da to zrób na niej jakiś niewielki bump i troszeczkę połysku. Zmień o 1/4skalę tekstury na podłodze i o 100/150% na stoliku i stołku. Stolik i stołek powinny być raczej drewniane moim zdaniem. Nikt Ci granitów do więzienia nie będzie ładował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko, jak to pogadzić, gdy renderuje kule z matrixa, ten bulet time z efektem, to mi się strasznie windows fragmentuje i komp zwalnai niesamowicie, ustawione na opengl, grafa x800xt pe, 1gb ramu, tylko do obrazków chyba sięto nadaje :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wygląda tak ze system mam szybki, chodzi jak ta lala, z niczym niema problemu itp, nowe stery do wszystkiego, no bajka poprostu ale uruchamiam 3dsa 6.0 sp1, ładuje kule, zmieniam jej efekt dymku i klikam render i sięzaczyna masakra, zrenderowac to sięzrenderuje ale potwornie dlugo i partycja systemowa sięfragmentuje a an niej 3ds nie ejst zainstalowany, defragmentacja potem robie i jest znowu okej :( a i system mam na fat32, moze lepij na ntfs ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam mały problem, nie wiem z czego robia mi sie takie odształcenia w modelu

Dołączona grafika

 

jestem newbe w moedelowaniu, ten jest z referencji. Trafia mnie cos jak siedze przy tym kupe czasu i robia mi sie takie babole :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem newbe w moedelowaniu, ten jest z referencji. Trafia mnie cos jak siedze przy tym kupe czasu i robia mi sie takie babole :/

Nie wiem za bardzo o jakie odkształcenia chodzi, ale na pewno siatka jest zbyt gęsta. Rzadsza siatka+meshsmooth i będziesz miał ładny, gładki model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem za bardzo o jakie odkształcenia chodzi, ale na pewno siatka jest zbyt gęsta. Rzadsza siatka+meshsmooth i będziesz miał ładny, gładki model.

tam gdzie zaznaczyłem jest troche inaczej zalamywane swiatło, na renderze wyglada to jak by w tej czesci karoseri znajdowała sie jakas pomarszczona gazeta.

 

roznie konfigurowalem meshsmootha i zawsze mi robil z auta smieszne jajko, moze to dlatego ze model jest editable poly?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam gdzie zaznaczyłem jest troche inaczej zalamywane swiatło, na renderze wyglada to jak by w tej czesci karoseri znajdowała sie jakas pomarszczona gazeta.

 

roznie konfigurowalem meshsmootha i zawsze mi robil z auta smieszne jajko, moze to dlatego ze model jest editable poly?

Efekt pomarszczenia jest spowodowany tym, że jak już pisałem masz tam za gęstą siatkę. Przerzedź ją bo meshsmooth i tak to wygładzi.

 

Żeby zachować w niektórych miejscach ostre krawędzie przy meshsmooth ja stosuję dwie metody:

 

1. Krawędzie ostre, ale bez przesady: dajesz na krawędź, która nie ma byc wygładzona Chamfer o małej wartości (np. 0,01).

 

2. Krawędzie całkiem ostre: w opcjach meshsmooth zaznaczasz "separate by smoothing groups" i w trybie edycji modelu->poligony zaznaczasz polygony i nadajesz im jakiś numer smoothing groups. Te w obrębie jednej grupy będą wygładzone, miejsca zetknięcia poly z różnych grup - nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam mały problem, nie wiem z czego robia mi sie takie odształcenia w modelu

W editable poly zaznacz wszystkie polygony i w polygon properties wrzuć wszystkie do jednej "smoothing group"

Edytowane przez bart3d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche bez pomysłu i na odwal :] (uprzedzam)

 

http://img269.imageshack.us/img269/7090/basen6ac.jpg

Sorry ale to po co umieszczać takie "bazgroły" ? Tym samym zaśmiecając temat ? Np. ja nie wrzucam każdej swojej fotki a tym bardziej "bez pomysłu i na odwal" - nie lepiej się postarać, popracować i wrzucić coś sensownego ? Wybacz, ale takie zagrania nie mają sensu i będą traktowane jak nabijanie postów. Peace & No offence :) - Ja tu tylko sprzątam ... I prosiłbym o umieszczanie bardziej "treściwych" prac czy pytań.

 

Pozdrawiam grafików serdecznie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...