ath Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 Dalej tak trudno kogoś zabić ? Bo w jedynce to nieraz z bliska, przez szczerbinke trudno było hs'a zaliczyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 (edytowane) to nie kontynuacja filmu ani zaden rpg, siadasz jak do kolejnej generacji fify ;)Przerywniki filmowe są powiązane z poprzednimi częściami, więc jak ktoś nie grał nie będzie wiedział o ocb z okularami np. Dalej tak trudno kogoś zabić ? Bo w jedynce to nieraz z bliska, przez szczerbinke trudno było hs'a zaliczyć...Nie, to się akurat poprawiło Skrobnę coś o grze. Grafika mocno średnia, UE 3.0 konsolowo, a więc tekstury słabe, rozmyte, budynki momentami wyglądają jakby były zbudowane z jednej, wielkiej, brzydkiej tekstury. Ogień, płomień made by plastic fantastic czyli UE 3.0. Baker przy wydawaniu rozkazów nie porusza ustami telepatia jakaś czy co ?? Kompani AI nie zbyt widoczne, ale w przeciwieństwie do mega stupid teammates z Call of Duty Ci z BiA przynajmniej wiedzą do czego służy broń i jak Kraut wystawi coś więcej niż łepek to oberwie. Przeciwnicy głupi, ale i tak lepsi niż w CoD no i na szczęście się nie respawnują bez końca. Dźwięk olbrzymi plus za dźwięk Thompsona, Kar98, M1, brzmią fajnie naprawdę z Thompsona to, aż chce się strzelać. Fizyka Physx i wszystko jasne na starych filmikach granaty robiły spustoszenie, chłopaki z MG "czesali" stodoły, a w oryginale co najwyżej wytniemy parę sztachetek w płotku lub porąbiemy na kawałki stary drewniany wózek z sianem, aha bo zapomniałbym worki z piaskiem można "przesunąć" za pomocą ziomka z "bezooką" albo zwykłym swojskim granatem. Gameplay motyw z chowaniem się za przeszkodami znany z poprzednich części podobnie jak sterowanie teamem. Chowanie się oczywiście dużo lepsze i z większym sensem niż w badziewnym Gears of War także jak na razie nie popadłem w zobojętniającą rutynę. Czego mi brakuje hmm... lepszej grafiki rok 2008 można zrobić to lepiej Crysis być nie musi, ale wygląd budynków i otoczenia to chyba jeszcze z poprzednich części jest, fizyka to nie jest nawet w połowie to czym karmili nas panowie z Gearbox na filmikach, gameplay więcej akcji c'mon dlaczego nie można było zrobić czegoś co sprawiłoby, że czułbym się jak na wojnie czy dobrym wojennym filmie nie oczekuje mega skryptów jak w CoD, ale czasami wydaje mi się, że mam 8 lat i bawię z kumplami w żołnierzy na placu zabaw, a nie uczestniczę w wirtualnej dobrze oddanej wojnie. Jak na razie 7/10, trochę błędów i śmieszności, grafika niedzisiejsza, pogram dłużej przejdę do końca może zmienię zdanie na razie chce się grać, błędów pewnie się trochę jeszcze znajdzie. Edytowane 8 Października 2008 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 (edytowane) Nie grałem długo, ale jestem pewien że gra spodoba się każdemu, kto lubił poprzednie części. Oczywiście trzeba odpalać na najwyższym dostępnym poziomie trudności, bo inaczej chowanie się i zabawa we flankowanie wcale nie ma sensu (o wiele łatwiej trafić szkopa za przeszkodą niż w prequelach). Grafika jest niezła, na poziomie GoW czy MoH:A, ale z lepszym oświetleniem. Wymagania są niskie, UE3 kolejny raz pokazuje, że potrafi wycisnąć sporo ze starego sprzętu. Gra jest liniowa, są skrypty, ale i tak spodziewałem się czegoś gorszego, a jest nieźle. Na razie widziałem 1 buga (konieczny był reload checkpointa). Edytowane 8 Października 2008 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 bardziej natury technicznej... idzie jakos wylaczyc HDR? PRzeciez tu jest tyle swiatla ze az w oczy kole... do tego strasznie to zamula na starszych kompach :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 No i przeszedłem. Około 8h grania. Po zakończeniu widać że będzie następna część. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 (edytowane) No i przeszedłem. Około 8h grania. Po zakończeniu widać że będzie następna część. no nie zartuj ze tylko te 8-10h grania przeciez ta gra jest nastawiona na single player oO. specjalnie ja zamowilem by miec w co pograc jak moja kobita do polandii pojedzie a tutaj klops bo okazuje sie ze moze ja skoncze jeszcze zanim wyjedzie (gra przychodzi jutro a ma kobieta wyjezdrza w srode :D:() EDIT: na jakim poziomie trudnosci ja skonczyles? mam nadzieje ze nie na najwyzszym:D Edytowane 8 Października 2008 przez nuO3-Lzuruha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 Grałem na casual. Tak naprawdę żeby odjąć wszystkie filmiki to samej gry jest z 7h a może i mniej. Gra jest stosunkowo prosta. Wszystkie misje można wykończyć w stylu "lecę do przodu i rozwalam sam". Jak dobrze pamiętam w pierwszej części jak postrzelili kolesia z drużyny to trzeba było nieść go na plecach a tutaj goście się wykładają i leżą a przy checkpoince pojawiają się uleczeni. Tak że sterowanie drużyną w 95% gry można sobie olać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 no to :lol2:, że tak powiem, a tyle trzeba było czekać na ten tytuł ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 To jest żałosne. Totalnym bezsensem są gry które sie przechodzi w kilka godzin, przyznam że liniowe gry mniej coraz bardziej irytują. Open world to podstawa, to zapewnia gigantyczną ilość godzin zabawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 gra do [gluteus maximus]. pogralem troche ponad godzine i chyba drugi raz nie wlacze. modele broni paskudne. zameczanie gracza tymi dlugimi filmikami, bez mozliwosci wylaczenia ich to chamstwo. propagowane od 3 czesci. to zwolnienie czasu to kiedy ma sie niby zalaczac? tak w gwoli wyjasnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 (edytowane) Modele broni nie są paskudne tylko dostosowane poziomem do reszty szaty graficznej :wink: , podziękuj konsolom i UE 3.0 za gów... jakości tekstury. Zwolnienie czasu załącza się jak fuksem szybko nacelujesz oddasz strzał i trafisz HS-a. Filmiki OK choć brakuje im polotu, da się przeżyć, ale fakt powinna być możliwość ich pominięcia. Jak na razie gram i nie jest wcale źle, oczywiście wiele brakuje, ale jak pisałem wcześniej 7/10 za przystępną cenę można kupić i pograć na pewno lepsze od Medal of Honor Airborne. Edytowane 8 Października 2008 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 oj mnie MoH:A bardziej wciagnal. z MG42 fajnie sie pruje to daje na + :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 no to :lol2:, że tak powiem, a tyle trzeba było czekać na ten tytuł ... Zabawna rzecz , siedzialem dzis na klopie (lol , rewelacja :lol2: ) z CDA z 2006 , gdzie byla relacja z E3. Tam juz byly zapowiedzi tej gry , pokazowki. Soreks , ale nad czym oni dlubali 2 lata... Trailery = pasztet. To jest żałosne. Totalnym bezsensem są gry które sie przechodzi w kilka godzin, przyznam że liniowe gry mniej coraz bardziej irytują. Open world to podstawa, to zapewnia gigantyczną ilość godzin zabawy.Abstraciach!