Skocz do zawartości
cavarr

Need For Speed: Carbon

Rekomendowane odpowiedzi

naweT <| Nie wiem czy wiesz ale do NFSMW i NFSU2 głosy były nagrywane z prawdziwych samochodów to już prawdziwsze nie będą, co innego jeżeli chodzi ci o inny wydech, bardziej tuningowy bo mi to jakoś głosy tunerów nie przypominają tego co chciałbym usłyszeć już nie mówiąc o ledwie słyszalnym blow off valve który przy filmiku ze startu słychac bardzo wyraźnie.

i tu sie nie zgodze. przede wszystkim, czy tak slepo wierzycie w to co podaje wam producent (jeszcze zeby to byl jakis rzetelny producent a tu chodzi o EA)? dzwieki nie byly realistyczne w U2 (mowa o Skyline r34) i w U1 (honda civic), co do reszty to nie wiem ale wiekszosc dzwiekow dla mnie brzmiala jednakowo=kupa ;) skylinem interesowalem sie wystarczajaca aby znac na pamiec "ryk" jego silnika, ogladalem mase filmikow i to co zaprezentowali w U2 nawet w najmniejszym stopniu nie zblizylo sie do prawdziwego dzwieku. producenci sami sobie juz pojechali po rajtach w momencie kiedy ogladamy filmik pokazujacy na czym polega drift (czy wyscig x cos tam, nie pamietam juz dokladnie) z udzialem r34, na filmiku ryk silnika jest "boski" i soczysty a po wlaczeniu gry i skylina dostajemy jakis pierdzacy jak stara kosiarka samochod. zenada, "cala gre" (U2) czekalem na skyline a kiedy juz do niego doszedlem bylem delikatnie mowiac zniesmaczony. o dzwiekach w U1 nawet nie wspomne, kolejny przyklad jak samochody swietnie slychac w intrze i przed startem wyscigu (kiedy przeciwnicy gazuja, a to dlatego ze tylko w tych momentach dostajemy naprawde nagrany dzwiek z rzeczywistosci), to co jest w grze to nieudolnie zmiksowana kupa przez leniwych dzwiekowcow. takie jest moje zdanie, i w to ze panowie z EA powiedzieli ze w grze sa dzwieki nagrywane z udzialem prawdziwych samochodow to mozna miedzy bajki wlozyc (no moze z wyjatkiem intra). chcecie uslyszec prawdziwe dzwieki silnikow to wlaczcie sobie GTR, GTR2, GTL albo burnsa i nie mowie o tych grach tylko dla tego ze sa to symulacje ale dla tego ze prezentuja naprawde wysoki poziom jesli chodzi o dzwiek silnikow (i nie tylko to z reszta). to co wyprawia EA games to jest kpina poprostu, sa idealnym przykladem jak nie nalezy robic gier w dzisiejszych czasach, ale najgorsze jest to ze mimo zenujacego poziomu ich gier duzo osob w nie gra (w tym ja).

 

ps. w most wanted juz bylo widac poprawe, dzwieki sa juz naprawde dobre, moze nie wszystkie ale wiekszosc.

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gralem w GTL, Burnsa, GTR2, rFactor, i rzeczywsicie tam dzwieki to poezja (Mustang z GTL, mmm), ale utrzymoje swoje zdanie odnosnie MW, tam dzwieki tez byly bardzo dobre i nie opieram tego na wypowiedziach producentow, tylko na bezposrednim porownaniu dzwieku nagranego z prawdziwego samochodu i dzwieku z gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra zmusiliście mnie do kiwnięcia małym palcem http://www.nfsplanet.com/nfs8_screens.php?lang=eng&id=7 to są z U2

http://www.nfsplanet.com/nfsmw_screens.php...g=eng&id=10 to są z MW

 

Oglądając film 2F2F słuchałem skylina i pasi mi do tego co jest w grze ( słabe porównanie ale styka ) jednak po obejrzeniu filmów z kilkoma Suprami stwierdzam że różnice są nieznaczne i EA mogło podstawić dźwięk

 

