Gość #Mreko Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 musze sie zgodzic ze troche grafika sztuczna nawet sterylna z lekka.no ale sie zobaczy przeciez jak wyjdzie a narazie niech nas marketing karmi niedomówieniami.wypuszcza kilka screenów z mega grafą i juz sie rozpoczyna dyskusja...po kiego h..a im reklama wtedy :wink: a tak trochce poza tematem to powoli zygam juz shooterami z II WW to nie znaczy ze nie zagram BiA.czemu nikt nie zrobi giery w realiach I WW? w soomie wojna pozycyjna ale ten klimat... gearbox poszukuje specjalistow do pracy moze zglos sie i pokaz swoje umiejetnosci :lol2: :lol2: to jest gra i tylko gra jesli ci sie niepodoba to mozesz grac w moh tam sterylnosci nie ma :mur: :mur: albo w bia 1 dym i kurz osiadajacy na budynkach po wybuchach to jeszcze nie ta klasa nextgen ( moze unreal engine 4.0) na twoim sprzeciorku pewnie i tak odpali na low detail wiec nawet tej sterylnosci nie zobaczysz bo bedzie bida az piszczy na ekranie :lol2: i HL2 i FC i PoP itd :Phl2 graficznie jest cienki fc juz troche stary ale sie wyroznia fear obecnie nr 1 do czasu cryegnine 2 i unreal engine 3.0 ( ale duzej roznicy sie nie spodziewam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-talib- Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) gearbox poszukuje specjalistow do pracy moze zglos sie i pokaz swoje umiejetnosci :lol2: :lol2: to jest gra i tylko gra jesli ci sie niepodoba to mozesz grac w moh tam sterylnosci nie ma :mur: :mur: albo w bia 1 dym i kurz osiadajacy na budynkach po wybuchach to jeszcze nie ta klasa nextgen ( moze unreal engine 4.0) na twoim sprzeciorku pewnie i tak odpali na low detail wiec nawet tej sterylnosci nie zobaczysz bo bedzie bida az piszczy na ekranie :lol2: hl2 graficznie jest cienki fc juz troche stary ale sie wyroznia fear obecnie nr 1 do czasu cryegnine 2 i unreal engine 3.0 ( ale duzej roznicy sie nie spodziewam) mam swoje zdanie czpieniu i to ci przeszkadza "mózgu"? a co do mojego sprzeta ....to umiem zarabiac kasiore. przynajmniej sam zarobiłem na maszynke na ktorej kazdy tytuł odpalam na max detail i nie schodze ponizej rozdz.1024...wiec sie nie odzywaj z twoimi pseudo intelektualnymi wywodami.moze masz mega kompa ale za niego musisz byc grzeczny w domu i przynosic same 5 ze szkoły :lol2: jestes cienki i twoja czasopismowa wiedza:lol2: o enginach i bajerach graficznych lolu Edytowane 5 Maja 2006 przez talib666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 hl2 graficznie jest cienkiGrales na DX9 ?:D To chodzi na 6 letnim zlomie i jak wyglada,dlatego do tej pory nic nigdy nie bedzie w tanie sie rownac z HL2.Mi tam sie w nim strasznie podobala rozgrywka ktorej zaden BIA mi nigdy w zyciu nie dostrczy ale jesli chodzi o grafe to grzeszycie mowiac,ze HL2 ma cienka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) mam swoje zdanie czpieniu i to ci przeszkadza "mózgu"? a co do mojego sprzeta ....to umiem zarabiac kasiore. przynajmniej sam zarobiłem na maszynke na ktorej kazdy tytuł odpalam na max detail i nie schodze ponizej rozdz.1024...wiec sie nie odzywaj z twoimi pseudo intelektualnymi wywodami.moze masz mega kompa ale za niego musisz byc grzeczny w domu i przynosic same 5 ze szkoły :lol2: jestes cienki i twoja czasopismowa wiedza:lol2: o enginach i bajerach graficznych lolu UNREAL engine 3.0 pomeczysz sobie na low detail 800x600 przy 20-30fps osobiscie to mozesz nawet na 1600x1200 max detail ale co pewnie fear i jeszcze nie zchodzisz ponizej 50fps super