Gość futureeman Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 Paradise to kolejna przygodówka, zaprojektowana przez Benoita Sokala – znanego twórcę komiksów, będącego jednocześnie autorem Amerzone: The Explorer's Legacy i cyklu Syberia. Miejscem akcji niniejszej gry jest kontynent afrykański, a konkretnie fikcyjny kraj o nazwie Maurania. Właśnie do tego państwa udaje się pierwszoplanowa bohaterka, czyli młoda kobieta imieniem Ann Smith. Niewiasta owa przybywa na Czarny Ląd ze Szwajcarii, aby spotkać się z dawno niewidzianym ojcem, który sprawuje funkcję maurańskiego dyktatora, pływając na ogromnym parowcu wojennym wzdłuż głównej rzeki. Straszliwa machina nie potrafi jednak utrzymać w ryzach sił odśrodkowych, więc miejscowi rebelianci poczynają sobie coraz śmielej - buntownikom udaje się nawet zestrzelić samolot, przewożący Ann. Wprawdzie bohaterka przeżywa katastrofę, ale ceną ocalenia jest głęboka amnezja. Córka afrykańskiego kacyka traci wszelkie wspomnienia, a jedynych i cokolwiek szczątkowych informacji na temat własnej tożsamości dostarcza jej paszport i trochę rzeczy osobistych. Nieświadoma swoich wcześniejszych zamiarów kobieta postanawia zatem czym prędzej powrócić do Szwajcarii. Jednakże w trakcie zabawy z Paradise kierujemy nie tylko poczynaniami Ann, ale także towarzyszącego jej leoparda, posiadającego szereg przydatnych umiejętności (m.in. widzenie w ciemnościach i wspinanie się w pozornie niedostępne miejsca). Osobliwy duet podczas przygody odwiedza cztery główne lokacje – atakowane przez siły rebelianckie miasto Madargane, Wioskę Baobabów, kopalnię szmaragdów oraz Czarny Statek. Na tym ostatnim rezyduje oczywiście ojciec panny Smith, czyli okrutny Rodon, wraz ze świtą. Omawiany produkt pod względem techniki wykonania oprawy wizualnej bardzo przypomina serię Syberia. Tła wygenerowano więc uprzednio i umieszczono w nich renderowane w czasie rzeczywistym obiekty trójwymiarowe (np. postaci). Interfejs użytkownika zaprojektowano według zasad systemu point & click, co czyni go przede wszystkim intuicyjnym. Ponadto warto zauważyć, że ścieżkę dźwiękową skomponował Dimitri Bodiansky – autor muzyki do Still Life i sequela Little Big Adventure. Cytat wziąłem z GOL-a a jako że nie ma tematu o grzę a chciałbym się dowiedzieć jak z grywalnością to zakładam nowy temat. Piszcie wszystko co jest związane z tą grą, problemy techniczne, wrażenia z gry, kiedy wyjdzie polska wersja i czy w ogóle wyjdzie a co najważniejsze czy LEPSZA czy GORSZA od SYBERII ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 (edytowane) syf trzymaj sie od tego z daleka gralem w to z 2 tyg temu , gra jest strasznie zabuggowana :mur: pogralem w to troche i dalem sobie spokoj , mysz laguje na maxa , i sa tez inne problemy , jak to naprawia jakims patchem to moze do tego powroce w co watpie , nie wspominajac o tym ze nawet rozdzielczosci sie nie da zmienic :/ a standardowa jest ustawiona na 800x600 Edytowane 4 Maja 2006 przez tripsta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Leo- Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 syf trzymaj sie od tego z daleka gralem w to z 2 tyg temu , gra jest strasznie zabuggowana :mur: pogralem w to troche i dalem sobie spokoj , mysz laguje na maxa , i sa tez inne problemy , jak to naprawia jakims patchem to moze do tego powroce w co watpie , nie wspominajac o tym ze nawet rozdzielczosci sie nie da zmienic :/ a standardowa jest ustawiona na 800x600 Heh ja mam bardzo duze nadzieje jesli chodzi o ten tytuł :wink: . Pierwsza częśc Syberii spowodowała, że przygodówki mnie wciągneły na dobre. Ostatnio bardzo mało gram ale jak zobaczyłem ze wychodzi jakis nowy tytuł zwiazany z Sokalem to znowu wrociły miłe wspomnienia. Jakoś nie chce mi sie za bardzo wierzyc co do tego ze jest to "syf". Na podstawie screenow mozna ocenic ze bardzo podobna do Syberii jesli chodzi o styl grafiki. Fabuła powinna byc wciagająca a i jesli dołozymy do tego ze twórca muzyki ze Still Life równiez bierze w tym projekcie udział to Paradise powinien byc dobrą przygodówką. Ale moge sie mylic, zobaczymy, spodziewam sie gierki w przyszłym tygodniu i wówczas sie przekonam. Oficialna strona gry: http://www.paradise-game.