ąc od tej gry , jako ze nie gralem w to , to liczy sie jakosc , a nie ilosc. Okolo 8-9h w COD4 wystarczylo mi az nadto , a i 3x ja przeszedlem. Jestem w 100 % pewny tego , ze 5h Warheada bylo lepsze niz to cos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keniger Opublikowano 9 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2008 Odpaliłem grę i sobie trochę pograłem. Gra robi bardzo dobre wrażenie. Na pewno spodoba się fanom poprzednich części. Grafika stoi na wysokim poziomie. Filmy przerywnikowe jak zwykle wprowadzają w klimat wojennej rzeczywistości. Dla wszystkich lubiących inteligentną rozgrywkę ta gra będzie miłą odskocznią od tępych strzelanek w stylu Crysis, MOH czy COD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 9 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2008 (edytowane) Grafika tej gry i wysoki poziom ?? :blink: :blink: :blink: :blink: UE3.0 , to nie wyglada dobrze juz samo w sobie , a jedyne co mozna przy tym osiagnac to poslugujac sie sztuczkami i paleta barw/filtrami (pamietacie GOWA?). Serio , wole tepa strzelanke w stylu Crysisa , od ktorej odejsc nie moglem , gdzie sama grafika radowala serce , niz kolejnego shootera z IIWSW o wygladzie sprzed 2006 roku. COD4 bronil sie sam , graficznie tez , ale ogladajac demka HD z tej gry nie wierze wlasnym oczom , co oni robili 2 lata? Edytowane 9 Października 2008 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 9 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2008 Grafika tej gry i wysoki poziom ?? :blink: :blink: :blink: :blink: UE3.0 , to nie wyglada dobrze juz samo w sobie , a jedyne co mozna przy tym osiagnac to poslugujac sie sztuczkami i paleta barw/filtrami (pamietacie GOWA?). Serio , wole tepa strzelanke w stylu Crysisa , od ktorej odejsc nie moglem , gdzie sama grafika radowala serce , niz kolejnego shootera z IIWSW o wygladzie sprzed 2006 roku. COD4 bronil sie sam , graficznie tez , ale ogladajac demka HD z tej gry nie wierze wlasnym oczom , co oni robili 2 lata? a czy sama grafika czlowiek zyje? owszem zgodze sie nie jest to piorunujaca grafika ze galy wychodza z orbit jednak nie ma jej wiele do zarzucenia ot poprawnie ja zrobili i tyle. moze bolec brak AA jednak pomimo tego dodatku nie jest zle. paczke z gra dostalem dzis i pogralem sobie pare h i jako czlowiek ktory liznal wylacznie troche bia hill 301 czy inny tam numerek to powiem ze gra przypadla mi do gustu i napewno w nia popykam sporo. tak jak wiele ludzi tak i wiele opinii wolisz "tepe strzelanki" z extra grafa, gdzie zamiast wczuwac sie w gameplay to podziwiales otoczenie twoja sprawa, jednak sa ludzie ktorzy nad grafike stawiaja miodnosc i klimat i tej grze tego raczej nie brakuje, okaze sie co i jak jak ja ukoncze :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 Co to się porobiło... Jeszcze rok, dwa wstecz wszyscy jechali jak po łysej kobyle jeśli ktoś (ja między innymi :-D ) odważył się napisać, że jakość grafiki to dominująca sprawa w ocenie gry i bardzo ważny aspekt w odbiorze całości. Teraz wszystko widzę stoi na głowie. Widziałem grę w nocy i prawdę powiedziawszy pod tym względem nie mam nic do zarzucenia. Bardzo fajnie wygląda a szukanie dziury w całym to jakieś nieporozumienie moim zdaniem. To tak jak w przypadku "kryzysa", że na pojedynczym kamieniu jest słabszej jakości tekstura. Pfff. Podobnie myślę o filmikach... wprowadzają w klimat i opowiadają historię bohaterów by gracz mógł się bardziej zagłębić w losy i utożsamić z kierowaną postacią oraz resztą drużyny. Pewnikiem przydałoby się pominięcie filmików przy kolejnym przechodzeniu gry ale