Nawi Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 witam otoz zbudowalem urzadzonko do kontrolowania wiatrakow na podstawie schematu ktory jest pokazany na zdjeciu nizej, ale mam pytanie, czy da sie zeby kontrola byla jeszcze wieksza, zalezy mi na jeszcze nizszych obrotach, czy wymienic rezystory na jkaies inne jezeli tak to ktore, wszystko mam identyczne jak na tym schemaie tylko zamiast rezystora 260 mam 270 ale to raczej wielkiej roznicy nie robi. dodam ze napiecie obecnie mam 7-12v a chcialbym zeby bylo od 3 do 12 v da sie cos takiego zrobic?. Probowalem zmieniac rezystory ale jedynie co sie dziala to zmienial przedzial np na rezystorze 300 zamiast 1000 mialem 3-8 v a z kolei na 1,4 k 8-13v Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
insektcc Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Jestem zielony w tych tematach ale chcialem sobie zbudowac taki wlasnie regulator. Ale posluze sie schematem z tej stronki http://casemods.pointofnoreturn.org/vregtu...orial-full.html . Moze to ci cos podpowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmsydney Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 R1 wstawiasz 220 Ohm (270 moze byc) a R2 4,7kOhm i powinienes miec regulacje 1,25V - 10,8V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nawi Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 skad wiesz ze 270 i 4,7 a tak btw dalo by sie zrobilc od 1.25 do 12 v ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...