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 gra zapowiada sie co najmniej ciekawie. Sokal to jakość sama w sobie- ten Pan nie kopie gier :) futureeman- pytanie czy gorsza czy lepsza od syberii mija się z celem. Syberia to zupełnie inny klimat, inen postacie miejsce akcji ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 (edytowane) nie chodzi o to ze gra jest slaba , chodzi o to ze gra nie jest dopracowana i z tymi lagami myszy praktycznie nie da sie grac ale to szczegol , interfejs jest skopany i nie dziala tak jak powinien a zreszta sami zobaczycie jak w to zagracie Edytowane 4 Maja 2006 przez tripsta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość futureeman Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 mam nadzieję, że gra będzie miała klimat tak jak miała go syberia bo chociaż jest to przygodówka w starym stylu to może być fajna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Leo- Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 mam nadzieję, że gra będzie miała klimat tak jak miała go syberia bo chociaż jest to przygodówka w starym stylu to może być fajna Czasami ten "stary styl" może okazać sie o wiele lepszy od "nowego". Jako przykład podam tutaj kontynuacje TLJ czyli Dreamfall gdzie z typowego point&click zrobiono gre w 3d i jeszcze z elemntami akcji. Jak dla mnie gry w takim stylu w dobrej oprawie graficznej mogą okazac się ciekawsze i bardziej wciągające niż niejeden FPP z nowoczesną grafika :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejGolota Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 tripsta - bzdury gadasz... Zbuggowany to widocznie jest Twoj zlom tzn. komp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) tripsta - bzdury gadasz... Zbuggowany to widocznie jest Twoj zlom tzn. komp. chyba raczej pisze niz gadam :lol2: ale to maly szczegolik , szkoda ze podobnych postow jakie podalem jest zatrzesienie , ta gra jest zabuggowana a ty pewnie nawet w to nie grales a sie wypowiadasz , hehe , daruj sobie - bugs big time on my setup (Athlon 3500+, ATI Radeon X800 256Mb, 1Gb Ram). Really, never bought any game that had so many bugs. I have only played for a few minutes, and so far I have found lots of problems: - The mouse lags - The interface is very unfriendly/annoying - It doesn't seem to be able to 'look' at things (to make her comment whatever it is I'm 'looking' at) s it just me or does this game seem a little buggy/glitchy? it just doesnt feel as polished as syberia did...i get this weird mouse lag when examining things...also the mouse pointer icon seems to crap out once in ahwhile One thing that bothers me about the game is the buggy cursor and, at times, very small action points on the map. Also, the lack of feedback when you do something doesn't exactly help I just finished it. graphics, story : great music, puzzles : nice (the puzzles are on the easy side, of course) 3D parts : useless dialogs : not so good bugs : awful i have experienced so many bugs with this game that i don't trust it anymore wystarczy ci czy dodac cos jeszcze ? :lol: Edytowane 5 Maja 2006 przez tripsta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejGolota Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 tripsta - przyznalbym Ci racje gdyby nie fakt, ze ja sie kurna nigdy nie myle i jak cos powiem to nie ma ch*** we wsi ;) :D :D :D Dlatego napisze tylko, ze lamerstwo sie szerzy :lol: Pozdrawiam p.s. Starczy :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 tripsta - przyznalbym Ci racje gdyby nie fakt, ze ja sie kurna nigdy..."nigdy nie mów nigdy" ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 tripsta - przyznalbym Ci racje gdyby nie fakt, ze ja sie kurna nigdy nie myle i jak cos powiem to nie ma ch*** we wsi ;) :D :D :D Dlatego napisze tylko, ze lamerstwo sie szerzy :lol: Pozdrawiam Czlowieku, grales w to w