Gość Bio Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Dzisiaj byłem w Geancie oddać odtwarzacz mp3 do reklamacji (jakiś shit manty ;p ) i powiedzieli żebym przyszedł za 14 dni roboczych... i związane jest z tym moje pytanie. Czytałem gdzieś, że jeżeli "proces reklamacji" trwa dłużej niż tydzień to mam prawo otrzymać sprzęt zastępczy o podobnej klasie. Czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Dzisiaj byłem w Geancie oddać odtwarzacz mp3 do reklamacji (jakiś shit manty ;p ) i powiedzieli żebym przyszedł za 14 dni roboczych... i związane jest z tym moje pytanie. Czytałem gdzieś, że jeżeli "proces reklamacji" trwa dłużej niż tydzień to mam prawo otrzymać sprzęt zastępczy o podobnej klasie. Czy to prawda? mają racje niekiedy mogą doliczyć 7 dni na wysyłke do producenta na naprawe gwarancyjną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghazi Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 A co jesli termin wynosi np. 21 dni roboczych? (osobiście czekałem własnie tyle - 21 roboczych + 6 wolnych !! na naprewę odtwarzacza kupionego w Proline) Sklep moze sobie ustalic dowony termin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Ja slyszalem ze sa 2 gwarancje jakgdyby jedna sklepu a druga producenta i ta sklepu to wlasnie 21dni tez tak czekalem... :( i dlatego trzeba wybierac ta producenta zreszta w kazdym miescie jest rzecznik praw konsumenta wystarczy spytac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 teraz byłem na stronie federacji konsumentów i co pisało? "Reklamacja musi zostać uwzględniona w czasie 14 dni kalendarzowych, po tym czasie reklamacja jest uznawana jako przyjęta" więc za 2 tygodnie licząc od jutra jestem u nich :] heh jeżeli będę musiał czekać dzień dłużej to im zaproponuję wejście na stronę federacji ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki2 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Co wy gadacie. Jak w komputroniku srednio czekam 20 dni(bez sobot i niedziel)i widocznie moga tak robic. Oczywiscie juz tam nie kupuje, ale sprzet sie psuje wiec musze u nich reklamowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Antar1us Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Ja kiedys czekalem na reklamacje mojej plyty glownej rowniotko miesiac :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Wiec nie korzystajcie z reklamacji tylko z rekojmi :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdmen Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Wiec nie korzystajcie z reklamacji tylko z rekojmi :Prękojmia jest tylko dla podmiotów prawnych, niezgodność towaru jest dla osób indywidualnych. BIO co do 14 dni, to jeżeli oddajesz towar na gWarancje to znaczy ze godzisz sie z jej warunkami, a jezeli w takowej gwarancji jest napisane 14 dni roboczych to się z tym zgadzasz. Jeżeli oddajesz na ustawową reklamacje z tytułu neizgodnośći, sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych musi ci udzielić odpowiedzi co jest ze sprzętem i kiedy do ciebie wróci. nie jest napisane że w ciągu 14 dni musi usunąć usterkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenSo Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 14 dni roboczych to czas jaki ma gwarant na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeżeli nie zrobi tego w tym czasie, to znaczy że się zgadza. Sama reklamacja może trwać ... i jeszcze troche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 To ja wam lepiej powiem ;) na naprawę słuchawek czekałem miesiąc i 28dni :D nieźle co :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghazi Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Nie ma żadnego przepisu ustalającego max. termin naprawy? Paranoja! Rownie dobrze moge np. osobiscie sprzedawać na Allegro sprzet komputerowy z dożywotnią gwarancją, jak coś padnie to przyjmować, rzucać w kąt i olać sprawe :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2006 skladajac reklamacje oni maja 14 dni na jej rozpatrzenie (wdlug prawa) jesli w ciagu 14 dni ci nie odpowiedza uznaje sie ze reklamacje rozpatrzyli pozytywnie dla ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2006 no o to mi właśnie chodziło... bo oddałem na reklamacji ten odtwarzacz, bo coś się schrzaniło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...