Florek_szef Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Z ciekawości odpal sobie "CPU test" w 3dmark 01 tzn. Change-> ustaw rozdzielczość na 640x480, 32bit->zakładka rendering pipeline->ustaw D3Dsoftware T&L->odpal game testy(1-4). Wynik jaki uzyskasz da Ci względny pogląd ile punktów uzyskujesz ,a więc jaki wpływ na wynik końcowy w domyślnym teście (w 1024x768 Pure Hardware T&L) ma procesor. (jak mam 7000 na Bartonie 10x202-będziesz mial porównanie). Wypowiedź kolegi z innego tematu. Jestem zielony, jeśli chodzi o procesory, więc na nic mi szukanie w różnych tematach potrzebnych informacji, bo nie wiem o co chodzi w tych wszystkich mnożnikach, zmianach napieć itp. itd. A informacji potrzebuję, bo w teście wspomnianym przez Pana BezbronnegoPL uzyskałem na moim Athlonie XP 2500+@1,82GHz zaledwie 4,5k punktów :/... Mnożnik u mnie wynosi 5.5x331 (wyczytałem z programu AIDA32 :P). Co może być przyczyną takiego słabego wyniku?? Jak zwiększyć wydajność procesora, który jest wyraźnie słabszy niż powinien być?? Proszę pomóżcie, pewnie nie tylko mi się to przyda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuruś Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Ten kolega to też trochę nie obeznany wszystko zależy jakie macie karty graficzne? jak takie same to twój wynik jest naprawdę słaby podaj resztę konfigu kompa. ustawienia fsb i mnożnika które podałeś są niemożliwe ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Zapewne masz 11x166, AIDA32 kłamie nieco. Po pierwsze 10x202 jest wydajniejsze od 11x166, po drugie wynik cpu z 3dmarka można porównywać tylko na takich samych i tak samo taktowanych kartach graficznych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...