misiek1928 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Witam sedecznie, jestem początkującym MODerem. Właśnie zabieram się do wycinania okna w obudowie, wstawienia podświetlenia etc. Proszę o kilka rad dla początkującego :) Mianowicie chodzi o: 1) jakiej grubości dać plexe? Czy np. popularna 1.8 nie sprawia wrażenia wypukłości lub wklęsłości z uwagi na swoją elastyczność? Planuję zamocować plexi na nity (mam zamiar wyciąć bardzo duże okno, właściwie cały bok obudowy) 2) pytanie estetyczne: czy niebieskie podświetlenie (dwie katody 31cm) to lepsze rozwiązanie niż jedna UV i jedna niebieska 31cm? Planowałem kupić jakiegoś markera UV lub lakier i pomalować np. krawędź karty graficznej, krawędzie żeberek radiatora NB i może krawędzie szkieletu obudowy oraz białe lub niebieskie osłonki na kable od zasilacza i okrągłe kable IDE (niebieskie jak znajdę). Czy przy jednej niebieskiej katodzie i jednej UV efekt byłby widoczny? czy może dwie niebieskie (góra i dół) oraz jedna UV (z boku od strony tylniej ścianki - zaraz przy "śledziach")? 3) Pytanie o emblemat typu: http://allegro.pl/item101268545_aplikacje_...rzedanych_.html Jak gruba jest to folia? Miał ktoś do czynienia z podobnymi produktami? Jak jest to wycięte i czy estetycznie to wygląda w ciągu dnia, z wyłączonym podświetleniem? Przepraszam za dużą liczbę pytań i za to że niektóre są "przejedzone" ale chciałbym mieć pewność zanim się zabiorę do czegokolwiek. Pozdrawiam, Michał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...