plynnie jeszcze z soft shadows ahh widze dziecko zyje w swiecie basni i chce sie dowartosciowac zapewne lecisz na karcie pokroju 6600gt na ktorej unreal engine 3.0 bedzie chodzil w 800x600 low detail w miare przyzwotym framerate w/g zapowiedzi tworcow zreszta skonczmy ten watek bo tu raczej nikogo nie interesuje jak tobie wszytko superplynnie chodzi i nie schodzisz ponizej max detail i nie schodze ponizej rozdz.1024 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: krytykowac kazdy potrafi ,jesli ci sie niepodoba nikt nie zmusza cie abys w ta gre gral. Otwoz swoje studio developerskie i udzielaj swoich cennych uwag swoim podwladym, aby zrobili jeszcze lepsza gre ,albo napisali lepszy egnine od unreal engine 3.0 ,co przy twoich umiejetnosciach programistycznych napewno nie bedzie rzecza trudna. Grales na DX9 ?:D To chodzi na 6 letnim zlomie i jak wyglada,dlatego do tej pory nic nigdy nie bedzie w tanie sie rownac z HL2.Mi tam sie w nim strasznie podobala rozgrywka ktorej zaden BIA mi nigdy w zyciu nie dostrczy ale jesli chodzi o grafe to grzeszycie mowiac,ze HL2 ma cienkatak gralem w dx9 i gra na dzien dzisiejszy wrazenia nie robi przy fear graficznie to lezy i kwiczy zreszta jak reszta produkcji Edytowane 5 Maja 2006 przez #Mreko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) hl2 graficznie jest cienki No nie przesadzajmy. Nie dosc, ze dzisiaj jeszcze mozna sie niezle podniecac ta grafa to jeszcze chodzi na dzisiaj powiedzmy sobie slabszych sprzetach calkiem niezle. A jezeli jeszcze porozmawiamy o silniku ktory ciagnie HL2 czyli Source to HDR robi juz piorunujace wrazenie wiec moze jeszcze niezle dac czadu w dodatkach. Pewnie Lost Coat widziales i nie powiesz, ze jest cienka graficznie. Dla porownania, dla mnie to silniczek FEAR nie robi takiego wrazenia jak Source. Edytowane 5 Maja 2006 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) No i co #Mreko ze FarCry jest stary? Grafike ma czesto lepsza od terazniejszych produkcji, jest po prostu piekny. A tak btw, to masz chyba jakies problemy ze swoja osoba i oceniasz kto bedzie mogl/nie bedzie grac na high details :lol: sie zastanow chlopie bo zachowujesz sie jak jakis narwany dzieciak. Co do gry - grafika jest naprawde spoko, ale jak ktos juz zauwazyl troche taka nie realna (unreal ;p). Edytowane 5 Maja 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-talib- Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) UNREAL engine 3.0 pomeczysz sobie na low detail 800x600 przy 20-30fps osobiscie to mozesz nawet na 1600x1200 max detail ale co pewnie fear i jeszcze nie zchodzisz ponizej 50fps super plynnie jeszcze z soft shadows ahh widze dziecko zyje w swiecie basni i chce sie dowartosciowac zapewne lecisz na karcie pokroju 6600gt na ktorej unreal engine 3.0 bedzie chodzil w 800x600 low detail w miare przyzwotym framerate w/g zapowiedzi tworcow zreszta skonczmy ten watek bo tu raczej nikogo nie interesuje jak tobie wszytko superplynnie chodzi i nie schodzisz ponizej max detail i nie schodze ponizej rozdz.1024 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: krytykowac kazdy potrafi ,jesli ci sie niepodoba nikt nie zmusza cie abys w ta gre gral. Otwoz swoje studio developerskie i udzielaj swoich cennych uwag swoim podwladym, aby zrobili jeszcze lepsza gre ,albo napisali lepszy egnine od unreal engine 3.0 ,co przy twoich umiejetnosciach programistycznych napewno nie bedzie rzecza trudna. tak gralem w dx9 i gra na dzien dzisiejszy wrazenia nie