Greg_1 Opublikowano 3 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2006 (edytowane) Jaki czas robisz :?: Jeśli szukasz dobrej firmy do zestrojenia komputerka to polecam UNITRONIC ;) Edytowane 3 Maja 2006 przez Greg_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 mam stand alone i samemu sobie stroje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 Nie jeden już tak mówił. Te stand alone sie nadają tylko w szczególnych wypadkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 Już wiem, gdzie był haczyk z tym Rzeszowem. A więc 1 maja był na 1/4 Mili w Wa-wie, a 3 w Resie. Kumpel był na tym drugim i zachodził w głowę, dlaczego nie było najważniejszych osobistości. Żeby było śmieszniej, to w Krośnie był "rajd zręcznościowy" czy coś na ten styl. Najsmutniejsze jest to, iż na żadnej z tych 3 imprez nie byłem :mur: Pierwsza za daleko, druga miała być w Wa-wie (tak wynikało z oficjalnego ogłoszenia na stronce), a o trzeciej nie miałem zielonego pojęcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Nie jeden już tak mówił. Byl kretynem. Ja nie widze ani nie mialem problemow. Te stand alone sie nadają tylko w szczególnych wypadkach to znaczy jakich, wypunktuj mi to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Rozpoczecie sezonu MP na 1/4 mili nalezy uznac za wyjatkowo udane - na "dzien dobry" mamy rekord Polski plus kilka "zyciowek". Choc sam preferuje jazde po zakretach to bardzo mnie cieszy, ze impreza jak i sami jej uczestnicy caly czas sie rozwijaja. @berkut Przewrotnie odpowiem za kolege Greg_1 - ECU Stand Alone mozna zastosowac bez mala w kazdej jednostce spalinowej, ktora do prawidlowej pracy musi wspomagac sie elektronika - klopotem moze byc "jedynie" sens jego montazu (niektore seryjne ECU calkiem niezle sobie radza ) i wysterowanie ;). Gdyby nie napiety budzet, rowniez poszedl bym w kierunku SA, w postaci jakiegos Autronic'a lub innego AEM'a ,a tak caly pomysl stoi pod znakiem zapytania ... Jestem bardzo ciekaw Twojego projektu i jesli bylbys tak dobry i mi go przyblizyl, to nie wykluczam ,ze na nastepnych zawodach bede Ci kibicowac ;) .Gdybys z jakis powodow mial obiekcje przed upublicznieniem szczegolowej specyfikacji, poprosze o PM lub mail. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 chyba byl tutaj topic o berkuta samochodzie, a na pewno na streetracing.pl jest ale to pewnie wiesz:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Wstyd przyznac ;) ,ale nie ogarniam swoja wiedza calego forum - zarowno PurePc jak i streetracing.pl . Zajrzalbym do dzialu projektow na SR i poszukal ,ale w tym momencie jest jakis problem z forum ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 na ppc jakos nie moge znalesc. moze berkut pokazywal cos z tego samochodu na tym forum i mi sie zapamitealo:P na sr byl topic jakos u dolu pierwszej strony :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Byl kretynem. Ja nie widze ani nie mialem problemow. to znaczy jakich, wypunktuj mi to Np jak jest hybryda (komp) a konkretny przykład to Fiat kupe Poczułbyś różnice jakby fure zrobił ci Ex 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Co do pana Andrzeja, to zdania sa podzielone ;) - robil samochod Simon'owi (wysterowal wszystko na seryjnym ECU - pokonujac granice ,ktora wydawala sie nie do przeskoczenia - ponad 300 HP ) , a auto cos slabo jezdzilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) Szczegółów na temat samochodu Simona nie znam, wiem tyle że było ponad 300 bhp i skamochód zmienił właściciela :P Mam pomysł żeby nie ciągnąć dyskusji kto dobrze robi chipy