Skocz do zawartości
Neo_x

Colin Mcrae Rally: Dirt

Rekomendowane odpowiedzi

Gra jest żalosna.

Przychylam się do tej opinii.

Grafika kiepska wcale nie lepsza od 2005. Do tego ten dźwięk. To ma byc dźwięk silnika? To ma byc EAX 5.0HD? W battlefield2 z przed 2 lat jest lepszy!!! Żenada!

Filmik na początku gry wygląda super i myślalem że to samo jest w grze a tu jedno wielkie rozczarowanie.

Do tego wymagania zbyt duże do tego co oferuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jedynym sensem tej gry sa wyscigi typowo rajdowe (np. wrc + subaru, vo etc., i total wypas - celica :rolleyes: ) czyli to co bylo sednem w poprzednich czesciach colina.

Wszelkie "nowosci" - crossy, buggy, ciezarowki itp. wogole mijaja sie z celem, nie tylko dlatego ze tnie sie niemilosiernie (i zupelnie nieproporcjonalnie) kiedy jest wiecej niz jeden samochod niezaleznie od ustawien graficznych (mam av. 20 FPS przy low kiedy jest wiecej niz jeden samochod vs. 40 i graf prawie max w solo). Gralem tez na x-boxie i tam tez adrenalina, dynamika i ogolnie miodnosc rowniez jest znajlepsza przy "klasycznych" wyscigach.

Takze ogolnie - chamskie nakrecanie popytu na szybszy sprzet w slabyc wyscigach crossowych + bardzo fajne, szybkie i trudne rajdy. I badz tu madry :lol2:

 

A wogole to klawiak przynajmniej dla mnie sprawdza sie bardzo ok - chociaz wyjscie ponad pro-am w trybie tournment jest sporym wyzawaniem.

Edytowane przez trojanuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Grafika kiepska wcale nie lepsza od 2005.

rozwaliles mnie. Mi sie grafika jako jedyny element podoba i wyglada naprawde niezle , a fanem tego nie jestem. Masz 2900XT i mowisz , ze grafa jak w 2005 :blink: A grales w tamto? No bez zartow.

 

a gracie wy na kierownicy, gra sie calkiem przyjemnie jak na arcade,

cofnij sie strone wstecz....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:lol: już w NFS sie lepiej na kierze gra

Ale palnąłeś ;) No dajcie spokój już psów na tym sterowaniu nie wieszajcie. Może nie umiecie grać na kierze i dlatego tak wymyślacie :)

Mogę zrobić filmik i pokazać, że grać na kierze idzie i to bardzo dobrze i takich jazd na padzie czy klawie mieć nie będziecie.

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość StoProGratis

Pograłem dzisiaj dłużej i gierka wymiata. Sterowanie bardzo mi się podoba, ale najlepszy jest FF, normalnie tak dobrze jest zrobiony, że ten z simów zjada na śniadanie :) Jeźdzę na MOMO. Normalnie rewelacja. Co do grafy to w kolejnych wyścigach jest coraz lepsza :) Zjazd ze wzórza w Japonii jak narazie rządzi. Dobra koniec lania miodu idę grać dalej... piramida czeka :)

Myślałem, że to ironia ale po przeczytaniu nowszego posta chyba jednak nie. Jak dla mnie to FF nawet w tanich arcade jakim jest LA Racer to przy tym czymś w Colinie cudo a do simów to nawet z przed 10 lat nie porównuj tego szitu z Colina. Jak dla mnie to sterowanie w Colinie to porażka jedziesz po piasku a masz wrażenie jakbyś jechał po idealnie gładkiej powierzchni niczego nie czuć.

 

Ale palnęłeś ;) No dajcie spokój już psów na tym sterowaniu nie wieszajcie. Może nie umiecie grać na kierze i dlatego tak wymyślacie :)

Mogę zrobić filmik i pokazać, że grać na kierze idzie i to bardzo dobrze i takich jazd na padzie czy klawie mieć nie będziecie.

Palnął? Ostatnie 4 NFSy nie nadają się na kierownicę ale w Porsche jeździło mi się lepiej niż w Colinie i FF miał dużo więcej efektów. Gra na kierze idzie i to dobrze też sam wole tak pograć bo gdy siedzi się w kokpicie z kierownicą w łapie idzie się wczuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie jedyną większą wadą gry jest słaba (a może brak) optymalizacja.

