Skocz do zawartości
nrl

Brothers In Arms: Hell's Highway

Rekomendowane odpowiedzi

O shit :shock:

 

WYPAS! Naprawde niezle... az ciarki mi przeszly.

 

Ale... ten wybuch granatu, zastanawiam sie czy nie bedzie trzeba miec tego gowienka od fizyki co 1k kosztuje?

 

Do tego jak bohater zlapal kumpla (tego co dostal kulke i zginal) - zastanawiam sie czy to byla akcja przeprowadzona bezposrednio przez gracza, czy skrypt.

 

 

Zreszta cala ta akcja przeprowadzona na tym trailerze wyglada jak jeden wielki skrypt :lol:.

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Ten granat to jakaś bomba? Jak dla mnie cukierkowaty render.

 

-patrzcie na to coś co leci po wybuchu w naszą strone i przeleci blisko nas od lewej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten granat to jakaś bomba?

w sensie że za duża moc ?...imo właściwa tylko twórcy gier nie doszli jeszcze do tego i serwują nam granaty o mocy petardy...ale idzie ku lepszemu...

 

ja leżę i kwiczę...coraz piękniej rysuje się przyszłość moich ukochanych shooterów 2wojennych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sensie że za duża moc ?...imo właściwa tylko twórcy gier nie doszli jeszcze do tego i serwują nam granaty o mocy petardy...ale idzie ku lepszemu...

Obejrzyj sobie Kompanie Braci. W tamtych czasach (zreszta obecnie tez) granaty nie mialy mocy C4.. Jezeli chodzi o sam pokaz, to jezeli bedzie to mialo tak wygladac, to chyba na serio zaczne zbierac na Next Gen'owa konsole (o ile bedzie mozna podlaczyc monitor, klawe i myszke :D), bo grubych tysiecy na sprzet wydawac to dla mnie bez sensu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh,zwykla grafika na poziomie CoD'a2 z DX9,ale to jest tylko moje zdanie,z ktorym mozecie sie nie zgadzac. A tu macie torrenta z lepsza jakoscia.Znacznie dokladniej na nim widac i znacznie plynniej chodzi,ale sami ocencie.Mi tam sie CoD2 pod wzgledem grafy bardziej podobal a pod wzgledem samej gry to czuje,ze C4: Strike Force nadal nie bedzie mial sobie rownych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Obejrzyj sobie Kompanie Braci. W tamtych czasach (zreszta obecnie tez) granaty nie mialy mocy C4.. Jezeli chodzi o sam pokaz, to jezeli bedzie to mialo tak wygladac, to chyba na serio zaczne zbierac na Next Gen'owa konsole (o ile bedzie mozna podlaczyc monitor, klawe i myszke :D), bo grubych tysiecy na sprzet wydawac to dla mnie bez sensu...

Chodziło mi raczej o ogień no właśnie granaty nie miały mocy C4 tylko zabijały odłamkami a nie falą ognia. BTW Budynki wyglądają brzydko nie móiąc, że nie da się do nich wejść ;/

 

PS hydro co jest takiego dobrego w C4 bo nie grałem jeszcze ;/ Warta ta gra coś?

Edytowane przez JestemNoobem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz, te granaty właśnie były takimi petardami ogłuszającymi, to że zasięg rażenia wynosi 20 czy 25 metrów nie oznacza, że w takim promieniu giną wszyscy nie osłonięci żołnierze.

obejrzałem ten trailer i myślę sobie - to wszystko już było...

grafika przyjemna dla oka i nawet realistyczna, ale nie tylko o to sie rozchodzi, reszta na pierwszy rzut oka wygląda jak w normalnym BiA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

wiesz, te granaty właśnie były takimi petardami ogłuszającymi, to że zasięg rażenia wynosi 20 czy 25 metrów nie oznacza, że w takim promieniu giną wszyscy nie osłonięci żołnierze.

obejrzałem ten trailer i myślę sobie - to wszystko już było...

grafika przyjemna dla oka i nawet realistyczna, ale nie tylko o to sie rozchodzi, reszta na pierwszy rzut oka wygląda jak w normalnym BiA.

Granat_MK2

 

Zasięg rażenia 10 m. Nie wiem o co ci chodzi. Ale mi chodzi tylko o to że ten wybuch jest za duży. Sam ogień za duży nie mówiąc, że te cegły i inne przedmioty lecą jak by wybuchła bomba.

 

Dla tych co nie wiedzą jak wybucha granat :P

http://www.youtube.com/w/grenades?v=fS3OTk...&page=1&t=t&f=b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest troche smieszne ze sie czepiacie tego jak granat wybuchl, za jakis czas sie bedziecie czepiec ze w tym miasteczku tak naprawde byl inny rozstaw budynkow, i tak gra pewnie nie bedzie tak wygladac, albo jak bedzie to ja oszpeca jak ghost recona3 na pc i dadza cos ala mdal of honor a na konsoli bedzie to wygladac dopiero jak graz 2006(?). I bedziecie mogli zapomniec o jakich kolwiek efektach wybuchu granatu oprocz dymu.

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS hydro co jest takiego dobrego w C4 bo nie grałem jeszcze ;/ Warta ta gra coś?

