Skocz do zawartości
Neo_x

Colin Mcrae Rally: Dirt

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JestemNoobem

Myślisz, że nie próbowałem grać z 30FPS ? Oczywiście, że tak i zero przyjemności z jazdy...

musisz sobie kupić xboxa 360 i MS wheel wtedy będziesz miał kosmos :razz:

 

A tak na serio to co ci się nie podoba? Mi głównie nie pasi FF nie czuć auta jak reaguje, kiedy stawia opór, kiedy ma ochotę na bączka model jazdy też jest byle jaki auto szybko hamuje a na szutrze za dobrze się trzyma. Wiem, że to Arcade ale doznania z prowadzenia auta mogły by być lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8800GTS 320Mb @ 648/999

E6400 @ 3200

1280x1024 AAx4 AFx16 (na sztywno w sterach)

Szczegóły: HIGH

Widk ze zderzaka.

 

Subaru:

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg  6517,	143875,  36,  54, 45.296

Evo:

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg  8433,	222616,  23,  48, 37.881

Quad:

 

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg  7520,	173364,  31,  52, 43.377

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

@Dem a zmniejszałeś w pliku hardware_settings_config który jest w folderze system parametr <trees visibility="2000"? U mnie zmniejszenie na 200 dało kilkanaście klatek więcej :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos sciagal z FileFronta to czy tez mial plik o nazwie X6 zamiast dir_demo.exe ? Jesli tak powiedzcie jak to otworzyc, bo juz sie troche denerwuje poniewaz z codemasters lub gamesharela jak scigam to w polowie drogi przerywa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proc @ 2900; x1900xtx, catalyst 7.5

 

detale na high, "dalszy" widok znad auta

 

1024x768 - buggy

2007-06-03 14:53:11 - DiRTDemo

Frames: 5629 - Time: 173619ms - Avg: 32.422 - Min: 21 - Max: 40

 

1024x768 - mitsubishi

2007-06-03 18:28:58 - DiRTDemo

Frames: 8716 - Time: 291870ms - Avg: 29.863 - Min: 24 - Max: 38

 

1024x768 - subaru

2007-06-03 18:36:13 - DiRTDemo

Frames: 5322 - Time: 151541ms - Avg: 35.119 - Min: 28 - Max: 41

 

1280x1024 - buggy

2007-06-03 14:46:10 - DiRTDemo

Frames: 4382 - Time: 175484ms - Avg: 24.971 - Min: 18 - Max: 30

 

1280x1024 - mitsubishi

2007-06-03 18:46:32 - DiRTDemo

Frames: 5192 - Time: 236322ms - Avg: 21.970 - Min: 16 - Max: 30

 

1280x1024 - subaru

2007-06-03 18:53:36 - DiRTDemo

Frames: 4301 - Time: 162907ms - Avg: 26.402 - Min: 19 - Max: 31

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie seria Colin umarła po 2 części. :cry: Teraz nie robią nic innego oprócz ładowania efektów graficznych, żeby 9/10 matołów mówiło: "ŁAŁ ale zarąbista grafa nawet na LOW ustawieniach..." bo mu na więcej sprzęt nie pozwala. :blink:

Wg mnie tym razem Codemsters przegięli pałę odnośnie wymagań. Zrobili silnik pewnie pod X360 i PS3 i przenieśli najprostszym możliwym sposobem na PC, tak że na dobrej klasy sprzęcie uzyskuje się kilkanaście FPS na ustawieniach Medium!!!

A postawienie na 30fps :mur: dla gry to już skrajny debilizm przy takiej dynamice. Przy szybkich skrętach aż widać jak kolejne klatki się nakładają. Nic tylko iść do sklepu i kupić 2x8800 pod SLI BRAWO!!!

Nie ma to "tajne" umowy: "wy dacie zjeb%^$## silnik, a wy mam odpalimy działkę ze sprzedaży kart"

Na moim sprzęcie 800x600 można na medium jeszcze pograć, ale tylko z widoku ze zderzaka, bo podczas gry z lotu ptaka nawet na LOW nie da się grać, bo tak rosną wymagania. Samochód nie reaguje od razu na naciśnięcie przycisku, dopiero po chwili, ale wtedy jest już za późno bo stawia go bokiem. (a może to opóźnienie układu kierowniczego, tylko czemu nie ma takiego opóźnienia podczas widoku ze zderzaka Hmmm...)

Zresztą samochód zachowuje się jak deska surfingowa, zero Fizyki. Próbowaliście może podjechać pod 70 stopniową górkę, gdy zjedziecie z trasy? JA TAK, nawet na wstecznym daje radę!!! :damage_wall:

Tej serii już chyba bardziej nie da się spier papier!!!

Edytowane przez Elektronek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie seria Colin umarła po 2 części. :cry: Teraz nie robią nic innego oprócz ładowania efektów graficznych, żeby 9/10 matołów mówiło: "ŁAŁ ale zarąbista grafa nawet na LOW ustawieniach..." bo mu na więcej sprzęt nie pozwala. :blink:

Wg mnie tym razem Codemsters przegięli pałę odnośnie wymagań. Zrobili silnik pewnie pod X360 i PS3 i przenieśli najprostszym możliwym sposobem na PC, tak że na dobrej klasy sprzęcie uzyskuje się kilkanaście FPS na ustawieniach Medium!!!