Grafika ładna, audio ładne (ostatnio się zdziwiłem, bo jak na TVN Turbo była reklamówka o C4 WRC to leciał podkład muzyczny występujący także w CMR D).

Ogólnie 800x600 na low/off (poza particles - ultra i skidmarks - on) i te 28-30fps średnio mam (cam ze zderzaka, Hillclimb, o buggy itd. nie wspominam).

 

Jedyne błędy jak narazie to:

a) wychodzenie kół poza obrys auta (tj. w momencie lądowania po skoku itp.)

B) w powtórkach jak są kamery na drodze to można ujrzeć przekrój auta

c) czasem mi w Wielkiej Brytanii pasy na drodze na niebiesko święcą :|

 

A na klawiaturze gra mi się dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ironia, ja dalej podtrzymuje to co napisałem. Mi się gra bardzo dobrze, nie napisałem, że sterowanie jest lepsze niż w simach ale FF działa według mnie lepiej... lepsze są odczucia gdy się walnie w nasyp albo przewróci na dach. Oczywiście do reala mu daleko ale jest dobrze. Gram w GTR1,2, rFactor, GTL i inne od kilku lat i mam porównanie. To jest moje subiektywne odczucie, ktoś może mieć inne, w końcu wszystko zależy od wyregulowania kiery i ustawień.

 

Co do "jedziesz po piasku a masz wrażenie jakbyś jechał po idealnie gładkiej powierzchni niczego nie czuć."

To powiem Ci, że takie samochody mają trochę inne zawieszenie niż cywilne i gdyby się tak car na każdym kamyczku podskakiwał to nikt by nie zakończył wyścigu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość StoProGratis

Nie ironia, ja dalej podtrzymuje to co napisałem. Mi się gra bardzo dobrze, nie napisałem, że sterowanie jest lepsze niż w simach ale FF działa według mnie lepiej... lepsze są odczucia gdy się walnie w nasyp albo przewróci na dach. Oczywiście do reala mu daleko ale jest dobrze. Gram w GTR1,2, rFactor, GTL i inne od kilku lat i mam porównanie. To jest moje subiektywne odczucie, ktoś może mieć inne, w końcu wszystko zależy od wyregulowania kiery i ustawień.

 

Co do "jedziesz po piasku a masz wrażenie jakbyś jechał po idealnie gładkiej powierzchni niczego nie czuć."

To powiem Ci, że takie samochody mają trochę inne zawieszenie niż cywilne i gdyby się tak car na każdym kamyczku podskakiwał to nikt by nie zakończył wyścigu.

Nie chodzi o podskakiwanie nie wiem może w USA macie drogi wiejskie nawet bez dziur ale w Dircie jadąc po piachu nie czuć żadnych dziur droga niby wygląda jakby miała już tor na koła wyrobiony ale też tego nie czuć. Jadąc np w rFactor czuć doskonale krawężniki lub pofałdowania. Jadąc w Colinie czuje się ciągle to samo czyli tylko wibracje. Tak na marginesie to jechałeś "takim carem" :P?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o podskakiwanie nie wiem może w USA macie drogi wiejskie nawet bez dziur ale w Dircie jadąc po piachu nie czuć żadnych dziur droga niby wygląda jakby miała już tor na koła wyrobiony ale też tego nie czuć. Jadąc np w rFactor czuć doskonale krawężniki lub pofałdowania. Jadąc w Colinie czuje się ciągle to samo czyli tylko wibracje. Tak na marginesie to jechałeś "takim carem" :P?