robi przy fear graficznie to lezy i kwiczy zreszta jak reszta produkcji po pierwsze przyczepilem sie do gry bo grafika moze i super ale jak powiedzialem za sztuczna dla mnie a ty wyskakujesz z prostackim zprostowaniem do mojego postu ze ja expert i mam [ciach!]iany sprzet itp.skad ty wiesz jakiego mam kompa.nie musze sie chwalic i walic w opisach jaka mam maszynke.wystarczy ze wszystkie nowosci mi smigaja i ja sie z tego ciesze.nie pisałem ze nie chce w ta gre grac.twoj ironiczny humor stoi na bardzo niskim poziomie forumowy zabijako :lol2: .o co do grafiki i jakosci jej wyswietlania i płynnosci to mierze zawsze w w nieco lepszy no i niestety duzo drozszy od 6600 segment kart i nie nasmiewam sie z ludzi którzy maja karty 6600 i nie stac ich na lepsze.kazdy radzi sobie jak moze.a twoja krytyka to nie krytyka tylko obraza, szczekanie bo nic wiecej nie potrafisz.a ze studiem developerskim? kto wie B)lolu Edytowane 5 Maja 2006 przez talib666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.A.B Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Potrafisz użyć innego określenia od "lolu" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) No i co #Mreko ze FarCry jest stary? Grafike ma czesto lepsza od terazniejszych produkcji, jest po prostu piekny. A tak btw, to masz chyba jakies problemy ze swoja osoba i oceniasz kto bedzie mogl/nie bedzie grac na high details :lol: sie zastanow chlopie bo zachowujesz sie jak jakis narwany dzieciak. Co do gry - grafika jest naprawde spoko, ale jak ktos juz zauwazyl troche taka nie realna (unreal ;p). wiekszosc dzisiejszych produkcji leci na modyfikowanym unreal engine 2.0 farcry szczegolnie z najnowszym dodatkiem ( texurki itp) wyglada swietnie napewno lepiej niz unreal engine 2.0 ale dzisaj tez juz nie zachwyca jak kiedys, swoje lata ma a crysis tuz za rogiem hl2 te modele twarzy przy tym co pokazuja screeny z unreal engine 3.0 + facefx wygladaja wrecz prostacko szczegolnie w cs:s nawet z hdr Edytowane 5 Maja 2006 przez #Mreko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) Kolego #Mreko pozwol, ze zacytuje Twoje wypowiedzi w tym watku: to juz od dawna osiagalne bylo na dzisiejszych pc tylko nieudolni porgramiscie ( oprocz fear) raczyli nas marnej jakosci silnikami graficznymi unreal enigne 3.0 to jest to zajefany bumpmapping od groma post processing effects i wyglada to jak trzeba gearbox poszukuje specjalistow do pracy moze zglos sie i pokaz swoje umiejetnosci :lol2: :lol2: to jest gra i tylko gra jesli ci sie niepodoba to mozesz grac w moh tam sterylnosci nie ma :mur: :mur: albo w bia 1 dym i kurz osiadajacy na budynkach po wybuchach to jeszcze nie ta klasa nextgen ( moze unreal engine 4.0) na twoim sprzeciorku pewnie i tak odpali na low detail wiec nawet tej sterylnosci nie zobaczysz bo bedzie bida az piszczy na ekranie :lol2: hl2 graficznie jest cienki fc juz troche stary ale sie wyroznia fear obecnie nr 1 do czasu cryegnine 2 i unreal engine 3.0 ( ale duzej roznicy sie nie spodziewam) UNREAL engine 3.0 pomeczysz sobie na low detail 800x600 przy 20-30fps osobiscie to mozesz nawet na 1600x1200 max detail ale co pewnie fear i jeszcze nie zchodzisz ponizej 50fps super plynnie jeszcze z soft shadows ahh widze dziecko zyje w swiecie basni i chce sie dowartosciowac zapewne lecisz na karcie pokroju 6600gt na ktorej unreal engine 3.0 bedzie chodzil w 800x600 low detail w miare przyzwotym framerate w/g zapowiedzi tworcow zreszta skonczmy ten watek bo tu raczej nikogo nie