Smash Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam! Zaznaczam, ze jestem totalnie zielony w temacie linuxa. Wczoraj udało mi sie zajnstalować Mandrive, aktualnie mam na kompie takze Winde XP. Pare godzin temu wszystko ładnie smigało a dzis bład. Nie chce sie system uruchomić. (info na screenie) Ktoś wie czemu ? screen http://img232.imageshack.us/img232/3839/mand1oe.jpg Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez Smash Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Popraw link bo ten nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smash Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 juz moja wina:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Pisze tam że nie może zamontować partycji root (/). Co robiłeś zanim się to wywaliło? Nie grzebałeś w /etc/fstab ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smash Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 NIc nie grzbalem bo nawet nie wiem co to. Wczoraj sprawdziłem czy sie uruchamia, zmieniłem tapete :P i poszedłem spać. Rano wstaje i kicha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszcz Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Moze ruszales cos z harwarem ? przepinales dyski ? dopinales jakis inny dysk ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...