Nie ważne co my mamy w USA czy w Polsce :) ale ważne jest to, że jednak w Dircie są nierówności drogi i mówię w tym konkretnym przypadku na podstawie tego odcinka w Japonii na asfalcie. Mimo, że jest to asfalt to są tam nierówności i samochód reaguje przejeżdżając przez nie. Widać to zarówno na monitorze jak i głównie jest to odczuwalne przez FF. Natomiast co do przejechania się takim samochodem w realu to nie miałem przyjemności. Mimo wszystko jednak wiadomo, że takie samochody mają sztywne zawieszenie a przez to i czuć każdą drobną nierówność, jednak nie mają one wpływu na prowadzenie pojazdu. Gdyby w grze zrobili podobnie to ja dziękuję... tak chodzący FF wywołałby co u niektórych niekończące się ataki drgawek, a widok na monitorze ruszającego się tak samochodu uniemożliwiałby normalną grę, szczególnie na odcinkach off-roadowych. Siedząc przed monitorem niestety mamy ograniczone ruchy i zakres widoczności i przez to nigdy w grach nie będzie można zastosować różnych efektów z realu gdyż będzie to działało tylko na nie korzyść odczutych doznań. W rFaktorze faktycznie odczuwa się najechanie na kerby jednak już w takich GTRach wjazd w piasek wiadomo jak wygląda i jaki jest tego realizm, szczególnie wyjazd z niego. Zresztą ogólnie są to wyścigi na torach i jest tam w miarę płasko dlatego łatwiej jest programistom też to uwidocznić w grze, a w takich Dircie jest wiele różnych tras i zrobienie tego pochłonęłoby nieporównywalnie więcej czasu :)

 

P.S. bardzo mi się podobają ludzie przy drogach, to, że w ogóle są i to, że się poruszają, a nie jakieś płaskie tekstury :)

 

Taki tam przejazd na kierze, ciekawy jestem jak to wygląda na padzie bo nigdy nie próbowałem ;)

http://www.uploading.com/files/N84M4XX1/aaaa.rar.html

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za mną 100% trybu kariera z trainerem w tle, bo nie było czasu na zabawę, ale nie w tym rzecz. Z moich obserwacji wynika, że najmniej FPSów jest na trasach czysto rajdowych - w szczególności w UK, Australii, praktycznie cała Japonia oraz może trochę Włochy i Hiszpania. Inne zawody jak hill climb czy jak się to tam zwie charakteryzują się większą ilością FPSów. Grałem na 8600 GT w jakimś tam trybie (już nawet nie pamiętam jakim) i na tych cudowanych trybach (innych niż rajd) miałem raczej płynnie (ponad 30 FPS), podczas gdy na rajdach spadało nawet poniżej 20 FPS. Procesor jest faktycznie potrzebny, ale na corynce 3,5 tego nie czuć ;)

 

Z tego też powodu testy kart graficznych będę robił tylko na trasach rajdowych.

 

Co do wymagań / braku optymalizacji - wiecie, jeśli chce się zrobić cienie dynamiczne nie tylko samochodu, ale i otaczającego nas terenu to nie da się zrobić gry, która ma małe wymagania - po prostu.

 

 

Co do fizyki jazdy - ta jest dość dobra, ale tylko na najwyższym poziomie trudnośći / realizmu. Nie wiem jak w innych trybach, ale w rajdach jest to naprawdę bliskie realizmowi - jak choćby to jaki wpływ na zachowanie samochodu ma niewielka regulacja centralnego dyferencjału, czy podsterowność / nadsterowność na zakrętach. Ja tutaj naprawdę nie widzę lepszości Colina 2, w którego grałem naprawdę bardzo dużo. Jesli ktoś uważa że auto za bardzo skacze niech sobie zwiększy siłę ciążenia, która jest precyzyjnie określona na 9,81. Auto za szybko hamuje? A w którym Colinie tak nie było? Który Colin blokował koła podczas hamowania / nie miał włączonego ABS'u, którego przecież nie powinno być? W każdym droga hamowania była zdecydowanie za krótka i w każdym było możliwe skręcanie podczas hamowania.

 

A fanatycy Colina 2 już dawno powinny zdjąć klapki z oczu, bo najwyraźniej nie zagrali na najwyższym trybie trudności ani na prawdziwych trasach rajdowych. Trasy w hiszpani oraz australii to moim zdaniem mastersztyk jeśli chodzi o stopień skomplikowania - nie ma dziur w drodcze to fakt (chyba tylko colin 3 miał je na poważnie), ale są wyboje - choć wiadomo RBR to nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta grafika w tym Colinie jest jakaś dziwna u mnie. Strasznie razi droga i wogóle cienie tak jakby zlewają się z autem. Zmieniałem sterowniki, bawiłem się w ustawieniach i dalej tak samo. Ma viste jak ma to jakieś znaczenie. Daje screena z gry, może powiecie o co chodzi: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/050ccdb040f44b9d.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Carl Orff

u mnie droga jest taka sama. czasami razi w oczy cholernie :/ skoro ludzie twierdza, ze to sim to znaczy, ze tak jest w rzeczywistosci :D czujecie woń tego sarkazmu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się nowy patch (v1.2) LINK

 

Changelog:

"PATCH 1.2:

 

* Fixed a bug where some saved games were being corrupted during the save process. Saved games are only usable by the PC and user that created them.