Gra jest typas,ale jesli wolales Commandosow w starej formie to ta gra moze Ci wogole nie przypasc do gustu,natomiast jesli lubisz takie gry jak CoD2 to ta gra wogole nie ma sobie rownych i po tym trailerze nie stwierdzilem nic powalajacego i to nawet jesli chodzi tylko o grafike. Gdzie tam jest ten UE3 o ktorym tak wszyscy piszecie? Wlaczcie sobie jakis level w lesie w CoD2 ze wszystkimi bajerami i porownajcie czy tam jest gorsza graficzka bo mi wcale sie tak nie wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

C4: Strike Force nadal nie bedzie mial sobie rownych

jesli wd Ciebie ten C4 jest gra która nie ma sobie równych to lepiej wróć do pasjansa ... grafika archaiczna, AI czesto na poziomie Nina Kroniki Agenta: Tunele Afganistanu :lol: , jedynie kilkukrotne przebłyski inteligencji.

nie wiem w czym widzisz dobra zabawe grajac z tak głupimi botami

 

ps

nigdy nie grałem we wcześniejsze wersje

 

EDIT

BTW jak mozesz porównywać grafike cod2 vs BiA- Unreal3 na podstawie filmiku ? bo jesli ja miałby to zrobic BiA: HH wypada lepiej

 

co do eksplozji granatu mi sie podoba - ma niezłego powera :D

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

to jest troche smieszne ze sie czepiacie tego jak granat wybuchl,

A chodzi o to, że jak dla mnie programiści chcieli zrobić akcje ala film akcji taką efektowną czyli kolejny dowód, że to zaprogramowana scena a nie z gry :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A chodzi o to, że jak dla mnie programiści chcieli zrobić akcje ala film akcji taką efektowną czyli kolejny dowód, że to zaprogramowana scena a nie z gry :razz:

OMG... filmik tylko prezentuje mozliwosci enginu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG... filmik tylko prezentuje mozliwosci enginu ...

No wiec wlasnie, ja tam tylko porownuje C4 i CoD'a 2 z tym co widzialem na filmiku i wystawilem taka a nie inna opinie na podstawie tego co widzialem.Moze sie okazac,ze finalny produkt bedize lepszy, ale jak narazie nic tego nie zapowiada :P A co do C4 do na hardzie AI jest bardzo dopracowane a co do grafiki to wraz z pozniejszymi etapami robi sie naprawde niesamowita i jedyna wada grafiki jest dosc niska jakosc textur ale blur powoduje,ze ta grafika staje sie naprawde przyjemna takze nie wiem czego tu sie czepiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość helmut

No wiec wlasnie, ja tam tylko porownuje C4 i CoD'a 2 z tym co widzialem na filmiku i wystawilem taka a nie inna opinie na podstawie tego co widzialem.Moze sie okazac,ze finalny produkt bedize lepszy, ale jak narazie nic tego nie zapowiada :P A co do C4 do na hardzie AI jest bardzo dopracowane a co do grafiki to wraz z pozniejszymi etapami robi sie naprawde niesamowita i jedyna wada grafiki jest dosc niska jakosc textur ale blur powoduje,ze ta grafika staje sie naprawde przyjemna takze nie wiem czego tu sie czepiac

prawda jest taka ze graficznie bia hh napewno bedzie troche lepszy od cod 2 glownie jesli chodzi o modele twarzy ( technologia facefx) byc moze lepsze texturowanie efekty swietlne + jakies field of depth ala trl i inne post processing effects.

Unreal engine 3.0 tez nie oferuje czegos niezwyklego jest napewno bardzo developer friendly. Po grach cod2 czy fear prezentacje unreal engine 3.0 wielkiego wrazenia juz na mnie nie robia

Edytowane przez helmut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba...:)

 

fajnie wygląda np rozkładanie broni przez naszych wojaków, wogóle dobrze że pomyśleli o takim czymś jak sięganie po granat (a nie po prostu nie wiadomo skąd pojawia się w ręce)...

 

czekam z niecierpliwością (jak na każde fpp związane z II WŚ)

 

:)

 

ps...faktycznie jednak ten wybuch troszkę przesadzony...:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Dawidsfuturx

poza fajnymi cieniami ja na tych screenach nic ciekawego, aż tak nie widze, wiadomo, ze fajnie to wygląda, ale zeby jakos mnie to rajcen to nie bardzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli wierzycie ze tak bedzie sie odbywalo strzelanie z bazooki w grze to sie myslicie, watpie zeby byly potrzebne dwie osoby, do tego na drugim obrazku widac jak ladujacy klepie w helm kolegi dajac sygnal gotowosci- TEGO napewno nie bedzie, poza tym jak dla mnie grafika jest okropna, chodzi mi o tekstury, sa zbyt sztuczne

Edytowane przez flasy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musze sie zgodzic ze troche grafika sztuczna nawet sterylna z lekka.no ale sie zobaczy przeciez jak wyjdzie a narazie niech nas marketing karmi niedomówieniami.wypuszcza kilka screenów z mega grafą i juz sie rozpoczyna dyskusja...po kiego h..a im reklama wtedy :wink:

 

a tak troche poza tematem to powoli zygam juz shooterami z II WW to nie znaczy ze nie zagram BiA.czemu nikt nie zrobi giery w realiach I WW? w soomie wojna pozycyjna ale ten klimat...

Edytowane przez talib666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość #Mreko

Az sie wierzyc nie chce, ze tak to bedzie wygladalo.

Ale zobaczymy na co stac te nextgeny.

to juz od dawna osiagalne bylo na dzisiejszych pc tylko nieudolni porgramiscie ( oprocz fear) raczyli nas marnej jakosci silnikami graficznymi

unreal enigne 3.0 to jest to zajefany bumpmapping od groma post processing effects i wyglada to jak trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...