a kto nie, bo widziałem już pełno takich topiców i nic z nich pożytecznego nie wyszło. Edytowane 5 Maja 2006 przez Greg_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 stara specyfikacje mozna znalezc na streetracing w dziale projekty, nowa to totalny mis mack, jeszcze nikt nigdy (nawet zaden swirniety brytyjczyk) czegos takiego nie wykonal. wpierw ja skoncze potem bede pisal achy i ochy o tym co zrobilem w moim samochodzie wtrysk byl mechaniczny, ladowanie jkaiegokolwiek komputera innego niz SA to babranie sie w blocie i g.... Do sterowania samochodu mam madre ksiazki, doswiadczenie moje, 40 lat doswiadczenia ojca, czujnik afr szerokopasmowy, czujnik egt, przyspieszeniomierz i 4 zmysly. Nawet jak zaczynasz od zera mape, albo od wygenerowanej mapy dla wirtualnego silnika to bedac ostroznym, uwaznym, wiedzac co sie robi, dlaczego poco, jak to wystroi sie samochod. Afr mi samochodzik trzyma sliczne, ksiazkowe przez caly zakres n/a, przy doladowaniu takze zawsze AFR jest elegancki, egt nie przekracza 700C. Przy bardzo dlugim palowaniu gdy i temp. dolotu wzrosnie mocno to EGT takze czasem sobie skoczy do powiedzmy 740C. moj woz nie ma szans na 1/4 mile z 400-600 konnymi potforkami ale jako cichociemne wozidelko do karcenia innych samochodzikow sie nadaje ;) Acha - wkladanie SA mam juz dawno za soba - instalacje wykonalem samemu, tak samo jak strojenie i wszystko smiga WYSMIENICIE. A raczej smigalo dopuki wybierak w moim BC nie postanowil ze zrobi mi smieszny kawal i przy 150km/h wbije 2ke kiedy ja wkladam 4ke. Nie wiem jak wy ale ja jestem wielkim fanem czarnego audi :D Czuje ze ten samochod bedzie krecic 9tki. Typhoon to 8ka murowana w polsce. Tylko troszeczke lepsza nawierzchnia, chociazby elegancka droga asfaltowa. I mocny start. Biala corvette takze murowane 8. Mam nadzieje ze subaru i lancer beda dzielnie walczyc ale bez wielkich zmian nie powalcza sobie z potforkami. I mam nadzieje ze OZ zacznie krecic konsekwentne czasy albo Bullit wkoncu zacznie jezdzic killerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Jeśli tobie chodzi o cygaro mastersa to jakaś pomyłka była :lol: Lupo go objeżdża jak chce, a mowa była nawet o 9 :lol: A Inctek ROXX - bez podtlenku a robił 9 A Supra Siary teraz poobklejana w JC Auto, a to przecież było zrobione za czasów Inter Cars :D Edytowane 6 Maja 2006 przez Greg_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 audi jechalo na jakies 60% mozliwosci 400 koni z hakiem mialo, a masters juz zapowiedzial po cichu 700bhp ten silnik jechal na seryjnym ic etc ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 wymówki, wymówki jak zobacze tą 9 to uwierze :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2006 Dajcie jakieś fotki z NFS-a :) na necie ciężko cokolwiek znaleźć. @ Heyah Cybersport - nie piszą kiedy i gdzie zawody :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaDZioS2k Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 mam też film wlaściwie dwa jak subaru ozza siciagało sie z lanserkiem na próbnych zajebiście skakało bo miało za małe ciśnienie w oponach - efektownie to wyglądało :lol2: Subaru nalezy to Marcina, a nie Oz-a, a skakalo bo mialo zbyt twardo zawieszenie ustawione, proponuju zobaczyc wypowiedzi Marcina na subaru.pl ;) Zbyt male cisnienie nie spowoduje "skakania auta", raczej zbyt duze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 Mógłby mi ktoś wyjaśnić co jest emocjonującego w "wyścigach" na 1/4 mili? Wg mnie jest to jedynie pojedynek portfeli właścicieli aut.