 

* Includes a new set of leaderboards. These are separate to the existing leaderboards which will remain visible for people playing version 1.0 or 1.1.

 

* Also includes fixes of patch 1.1"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko jest ustawione na maks oprócz cieni, bo jak próbuje dać na Ultra to dalej mam taki sam fps jak przed, a jak wyjdę z wyścigu i wejdę z powrotem do opcji to mam znowu ustawione Shadows na High. Z tego by wynikało, ze cienie Ultra w ogóle się u mnie nie włączają bo powinienem mieć pokaz slajdów a mam około 25 fps. Dlaczego tak się dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra możenie jest żałosna, ale najlepsza z serii jest część numer 2. Dirt jest fajnyale:

 

To jest dźwięk silnika :blink: chyba nagrywali różne modele sokowirówek :lol2: (tutaj NFS'y sąo niebo lepsze a zwłaszcza Carbon...)

Co to za hamowanie w miejscu? Troszkę naciśniesz na hamulec i stoisz

Wymagania: W 1024x768 na sterach 162.18 i na ULTRA mam 23 FPS mimo to gra chodzi płynnie bez zacięć, więc silnik gry jest OK w porównaniu do TDU. W TDU mimo 35 FPS gra czasem zwalniała a tu nie.

 

EDIT

Czy wyjaśni ktoś do czego służą poszczególne ustawienia samochodu? Może być nawet po angielsku byleby dowiedzieć sięco do czego służy bo bez ustawień naprawdę ciężko się gra :mur:

Edytowane przez Szczuru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra możenie jest żałosna, ale najlepsza z serii jest część numer 2. Dirt jest fajnyale:

 

To jest dźwięk silnika :blink: chyba nagrywali różne modele sokowirówek :lol2: (tutaj NFS'y sąo niebo lepsze a zwłaszcza Carbon...)

Z jakim widokiem grasz?

 

Co to za hamowanie w miejscu? Troszkę naciśniesz na hamulec i stoisz

Grasz na najwyższym poziomie trudności? jeśli nie to najwyższy czas z niego skorzystać - jedyny dobry.

 

Wymagania: W 1024x768 na sterach 162.18 i na ULTRA mam 23 FPS mimo to gra chodzi płynnie bez zacięć, więc silnik gry jest OK w porównaniu do TDU. W TDU mimo 35 FPS gra czasem zwalniała a tu nie.

Obniż detale, zjedź z rozdzielczością (wiem, że będzie kiczowato wyglądać), ale ważne żeby FPSy Ci nie spadały poniżej 40. Poćwicz jakąś trasę jednym autem na jednych ustawieniach - kręc najlepsze czasy - z 20 przejazdów przynajmniej. Później wróć do ustawień kiedy masz 23 FPSy i zrób choćby jeden raz czas nie gorszy niż drugi w kolejności, jaki uzyskałeś - to stawiam flaszkę. Ja gdy testuję w nim karty graficzne i mam poniżej 30 FPS (średnią) to czasy notuję o przynajmniej 5 - 6 sekund gorsze nie wspominając, że ilość kraks na drodze, a tym samym wznowienia przejazdu wzrasta lawinowo.

 

EDIT

Czy wyjaśni ktoś do czego służą poszczególne ustawienia samochodu? Może być nawet po angielsku byleby dowiedzieć sięco do czego służy bo bez ustawień naprawdę ciężko się gra :mur:

Zalezy od auta - jeśli choć trochę się interesujesz motoryzacją, to powinieneś się orientować - rozdział dyferencjału, siła hamowania,na którą oś silniej działają hamulce, długość przełożeń, twardość zawieszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Zalezy od auta - jeśli choć trochę się interesujesz motoryzacją, to powinieneś się orientować - rozdział dyferencjału, siła hamowania,na którą oś silniej działają hamulce, długość przełożeń, twardość zawieszenia.

A generalnie o pomoc mozna prosic tutaj Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz się wściekne.

