Arczi Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Siemka wszystkim. Dotąd używałem pakietu biurowego MS Office XP Professional, wczoraj qmpel pożyczył mi OpenOffice 2.0.1 UX PL. Zainstalowałem go. Z uwagi na to, ze co miesiąc w jednym pliku dopisuje informacje (znaczy mója mam- co miesiac aktualizuje tam coś) i zawsze pisala to w Excelu i zapisywała. Wczoraj juz w OpenOfficie napisala i jak dała na zapisz, to wyskoczyło coś takiego: Ten dokument może zawierać elementy formatowania lub treści, które nie mogą zostać zapisane w formacie Microsoft Excel 97/2000/XP. Czy chcesz zapisać dokument w tym formacie mimo to? Mam do wyboru tak lub nie, jesli dam tak to zapisze, a jesli nie to zapisze w innym formacie. I czy jakby zapisalo w tym formacie odt czy jakos tak, to potem moglbym to jeszcze otworzyc w Excelu? Pomóżcie co mam zrobić :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 NIe. MSO nie obsuguje formatów OOo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Po prostu daj żeby OO zapisał w formacie Excella. Nie widzę problemu. Przed tym zrób kopie tego pliku i po zapisaniu zobacz czy jest git. Ustaw sobie w ustawienia OO żeby zawsze zapisywał w formacie Worda i Excella i nie będzie problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...