aceraspire Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Mam w aparacie funkcję ISO 100 i ISO 200 którą wybrać ? Podczas robienia zdjęcia rysuje mi wykres. O co w tym chodzi ? Z góry dzięki za odpowiedzi w tych sprawach jestem laikiem. Proszę o odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Mam w aparacie funkcję ISO 100 i ISO 200 którą wybrać ? Podczas robienia zdjęcia rysuje mi wykres. O co w tym chodzi ? Z góry dzięki za odpowiedzi w tych sprawach jestem laikiem. Proszę o odpowiedzi. ISO to czułość filmu/matrycy. Wybierasz takie, jakie jest Ci potrzebne, a konkretnie jakie wymagane jest przez warunki. Większe ISO - do zrobienia zdjęcia potrzebny jest krótszy czas otwarcia migawki, więc łatwiej zrobić nie rozmyte poprzez poruszenie - natomiast bardziej widoczne są szumy. Ogólnie - ciemno=duże ISO, jasno=małe ISO. Wykres to zapewne wskazanie ekspozycji - mówi Ci, czy zdjęcie będzie z punktu widzenia automatyki aparatu prześwietlone, czy niedoświetlone. Wierzchołek histogramu powinien być na środku. Czytałeś instrukcje aparatu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...