Czekałem do dziś by zakupic gre, na początek trafiła mi się uszkodzona płyta, która została wymieniona na nową, jednak gry nie mogę odpalić.

Przeinstalowałem system, nic nie pomaga.

Proszę o pomoc.

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze sterownikami od grafiki nie kombinowałem, sprzęt lata na default ustawieniach.

Sterowniki jakie mam zainstalowane to : ForceWare-Wersja 158.22 Certyfikat WHQL oficjalne nVidia, może jakieś polecacie konkretnie?

 

Odinstalowałem stare sterowniki i zainstalowałem najnowsze ze strony nVidi: Force WareWersja 162.18 -Data publikacji--26.07.2007 Certyfikat WHQL. Problem mam ten sam, nic nie pomogło.

Ręce opadają, mam tego dośc.

Ktoś ma pomysł co może być nie tak?

 

Informacja z txt o błędzie:

 

<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>

<DATABASE>

<EXE NAME="DiRT.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY">

<MATCHING_FILE NAME="binkw32.dll" SIZE="166912" CHECKSUM="0x682C420A" BIN_FILE_VERSION="1.8.18.0" BIN_PRODUCT_VERSION="1.8.18.0" PRODUCT_VERSION="1.8r" FILE_DESCRIPTION="RAD Video Tools" COMPANY_NAME="RAD Game Tools, Inc." PRODUCT_NAME="Bink and Smacker" FILE_VERSION="1.8r" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © 1994-2006, RAD Game Tools, Inc." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.8.18.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.8.18.0" LINK_DATE="10/05/2006 04:26:13" UPTO_LINK_DATE="10/05/2006 04:26:13" />

<MATCHING_FILE NAME="cg.dll" SIZE="1679360" CHECKSUM="0xA273A807" BIN_FILE_VERSION="1.40.506.93" BIN_PRODUCT_VERSION="1.4.0.3" PRODUCT_VERSION="1, 4, 0, 3" FILE_DESCRIPTION="Cg Core Runtime Library" COMPANY_NAME="NVIDIA Corporation" PRODUCT_NAME="NVIDIA Cg Runtime" FILE_VERSION="1, 40, 0506, 093" ORIGINAL_FILENAME="cg.dll" INTERNAL_NAME="cg" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © 2002-2005, NVIDIA Corporation" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.40.506.93" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.4.0.3" LINK_DATE="06/09/2005 19:09:47" UPTO_LINK_DATE="06/09/2005 19:09:47" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" />

<MATCHING_FILE NAME="cgGL.dll" SIZE="217088" CHECKSUM="0x40012E2F" BIN_FILE_VERSION="1.40.506.93" BIN_PRODUCT_VERSION="1.4.0.3" PRODUCT_VERSION="1, 4, 0, 3" FILE_DESCRIPTION="Cg GL Runtime Library" COMPANY_NAME="NVIDIA Corporation" PRODUCT_NAME="NVIDIA Cg Runtime" FILE_VERSION="1, 40, 0506, 093" ORIGINAL_FILENAME="cgGL.dll" INTERNAL_NAME="cgGL" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © 2002-2005, NVIDIA Corporation" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.40.506.93" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.4.0.3" LINK_DATE="06/09/2005 19:10:16" UPTO_LINK_DATE="06/09/2005 19:10:16" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" />

<MATCHING_FILE NAME="DiRT.exe" SIZE="6361432" CHECKSUM="0x4D324BF2" BIN_FILE_VERSION="1.1.0.1" BIN_PRODUCT_VERSION="1.1.0.1" PRODUCT_VERSION="1, 1, 0, 1" FILE_DESCRIPTION="DiRT Executable" COMPANY_NAME="Codemasters" PRODUCT_NAME="DiRT" FILE_VERSION="1, 1, 0, 1" ORIGINAL_FILENAME="DiRT.exe" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © 2007" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x4" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x619D6B" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.1.0.1" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.1.0.1" LINK_DATE="03/12/1999 22:30:17" UPTO_LINK_DATE="03/12/1999 22:30:17" VER_LANGUAGE="Angielski (Wielka Brytania) [0x809]" />