to nie jest aż tak istotne imo. Z gry widziałem sam początek do pierwszego "czekpointa" w Holandii więc siłą rzeczy o reszcie wypowiadać się jeszcze nie powinienem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 Co to się porobiło... Jeszcze rok, dwa wstecz wszyscy jechali jak po łysej kobyle jeśli ktoś (ja między innymi :-D ) odważył się napisać, że jakość grafiki to dominująca sprawa w ocenie gry i bardzo ważny aspekt w odbiorze całości. Teraz wszystko widzę stoi na głowie. Widziałem grę w nocy i prawdę powiedziawszy pod tym względem nie mam nic do zarzucenia. Bardzo fajnie wygląda a szukanie dziury w całym to jakieś nieporozumienie moim zdaniem. To tak jak w przypadku "kryzysa", że na pojedynczym kamieniu jest słabszej jakości tekstura. Pfff. Podobnie myślę o filmikach... wprowadzają w klimat i opowiadają historię bohaterów by gracz mógł się bardziej zagłębić w losy i utożsamić z kierowaną postacią oraz resztą drużyny. Pewnikiem przydałoby się pominięcie filmików przy kolejnym przechodzeniu gry ale to nie jest aż tak istotne imo. Z gry widziałem sam początek do pierwszego "czekpointa" w Holandii więc siłą rzeczy o reszcie wypowiadać się jeszcze nie powinienem. Pozdrawiam. Przecież Ty w halo grałeś na PC wiec imo wcale grafa dla Ciebie nie jest tak ważna ;] :P. U mnie w SP liczy jej dobra prezentacja i tyle a nowe BiA wygląda dobrze imo ja po prostu jestem samotnikiem w grach ;d. Zawsze wole grać samemu w sp. Ale widać w temacie ze wiele osób jedzie po nowy bia głównie patrząc na grafe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 Grafika jest ważna wiadomo po tym co pokazał Crysis wszystko wygląda gorzej, ale to nie ma większego znaczenia ważne by grafika trzymała odpowiedni poziom i o tyle co w nocy rzeczywiście jest ok to w dzień prezentuje się gorzej, kiedy ciemność nie ma możliwości ukrycia słabych tekstur czy nie najlepiej wykonanego otoczenia poza tym to nie tylko moje zdanie nawet w recenzjach gra za grafikę dostaje 7-8/10. Co do filmików się zgodzę lubię kiedy wyjaśniają ocb w dane grze, skąd się wzięli bohaterowie, kim byli przed wojną, itd, ale to musi być dobrze wyreżyserowane, a niestety nie jest i znów wrócę do Crysis: Warhead gdzie przerywniki filmowe są o niebo lepiej zrealizowane, aż chce się oglądać, a tu czasami miałem ochotę przysnąć, albo "przyłożyć" w ESC, ale to i tak by nic nie dało :wink: . Oczywiście nie które przerywniki w BiA są niezłe, a inne tragiczne i ten nierówny poziom zaważył na ogólnym poziomie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 może aktualnie na gamerankings gra ma średnią ~76% na wszystkie platformy, pytanie czy to już nie daje do myślenia. Na tej samej stronie średnia dla części poprzednich jest wyższa. Wnioski? Można się czepiać starej grafy ale gameplay'em nikt nikogo nie oszuka. Wygląda to na kalkę poprzednich, dalekich do doskonałości części, więc po co grać w to samo po raz trzeci? Nie krytykuję osób, które grały wcześniej może tylko w 1 część albo w ogóle nie grały, w tej opcji gra może im się podobać bo sama mechanika gry jak kierowanie zespołem, flankowanie jest bardzo fajna ALE dla kogoś kto grał w część 1 i 2, a teraz siada do ten nowej i widzi po raz kolejny to samo no to cóż z deczka strata czas prawda? Poza tym nie wiem co oni robili w tym czasie, gra zaliczyła jedną bodajże kilku miesięczną obsuwę i na prawdę ciężko mi powiedzieć co wtedy z grą się działo skoro efekt jest jaki jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 