Ja w ten piątek co był jadąc na weekend widziałem z bardzo bliska 350Z dosłownie wychyliłem się w tunelu żeby posłuchać jak daje w rure i za tunelem też, dźwięk był niemal identyczny ( kwestja głośników i karty muzycznej ). Także osłuchałem Subaru Impreza, Mitsubishi Eclipse, RX8 i na maxa przerbioną Supre Intercars

 

O ile ten ostatnio nie pasuje z wiadomych przyczyn to reszta nie odbiega za bardzo od tego co jest na żywo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej pogieło was ? Załóżcie sobie wątek o akustyce a nie zaśmiecajcie tego tematu bo go zamkną <_<

Mówimy o samochodach ? TAK Mówimy o części gry ? TAK no to za co mają zamknąć ? Ja czekam na odpowiedź do mojego posta.

 

BTW Nie rób OT, jak masz pisać takie coś to dodaj coś jeszcze na temat gry bo inaczej OT sam się rozciagnie.

Edytowane przez Shiningami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o samochodach ? TAK Mówimy o części gry ? TAK no to za co mają zamknąć ? Ja czekam na odpowiedź do mojego posta.

 

BTW Nie rób OT, jak masz pisać takie coś to dodaj coś jeszcze na temat gry bo inaczej OT sam się rozciagnie.

Do gadania o samochodach jest forum motoryzacyjne.

Do gadania o pozostałych częściach NFS są odpowiednie tematy.

Za to, że gadacie o dźwięku. Gdyby jeszcze o OST chodziło to rozumiem ale o dźwieku silników to <_<

 

Ale ok. Gadajcie sobie... KONIEC OT (przynajmniej z mojej strony)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Do gadania o samochodach jest forum motoryzacyjne.

Do gadania o pozostałych częściach NFS są odpowiednie tematy.

Za to, że gadacie o dźwięku. Gdyby jeszcze o OST chodziło to rozumiem ale o dźwieku silników to <_<

 

Ale ok. Gadajcie sobie... KONIEC OT (przynajmniej z mojej strony)

Wedlug mnie skladowa czescia tej gry jest dzwiek. Tak samo jak i grafa...i o tym sie mowi. To nie offtop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra zmusiliście mnie do kiwnięcia małym palcem http://www.nfsplanet.com/nfs8_screens.php?lang=eng&id=7 to są z U2

http://www.nfsplanet.com/nfsmw_screens.php...g=eng&id=10 to są z MW

Ja w ten piątek co był jadąc na weekend widziałem z bardzo bliska 350Z dosłownie wychyliłem się w tunelu żeby posłuchać jak daje w rure i za tunelem też, dźwięk był niemal identyczny ( kwestja głośników i karty muzycznej ). Także osłuchałem Subaru Impreza, Mitsubishi Eclipse, RX8 i na maxa przerbioną Supre Intercars

O ile ten ostatnio nie pasuje z wiadomych przyczyn to reszta nie odbiega za bardzo od tego co jest na żywo.

A teraz policz ile aut było wykorzystanych w nfs, i pomyśl czy EA wyporzyczyło by wszystkie i wszystkie możliwości nagrywało. Wszak jak auto jedzie to słychać go trochę inaczej niż jak stoi i jescze mikrofony zaraz koło rur (ktoś pisał że nie słychać blow off'a, masz odpowieź).

Ogólnie jestem zdania, że nagrali parę aut (seryjne, lekko ztuningowane i mocno stuningowane) a reszta dźwięków to po prostu dobre przeróbki nie głupich dźwiękowców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie dzwiek to lipka. Posluchajcie kiedys naprawde stuningowanych aut. Ni jak sie nie ma to do pierdziawek z NFS. I nie mowcie tu o sprzecie audio. Poprostu jest w tych grach pare nagran ale chyba zadno nie pochodzi z naprawde stuningowanej fury, gdzie silniki ledwo wytrzymuja przeciazenia.

NFS zawsze bedzie arcadowka do zabawy z niezla grafika i tylko grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla ekipy Polyphony nagranie dźwiekow ponad 700 samochodow w gran turismo 4 nie okazalo sie specjalnie trudne, a leniuchy z EA nie potrafia tego zrobic z 20 samochodami. Niech mi nikt nie mowi ze EA wykonalo niezla "robote", jak dla mnie to jest to smiechu warte. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że prawdziwe tuner cars brzmią inaczej wiadomo nie od dziś tylko dlaczego EA ma problem ze znalezieniem tych samochodów skoro twierdzą że dowiedzają imprezy ? O_o Przecież każdy na takiej imprezie może dać swój samochód do nagrania i nic za to nie wezmą ale dla EA to za trudne.

