Skocz do zawartości
cavarr

Need For Speed: Carbon

Rekomendowane odpowiedzi

Heh, weźcie mi juz nic nie mówcie bo szłu dostane - czekam na tą grę i czekam...

 

Przynajmniej dobre to, że pełna wersja ukaże się 2 dni wcześniej niż na początku miała wyjść - przeczytałem o tym na tej stronie o NFS Carbon. Ciekaw jestem tylko jak to się ma do Polski i premiery u nas... :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalecane

 

CPU: 3.0 GHz

RAM: 1024 MB

VGA: 256 MB (!)

DirectX: 9.0c (9.1)

system: Windows 2000/XP/Vista

 

Minimalne

 

CPU: 2.0 GHz

RAM: 512 MB

VGA: 128 MB

DirectX: 9.0c (9.1)

system: Windows 2000/XP/Vista

 

Nawet się na minimalne nie łapie, a przez LCD 19" musze grac w co najmniej 1024x768 :cry:.

Edytowane przez krzyysiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalecane

 

CPU: 3.0 GHz

RAM: 1024 MB

VGA: 256 MB (!)

DirectX: 9.0c (9.1)

system: Windows 2000/XP/Vista

 

Minimalne

 

CPU: 2.0 GHz

RAM: 512 MB

VGA: 128 MB

DirectX: 9.0c (9.1)

system: Windows 2000/XP/Vista

 

Nawet się na minimalne nie łapie, a przez LCD 19" musze grac w co najmniej 1024x768 :cry:.

 

Przeinaczasz fakty -_- w orginale było napisane w zalecanych 2048 MB RAM 512 na karcie i prawdopodbnie są to wymagania dla VISTY a jeżeli chodzi o moje własne zdanie to sądze że 1024 i 128 też będzie działać dobrze bo inaczej oznaczałoby to że nawet najmocniejszy 6600GT 128 megowy nie odpali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie po co dajecie te wymagania ??

przecież to się ma nijak do rzeczywistości

To co ty w MW nie grałeś ? :D przecież tam do komfortowej gry trzeba 1024 MB ramu a minimum 512 :D a na karcie to nie wiem, BTW uprzedzałem że ja i tak wychodze z innego założenia co do wymagań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eacomsmoothie (EA.com) obiecał we wtorek(wczoraj ;) ) pokazać drugą część listy samochodów, które mają sie ukazać w Carbon, lecz listy nie pokazał :(, gdyż:

Sorry to disappoint, but this is actually because we're waiting on final approval from a couple licensors.

 

And because I love to cheat.....

przedstawił tylko jeden samochód, a jest nim

2004 Mercedes-Benz SLR McLaren

Dołączona grafika

To co ty w MW nie grałeś ? :D przecież tam do komfortowej gry trzeba 1024 MB ramu a minimum 512 :D a na karcie to nie wiem, BTW uprzedzałem że ja i tak wychodze z innego założenia co do wymagań.

Grałem i nawet przeszedłem :)

napisałem coś o wymaganiach co do ramu ?? nie

napisałem, że podane powyżej wymagania mają się nijak do rzeczywistości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gościu :D jeszcze jeden taki żart to chyba cie rozszarpie na strzępy ;] Ale tak na serio to już nawet tłuści amerykanie wiedzą że demko będzie gdzieś na początku października.

No jak dla mnie to ta gra wcześniej nie ma po co wychodzić, ponieważ noitak sobie nie pogram :) A data wydania dema(szkoda że tylko dema :(): początek października jak najbardziej mnie satysfakcjonuje ponieważ wtedy bez problemów ją odpale ;] (nowy komp)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalecane

 

CPU: 3.0 GHz

RAM: 1024 MB

VGA: 256 MB (!)

DirectX: 9.0c (9.1)

system: Windows 2000/XP/Vista

 

Minimalne

 

CPU: 2.0 GHz

RAM: 512 MB

VGA: 128 MB

DirectX: 9.0c (9.1)

system: Windows 2000/XP/Vista

 

Nawet się na minimalne nie łapie, a przez LCD 19" musze grac w co najmniej 1024x768 :cry:.

Wymagania fajne, nie ma co ale najwazniejsze to to, że się łapie chociaż na minimum ;)

 

Zobaczymy co pokarzą w demku. Oby były chociaż 2-3 samochody i z 4 różne wyścigi bo mam już dość demek w których nic praktycznie nie można zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać, że silnik nadal ten sam co w U1, U2 i MW, więc nie ma cudów :) Chociaż w MW dobrze się postarali aby podnieśc wymagania i były zaciachy :lol2: pozdro

Znając życie samochody bedą się tylko ciut lepiej świecić niż w MW. To samo dotyczy świata, dróg no i może wkoncu na ulicy pojawią się przechodnie bo to troszke głupio jeżdzić po wymarłym mieście :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać, że silnik nadal ten sam co w U1, U2 i MW, więc nie ma cudów :) Chociaż w MW dobrze się postarali aby podnieśc wymagania i były zaciachy :lol2: pozdro

Wymagania Most Wanted minimalne

Minimum System Requirements

 

OS: Windows XP or 2000

CPU: 1.4 GHz or faster

RAM: 256 MB or more

Disc Drive: 8x or faster CD/DVD drive

Hard Drive: 3 GB or more free space

Video: DirectX 9.0c compatible (see right)

Sound: DirectX 9.0c compatible

Input: Keyboard, mouse, or USB Steering Wheel/Gamepad

Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: ATI Radeon 7500 or greater; ATI Radeon Xpress 200; NVIDIA GeForce2 MX/GTS or greater; Intel 950/i915g; S3 GammaChrome S18 Pro

Multiplayer requires 1 set of discs per PC and a broadband (Cable, DSL, or faster) connection.