A postawienie na 30fps :mur: dla gry to już skrajny debilizm przy takiej dynamice. Przy szybkich skrętach aż widać jak kolejne klatki się nakładają. Nic tylko iść do sklepu i kupić 2x8800 pod SLI BRAWO!!!

Nie ma to "tajne" umowy: "wy dacie zjeb%^$## silnik, a wy mam odpalimy działkę ze sprzedaży kart"

Na moim sprzęcie 800x600 można na medium jeszcze pograć, ale tylko z widoku ze zderzaka, bo podczas gry z lotu ptaka nawet na LOW nie daje się grać, bo tak rosną wymagania. Samochód nie reaguje od razu na naciśnięcie przycisku, dopiero po chwili, ale wtedy jest już za późno bo stawia go bokiem. (a może to opóźnienie układu kierowniczego, tylko czemu nie ma takiego opóźnienia podczas widoku ze zderzaka Hmmm...)

Zresztą samochód zachowuje się jak deska surfingowa, zero Fizyki. Próbowaliście może podjechać pod 70 stopniową górkę, gdy zjedziecie z trasy? JA TAK, nawet na wstecznym daje radę!!! :damage_wall:

Tej serii już chyba bardziej nie da się s[ciach!]#%^#

Nic dodać nic ująć. No może po za dennym modelem jazdy gorszym nawet od colina 3 ;0. Oby nie zarobili kasy na tej grze to może sie nauczą ze daleko imo do "mistrzów kodu"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nikt nie zaowazyl napisu,ze to wersja robocza i bedzie sie roznila od wersji finalnej,wydajnosciowo itd.

ile lat grasz w gry, ze jeszcze wierzysz w takie rzeczy? Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Jak dla mnie seria Colin umarła po 2 części. :cry: Teraz nie robią nic innego oprócz ładowania efektów graficznych, żeby 9/10 matołów mówiło: "ŁAŁ ale zarąbista grafa nawet na LOW ustawieniach..." bo mu na więcej sprzęt nie pozwala. :blink:

Wg mnie tym razem Codemsters przegięli pałę odnośnie wymagań. Zrobili silnik pewnie pod X360 i PS3 i przenieśli najprostszym możliwym sposobem na PC, tak że na dobrej klasy sprzęcie uzyskuje się kilkanaście FPS na ustawieniach Medium!!!

A postawienie na 30fps :mur: dla gry to już skrajny debilizm przy takiej dynamice.

Tak tylko nadmienie to co czytalem w prasie. PSX Extreme a dokladniej ich Zgred Dzujo testowal bete na X360. Framerate spada miejscami do 10FPS. Wiec i na X'a dali ciala. O grze sie nie wypowiadam inaczej jak : arkadowa porazka. Wole juz NFS'y....To nie ma fizyki. A , ze non stop katuje GTR2 i GTLegends to wiecie, rozumiecie..Dirt to kila.

 

ile lat grasz w gry, ze jeszcze wierzysz w takie rzeczy?

Ponoc z Collinem 5 tez tak bylo a finalny smigal. Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko nadmienie to co czytalem w prasie. PSX Extreme a dokladniej ich Zgred Dzujo testowal bete na X360. Framerate spada miejscami do 10FPS. Wiec i na X'a dali ciala. O grze sie nie wypowiadam inaczej jak : arkadowa porazka. Wole juz NFS'y....To nie ma fizyki. A , ze non stop katuje GTR2 i GTLegends to wiecie, rozumiecie..Dirt to kila.

ale co to ma do rzeczy? jak się ma wersja beta do dema? a no tak, że demo na xboxa 360 działa płynnie i nie ma mowy o spadku fps. Wiec w którym miejscu dali ciała? to że wersja beta się tnie, a demo działa płynnie?

 

 

Bety mają to do siebie, że optymalizacja jest przeważnie kiepska.

 

Demo nowego colina na xboxa 360 jest płynne, i nawet robiłem filmik żeby to udowodnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

ale co to ma do rzeczy?

To , ze nie jestem w tematyce konsol to raz , a dwa : w samej recenzji tej gry w tym magazynie nie bylo nic nadmienione o tym iz sa dwie wersje na ta konsole , a skoro nie bylo nic nadmienione przy X360 to skad osoba , ktora nie interesuje sie konsolami ma wiedziec , ze sa rozne wersje? Po takim artykule wynosi sie przekonanie , ze nie dziala dobrze i tyle. Nie ma sprostowania , nie ma dopisku a numer czerwcowy. Na PC jest jakby nie bylo jedna i kij jak zwal tak zwal , czy to demo czy beta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość komuch

gierka nawet nawet szczegolnie quady . Pozytywnym aspektem jest ze wykorzystuje 2 jajeczne proce

na kreconej 8600 gt w 1024x768 chodzi niezle 30fpsow wiekszosc high

 

aczkolwiek widac ze to skopany port jak R6V

 

nie ma jak robienie gierki od podstaw na pc

Edytowane przez komuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

To jest beta demo do fulla może się coś zmienić przecież nawet w FM2 w fullu dali AA a w demie nie było :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra to jakies totalne nieporozumienie :blink: Ta gra powinna sie juz skonczyc na pomysle, totalny nie wypal, kompletny brak optymalizacji silnika do sprzetu :mur: i w ogole do kibla z nia... :mad:

Edytowane przez Proofit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...