ogole? :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Leo- Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) Już zacząlem grać w Paradise i jak narazie gra jest ciekawa. Jeśli chodzi o te bugi to narazie nie mam problemów z myszką czy coś takiego ale przeglądałem rózne fora na temat tej gry i jednak coś tam niektórym nie funkcjonuje najlepiej, zobaczymy jak bedzie dalej. Trzeba przyznać że musiałem juz skorzystać z róznych pomocy gdyż wydaje mi sie że Paradise jest troche trudniejsza niż Syberia (z nią nie miałem tylu problemów od samego poczatku). Może nie trudna pod względem bardzo rozbudowanych puzzli czy cos takiego ale bardzo łatwo ominąć jakis szczegół czy rzecz która jest nam potrzebna do zrobienia czegoś albo uruchomienia. Narazie wrzucam screeny z gierki i napisze coś jak więcej pogram. Edytowane 21 Maja 2006 przez -Leo- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość futureeman Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2006 a gdzie można znaleźć jakiś poradnik lub wskazówki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Leo- Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2006 a gdzie można znaleźć jakiś poradnik lub wskazówki ? Forum o przygodówkach Oficjalne forum o Paradise Solucja dla Paradise Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość futureeman Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2006 -Leo- --> dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 8 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2006 » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Almond: Go around the garden and collect 3 sticks. One stick is under the bench just upon entering the garden. Another stick is by the door close to the greeneries at right of screen when on top view of the garden. The last stick is by the Almond tree that is on the left side of the garden and lotus pond and above the fish pond. In inventory, combine all 3 sticks to make a pole. Use pole on tree. Pick up 2 almonds. Gdzie jest ten cholerny drugi patyk? :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Leo- Opublikowano 8 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2006 » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Almond: Go around the garden and collect 3 sticks. One stick is under the bench just upon entering the garden. Another stick is by the door close to the greeneries at right of screen when on top view of the garden. The last stick is by the Almond tree that is on the left side of the garden and lotus pond and above the fish pond. In inventory, combine all 3 sticks to make a pole. Use pole on tree. Pick up 2 almonds. Gdzie jest ten cholerny drugi patyk? :? Jak masz rzut z góry całego ogrodu to szukaj myszką aż Ci sie pojawi lupa. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Konkretnie jest to gdzies w dole ekranu po prawej na tych zielonych krzakach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Mam kolejny problem » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Sand dabs angling: Sit on the chair. Select colored baits. Use the 2 wheels to position the bait and when one comes close to the bait, click on the reel. When caught the sand dab will be in inventory. Jestem już w wiosce Molgrave. Jak przy pomocy tej "wędki" złapać Sand Dab'a? Tymi korbami po bokach można zmieniać położenie wędki, można też pedałami przesuwać się do przodu i do tyłu? Kolor przynęty na znaczenie? Jak złapać tego stwora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Leo- Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Mam kolejny problem » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Sand dabs angling: Sit on the chair. Select colored baits. Use the 2 wheels to position the bait and when one comes close to the bait, click on the reel. When caught the sand dab will be in inventory. Jestem już w wiosce Molgrave. Jak przy pomocy tej "wędki" złapać Sand Dab'a? Tymi korbami po bokach można zmieniać położenie wędki, można też pedałami przesuwać się do przodu i do tyłu? Kolor przynęty na znaczenie? Jak złapać tego stwora? Tak jak