<MATCHING_FILE NAME="OpenAL32.dll" SIZE="110592" CHECKSUM="0xC812C834" BIN_FILE_VERSION="6.14.357.22" BIN_PRODUCT_VERSION="6.14.357.22" PRODUCT_VERSION="6.14.0357.22" FILE_DESCRIPTION="Standard OpenAL Implementation" COMPANY_NAME="Portions © Creative Labs Inc. and NVIDIA Corp." PRODUCT_NAME="Standard OpenAL Library" FILE_VERSION="6.14.0357.22" ORIGINAL_FILENAME="OpenAL32.dll" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © 2000-2006" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x232C7" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="6.14.357.22" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="6.14.357.22" LINK_DATE="04/25/2007 21:28:39" UPTO_LINK_DATE="04/25/2007 21:28:39" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" />

<MATCHING_FILE NAME="protect.dll" SIZE="42720960" CHECKSUM="0xED8D1A39" BIN_FILE_VERSION="4.70.9.9" BIN_PRODUCT_VERSION="4.70.0.0" PRODUCT_VERSION="4.70" FILE_DESCRIPTION="FrontLine Protection Library" COMPANY_NAME="CODEMASTERS" PRODUCT_NAME="DiRT" FILE_VERSION="4.70.009.009" ORIGINAL_FILENAME="CORE.DLL" INTERNAL_NAME="CORE.DLL" LEGAL_COPYRIGHT="© Protection Technology (StarForce), 2000-2007" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x28C46AD" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="4.70.9.9" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="4.70.0.0" LINK_DATE="07/09/2007 17:20:08" UPTO_LINK_DATE="07/09/2007 17:20:08" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" />

<MATCHING_FILE NAME="protect.exe" SIZE="748424" CHECKSUM="0x9D1666B" BIN_FILE_VERSION="4.70.9.9" BIN_PRODUCT_VERSION="4.70.0.0" PRODUCT_VERSION="4.70" FILE_DESCRIPTION="FrontLine Protection GUI Application" COMPANY_NAME="CODEMASTERS" PRODUCT_NAME="DiRT" FILE_VERSION="4.70.009.009" ORIGINAL_FILENAME="CORE.EXE" INTERNAL_NAME="CORE.EXE" LEGAL_COPYRIGHT="© Protection Technology (StarForce), 2000-2007" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0xBA3B6" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="4.70.9.9" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="4.70.0.0" LINK_DATE="07/09/2007 17:20:30" UPTO_LINK_DATE="07/09/2007 17:20:30" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" />

<MATCHING_FILE NAME="wrap_oal.dll" SIZE="413696" CHECKSUM="0xCA7D90D4" BIN_FILE_VERSION="2.1.7.0" BIN_PRODUCT_VERSION="2.1.7.0" PRODUCT_VERSION="2.1.7.0" FILE_DESCRIPTION="OpenAL32" COMPANY_NAME="Creative Labs" PRODUCT_NAME="Creative Labs OpenAL32" FILE_VERSION="2.1.7.0" ORIGINAL_FILENAME="OpenAL32.dll" INTERNAL_NAME="OpenAL32" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © 2005" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x6B01C" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="2.1.7.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="2.1.7.0" LINK_DATE="05/16/2007 20:13:41" UPTO_LINK_DATE="05/16/2007 20:13:41" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" />

</EXE>

<EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">

<MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1013248" CHECKSUM="0xBE05D016" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.3119" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.3119" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.3119" FILE_DESCRIPTION="Biblioteka DLL klienta Windows NT BASE API" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="System operacyjny Microsoft® Windows®" FILE_VERSION="5.1.2600.3119 (xpsp_sp2_gdr.070416-1301)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0xFE7A8" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.3119" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.3119" LINK_DATE="04/16/2007 15:54:44" UPTO_LINK_DATE="04/16/2007 15:54:44" VER_LANGUAGE="Polski [0x415]" />

</EXE>

</DATABASE>

Edytowane przez Worms14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mały problem co zrobić żeby w tej grze były w końcu równe krawędzie. Należy jakąś opcję w grze wyłączyć a dopiero potem ustawić w kontrol panelu antyanalising na 6x. Probuje i na najmniejszych detalach i na największych i AA nie chce działać. Nowe stery właśnie zainstalowałem 7.8 catalyst. Ma ktoś jakiś pomysł bo nie mogę patrze na te skrawki w menu szczególnie na tych kwadratach co jest kariera itd dookoła jak by nożyczkami na fazie ktoś wyciął. :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...