 

@ Majkel - ty to na prawde jesteś ciężko kapujący, skoro mamy tui nie gadać o samochodach to o czym przepraszam bardzo ? z tego składa się gra a każdy samochód składa się z wydechu który wyje w określony sposób i oto tutaj chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ma 3dmark do gier... dżizas ludzie... zobaczcie sobie wymagania gry ew. ściągnijcie demo to zobaczycie jak będzie chodzić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ściągniecie dema odpada - ono jest olbrzymie :) Pytam, bo Most Wanted przy 640x480 max detale chodzi jakies 25-30fps, a Carbon na PS2 słyszałem, że ma być jakiś okrojony ......

No to jak ty masz zamiar grać ? Carbon będzie zajmował 3GB po instalce O_o Ja bym się wolał poświęcić i bym przeżył te 700MB ( czy coś koło tego ) niż wydawać 150 zeta na coś co mi się nie spodoba albo nie pójdzie jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie chodziło, że to zajmie za dużo miejsca. Poprostu będzie to u mnie bardzo długo ściągało .... Miejsca na dysku wystarczy spokojnie - utrzymuje porządek na HDD. Mnie chodziło o to, jak MW chodzi 640x480 i wszystko max ok. 25-35fps, to czy Carbon nie zwolni jeszcze bardziej .... I dlatego pytam, czy bardziej mi się opłaca brać wersję na PC, czy PS2 ? Czy rzeczywiście wersja na PS2 bedzie w jakiś sposób okrojona ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MW chodzi 640x480 i wszystko max ok. 25-35fps, to czy Carbon nie zwolni jeszcze bardziej ....

Na radeonie? O ile pamiętam to nie mogłeś dać wszystkiego max bo byś miał czarny obraz.

Nie rozumiem na moim 9600pro wszystko chodziło na 1024x768, może nie na max, bo się nie dało, ale chodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miguel, to kup sobie takie 7300GT i problem z glowy pograsz sobie w gry do czasu zanim wyjda gry z DX10... a do tego jeszcze dluga droga i wiele gier cie minie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupuj pctowa. Pozniej wymienisz grafe w rozsadnych granicach i bedziesz sie cieszyc lepszymi detalami [;

Jak wyżej.

Wersja na ps2 wyglada i chodzi żałosnie [przynajmniej demo] wiec dla mnie wybór jest jasny....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie chodziło, że to zajmie za dużo miejsca. Poprostu będzie to u mnie bardzo długo ściągało .... Miejsca na dysku wystarczy spokojnie - utrzymuje porządek na HDD. Mnie chodziło o to, jak MW chodzi 640x480 i wszystko max ok. 25-35fps, to czy Carbon nie zwolni jeszcze bardziej .... I dlatego pytam, czy bardziej mi się opłaca brać wersję na PC, czy PS2 ? Czy rzeczywiście wersja na PS2 bedzie w jakiś sposób okrojona ?

No jasne że będzie ograniczona, PS2 nie ma możliwości wyświetlenia wszystkich detali jak refleks na karosie, błyszczenie lakieru metalic czy pełny dym ( na PC też obcinają efekty dymu ) no mówiąc krótko brak PS i VS 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupno nowej grafy w tej chwili odpada. Zrobilem zreszta temat o tym, czy warto wymieniać kartę graficzną i czy na Galaxy 7300GT, czy Galaxy 7600GS. Doszedłem do wniosku, że nazbieram na dwurdzeniowca, 2GB Ramu, większy HDD i kartę graficzną na DX10. W takim razie wezmę wersję na PC, a gdyby się zacinała - zmniejszę detale. Skoro tak jest to i na średnich detalach Carbon będzie wyglądać lepiej niż na PS2.

 

@J.O.H.N

 

Ustawiłem na maxa wszystko co było można (inaczej wszystko prócz jednej opcji, przy której obraz był czarny).

Edytowane przez miguel707

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej UG3 imho.