piszesz, przesunołem sie troche na środek i kolor przynety ma chyba znaczenie gdyz jak dobrze pamietam wybrałem taki bordowy czy czerwony i opusciłem wędke nad tym stworzeniem i złapałem. A więc trzeba kombinować z kolorami przynęt ale nie wiem czy na jakis konkretny kolor tylko sie łapią, wybrałe ten pierwszy lepszy i wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Tak jak piszesz, przesunołem sie troche na środek i kolor przynety ma chyba znaczenie gdyz jak dobrze pamietam wybrałem taki bordowy czy czerwony i opusciłem wędke nad tym stworzeniem i złapałem. A więc trzeba kombinować z kolorami przynęt ale nie wiem czy na jakis konkretny kolor tylko sie łapią, wybrałe ten pierwszy lepszy i wyszło.Jak dokładnie zachowywać się po opuszczeniu przynęty? Czekać w bezruchu? Przesuwać się? Ten stwór połyka przynętę? Gdy jest blisko przynęty coś trzeba robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Leo- Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Jak dokładnie zachowywać się po opuszczeniu przynęty? Czekać w bezruchu? Przesuwać się? Ten stwór połyka przynętę? Gdy jest blisko przynęty coś trzeba robić? Hmm... jak dobrze pamietam to wybralem kolor przynety i jak zobaczylem ze podemna zbliza sie stworzonko to opuscilem wedke i sam zlapal sie na haczyk i wowczas pojawil sie przerywnik filmowy. Jak bys mial jeszcze dalej problem to pisz to zrobie sobie loada w tym momencie i sprobuje jeszcze raz przejsc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2006 Gdzie w tej grze przechowywane są save'y? -Leo- Mógłbyś mi podesłać save zaraz po złapaniu na wędkę tego stwora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Leo- Opublikowano 21 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2006 (edytowane) Gdzie w tej grze przechowywane są save'y? -Leo- Mógłbyś mi podesłać save zaraz po złapaniu na wędkę tego stwora? Save'y mam w Moich Dokumentach. Jutro rano odpale gierke i poszukam, jak znajde to Ci go podesle albo wrzucę na jakis serwerek. Edit: Jednak udało mi sie to zrobic teraz i dołaczam savea zaraz po złapaniu zwierzatka. http://rapidshare.de/files/21051425/Leo.rar.html Edytowane 21 Maja 2006 przez -Leo- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futureman Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2006 "teraz wróć do haremu, do swojej komnaty. Zanim jednak do niej wejdziesz przejdź dalej, w dół korytarza. Zobaczysz krótką animację przedstawiającą ostatni składnik perfum, czyli kwiaty. Spróbuj ..... i połóż się spać." to jest cytat z poradnika gry-online tylko ja dalej nie wiem o co chodzi, czyli gdzie dokładnie mam pójść żeby zobaczyć tą scenę z kwiatami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futureman Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2006 (edytowane) nieaktualne już doszłem co zrobić ale tak to jest jak się gra samemu a później korzysta z poradnika jak się zawiesi, musiałem przeczytać wszystko co jest do miejsca w którym się zaciąłem i okazało się, że jednej rzeczy nie zrobiłem wcześniej, w tego typu grach poradnik jest mało przydatny bo trzeba by było przechodzić grę tak jak w poradniku a to bez sensu więc jak się zawiesisz to już musisz przelecieć cały poradnik żeby dojść do tego czego nie zrobiłeś ps. jestem już z powrotem w pałacu po przejściu pustyni i gra moim zdaniem o wiele słabsza od syberii brak jej klimatu Edytowane 14 Sierpnia 2006 przez futureman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortex Opublikowano 21 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2008 W nowym numerze Click'a pełna wersja Paradise PL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiNDer Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2008 W sklepie Cenegi premierowe wydanie za... 7,90. M.in. z poradnikiem przejścia i rysunkami Sokala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfuego Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 dobre to , jak sie ma syberi , bo dwójki nie dałem rady.jak z poziomem tudnosci trz 200 iq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...