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 Ałbo łapiesz faze albo nie 8) Widać ty nie łapiesz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 Mógłby mi ktoś wyjaśnić co jest emocjonującego w "wyścigach" na 1/4 mili? Wg mnie jest to jedynie pojedynek portfeli właścicieli aut.... Widać ze pasjonatem to ty niejesteś :D a ja jak jade autka oglądac to na EXPO, dalej mi się niechce :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 z twojego punktu widzenia to moze nie jest z punktu widzenia konstruktora samochodu albo kierowcy jest to bardzo emocjonujaca dziedzina dobry kierowca moze bardzo wiele, zarowno pod wzgledem czasu reakcji jak i przejazdu... szybka zmiana biegow nie jest taka prosta jak sie zdaje, albo panowanie nad mocnym samochodem na granicy przyczepnosci kol... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 Swatkata chcecie przekonywac ? To jest jak walka z wiatrakami. Zaraz wyjedzie ze swoimi KJS-ami. Jak ktos nie lapie fazy to po co go zmuszac ? A po kiego grzyba jest taki glupi sport jak podnoszenie ciezarow ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 Swatkata chcecie przekonywac ? To jest jak walka z wiatrakami. Zaraz wyjedzie ze swoimi KJS-ami. Jak ktos nie lapie fazy to po co go zmuszac ? A po kiego grzyba jest taki glupi sport jak podnoszenie ciezarow ? Wcale nie chce żebyście mnie przekonywali ani też nie chce zadymy rokręcać. Pytałem bo byłem ciekawy. Samo przygotowywanie samochodu do tych wyścigów napewno jest pasjonujące, od jakiegoś roku przygotowujemy z kumplem auto do rajdów więc czaję bazę natomiast akurat wyścigi na 1/4 mili jako jeden z niewielu sportów samochodowych mnie nie wciąga. Dla mnie proste są dla szybkich aut a zakręty dla szybkich kierowców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Jeśli tobie chodzi o cygaro mastersa to jakaś pomyłka była :lol: Lupo go objeżdża jak chce, a mowa była nawet o 9 :lol: :blink: jakoś nie widziałem aby Lupo objechało 2-setkę ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) Tylko że Lupo robi niecałe 11.7 :lol: 11.69 jeśli dobrze pamiętam. (poprzedni sezon ;)) Edytowane 14 Maja 2006 przez Greg_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Wcale nie chce żebyście mnie przekonywali ani też nie chce zadymy rokręcać. Pytałem bo byłem ciekawy. Samo przygotowywanie samochodu do tych wyścigów napewno jest pasjonujące, od jakiegoś roku przygotowujemy z kumplem auto do rajdów więc czaję bazę natomiast akurat wyścigi na 1/4 mili jako jeden z niewielu sportów samochodowych mnie nie wciąga. Dla mnie proste są dla szybkich aut a zakręty dla szybkich kierowców. A mi się podoba to i to :razz: Co do Bemowa to za daleko mam może pojade na tor poznań jak znów w tym sezonie coś będzie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) Tylko że Lupo robi niecałe 11.7 :lol: 11.69 jeśli dobrze pamiętam. (poprzedni sezon ;))ale objechało go bezprośrednio ?...nie! wiec nie możesz tak mówić bo na bemowie to Audi objechało lupo...a jak bedzie to sie zobaczy na lepszym torze. Edytowane 14 Maja 2006 przez Dejot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 1 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) Jutro wyścigi w Stalowej Woli wybiera się ktoś ? :D Wjazd za free :) Edytowane 1 Lipca 2006 przez Dejot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 1 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) ja czekam na bemowo ;) dzis nowy alternator 70A wsadzilem, doladowanie na 0.5 bar i stroje stroje stroje :mrgreen: no i jeszcze 900km docierania ;( Edytowane 1 Lipca 2006 przez berkut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...