Co to się porobiło... Jeszcze rok, dwa wstecz wszyscy jechali jak po łysej kobyle jeśli ktoś (ja między innymi :-D ) odważył się napisać, że jakość grafiki to dominująca sprawa w ocenie gry i bardzo ważny aspekt w odbiorze całości.skoro wklada sie troche kasy w kompa to pozniej oczekuje sie ze ta jego moc zostanie wykorzystana. czy to w rarowaniu czy w grafice. a tu nas karmia niekiedy tak szitowata grafa jak na rok 2008 ze szok. to tyle w gwoli wyjasnienia. grafa w grze nie jest zenujaca. mysle, ze to taki standardzik na dzis. nie za wysoko, nie za nisko. pogralem troche wiecej, to chyba juz ostatni etap. i ostatecznie stwierdzam, ze to chyba najlepsza z czesci :P ale liniowa jak, linijka :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 (edytowane) @LPKorn3324 To tak jak z Call of Duty co chwila to samo, ale i tak się gra mimo maksymalnej liniowości. W BiA mimo iż przeciwnicy są za każdym razem w tym samym miejscu to czasami jak się włączy load checkpoint to raz wyjdą do nas strzelać, a raz się schowają i będą czekać (jest parę takich miejsc) no i nie respawnują się bez końca, a to już duży plus. O grafice już pisałem koniec 2008 roku, bardzo dobre karty graficzne w cenie 500 zł, 2 rdzeniowe procki standardem, 1 GB RAM po 50 zł, a oni walą tekstury jak w 2003 roku. Ja rozumiem że klocki i chlebaki mają ograniczenia, ale w czym problem jest dać lepsze tekstury w wersji na PC ?? Nawet nie sposób jest porównywać tekstur, ze STALKER-a do tych z BiA bo to by była obraza dla twórców STALKER-a. Jeśli chodzi o obsuwę to można się domyślić, że panowie z Gearbox postawili sobie za wysoko poprzeczkę po pierwszych filmach gra miała lepszą grafikę, ciekawsze pomysły, później w czasie produkcji pewnie zauważyli że nie dadzą rady, więc zaczęli ciąć grę i to co zostało, wrzucili jako gotowy produkt. I muszę też zgodzić z Pigipon to jest chyba najlepsza z części, ma potencjał, pomysł, ale z wykonaniem gorzej przeszedłem całą spokojnie mogę dać 7/10, ale po namyśle dam nawet 8/10 tylko dlatego, że jest Holandia, a nie Normandia i cała żabolandia bo piaskiem z Omaha Beach to ja już rzygam. Jeszcze dodam, że bardzo fajnym levelem jest szpital, tak powinien wyglądać szpital w STALKER-ze jakby zamiast Niemców wstawić mutanty to klimat byłby genialny wprost do dobrego survival horroru, albo właśnie do STALKER-a. Edytowane 10 Października 2008 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 O grafice już pisałem koniec 2008 roku, bardzo dobre karty graficzne w cenie 500 zł, 2 rdzeniowe procki standardem, 1 GB RAM po 50 zł, a oni walą tekstury jak w 2003 roku. Ja rozumiem że klocki i chlebaki mają ograniczenia, ale w czym problem jest dać lepsze tekstury w wersji na PC ??pierwsze słyszę by takiej jakości tekstury były maksymalnymi możliwościami konsol, po prostu tak grę zrobili i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 (edytowane) pierwsze słyszę by takiej jakości tekstury były maksymalnymi możliwościami konsol, po prostu tak grę zrobili i tyle.Mała ilość pamięci RAM, przepustowość pamięci na grafie, itd, itp. Zresztą przeważnie tak jest, że różnice pomiędzy jedną grą multiplatformową to właśnie jakość tekstur i jeśli twórcy gry się przyłożą to zawsze są lepsze na PC właśnie z tych powodów o których pisałem. Edytowane 10 Października 2008 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 (edytowane) skoro wklada sie troche kasy w kompa to pozniej oczekuje sie ze ta jego moc zostanie