Internet or LAN (2-4 players)

 

A jak to na takim sprzęcie chodziło to każdy chyba wie ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

' date=' 6 wrz 2006, 19:47' post='2307541']

Wymagania fajne, nie ma co ale najwazniejsze to to, że się łapie chociaż na minimum ;)

 

Zobaczymy co pokarzą w demku. Oby były chociaż 2-3 samochody i z 4 różne wyścigi bo mam już dość demek w których nic praktycznie nie można zrobić.

Będą prawdopodbnie 3 ale słoba widze nowości bo z ostatnim demem nas oszukali, mówili że będą nowe samochody a jedyna różnica to był chyba mustang. Dobrze że chociaż nową dzielnice dali :?

 

 

Widać, że silnik nadal ten sam co w U1, U2 i MW, więc nie ma cudów :) Chociaż w MW dobrze się postarali aby podnieśc wymagania i były zaciachy :lol2: pozdro

U1 U2 i MW miały inne silniki i to widać a szczególnie w MW gdzie pojawił się ten peudo HDR ( pseudo bo nawet r9600 wyświetlał ten bajer z wyjerzdzaniem z tunelu jak słońce daje po oczach ), refleksy kogutów na budzie i te "Efekty wizualne" w opcjach, w przypadku U2 było to zwykłe ściemnienie obrazu.

 

' date=' 6 wrz 2006, 20:14' post='2307591']

Znając życie samochody bedą się tylko ciut lepiej świecić niż w MW. To samo dotyczy świata, dróg no i może wkoncu na ulicy pojawią się przechodnie bo to troszke głupio jeżdzić po wymarłym mieście :P

E tam odrazu wymarłym, przecież ktoś musi siedzieć w trafficu no nie :wink: Może poprostu wszyscy do domu wracają ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej no to wieleby wyjaśniało :D Miasto porusza się wszędzie samochodami bo wiedzą że stojąc na chodnikach bardziej się narażają a tak siedzą sobie w tych swoich czołgach i jest spoko :D

No jak się przywali w cywilny samochód to w każdej części NFS'a strasznie traci sie na prędkości albo wypada w ogóle z toru :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

U1 U2 i MW miały inne silniki i to widać a szczególnie w MW gdzie pojawił się ten peudo HDR ( pseudo bo nawet r9600 wyświetlał ten bajer z wyjerzdzaniem z tunelu jak słońce daje po oczach ), refleksy kogutów na budzie i te "Efekty wizualne" w opcjach, w przypadku U2 było to zwykłe ściemnienie obrazu.

...

Silnik jako taki był ten sam i nic tego nie zmieni! To, że w MW dodali bloom (nie jest to pseudo HDR) nie oznacza, że mamy do czynienia z nowym silnikiem :) Ot taka mała kosmetyka i w tym tytule pewnie będzie podobnie, ot mode off :wink: pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik jako taki był ten sam i nic tego nie zmieni! To, że w MW dodali bloom (nie jest to pseudo HDR) nie oznacza, że mamy do czynienia z nowym silnikiem :) Ot taka mała kosmetyka i w tym tytule pewnie będzie podobnie, ot mode off :wink: pozdro

Silnik graficzny pewnie będzie ten sam + kilka bajerów co nieoznacza, że gra musi wyglądać lepiej ogólnie jak się chce zrobić porządną grafike w nocy to trzeba dużo cieni chociaż w to wątpie pójdą na łatwizne a cienośćto będzie makowała brzydkie otoczenie

 

A po co przechodnie? To NFS a nie Carmageddon :wink: Zresztą przechodnie w kanionach i na trasach górskich ;p?

 

[/set_otmode 0]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak się przywali w cywilny samochód to w każdej części NFS'a strasznie traci sie na prędkości albo wypada w ogóle z toru :-P

No widzisz jak ja łatnie podsumowuje :wink:

 

Silnik graficzny pewnie będzie ten sam + kilka bajerów co nieoznacza, że gra musi wyglądać lepiej ogólnie jak się chce zrobić porządną grafike w nocy to trzeba dużo cieni chociaż w to wątpie pójdą na łatwizne a cienośćto będzie makowała brzydkie otoczenie

 

A po co przechodnie? To NFS a nie Carmageddon :wink: Zresztą przechodnie w kanionach i na trasach górskich ;p?