interesuje jak tobie wszytko superplynnie chodzi i nie schodzisz ponizej max detail i nie schodze ponizej rozdz.1024 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: krytykowac kazdy potrafi ,jesli ci sie niepodoba nikt nie zmusza cie abys w ta gre gral. Otwoz swoje studio developerskie i udzielaj swoich cennych uwag swoim podwladym, aby zrobili jeszcze lepsza gre ,albo napisali lepszy egnine od unreal engine 3.0 ,co przy twoich umiejetnosciach programistycznych napewno nie bedzie rzecza trudna. tak gralem w dx9 i gra na dzien dzisiejszy wrazenia nie robi przy fear graficznie to lezy i kwiczy zreszta jak reszta produkcji wiekszosc dzisiejszych produkcji leci na modyfikowanym unreal engine 2.0 farcry szczegolnie z najnowszym dodatkiem ( texurki itp) wyglada swietnie napewno lepiej niz unreal engine 2.0 ale dzisaj tez juz nie zachwyca jak kiedys, swoje lata ma a crysis tuz za rogiem hl2 te modele twarzy przy tym co pokazuja screeny z unreal engine 3.0 + facefx wygladaja wrecz prostacko szczegolnie w cs:s nawet z hdr Nie uwazasz, ze juz czas skonczyc ten jeden wielki OFFTOP :?: :?: :!: :!: A co do samej gierki to wlasnie obejrzalem trailer i spodobalo mi sie to co tam zobaczylem. Wybuch granata imo jest w klasie ;) Jak gra bedzie sie tak prezentowac jak na trailerze to mnie wystarczy to do szczescia :D EDIT czemu offtop czy bia hh nie leci na unreal engine 3.0Ano dlatego offtop poniewaz Twoje wypowiedzi na temat gry sprowadzaja sie wylacznie do wychwalania silnika UT3 i prowokuja jalowa dyskusje zwana offtopikiem. Edytowane 5 Maja 2006 przez Santi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Kolego #Mreko pozwol, ze zacytuje Twoje wypowiedzi w tym watku: Nie uwazasz, ze juz czas skonczyc ten jeden wielki OFFTOP :?: :?: :!: :!: A co do samej gierki to wlasnie obejrzalem trailer i spodobalo mi sie to co tam zobaczylem. Wybuch granata imo jest w klasie ;) Jak gra bedzie sie tak prezentowac jak na trailerze to mnie wystarczy to do szczescia :D czemu offtop czy bia hh nie leci na unreal engine 3.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 8 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2006 (edytowane) Porównanie BiA:HH i BiA:RtH30 oraz prezentacja możliwości silnika (trailer z 7 maja): http://www.gamespot.com/ps3/action/brother...rms3/media.html Edytowane 8 Maja 2006 przez .:Solid_Snake:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2006 (edytowane) A na tym filmiku (starym bo z 4 maja) widac jak gra bedzie prezentować sie w realu. Radze obejrzeć pare razy bo grafa może jest zaje*$#@ to gameplay, z początku bardzo zachęcajacy jednak po obejrzeniu tego trailera pare razy wydaje się jakiś taki wolny sie wydaje? Może jednak za dużo w multi grałem xD. Edytowane 8 Maja 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Pierwsza część i dodatek też były "wolne"...to nie CoD - w tej grze akcja dzieje się wolniej...przeciwników też jakby mniej (takie odniosłem wrażenie)... CoD3 nie dla PC, MoH:A w pierwszym kwartale 07 ( :( ) ...pozostaje na BiA czekać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=2880 jedno mnie zastanawia czy tan komin rozpadł się bo mu fizyka zawarta w grze na to pozwalała czy wszystko było zaaranżowane ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A na Viście będzie jeszcze lepiej... No dobra, czas na kolejną nowinkę podburzającą krew wszystkich obecnych i przyszłych właścicieli konsol szumnie zwanych next-genami. Otóż na targach w Lipsku wyszła na jaw kolejna