 

Tak czy siak, kazdy bedzie nazekał, ale kazdy zagra i nie jednego wciagnie.

 

Ja sie rewelacji tak czy siak nie spodziewam, wiec mnie ta giera nie zaweidzie.

Edytowane przez burro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzegoż ea polska ( odpowiednik EA.com smoothie ) powiedział że demo PC nastąpi razem z X360 przed 17 października.

 

 

EDIT Źródło forum www.nfs.com.pl

 

EDIT 2 !

 

A few new features were revealed in IGN's Need for Speed Carbon Online Featurette article regarding both online and offline play. If we start with offline - a new feature available is the Shadow mode where you can record your run on a track and later race against it. Additionally you can download the current rankings leader run and run against it. Another new feature (intended especially for our Showroom users) is the photo mode. You will be able to take a photo of your car and upload it directly to NeedforSpeed.com where you'll be able to access it with your browser and share it around. Yes, this means the console users will finally be able to participate in our Showroom Challenges, which will of course return with the release of the game.

Moving to the online modes - there are 4 game modes: Circuit, Sprint, Speedtrap and Canyon Duel, all with extended online rankings - this year single player achievements are also ranked online. Additionally there's online co-op where you can race with up to 3 friends in any of 4 challenges and complete the Challenge together. If that doesn't turn you on, they're also promising 2 exclusive new modes which unfortunatly they won't reveal yet.

Online will also provide 4 special unlocks, 3 of which will be gained by playing an "infected" player in specific multiplayer modes. This will cause you to be infected as well meaning the unlocks will spread around like real viruses and when you contract all 3 viruses a piece of content will be unlocked.

Edytowane przez Shiningami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja rozwinę trochę myśl Shiningami co do trybu online :)

 

Online video - kliknij

EA's latest effort in its Need for Speed series is closing in on the finish line. Need for Speed Carbon is set to hit this November for nearly every platform known to man, including next-gen consoles.

 

To get gamers ready for some carbonized racing, EA has answered a number of questions regarding the game's online functionality. From the included modes to online co-op to leaderboard functionality, this Q&A covers it all. And when you're through with the text, head over to our video page right here and take a look at a "director's commentary" of sorts of the game's online features.

Can you give us a quick synopsis of what direction you are taking online features this year? What is the biggest difference between this year and last year?

Carbon's online feature set is much broader and deeper than anything we've done before on a Need for Speed game. For Most Wanted last year we had 3 online multiplayer modes. This year we've added to that and included a great deal more .

 

In or out of the main career all of our race modes can be played online. There are 4 game modes that you can compete in online multiplayer racing: Circuit, Sprint, Speedtrap and Canyon Duel. Those races that aren't multiplayer will track your best times and scores on the Online Leaderboards.

 

We are tracking and displaying your statistics for every race, track, game mode and free roam event you participate in during the game. We've added Online Co-operative Challenge Series events where you can race with up to 3 friends in any of 4 challenges and complete the Challenge together.

 

What can you tell us about the new race modes?

We also have two, very cool, online exclusive multiplayer modes that I can't wait to talk about. But, we'll have to save those for next time.

 

How are you taking advantage of leader boards this year?

Every track and race mode has its own leaderboard that reflects both multiplayer and single player results. If you are connected to online while playing, your best results are being recorded to the boards. Better yet, we filter the results to show you how you rank against all of your friends on each board.

 

What is Shadow Mode?

We've built Need for Speed's first Shadow mode. You can record your own shadow on any ranked track and if you play online, you can download the current leader's Shadow for a specific track and race mode. If you can do better, your Shadow takes over the top spot for others to try to beat.

 

We heard there was a photo mode? What is that?

We have developed a Photo Mode this year. You can take a photo of your car in either the pause menu of a solo race, or the front end and upload it to NeedforSpeed.com for you and your friends to share. Each photo includes detailed data on your car including your modifications, visual upgrades and car statistics

 

What are virus achievements?

There are four special unlocks you can earn this year by playing others online. Three of the unlocks are earned by playing an "infected" player in specific multiplayer modes. Once you've played together, you are now infected, gain the unlock, and can infect others by playing with them in that mode. If you can contract all three viruses you'll earn an additional piece of content for the achievement.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...