wykorzystana.Ktos Ci to obiecal ? ;) Pewnie ktos z nVidii albo ATI :D a tak na powaznie ... koszta produkcji gier rosna coraz bardziej. Zwazywszy na skale piractwa na PC nie liczcie ze bedzie powstawac coraz wiecej super wypasionych graficznie tytulow specjalnie pod blaszaka, to sie nie oplaca. Przyklad: COD4 zarobil na konsoli 10x wiecej. Postawmy sie w roli producenta : po co ma wydawac na PC poprawiona/dopieszczona wersje skoro na konsoli i tak wyjdzie na swoje, z rynku PC najwyzej jakies drobniaki mu skapna. Jedynym wyjatkiem sa gry MMO ktore przynosza kosmiczne zyski. Czas wyjsc z hibernacji i pogodzic sie z panujacymi trendami w 2008 roku. Dopoki kilkuletnie juz konsole przynosza zyski, dopoty wiekszosc gier na PC beda multipatformowymi portami z grafika z roku 2007 ( dopieszczony SM 3.0 ). Nie wierzysz w moje slowa ? Przeciez kazdy umie liczyc. Zajrzyj w plan wydawniczy na ostatni kwartal 2008 i pierwszy 2009 , nastepnie policz ilosc tytulow ktore wyjda tylko na PC. Malo cos , co nie ? Czy jest sens wydac 4k na high endowego kompa ? Edytowane 10 Października 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonnou Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 Satou, bardzo dobrze prawi. Czy jest sens wydac 4k na high endowego kompa ? NIE ! Szczególnie iż teraz wystarcza konfiguracja, jak z twojego podpisu :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 Jeszcze dodam, że bardzo fajnym levelem jest szpital, tak powinien wyglądać szpital w STALKER-ze jakby zamiast Niemców wstawić mutanty to klimat byłby genialny wprost do dobrego survival horroru, albo właśnie do STALKER-a. ja tez tutaj musze sie zgodzić. szpital jest creepy, ma swoj klimat. nadawalby sie do Silent Hill :D Ktos Ci to obiecal ? ;) Pewnie ktos z nVidii albo ATI :D nie no nikt, niestety. tylko po co tyle szymu o to, ze trzeba miec mega hiper maszyne aby dzis pograc w gry. hucznie sie o tym pisze zwlaszcza przy premierach badz zapowiedziach nowych gier. a jak sie okazuje to gry sa pare lat do tylu pod wzgledem grafy. tylko zly kod gry zarzyna kompa nie dajac zadnych efektow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keniger Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 Bardzo dobry patent w stosunku do poprzednich części to chowanie się za przeszkodami. Nie mamy teraz wskaźnika życia jak w poprzednich częściach a pomysł z COD. A już najlepsza poprawka to auto-seavy co jakiś czas. Co do grafiki to cieszę się że jest taka jaka jest bo gwarantuje to na sprzęcie klasy trochę powyżej średniej tak jak mój stały FPS na dobrym poziomie. A co do grafiki z crysisa to panowie przegięli trochę pałkę bo w nowego Warhead'a się za bardzo nie da grać bo wszystko się rwie podczas gry a po obniżeniu detali to ta gra poza grafiką niczego nie oferuje i wieje nudą. Sam ją przeszedłem tylko dla oglądania widoków i testowania benchmarka bo podczas gry to pożal się borze w czasie akcji celownik pływa a nie się porusza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 A jak z fizyką w tej grze?? Bo ta gra wspiera sprzętowo physix na kartach nvidii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 To masz cos ze sprzetem , albo za wysoka rozdzialke dales. Pewnie LCD z wysoka natywna , co? Gralem w Warheada , tekstury na srednie , reszta entuzjasta i nic mi nie rwalo , zupelny lajcik. Sory , ze zapytam , moze bylo - jest w ogole demo tego na PC? Goglowalem i wiem ,ze jest na konsole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...