niepokojąca wiadomość z cyklu różnic pomiędzy grami na konsole a stacje PC. Brothers in Arms: Hell's Highway w wersji na PS3/Xbox360 będzie wyglądał i działał lepiej niż na komputerach z zainstalowanym Windowsem XP. To dobrze. Ale już na PeCetach z Vistą gra przyćmi swoją oprawą maszynki Microsoftu i Sony. To niedobrze. Jak będzie różnica? Taka jak pomiędzy kartami graficznymi wykorzystującymi efekty udostępniane przez DirectX9, a takimi, które mogą korzystać z dobrodziejstw DX10. DirectX10 jak zmora będzie latał nad nami i psuł nam dotychczasowe w miarę spokojne życie konsolowego gracza. Mimo zapewnienia, że jego brak nie wpłynie na jakość gier, w które nikt już chyba nie wierzy. źródło: xboxonline.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flasy Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 haahaha i dobrze im tak sory OFTOP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 haahaha i dobrze im tak sory OFTOP Nie wiem co w tym widzisz śmiesznego, a również mnie w tym momencie wyśmiewasz jako posiadacza X360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Panowie spokojnie bo będzie jak w topicu z Crysisem użytkownicy X-a nie dajcie się wciągać w głupie kłótnie, a użytkownicy PC nie prowokujcie niepotrzebnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Mnie się wydaje, że to wszystko to propaganda. Silnik unreal3.0 tworzony przez tyle lat pod dx9 teraz nagle ma wyglądać znacznie lepiej na viście? Niby co ma tam być takiego przecudnego? Nierealny, szyderco oświeć mnie :D. Rozumiem, że z biegiem czasu zaczną wykorzystywać możliwości nowego dx ale kiedy to nastąpi? Również nie wierzę, że będzie wyglądać lepiej na x'ie niż na pc. Rozumiem moc sprzętu, którą notabene niektórzy poddają pod wątpliwość. Ale bez przesady. Wszystko lipa, nie ma się co przejmować, grajmy i bawmy się tym co mamy a nie załamywać ręce i martwić się o to co będzie za jakiś czas. Rozumiem spisek, kasę i marketing. Jeśli chcą by tak było to może i tak się stanie ale tylko bo tego będą chcieli. Sieją zamęt i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Może tu nie chodzi o różnice w jakości grafiki, ale o to że na dx9 gra zawalona różnymi efektami będzie działać np. z prędkością 20-30fps na najlepszym sprzęcie zgodnym z dx9, a na dx10 z wykorzystaniem kart zgodnych z dx10 ta sama gra z tymi samymi efektami będzie działać z prędkością 50fps, tak więc w dx9 trzeba zrezygnować z paru efektów żeby dało się grać gdzie w dx10 nie trzeba będzie z nich rezygnować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 No w tym news'ie jasno jest napisane: "Ale już na PeCetach z Vistą gra przyćmi swoją oprawą maszynki Microsoftu i Sony." A jeśli ma przyćmić next gen'y to tym bardziej pc z xp'kiem. Ściemę walą moim skromnym zdaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) ogladaliscie najnowszy (trailer)gameplay BiA : HH ? gra byla prezentowana w oparciu o dx9c ... cóż równie dobrze moglby byc to engine SOURCE ... http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x=gra,48,11675,8782 (podobno) Vista Home Basic będzie kosztowac około 700zł ( w przeliczeniu ), Vista Home Premium ponad 800zł. http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,30564;core.html + karta grafiki z dx10, ceny niższej niż 600zł za przyzwoitą karte do grania nie należy sie spodziewać. wszystko to nie napawa optymizmem ... Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) Jak dla mnie to proste, Microsoft robi propagande, ze DX10 to bedzie taki och i ach i ze gry beda smigac przy 60FPS, wygladac przy tym jak Crysis, wygladac lepiej niz na nextgeny, a wszystko to na GeForce 8300 GT (celowo zmyslona nazwa) z obsluga DX10, aaalee, zeby sie w to bawic musisz kupic najpierw Viste, a jak juz to zrobisz to zobaczysz jak bardzo nabilismy cie w butelke :) Wedlug mnie ta cala gadka to nagonka na graczy, zeby kupili Viste. Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) dokładnie tak bedzie ... juz teraz widac jak producenci gier zapowiadajac "wymagania" swoich produktów wyznaczają minimum i rekomendowane czyli bajka ta sama ... jak widac nie mozna uzyskac takiego samego efektu majac "GF 8300" a "GF8900" ... w dalszym ciagu bedzie prowadzona bitwa na szybkość GPU/MEM , ilosc odpowiednich jednostek renderujacych ... nic się do cholery jasnej nie zmieni! microsoft nie pierwszy raz mydli oczy przed premiera sowich "nowych" systemów . nie bedzie takiego zjawisa jak "ujednolicenie" mozliwosci kart graficznych, ze pojawi się kilka modeli i na nich skupi się cały rynek. Po prostu dalej będziemy co pół/rok wymieniac komponenty naszego grata!! Gatesowi chętnie bym skopał morde ... na sprzedaży Visty microsoft zarobi zdecydowanie wiecej niz na konsoli X360 dlatego tez nacisk ze strony "Bila Geja" na platforme PC tak bardzo rosnie Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Gatesowi chętnie bym skopał morde ... na sprzedaży Visty microsoft zarobi zdecydowanie wiecej niz na konsoli X360 dlatego tez nacisk ze strony "Bila Geja" na platforme PC tak bardzo rosnie Wyluzuj stary, Microsoft to przeciez nie tylko sam Bill, zreszta chlop "na dniach" na emeryture odchodzi. To raczej jego mlodsi koledzy od strategii marketingu wywieraja taki nacisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) A my jak zwykle myslimy ze jestesmy pepkiem swiata. Pewnie ze badzie taka strategoa marketingowa. Microsoft leje na nasz mały bidny ryneczek, wystarczy ze ludzie w stanach co pol roku wymienia sprzęt i M$ wraz z reszta producentów maja milionoe dochody. HiS nie ma co sie wkurzac, podziekujmy naszym rządzącym. troche z offtopem wyjechałem... modzie nie lej po pysku ;) Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez Pluskwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2006 dym i kurz osiadajacy na budynkach Dobre :lol: Zreszta... czekamy na pelna wersje gry, wtedy zobaczymy co jest warta ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Ekhm, ekhmyhm. :) Pozwolę sobie wstawić fragment wzmianki między innymi o crysis'ie, dx9c i dx10. Ale bardzo nawiązuje do części o różnicach w wyglądzie bia na różnych platformach. Co by nie przekłamywać i nie naciągać faktów zrobię to w oryginale. Jeszcze lepiej. :D "Na DX 10 čipech se například mnoho efektů zpracovává rychleji, efektivněji a s menšími nároky na hardware. Diemer prohlašuje, že díky možnostem DX 10 bude hra fungovat tak, jak si designéři přejí, protože dokáží vykreslit na obrazovku dostatek efektů a tolik objektů, že neutrpí hratelnost (a přitom se nezahltí hardware)." Wydaje mi się, że tekst bliskich sąsiadów jest wystarczająco klarowny i zrozumiały. Tu całość. http://games.tiscali.cz/news/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) "Na DX 10 čipech se například mnoho efektů zpracovává rychleji, ......" na dx10 cipek se na przykład mnogo efektu zapracował rychlej ... no tak .. załkiem zrozumiały tekst :D Edytowane 31 Sierpnia 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...