 

[/set_otmode 0]

Ja widze jedną różnice w porównaniu do grafy MW Lakier - tylko to że jak masz metalik to na zbliżerniach dobrze widać opiłki metalu. Strach pomyśleć jak wyglądają kameleony :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NFS Carbon: Official Car List, Part 2

Dodge Charger R/T (1969)

Dołączona grafika

 

Plymouth Barracuda (1970)

Dołączona grafika

 

Ford GT (2005)

Dołączona grafika

 

Shelby GT500 (1967)

Dołączona grafika

 

Corvette Z06 (2006)

Dołączona grafika

 

Monaro Vauxhall VXR (2005)

Dołączona grafika

 

Chevelle SS 454 (1970)

Dołączona grafika

 

Mercedes-Benz SL65 AMG (2005)

Dołączona grafika

 

Mercedes-Benz SLR McLaren (2004)

Dołączona grafika

 

Mitsubishi Eclipse GT (2006)

Dołączona grafika

 

Mitsubishi Eclipse (1999)

Dołączona grafika

 

Nissan Skyline GT-R R34 (1999)

Dołączona grafika

 

Renault Clio V6 (2005)

Dołączona grafika

 

i znowu to samo, powtórka z poprzednich części :( dobrze chociaż, że dali muscle car

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tam sie ciesze że powrócił Skyline :D i ze dodali kilka Muscle Cars. Mimo jazdy jak po sznurku i tak zagram w nowego NFSa bo nie ma na PC zadnej innej w miare dobrej scigałki (moze zmieni to TDU :wink: ale to sie dopiero okarze).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszy mnie taki wybor Muscle Cars, ale czy to znowu bedzie nocny NFS? Przydalby sie w koncu jakis calodobowy... chetnie bym posmigal o zachodzie slonca po nadmorskiej autobahnie :]

Rotfl całodobowy :D stary nawet nie zdajesz sobie sprawy jak mi to humor poprawiło :D

 

 

A gdzie Ford GT Cobra ;p? Jedno z lepiej tuningujących się aut made in USA zresztą macie filmik http://www.srvidz.com/TTvsKBN2O.wmv ten dźwięk V8 z turbo po prostu coś pięknego

Weineck Cobra 780CUI Limited Edition <- mówiąc krótko jeżdżący silnik od ciężarówki :D

 

@cavarr

 

Szlak :D uprzedziłeś mnie no ale tak to jest kiedy ma się lekcje od 8 do 16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rotfl całodobowy :D stary nawet nie zdajesz sobie sprawy jak mi to humor poprawiło :D

Weineck Cobra 780CUI Limited Edition <- mówiąc krótko jeżdżący silnik od ciężarówki :D

 

@cavarr

 

Szlak :D uprzedziłeś mnie no ale tak to jest kiedy ma się lekcje od 8 do 16

Nie o tą cobre mi chodziło chodziło mi o taką Cobre jaka w Filmiku a dokładniej to takiego z tych http://www.fantasycars.com/derek/cars/imag...2003cobra_2.jpg

 

Dobre auto w stanach za niewielkie ( względnie ) pieniądze można z niego zrobić szybki wóz.

 

Zresztą kolega się ze mną chyba zgodzi, że lista jest troche śmieszna jak na odsłone NFSa w której ma być dużo driftu a samochodów z D1 jest bardzo mało zwłaszcza brakuje mi takich legend jak AE86 i RX-7 Gen 1 ale to są stare auta a więc nie już takie COOL i ELO. Dla mnie te fury bardziej pasują do Most Wanted niż do Carbona o drifcie ale co tam ;] A mazda 3 z FWD do driftu WTF?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie o tą cobre mi chodziło chodziło mi o taką Cobre jaka w Filmiku a dokładniej to takiego z tych http://www.fantasycars.com/derek/cars/imag...2003cobra_2.jpg

 

Dobre auto w stanach za niewielkie ( względnie ) pieniądze można z niego zrobić szybki wóz.

 

Zresztą kolega się ze mną chyba zgodzi, że lista jest troche śmieszna jak na odsłone NFSa w której ma być dużo driftu a samochodów z D1 jest bardzo mało zwłaszcza brakuje mi takich legend jak AE86 i RX-7 Gen 1 ale to są stare auta a więc nie już takie COOL i ELO. Dla mnie te fury bardziej pasują do Most Wanted niż do Carbona o drifcie ale co tam ;] A mazda 3 z FWD do driftu WTF?

A owszem zgodze się, w grze opartej o Drift muszą być

 

Nissan Sileighty

Nissan Skyline

Nissan 240sx (lub 180SX)

Nissan 240sx Silvia s14 ( każdy woli s15 ale nie ja :D )

Pontiac GTO

Mustang 2005 (oba biorą udział w D1 )

RX-7 2003 ( chyba 3 )

RX-8

Toyota Supra ( double J-Z :D )

Subaru Impreza ( szkoda tylko że grze ma 4x4 bo na zawody odłączają )

BMW serii 3 i 5 ( raczej lata 80 i 90 plus nowe z silnikiem V10 )

Nissan 350Z choć nie przepadam za nim

Toyota AE86 Trueno ( jak mogłem zapomnieć :D )

 

I w zasadzie na tym opiera się drift.

Edytowane przez Shiningami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...